Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Da i ja napišem par reči o gotovoj konfiguraciji. Gigatron je u pitanju. Računar kupljen pre oko dva-tri meseca. Cena oko 220€.

Kućište i napajanje najjeftinije, jedan štap RAM-a najjeftiniji, SSD najeftiniji, fabrički kuler...

Jedino što vredi su matična i procesor.

Zašto ta konfa a ne neka druga? Zato što podržava 4K@60Hz bez diskretne grafike.

Prednosti: Ne mora da se čeka, već piše na sajtu u kojoj ima radnji, može na rate, instalira se OS i sve radi iz prve, kulturni prodavci (Rajićeva)👍

Mane: Ne dobija se kutija koja je došla uz matičnu, CPU, RAM, SSD. Pojma nemam kada se budu prodavale komponente gde mogu da se nađu kutije za CPU i matičnu. To najjeftinije kućište koje košta 20 evra dolazi sa napajanjem i jednim (zadnjim) ventilatorom. Računar je došao sa nula ventilatora, nije mi jasno šta će servisu taj vent koji ne može da se proda ni za 100 dinara. SSD je bio zašrafljen sa dva šrafa sa strane dok na drugoj strani taj deo ostao je nezašrafljen. Znam da je to za SSD nebitno i da su mogli da ostave bez šrafova ili da zalepe trakom jer nije mehanički disk, ali su mogli bar da ubace u deo koji je predviđen za 2.5" SSD. Kabliranje nula, kačio sam već u temi o kablovima. Valjda je pretpostavka da niko nikada neće otvarati kućište osim servisa pa prilikom sastavljanja računara i kabliranja imaju takmičenje ko brže sastavi dobije nagradu👎
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    380.8 KB · Pregleda: 108
  • 2.jpg
    2.jpg
    230 KB · Pregleda: 108
  • 3.jpg
    3.jpg
    167.6 KB · Pregleda: 106
220€. Šta očekivati za te pare ?
 
Pare nisu ni male. I uz najjeftinija kućišta i ploče dolaze potrebni elementi. Šrafova uvek ima višak.

Koliko plaćaju te sklapače, dobro si i dobio matičnu unutra :D
Malo se šalim, naravno, ali nije daleko od istine. Naročito kod tih velikoserijskih jeftinih konfi.
 
11.08 ove godine kupim na eplaneti Gorenje peglu. Radila je super do pre 15-ak dana. Od tada pokusavam da ih dobijem na telefon, slao par mail-ova na [email protected] nisam dobio odgovor. Ne preporucjem kupovinu opreme kod njih.
 
Koliko mi je poznato Gorenje ima svoj servis ... trebalo bi njima direktno da se obratiš.

Interesantno, ja proiletos nisam imao nikakvih problema, vratili su mi novac u roku od 5 dana zajedno sa vikendom.
 
Poslednja izmena:
Tako je, zovi Gorenje servis sutra. Odmah ces ih dobiti. Ja sam ih kontaktirao skoro za sudo masinu i usisivac...

Jedina mana sto se delovi cekaju par nedelja iz Slovenije, ali prodje i to...
 
Ja kupila UPS u BC Group pre malo više od dve nedelje, međutim nešto ne radi kako treba i odlučim da im vratim pošto nije još bilo isteklo 14 dana. Pisala sam im na mejl i poslala obrazac za odustanak od ugovora jer volim da imam sve dokumentovano, i rekli mi da nema nikakvih problema i da će oni zakazati kurira. I evo već dve nedelje me zavlače. Kurir se naravno ne pojavljuje. Zvala sam i radnju i servis i call centar i samo su me vrteli u krug. I tri puta mi šalju na mejl da je nalog kreiran i da očekujem preuzimanje. Sad sam pobesnela i pripretila da ću se obratiti zaštiti potrošača, pa ću videti šta će od toga da ispadne. Izgleda da su se i oni iskvarili.
 
Dobro je sto imas dokumentovano da si pre isteka roka inicirala odustanak od ugovora, cuvaj taj mail, to ti je krunski dokaz
 
Imas 14 dana da odustanes od kupovine, ali imas i 14 dana od dana kad si poslala obrazac da vratis proizvod. Tako su mene zeznuli, poslacemo kurira, ja cekao ko budala.
Kad je isteklo tih 14 dana (i vise) ja ih zovem da vratim proizvod i dobijem odgovor u stilu : pa zar niste vratili, e sad necemo da ponistavamo ugovor jer niste ispunili obavezu.
Nisam ni znao da sam u obavezi da vratim proizvod u roku od 14 dana.
"Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac o odustanku. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac o odustanku, proizvod se više ne moze vratiti."
 
Ako ima mailove kojima su se oni obavezali da sami preuzmu robu slanjem kurira a onda postupe kao sa tobom treba da ih a) tuži i istrese iz gaća ne samo zbog samog proizvoda već i zbog obmanjivanja u cilju da istekne rok i b) da im sa tom pričom i mailovima kao dokazom napravi takvu antireklamu gde god stigne (od foruma, grupa, pa i medija) da će im šteta biti daleko veća od tako stečene koristi pa nek se prave mufljuzi do mile volje!
 
Ja sam ih pitala putem mejla ko treba da zakaže kurira, oni ili ja, i ja napisali su mi da će oni to odraditi i tri puta mi šalju istu poruku da je nalog kreiran i da očekujem kurira. Tako da imam sve napismeno, neće moći to da im prođe.
 
Dobro je da imas te meilove, ja sam ispao naivan i sve dogovorio telefonom.
 
Ovako.
Reč je o Gigatronu.
29.11. sam poručio i platio Honor pad x9 4/128 tablet koji je u tom momentu bio na akciji cena 19.999din.
30.11. poslepodne mi se telefonom javlja momčić Nikola iz Gigatrona, kaže namamo Honor, nudimo Redmi pad SE 4/128.
Raspitam se malo na forumu, vidim da je to tu negde po karakteristikama i kažem da može i Redmi ali samo po ceni koju sam već platio a ne po 23.999din koliko oni traže.
Stiže mi mail da ne mogu da mi izađu u susret, Redmi ostaje cena.
Tu se ja zainatim (tim pre što sam već pukao 3500din na kupovinu preklopne futrole za Honor), očekujući da će mi ga dostaviti, i lepo printscreen sajta Gigatron gde se vidi da Honor pad x9 i dalje imaju na stanju, pišem njihovoj prodaji tražim proveru dostupnosti tog artikla i odgovore mi crno na belo da ga imaju na stanju i da je raspoloživ za poručivanje.
Dakle imam dokaze da ga imaju na stanju i juče i danas.
Sad sam napisao mail momčiću Nikoli i predočio mu sve dokaze, zatražio da mi bez odlaganja dostave proizvod koji sam poručio i platio.
Ako mi ne odgovori ili odgovori neku glupost onda ću prepisku sa Gigatronom dići na viši nivo, po potrebi uključiti i inspekciju i udruženja za zaštitu potrošača.
 
Ovako.
Reč je o Gigatronu.
29.11. sam poručio i platio Honor pad x9 4/128 tablet koji je u tom momentu bio na akciji cena 19.999din.
30.11. poslepodne mi se telefonom javlja momčić Nikola iz Gigatrona, kaže namamo Honor, nudimo Redmi pad SE 4/128.
Raspitam se malo na forumu, vidim da je to tu negde po karakteristikama i kažem da može i Redmi ali samo po ceni koju sam već platio a ne po 23.999din koliko oni traže.
Stiže mi mail da ne mogu da mi izađu u susret, Redmi ostaje cena.
Tu se ja zainatim (tim pre što sam već pukao 3500din na kupovinu preklopne futrole za Honor), očekujući da će mi ga dostaviti, i lepo printscreen sajta Gigatron gde se vidi da Honor pad x9 i dalje imaju na stanju, pišem njihovoj prodaji tražim proveru dostupnosti tog artikla i odgovore mi crno na belo da ga imaju na stanju i da je raspoloživ za poručivanje.
Dakle imam dokaze da ga imaju na stanju i juče i danas.
Sad sam napisao mail momčiću Nikoli i predočio mu sve dokaze, zatražio da mi bez odlaganja dostave proizvod koji sam poručio i platio.
Ako mi ne odgovori ili odgovori neku glupost onda ću prepisku sa Gigatronom dići na viši nivo, po potrebi uključiti i inspekciju i udruženja za zaštitu potrošača.
Ajd da ne budem ker i da ne napišem.
Sad su se javili mailom, artikal je poručen od dobavljača i zadužen za dostavu meni na adresu, rok dostave 3-5 radnih dana.
Navodna (vrlo moguća) zabuna oko stanja lagera je nastala što postoje Honor pad x9 4/128 tablet (koji sam ja poručio) ali i Honor pad x9 4/128 LTE tablet (koji uz ostalo ima još i SIM karticu i mogućnost razgovora).
Eto, vrlo verovatno da ovo iskustvo ipak neće biti negativno.
 
A momak iz Gigatrona nema mogućnost da vidi komplet lager, već samo ovaj za koji piše da nije na stanju?
 
A momak iz Gigatrona nema mogućnost da vidi komplet lager, već samo ovaj za koji piše da nije na stanju?
Verovatno je pogrešno kucao (vidiš da je razlika u nazivu modela u tri slova), stvarno ne znam šta se desilo, uglavnom ovaj Boban koji je danas preuzeo predmet je sve uredno i za pohvalu rešio.
 
Ne žele negativnu reklamu. Pisao si na forumu, neko im dojavio i odlučili da reše kako treba.
 
Kamo sreće da to rade i drugi uključujući i Gigatron za loša iskustva ostalih, da ne ostane samo na ovom jednom slučaju ...
 
Evo mali update od mene. Pošto sam im rekla da ću se obratiti zaštiti potrošača i dala im rok do danas, juče su mi pisali i naravno, opet se ponavljaju - nalog je kreiran, proveravaju s kurirskom službom. Onda sam im odgovorila pasivno-agresivno. 10 dana kao proveravaju i ne mogu da dobiju informacije, a ja u međuvremenu i primala i slala desetak paketa i to preko DEX-a koji su navodno zakazali. Stiže opet poruka od njih negde oko pola 5 popodne da očekujem preuzimanje tog dana, tj. juče, kao da ne znam do koliko sati se radi preuzimanje paketa. Elem, danas sam pisala zaštiti, i priložila sve dokaze, nadam se da će pomoći.
 
Pisala sam nekom udruženju iz Beograda, našla sam ih na zvaničnoj stranici zastitapotrosaca.gov.rs. Ako ne budu pomogli, obratiću se ovima koje si preporučio.
 
Ja u Gigatronu, za Black Friday online poručio Sony PS5 sa 2 joypada - 65.ooo din. Javljaju mi posle par dana da ga nemaju više na stanju. Ja kažem ok. Nije mi zapelo, uzeću preko mađarona. Jutros me zov. Kažu imaju na stanju PS5. Odustao jedan kupac. Ja kažem super. Stižem u toku dana do Požarevca (bijem put od 35km u jednom pravcu) da preuzmem. Ali, srećom, pitah a koja je cena. Kažu 8o.ooo. Zahvalim se i na finjaka odjebem. Znači, odustao Vam kupac sa black friday kupovine, i umesto da mi ponude po toj ceni jer sam imao poručen, meni uvaljuju po punoj ceni. Ne bi me iznerviralo da non stop ne kupujem nešto kod njih, što ja što moja firma. Sada ću se razmisliti o budućoj saradnji. Bolje da me nisu zvali i da je sve ostalo na tome da nemaju PS5.
 
Ne bih im izasao iz radnje dok mi ne bi dali za 65k
 
Dobih od korisnika Diamond inacurrate. Ajde molim te, objasni mi šta je tu netačno. Ja da sam hteo da drvim k. pozvao bih inspekciju jer sam poručio robu, po toj ceni, a na sajtu nije stajalo da je nema. Da sam bio pametan, pa da sam platio karticom online, morali bi da ga stvore po toj ceni. Znači, ako imate 250 sonija na stanju, i prodate 250, skinite ih sa stanja. Drugo, odustao Vam je kupac za koga je bila konzola rezervisana po black friday ceni. Ja sam isto imao, ne rezervaciju, već naručenu konzolu. Znači taj primerak konzole ste i sami dobili po nižoj ceni, a sada ćete meni uvaliti po full. Ne treba mi konzola, snaći ću se na drugoj strani. Ali nemoj na meni da pilićarite. Umesto da odmaram u subotu jutro, mene budi poziv koji mi pokvari ceo dan. A lepo sam, fino i kulturno izjavio, kada su me zvali tokom nedelje, da mi kažu da nema konzole više, da razumem situaciju i da to nije problem. U Gigatronu sam za black friday uzeo 11 mehaničkih tastatura, mobilni telefon i frižider. Dvoumio sam se između inverter klime za igraonicu i PS5. Reših da dodam još jedan PS5 u igraonicu. A mogao sam da naručim klimu. Sada sam izvisio za oba.
 
To je zato što taj smajli izgleda kao "tužan sam", "baš mi je žao" a značenje mu je inaccurate što ja nikako ne mogu da povežem sa samim smajlijem.

Drugim rečima, verujem da nije hteo da kaže da nisi rekao tačno tj. istinu već da mu je žao što su tako uradili...

Zato ja i izbegavam da koristim taj smajli...
 
omg, onda moje izvinjenje Diamondu
 
Nazad
Vrh Dno