Ne samo da čitaju, već i aktivno učestvujuČitaju bench….
Ako, neka čitaju.
Jaви се Кутији, у питању је тужни смајли. Зашто се бележи као innacurate и то само на Бенчу, то остаје да се види.Dobih od korisnika Diamond inacurrate. Ajde molim te, objasni mi šta je tu netačno.
Опет замисли неко напише да су га преварили и ја ставим лајк, испада да ми је драго што су неког преварили. Па сад не знам шта да користим, како год ставим испадне безвезе.To je zato što taj smajli izgleda kao "tužan sam", "baš mi je žao" a značenje mu je inaccurate što ja nikako ne mogu da povežem sa samim smajlijem.
Drugim rečima, verujem da nije hteo da kaže da nisi rekao tačno tj. istinu već da mu je žao što su tako uradili...
Zato ja i izbegavam da koristim taj smajli...
Kako god, bitno da ja dobih PS5 po dobroj ceni. Dobro je što on ide u igraonicu a mojim klincima ću prebaciti kući PS4 Pro.Čitaju bench….
Ako, neka čitaju.
I?Stiglo![]()
Koliko otprilike zaštiti potrošača treba vremena da odgovori? Pošto mi niko ne odgovara na mejlove već četiri, pet dana. Zovem ih i na telefon, ali se ne javljaju. A BC Group me sad potpuno ignoriše. Ne znam više šta da radim.
Uopšte se ne slažem sa tobom. Ako sam ih pitala ko treba da zakaže kurira, a oni mi rekli da će to uraditi oni, i još mi rekli da su zakazali kurirsku službu DEX i da će se kurir pojaviti u roku od 2, 3 dana, to znači da su me namerno obmanjivali.Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.
Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.
Ovo što su oni uradili je čista obmana i zavlačenje korisnika/kupca sa ciljem da prođe vreme a kako to završava i zašto to rade se moglo lepo videti i na primeru @terzazak u postu #2.350...Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.
Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.
Ako želiš nešto da vratiš, tj. da izvršiš povrat, to radiš sam, preko bilo koje kurirske službe i u roku od 14 dana. Kada se roba vrati kod njih, počinje da teče njihovih 14 dana u čijem su roku obavezni da ti vrate novac, podrazumevamo da je sa robom sve u redu.
Zaštita potrošača možda neće ni da ti odgovori jer nemaju šta da ti odgovore s obzirom da se žališ što neko neće da dotera kurira do tvojih vrata da bi ti izvršila povrat robe koja je u tvom posedu.
I da, poslat obrazac za odustanak bez primljene robe nema nikakav značaj.
Hajdemo iz početka - trgovačko pravo ili dobra volja trgovca, nebitno je - ako nešto kažeš kao pravno lice onda ili to ispuni ili bolje da kažem u obavezi si da to ispuniš ili nisi trebao ništa da pričaš. Ovo je klasičan primer obmanjivanje kupca, rekao bih etalon obmane.Ne možete očekivati od Trgovaca da vam budu tumači vaših potrošačkih prava.
Svi oni oni imaju uredno deklarisan Zakon i Uslove kupovine na svojim stranicama, kojima svoju obavezu o informisanju kupca ispunjavaju.
To što prosečan kupac bira da ne čita Uslove kupovine, njegova je stvar. A čim si štiklirao da si Saglasan sa istima, ti si upoznat dakle. Ne možeš biti obmanut sa nečim šta si prihvatio pre same kupovine.
Isto tako ne možeš očekivati da Zaštita potrošača štiti nečije pravo jer je ostao nemoćan čekajući kurira da dođe po njegovu, već isporučenu robu, koju sad želi da vrati.
Jedna je stvar čast a druga obaveza.
Čak i da se ispostavi da je kreiran nalog stvarno i da kurir nije došao tu opet niko ne može da snosi odgovornost.
Ako imas napismeno onda definitivno nije tvoja greska.Sve imam napismeno. I da su rekli da su oni zakazali kurira i jedno deset njihovih poruka kako proveravaju sa kurirskom službom šta se dešava, kao i da će se kurir pojaviti prošlog četvrtka.
Da nisam pitala, pa da kažem da sam ja kriva, ali jesam, te su oni bili dužni da me informišu, a ne lažu i obmanjuju. Tako da i te kako imam pravo da se žalim, naročito što je uređaj neispravan.
Kako nisu povređena prava, ovo je čista obmana! I ja kada sam vraćao, uvek su mi rekli da ili oni ili ja plaćam transport, nikakav problem ali mora da bude kako se napismeno dogovorimo! u ovom slučaju su mu rekli napismeno da šalju kurira a nisu, tako da je to klasična obmana tj kupovina vremena!Ja ne znam zašto se ti uopšte žališ bilo kome.
Nijedno tvoje pravo nije povređeno.
Trgovac nije u obavezi da organizuje povrat robe na koje ti polažeš pravo, ta obaveza i trošak iste pripada kupcu čim roba pređe u njegov posed.
To što su ti oni rekli da će zakazati kurira ne znači ništa, to može biti samo definisano kao dobra poslovna politika a ne zakonska obaveza.
Ako želiš nešto da vratiš, tj. da izvršiš povrat, to radiš sam, preko bilo koje kurirske službe i u roku od 14 dana. Kada se roba vrati kod njih, počinje da teče njihovih 14 dana u čijem su roku obavezni da ti vrate novac, podrazumevamo da je sa robom sve u redu.
Zaštita potrošača možda neće ni da ti odgovori jer nemaju šta da ti odgovore s obzirom da se žališ što neko neće da dotera kurira do tvojih vrata da bi ti izvršila povrat robe koja je u tvom posedu.
I da, poslat obrazac za odustanak bez primljene robe nema nikakav značaj.
Od njih se ne kupuje.Техноманија - Има ли упућених у то шта се дешава са њима? Својевремено је онлајн куповина текла врло брзо и ефективно, а ово сада делује као распад система. Поручио сам нешто пре 10 дана и одабрао плаћање поузећем. Кол центар је недоступан, избацује сваки пут, нема шансе неког тамо добити. На мејл ми је ево одговорено после осам дана врло штуро како треба да се стрпим. У реду, мени није хитно али хоћу да знам да ли ће уопште стићи а то не могу да сазнам. Кад сам се заинтересовао видим да је ово масовно, наводно узроковано повећаним бројем поруџбина за време Црни Петак акције, при чему су им многи платили картицом и пре две-три недеље и још увек нису добили производ који су поручили. Теоријски и рекламација за коју на њиховом сајту стриктно стоји да је могућа унутар 24 сата од пријема поруџбине позивом кол центра изгледа немогућа јер, колико видим тренутно није могуће добити их преко телефона. Ово је опасно непрофесионално.
I na mene, posle one epizode od pre par dana sa kolegom sa posla koju sam pricao, gde uz pomoc uspona uvaljuju gotove konfiguracije sa drugim komponentama od navedenih. A nije da nisam ostavio para i para u BC group-u.Toliko o tome da su oni nevini i naivni u čitavoj priči, o potrošačkom pravu i dobroj volji trgovca...
Jedna of floskula ili pravilo sa kojim se nikad neću složiti jeste da je svaka reklama dobra reklama pošto je ovo upravo bio očiti primet jedne loše reklame koja na mene ima uticaj da više ni kod njih ništa ne kupujem...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari