Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

A nije jedini smajli koji je logičnije pogrešno tumačiti al' to je druga tema.
 
Ja kako sam krenuo sa izvinjenima. Zvali su me danas iz Gigatrona. Da me pitaju da li sam jos uvek zainteresovan za PS5 po black friday ceni. Imaju jos neke odustale. Prvo nisam znao sta da radim, jer su pare otisle na drugu stranu, a i idem za Temisvar pred katolicki bozic, pa mozda i tamo pazarim. Rekoh da se cujemo za 15min. Dok sam u glavi ukomponovao sve. I porucih ponovo:) Sad da sacekam i vidim kad stigne. Nastavak sage sledi.
 
Dobih od korisnika Diamond inacurrate. Ajde molim te, objasni mi šta je tu netačno.
Jaви се Кутији, у питању је тужни смајли. Зашто се бележи као innacurate и то само на Бенчу, то остаје да се види.
To je zato što taj smajli izgleda kao "tužan sam", "baš mi je žao" a značenje mu je inaccurate što ja nikako ne mogu da povežem sa samim smajlijem.

Drugim rečima, verujem da nije hteo da kaže da nisi rekao tačno tj. istinu već da mu je žao što su tako uradili...

Zato ja i izbegavam da koristim taj smajli...
Опет замисли неко напише да су га преварили и ја ставим лајк, испада да ми је драго што су неког преварили. Па сад не знам шта да користим, како год ставим испадне безвезе.
 
Stiglo:)
 

Prilozi

  • IMG_20231206_122521.jpg
    IMG_20231206_122521.jpg
    189.5 KB · Pregleda: 114
  • IMG_20231206_123800.jpg
    IMG_20231206_123800.jpg
    180.5 KB · Pregleda: 115
Koliko otprilike zaštiti potrošača treba vremena da odgovori? Pošto mi niko ne odgovara na mejlove već četiri, pet dana. Zovem ih i na telefon, ali se ne javljaju. A BC Group me sad potpuno ignoriše. Ne znam više šta da radim.
 
Koliko otprilike zaštiti potrošača treba vremena da odgovori? Pošto mi niko ne odgovara na mejlove već četiri, pet dana. Zovem ih i na telefon, ali se ne javljaju. A BC Group me sad potpuno ignoriše. Ne znam više šta da radim.

Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.

Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.

Ako želiš nešto da vratiš, tj. da izvršiš povrat, to radiš sam, preko bilo koje kurirske službe i u roku od 14 dana. Kada se roba vrati kod njih, počinje da teče njihovih 14 dana u čijem su roku obavezni da ti vrate novac, podrazumevamo da je sa robom sve u redu.

Zaštita potrošača možda neće ni da ti odgovori jer nemaju šta da ti odgovore s obzirom da se žališ što neko neće da dotera kurira do tvojih vrata da bi ti izvršila povrat robe koja je u tvom posedu.

I da, poslat obrazac za odustanak bez primljene robe nema nikakav značaj.
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.

Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.
Uopšte se ne slažem sa tobom. Ako sam ih pitala ko treba da zakaže kurira, a oni mi rekli da će to uraditi oni, i još mi rekli da su zakazali kurirsku službu DEX i da će se kurir pojaviti u roku od 2, 3 dana, to znači da su me namerno obmanjivali.
 
Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.

Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.

Ako želiš nešto da vratiš, tj. da izvršiš povrat, to radiš sam, preko bilo koje kurirske službe i u roku od 14 dana. Kada se roba vrati kod njih, počinje da teče njihovih 14 dana u čijem su roku obavezni da ti vrate novac, podrazumevamo da je sa robom sve u redu.

Zaštita potrošača možda neće ni da ti odgovori jer nemaju šta da ti odgovore s obzirom da se žališ što neko neće da dotera kurira do tvojih vrata da bi ti izvršila povrat robe koja je u tvom posedu.

I da, poslat obrazac za odustanak bez primljene robe nema nikakav značaj.
Ovo što su oni uradili je čista obmana i zavlačenje korisnika/kupca sa ciljem da prođe vreme a kako to završava i zašto to rade se moglo lepo videti i na primeru @terzazak u postu #2.350...
 
Ne možete očekivati od Trgovaca da vam budu tumači vaših potrošačkih prava.

Svi oni oni imaju uredno deklarisan Zakon i Uslove kupovine na svojim stranicama, kojima svoju obavezu o informisanju kupca ispunjavaju.
To što prosečan kupac bira da ne čita Uslove kupovine, njegova je stvar. A čim si štiklirao da si Saglasan sa istima, ti si upoznat dakle. Ne možeš biti obmanut sa nečim šta si prihvatio pre same kupovine.

Isto tako ne možeš očekivati da Zaštita potrošača štiti nečije pravo jer je ostao nemoćan čekajući kurira da dođe po njegovu, već isporučenu robu, koju sad želi da vrati.

Jedna je stvar čast a druga obaveza.

Čak i da se ispostavi da je kreiran nalog stvarno i da kurir nije došao tu opet niko ne može da snosi odgovornost.
 
Ako nemas napismeno, to je sada njihova dobra volja.

Oni su verovatno zvali DEx na svoju ruku iz nekog njima znanog razloga, ovi nisu dosli jer "strajk poste" i to je sad limbo gde su oni krivi jer su uopste obecavali bilo sta u momentu kad je logistika paralizovana zbog Poste ali na papiru to nije njihova odgovornost pa je i tvoja krivica zato sto ne znas svoja prava.

Oni organizuju povrat samo kad imas Premium garanciju i tada oni placaju povracaj. U svakoj drugoj situaciji organizujes ti i ti placas povracaj.

Inace povrat kada nema Premium garancije izgleda ovako:

1701947799318.png

Sa Premium garancijom izgleda ovako:

1701948071867.png

Naravoucenije - sta god da se dogovorite, MORA DA POSTOJI NAPISMENO.
 
Sve imam napismeno. I da su rekli da su oni zakazali kurira i jedno deset njihovih poruka kako proveravaju sa kurirskom službom šta se dešava, kao i da će se kurir pojaviti prošlog četvrtka.
Da nisam pitala, pa da kažem da sam ja kriva, ali jesam, te su oni bili dužni da me informišu, a ne lažu i obmanjuju. Tako da i te kako imam pravo da se žalim, naročito što je uređaj neispravan.
 
Ne možete očekivati od Trgovaca da vam budu tumači vaših potrošačkih prava.

Svi oni oni imaju uredno deklarisan Zakon i Uslove kupovine na svojim stranicama, kojima svoju obavezu o informisanju kupca ispunjavaju.
To što prosečan kupac bira da ne čita Uslove kupovine, njegova je stvar. A čim si štiklirao da si Saglasan sa istima, ti si upoznat dakle. Ne možeš biti obmanut sa nečim šta si prihvatio pre same kupovine.

Isto tako ne možeš očekivati da Zaštita potrošača štiti nečije pravo jer je ostao nemoćan čekajući kurira da dođe po njegovu, već isporučenu robu, koju sad želi da vrati.

Jedna je stvar čast a druga obaveza.

Čak i da se ispostavi da je kreiran nalog stvarno i da kurir nije došao tu opet niko ne može da snosi odgovornost.
Hajdemo iz početka - trgovačko pravo ili dobra volja trgovca, nebitno je - ako nešto kažeš kao pravno lice onda ili to ispuni ili bolje da kažem u obavezi si da to ispuniš ili nisi trebao ništa da pričaš. Ovo je klasičan primer obmanjivanje kupca, rekao bih etalon obmane.

U normalnoj I uređenoj državi uvek je bila i biće odgovornost onog koji nešto kaže da to tako i uradi, ali kažem u normalnoj i uređenoj državi gde reč a naročito pisana reč ima težinu.
 
Sve imam napismeno. I da su rekli da su oni zakazali kurira i jedno deset njihovih poruka kako proveravaju sa kurirskom službom šta se dešava, kao i da će se kurir pojaviti prošlog četvrtka.
Da nisam pitala, pa da kažem da sam ja kriva, ali jesam, te su oni bili dužni da me informišu, a ne lažu i obmanjuju. Tako da i te kako imam pravo da se žalim, naročito što je uređaj neispravan.
Ako imas napismeno onda definitivno nije tvoja greska.

Ponovi mejl ljubazno sa rekapitulacijom svega sto je obecano i sto se desilo, i dodaj par drzavnih sluzbi u CC.

Od organizacija za zastitu potrosaca jedino Efektiva zapravo radi nesto pa mozes da konsultujes i njih mada i njih zatrpavaju ovih dana nenormalnim kolicinama mejlova.

Gledaj da ukratko opises problem jer im ljudi salju ogromne referate pa ne mogu da postignu da pomognu svima, jednostavno ih nema dovoljno.
 
Veliko razočaranje sam doživeo u kupovini na kupinaklik.com. Pre dve nedelje sam poručio i platio karticom unapred proizvod koji je oglašen na popustu.
Dobio na email uredno potvrdu porudžbine.
Posle par dana sam pozvan od strane operaterke koja me je obavestila da proizvod koji sam poručio nije na stanju kod proizvođača i uredno mi ponudila vrlo sličan proizvod po istoj ceni.
Ok, prihvatio sam, nije mi toliko bitno, proizvodi su vrlo slični.
Prolaze dani, isporuke nema.
Pozovem i na moje iznenađenje dobijem informaciju da eto, samo što nije, očekuju isporuku svakog dana.
Ok, prođe još malo vremena, pozovem ponovo i sada mi već nude povraćaj para, jer nema ni drugog proizvoda na stanju.
Ponudim im da mi daju treći proizvod, od drugog proizvođača, opet vrlo sličan sa prethodna dva.
Može, ali da doplatim, jer akcija po kojoj sam ja kupovao je istekla i sad ako hoću da dobijem ono što su mi potvrdili da sam od njih kupio treba da doplatim.
Inače, na sajtu im stoji da je onaj prvi proizvod dostupan. Pomenem to, ali "verovatno sajt nije ažuriran"!
Bez ikakvog fokusa ka potrošaču, bez osećaja odgovornosti za nešto što se može smatrati i dovođenjem potrošača u zabludu - tek tako, vratićemo Vam novac.
A danas saznajem od kolege da je on slično prošao bar dva puta u prošlosti.
Bez reči sam, prihvatiću da mi vrate novac, ali na tom sajtu više nikada ništa neću kupiti, to je sigurno.
 
Poslednja izmena:
Ja već dugo trubim da kod nas generalno online kupovina, po mnoštvu parametara nije ni blizu nekog minimalnog nivoa na kom bi morala da bude - počevši od ažurnosti sajtova, tačnosti podataka o proizvodima, poslovne komunikacije, kurirskih službi koje vrše isporuku a sa kojima prodavac ima ugovor, papira za koje treba moliti prodavce da isporuče (račun, garancija, produžena garancija...), rešavanja problema bilo odmah po isporuci bilo u garantnom roku pa do najvećeg problema - odgovornosti prodavca za ovakve i slične stvari.
 
A Zakon o zaštiti potrošača je jasan:
Obmanjujuća poslovna praksa

Član 18

Pod obmanjujućom poslovnom praksom, u smislu ovog zakona, smatra se poslovna praksa trgovca kojom navodi ili preti da navede potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo, tako što mu daje netačna obaveštenja ili stvaranjem opšteg utiska ili na drugi način, čak i kada su obaveštenja koja daje tačna, dovodi ili preti da dovede prosečnog potrošača u zabludu u pogledu:

1) postojanja ili prirode proizvoda;

2) osnovnih obeležja proizvoda, kao što su obeležja koja se odnose na dostupnost, prednosti, rizike, način izrade, upotrebu, dodatke koji prate proizvod, pomoć koja se potrošačima pruža posle prodaje i postupanje po njihovim prigovorima, način i datum proizvodnje ili pružanja usluge, isporuku, podobnost za upotrebu, način upotrebe, količinu, specifikaciju, državu proizvodnje i državu porekla žiga, očekivane rezultate upotrebe ili rezultate sprovedenih testova ili provera proizvoda;
......



Oblici poslovne prakse koji se smatraju obmanjujućom poslovnom praksom

Član 20

Oblici poslovne prakse koji se bez obzira na okolnosti pojedinačnog slučaja smatraju obmanjujućom poslovnom praksom jesu:

......

5) poziv trgovca potrošaču da učini ponudu za kupovinu nekog proizvoda po određenoj ceni, ako trgovac prikriva postojanje osnovanog razloga za sumnju da će moći da isporuči taj proizvod ili opremu ili da angažuje drugog trgovca za isporuku proizvoda po navedenoj ceni, u količini i roku koji bi se mogao očekivati s obzirom na vrstu proizvoda, obim oglašavanja i ponuđenu cenu;

6) poziv trgovca potrošaču da učini ponudu za kupovinu nekog proizvoda po određenoj ceni, ako trgovac u nameri da potrošača navede na kupovinu nekog drugog proizvoda odbija da pokaže potrošaču proizvod na koji se oglas odnosi ili odbija da primi narudžbinu ili da isporuči proizvod u primerenom roku ili pokaže potrošaču oštećeni uzorak proizvoda na koji se odnosi oglašavanje;

7) neistinita tvrdnja trgovca da će proizvod biti raspoloživ u kratkom roku ili da će biti raspoloživ u kratkom roku pod određenim uslovima, s ciljem da se potrošač navede da odluku o kupovini donese bez odlaganja, odnosno da mu se uskrati prilika ili vreme potrebno za odgovarajući nivo obaveštenosti kod donošenja odluke;
 
Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.

Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.

Ako želiš nešto da vratiš, tj. da izvršiš povrat, to radiš sam, preko bilo koje kurirske službe i u roku od 14 dana. Kada se roba vrati kod njih, počinje da teče njihovih 14 dana u čijem su roku obavezni da ti vrate novac, podrazumevamo da je sa robom sve u redu.

Zaštita potrošača možda neće ni da ti odgovori jer nemaju šta da ti odgovore s obzirom da se žališ što neko neće da dotera kurira do tvojih vrata da bi ti izvršila povrat robe koja je u tvom posedu.

I da, poslat obrazac za odustanak bez primljene robe nema nikakav značaj.
Kako nisu povređena prava, ovo je čista obmana! I ja kada sam vraćao, uvek su mi rekli da ili oni ili ja plaćam transport, nikakav problem ali mora da bude kako se napismeno dogovorimo! u ovom slučaju su mu rekli napismeno da šalju kurira a nisu, tako da je to klasična obmana tj kupovina vremena!
 
Техноманија - Има ли упућених у то шта се дешава са њима? Својевремено је онлајн куповина текла врло брзо и ефективно, а ово сада делује као распад система. Поручио сам нешто пре 10 дана и одабрао плаћање поузећем. Кол центар је недоступан, избацује сваки пут, нема шансе неког тамо добити. На мејл ми је ево одговорено после осам дана врло штуро како треба да се стрпим. У реду, мени није хитно али хоћу да знам да ли ће уопште стићи а то не могу да сазнам. Кад сам се заинтересовао видим да је ово масовно, наводно узроковано повећаним бројем поруџбина за време Црни Петак акције, при чему су им многи платили картицом и пре две-три недеље и још увек нису добили производ који су поручили. Теоријски и рекламација за коју на њиховом сајту стриктно стоји да је могућа унутар 24 сата од пријема поруџбине позивом кол центра изгледа немогућа јер, колико видим тренутно није могуће добити их преко телефона. Ово је опасно непрофесионално.
 
Poslovanje im je blagi užas od uvek, bolje zaboravi na njih.
 
Техноманија - Има ли упућених у то шта се дешава са њима? Својевремено је онлајн куповина текла врло брзо и ефективно, а ово сада делује као распад система. Поручио сам нешто пре 10 дана и одабрао плаћање поузећем. Кол центар је недоступан, избацује сваки пут, нема шансе неког тамо добити. На мејл ми је ево одговорено после осам дана врло штуро како треба да се стрпим. У реду, мени није хитно али хоћу да знам да ли ће уопште стићи а то не могу да сазнам. Кад сам се заинтересовао видим да је ово масовно, наводно узроковано повећаним бројем поруџбина за време Црни Петак акције, при чему су им многи платили картицом и пре две-три недеље и још увек нису добили производ који су поручили. Теоријски и рекламација за коју на њиховом сајту стриктно стоји да је могућа унутар 24 сата од пријема поруџбине позивом кол центра изгледа немогућа јер, колико видим тренутно није могуће добити их преко телефона. Ово је опасно непрофесионално.
Od njih se ne kupuje.
Prelistaj temu i biće ti jasno zašto.
 
Opet mali update. Odgovorili su mi iz CEPS-a koje je preporučio član @Chernobyl (veliko hvala, izgleda da su jedini koji nešto rade). Kontaktirali su BC Group i dogovorili se da probam i ja da zakažem dolazak neke kurirske službe. Nažalost ne videh mejl od CEPS-a na vreme, a u međuvremenu zvao neki "nadređeni" iz prodavnice pod izgovorom da mu je problem prenela koleginica (koleginica zvana CEPS) i vrteo istu priču, izvinjava se, kurir je zakazan, treba još da čekam, ali on ne zna koliko dugo. Elem, sad sam tražila da mi potvrde adresu za slanje. Ovo moje kao španska serija. :LOL:
 
Da se nadovežem, nakon jučerašnjeg razgovora sa zaštitom potrošača, danas popodne se pojavio kurir i preuzeo uređaj. Čudo živo. Sad je više nego očigledno šta je bilo u pitanju. Inače, onaj iz BC Group-a koji je zvao pričao je kako su oni to meni hteli da učine da ja ne bih plaćala poštarinu. Kurir je naravno danas naplatio poštarinu prilikom preuzimanja. Nije to sad nikakav problem, nisam ni očekivala niti želela da oni plaćaju, nego eto, poenta je koliko izmišljaju i lažu. Ostalo je još samo pare da vrate.
 
Pokušali su, nije prošlo, idu na tu kartu da ljudi odustanu...
 
Pisao sam već ranije, lično sa BC group uvek neke komplikacije.
Sad su ih preuzeli slovenci koji jure profit na maks pa mogu biti samo još odvratniji.
 
Toliko o tome da su oni nevini i naivni u čitavoj priči, o potrošačkom pravu i dobroj volji trgovca...

Jedna of floskula ili pravilo sa kojim se nikad neću složiti jeste da je svaka reklama dobra reklama pošto je ovo upravo bio očiti primet jedne loše reklame koja na mene ima uticaj da više ni kod njih ništa ne kupujem...
 
Toliko o tome da su oni nevini i naivni u čitavoj priči, o potrošačkom pravu i dobroj volji trgovca...

Jedna of floskula ili pravilo sa kojim se nikad neću složiti jeste da je svaka reklama dobra reklama pošto je ovo upravo bio očiti primet jedne loše reklame koja na mene ima uticaj da više ni kod njih ništa ne kupujem...
I na mene, posle one epizode od pre par dana sa kolegom sa posla koju sam pricao, gde uz pomoc uspona uvaljuju gotove konfiguracije sa drugim komponentama od navedenih. A nije da nisam ostavio para i para u BC group-u.
 
Nazad
Vrh Dno