За случај да неко чита из Атома
Похвале
1) Одговарају на мејлове брзо
2) Буквално су једина фирма која је пристала да ми направи конфигурацију лаптопа коју сам ја хтео (да отворе и додају још RAM меморије). Друге фирме или нису одговарале или нису биле довољно прецизне који тип RAM меморије би се додао у конфигурацију. Atom je oдрадио посао брзо и ефикасно.
Могло би боље
1) Користе чувени (по лошој репутацији) Сити Експрес, и не може им се објаснити да им је овакав потез уско грло у квалитету целе фирме
Лоше:
1) Слао сам једном или два пута питање везано за нешто што планирам да купим, нису увек одговорили на мејл.
2) На сајту стоји SSD са 5 година гаранције. Питам их колика је гаранција, кажу да није пет, него мања. Питам када ће добијати тај хард диск, не знају када ће им стићи.
Када год погледам, тај хард диск се налази на сајту, тј. као да је на стању. Барем они су раније били ажурни па нису све и свашта држали на сајту. Надам се побољшању.
Sto se tice CityExpresa iz naseg iskustva sve kurirsle sluzbe su lose, neka manje neka vise. Bukvalno kvalitet usluge zavisi najvise od kurira na terenu. Koji se opet jako cesto menjaju. Krurir zaduzen konkretno za nas deo je perfektan nema nikad kasnjenja paketa koji stizu za nas, cim ode na odmor stvari se menjaju... Citiracu deo sa sajta:"Isporuka robe se vrši kurirskom službom CityExpress (ili nekom drugom službom na Vas zahtev)..." City je jedino obavezan ukoliko kupac hoce da plati robu pouzecem posto mi nismo nasli kurirsku sluzbu koja ce ponuditi bolje uslove po tom pitanju u odnosu na njih. Znaci svi paketi koji su placeni unpared po predracunu mogu se poslati bilo kojom sluzbom koju kupac zahteva ili kupac moze sam organizovati kurira, potrcka... U ovim situacijama kada kosristimo drugu kurirsku sluzbu se cesto dogadja da kurir i po par dana ne preuzmem paket od nas. Posebno problematican za isporuku je BG tu je naveci procenat paketa koji kasne. Nadamo se da ce City do kraja godine omoguciti preuzimanje paketa na paketomatima sto ce nadam se popraviti situaciju. U svakom slucaju svaku nepravilnost prilikom isporuke treba prijaviti i nama i direktno kurirskoj sluzbi, to ce mozda doprineti da se stvari jednog dana poprave.
Sto se tice odgovaranja na mail moguce da je nesto propusteno, ali mislim da se to stvarno retko desava, sto i ti konstatujes u delu pohvale da brzo odgovaramo na mailove... Desava se da mi prosledimo pitanje uvozniku i nikad ne dobijemo odgovor, moguce da ni on ne dobije odgovor od proizvodjaca...
Ne znam koji je tacno model SSD-a u pitanju, jedino sto mi pada pa pamet je sledeca situacija. Posto smo jako malo i neuredjeno trziste gde velike kompanije nisu direktno zastupljene, garanciju odredjuje uvoznik. E sad uvoznika ima vise i oni za isti proizvod nude razlicitu garanciju. Moguce da u tom trenutnu nije bilo u nabavci SSD-a kod uvoznika koji daje 5 godina, pa je to i naglaseno prilikom poziva? U svakom slucaju mozes mi poslati PM da proverimo i za SSD i HDD.
Jako je tesko napraviti savrsenu MP u zemlji kao sto je nasa. Mnogo je tu stvari na koje mi nemamo nikakav uticaj, Dobavljaci, spediteri, servisi, carina, banke, kurirske sluzbe... Sve karike tog lanca moraju biti savsene.
Slazem se da krajnjeg kupca ne treba za zanimaju problemi maloprodaje, ali ipak treba biti svestan gde se nalazimo i da nije sve bas idealno.
Samo jedan primer od hotela Jugoslavija do usca postoje 3 staze, jedna za trcanje, druga za bicikliste i treca pored reke za setnju. U svakom trenutnu cete zateci nekog ko seta kucnog ljubimca (cesto cela porodica) na stazi za trcanje, nekog ko pesaci na stazi za bicikliste (opet cesto i roditelje sa decom u kolicima), i nekog ko vozi bicikl, trotinet po pesackoj stazi.... Ovo je prilicno blag primer za sve ono sto nam se svakodnevno desava, ali mnogo se stvari moze videti iz njega.
Trudimo se koliko mozemo i uvek gledamo da svaku gresku ispravimo o nasem trosku kako bi kupac bio zadovoljan. Za sve probleme, predloge, sugestije uvek mozete poslati PM