Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Nažalost nisi u pravu. Svaka kartica koja se sada aktivira je TPP 200 i ima važenje kredita 60 +330 dana.
66ae80cc9a7427db75e1f5812b20add1.jpg
 
Nigde se ne pominje TPP 200 osim na tom mestu i naravno da taj detalj momentalno srecu kvari :).

Nigde u pripejd delu sajta se ne pominje TPP 200, svuda samo TP.
 
Pa ne znam što mu ne promene ime kad su mu već cenu promenili odavno. Poenta, recimo da imaš neki stari paket koji nije aktiviran. Nebitno koliko je star i šta piše na omotu, ako ga sada aktiviraš dobićeš aktuelni paket sa svim pripadajućim karakteristikama (naziv, inicijalni kredit, cene poziva, sms poruka i interneta, trajanje kredita, kao i aktuelnu promociju).
 
Videh malopre u Maxiju neku Vip - Smoki promociju. Zna li neko nesto vise o tome?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Prodaje se paket sa dve kese smokia i dve cokoladice, kosta sto i koji dinar(nesecam se tacno) u paketu su dva koda sa po 150mb.
Nista posebno...

Videh malopre u Maxiju neku Vip - Smoki promociju. Zna li neko nesto vise o tome?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
710ee87a0b9c90e0641028aab6733073.jpg
 
Poslednja izmena:
Da, to je to... Bolja je bila ona prethodna Sweet promocija.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Prosle godine (jesenas valjda) sam uzeo cerkici novi Vip broj,gde je moglo besplatno da se aktivira viber i fejs.I sve je to lepo radilo,i sad odjednom je izgubio internet.Mislim ti dodaci vise ne rade.Jel treba nesto da se aktivira opet,ili da se uplati nesto?Trazio sam po Vipovom sajtu,ali tu promociju vise ne nalazim.Da je nisu ukinuli?
 
pa meni je trazena LK kad sam kupio Mts prepaid davno nekad

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Bice da politicari dobijaju previse pretecih poruka sa prepaid brojeva hehhehehe. Pa da se od sada zna ko salje...
 
Da i fora je sto se ti brojevi racunaju u bazu MTS korisnika a ne rade nista :)
U poslovnicama mozda traze LK ali nije obavezna zakonom. I na trafici moze bez lk.
 
Све у оквиру борбе против тероризма, насиља и чега још... а заправо за угрожавање приватносги и очување фотеља нечијих...
 
E kad se samo setim kupovine mtel pripaid kartice pre 2 godine recimo :D
 
Što se tiče dosadašnje same registracije prepaid korisnika, ona je varirala od operatera do operatera.

Po tom pitanju mogu da pohvalim VIP, kao najboljeg operatra. Kad kod njih registrujem broj uvek dobijem neki Zahtev koji potpišem i na kome se jasno vide moji podaci i da se broj vodi na mene. Toliko su ažurni po tom pitanju da i prilikom zamene kartice (uz zadržavanje istog broja) isto dobijate dokument sa svim podacima kojima ste im ustupili, te potpis radnika, pečat i sl.

Telenor radi po principu "kako-kad". Ranije se dobijao taj Zahtev za registraciju ako se prilikom registracije preda onaj "Registracioni list" iz prepaid pakovanja. I na njemu se vide podaci koji su im ustupljeni sa sve njihovim pečatom i potpisom. Čak i kad se pojavite sa tim listićem, morate insistirati na dobijanju tog Zahteva. Doduše, sada se i taj Zahtev može dobiti bez tog listića, ali kao što rekoh, potrebno je insistirati, tj. reći radniku da želite taj dokument.

Na poslednjem mestu izdvojio bih mt:s, kod njih sam do sada koristio samo 2 prepaid broja. Kada sam registrovao prvi broj potpisao sam jedan dokument (u jednom primerku) koji je ostao kod njih. Drugi broj sam kupio u njihovoj poslovnici, takođe je bio registrovan, a od dokmentacije sam dobio samo neke fakture i priznanicu da sam platio broj. Oni se pozivaju na to da kada se u njihovim poslovnicama kupuje prepaid broj da se potpisuje (parafraziraću) neki Zahtev o legitimnom korišćenju broja, koji nikad nisam dobio. Kada sam pitao operatera preko njihove podrške zašto to automatski nisam dobio prilikom registracije, rečeno mi je da sledeći put to tražim.

Sve u svemu, ako je prepaid registracija neminovnost, bilo bi lepo kada bi i oni nama izdali neki validan dokument gde će se videti koje smo im podatke ustupili. Mislim da je to minimum poštovanja prema korisniku, jer isti želi da ima uvid u podatke koje im je ustupio.

BTW, sada kada je Telenor redizajnirao svoj Moj Telenor portal, kada kliknem opciju Profil pojavljuju mi se svi brojevi koji se vode na moje ime, čak i jedan deaktiviran, koji izgleda nisu još "reciklirali".
 
Poslednja izmena:
Bilo bi lepo kad bi promenili neka pravila, zbog registracije prepaid broja.
Posto je to sad tvoje vlasnistvo, jer si kupio uz licnu kartu, da nemas obavezu uplate kredita. Znaci da ne moras svaka 3 meseca da uplacujes. A oni ne smeju da ti obrisu broj i sav kredit koji imas. Dakle mozes da kupis prepaid i do kraja zivota da ne uplatis kredit, a da kartica jos uvek bude aktivna. To bi bilo korektno
 
I ako daju taj papir iskoristice to za povecanje cena prepaida :)
 
ko jos sem penzosa koristi. prepaid??? malo ko

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..

Dosta koriste devojke. Aktiviraju kod telenora whats up i viber i njima je to dovoljno. Ta aktivacija i koriscenje je besplatno sad a i pre je bilo 100din samo. Moja devojka i njene drugarice sve su na prepaid i koriste te pogodnosti. Ja licno nisam za prepaid ali ima mnogih koji jesu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
ok.. ima ljudi koji dolaze mesecno u Srbiju a ne zive tu, mogu i oni jasno..

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Bilo bi lepo kad bi promenili neka pravila, zbog registracije prepaid broja.
Posto je to sad tvoje vlasnistvo, jer si kupio uz licnu kartu, da nemas obavezu uplate kredita. Znaci da ne moras svaka 3 meseca da uplacujes. A oni ne smeju da ti obrisu broj i sav kredit koji imas. Dakle mozes da kupis prepaid i do kraja zivota da ne uplatis kredit, a da kartica jos uvek bude aktivna. To bi bilo korektno
Ti bi da ti kartica sedi u fioci i ne pravi nikakav prihod operateru, a on da placa za nju sve troskove koje ima samo zato sto je aktivna? Tesko, jer operater stvarno ima troskove po svakoj kartici koja je aktivna (tj. definisana na mreznim elementima). Napr. licenca za HLR se placa po broju korisnika na HLR-u, licenca za sistem za obracun i naplatu se placa po broju korisnika na sistemu, itd...

Nevezano za ovaj deo oko troskova, a koja je poenta posedovanja kartice koja se ne koristi?

Pozdrav
 
Ja koristim prepaid, moja devojka koristi prepaid, cak imam vise od 8 ili 9 prepaid kartica... Aktivno koristim 3 telefona (jedan dual sim), znaci 4 kartice od kojih su 3 postpaid i jedna prepaid.

Imam i jos dve prepaid koje koristim samo za internet. Putujem dosta i po "zabitima", pa mi treba internet (koji cesto na razlicitim lokacijama radi bolje kod jednog a ne drugog operatera).

Recimo danas sam otisao u Babusnicu i trebao mi je brz upload negde oko 1.5GB podataka, na Vipu imam 4G tamo (~20Mbps upload), lepo uzmem prepaid karticu, za 300din kupim 4GB, posaljem podatke (unlocked 4G USB modem) i posaljem, nekad budem u nekom selu gde recimo samo mts uopste ima 2G i 3G signal, ili pak na lokaciji gde samo Telenor ima prihvatljiv 3G. Uvek mi posluzi neki dodatak za net. Takve situacije nisu ceste (jednom u mesec ili dva) i nemam potrebu za vise postpaid data paketa ili nesto slicno.

Devojka koristi Pricaj sa svima 30 dana Vip prepaid opciju za 600din 150min, 1500SMS i 500MB je sada, sto je bolje od nekih postpaid ponuda. Iako radi, ne voli nesto ugovorne obaveze, a bez popusta retko koji operater nudi nesto bolje. Ima i 4G na prepaidu pa nema neki razlog za postpaid.
 
Poslednja izmena:
Takođe koristim taj prepaid "paket" pričaj sa svima 30 dana. Meni dovoljno...
 
Ti bi da ti kartica sedi u fioci i ne pravi nikakav prihod operateru, a on da placa za nju sve troskove koje ima samo zato sto je aktivna? Tesko, jer operater stvarno ima troskove po svakoj kartici koja je aktivna (tj. definisana na mreznim elementima). Napr. licenca za HLR se placa po broju korisnika na HLR-u, licenca za sistem za obracun i naplatu se placa po broju korisnika na sistemu, itd...

Nevezano za ovaj deo oko troskova, a koja je poenta posedovanja kartice koja se ne koristi?

Pozdrav

Pa dobro, koliko je to odrzavanje na godisnjem nivou? Neka naplate to.

Nije poenta da li se koristi ili ne koristi. Postoje ljudi koji imaju stare brojeve i otisli su u inostranstvo. Zele da zadrze broj zbog prijatelja i porodice. Meni otac radi u inostranstvu. Ima MTS karticu. Iskljucili su mu karticu, a trebalo je samo da mu ukinu kredit. Jer je proslo vise od 90 dana od poslednje uplate. A ukinuli su je totalno iako je imalo jos 4-6 meseci do zagarantovanih 12 meseci. A kad su je aktivirali morao je 3 meseca postpaid, pa posle da bira hoce li da vrati karticu na prepaid ili da ostane na postpaidu. To je pljacka!!!
Mnogi ljudi dobijaju telefon od firme pa ga koriste.. Zasto svoj nebi vratili na postpaid ako im se isplati. Pa u fioku, sto da ne.. Zasto bi ne kome smetalo da li je u fioci, sefu ili na frizideru.

Da ne bude da se raspravljam sa tobom :).. Ja zelim da mi kartica stoji u fioci. Koliko kosta mesecno odzavanje neka naplate na godisnjem nivou. U suprotnom nebi trebali da imaju obraza da traze LK..

P.S. Mozda neko u inostranstvu, zeli da se prikaci na wifi i da caska preko neke aplikacije. A ne treba ti kredit za to..
 
Poslednja izmena:
^
Na njihovom sajtu stoji da ima 1500 minuta u Vipu nakon potrošenih 150. Da nisi možda zvao neki broj koji je iz Vipa prenešen u neku drugu mrežu pa ti zato skinut kredit?
 
Hehe vratili su.
Ja besan pre 3 dana nazvah VIP KS jer nije toga bilo na sajtu, a zena mi rece da su to ukinuli ali su uveli 7 dana DZ u vipu nakon dopune pa ako dopunjavam svakih 7 danaonda to dodje na isto.
Pa me savetovala da dopunjavam svakih 7 dana po 200din. imacu besplatno u VIP-u i da cu za mesec dana skupiti taman da kupim novu opciju i jos cu imati 200 din viska. Hahaha.
 
Pa dobro, koliko je to odrzavanje na godisnjem nivou? Neka naplate to.

Nije poenta da li se koristi ili ne koristi. Postoje ljudi koji imaju stare brojeve i otisli su u inostranstvo. Zele da zadrze broj zbog prijatelja i porodice. Meni otac radi u inostranstvu. Ima MTS karticu. Iskljucili su mu karticu, a trebalo je samo da mu ukinu kredit. Jer je proslo vise od 90 dana od poslednje uplate. A ukinuli su je totalno iako je imalo jos 4-6 meseci do zagarantovanih 12 meseci. A kad su je aktivirali morao je 3 meseca postpaid, pa posle da bira hoce li da vrati karticu na prepaid ili da ostane na postpaidu. To je pljacka!!!
Mnogi ljudi dobijaju telefon od firme pa ga koriste.. Zasto svoj nebi vratili na postpaid ako im se isplati. Pa u fioku, sto da ne.. Zasto bi ne kome smetalo da li je u fioci, sefu ili na frizideru.

Da ne bude da se raspravljam sa tobom :).. Ja zelim da mi kartica stoji u fioci. Koliko kosta mesecno odzavanje neka naplate na godisnjem nivou. U suprotnom nebi trebali da imaju obraza da traze LK..

P.S. Mozda neko u inostranstvu, zeli da se prikaci na wifi i da caska preko neke aplikacije. A ne treba ti kredit za to..
Ne bi me iznenadilo da direktni troskovi operatera po aktivnom korisniku dodju i do 10EUR godisnje - tacna cifra zavisi od puno stvari.
Da uzmemo za primer karticu tvog oca: deaktivacija prepaid korisnika obicno se vrsi u dva koraka:
1. Brisanje preostalog kredita nakon isteka odredjenog vremena od poslednje dopune: broj je definisan na HLR-u ali ne moze da pravi saobracaj. Ukoliko se uplati kredit u nekom periodu nakon brisanja, broj postaje ponovo potpuno operativan.
2. Ukoliko neki period nakon brisanja, racun prepaid korisnika nije dopunjen, vrsi se potpuna deaktivacija broja. Broj vise ne postoji na HLR-u i tek od ovog momenta operater ne placa licencu za tog korisnika.

Ukoliko je MTS tvom ocu skroz deaktivirao broj u momentu kada nije trebao, to je onda jednostavno njihova greska. Ono o cemu ja govorim je to da ne mozes ocekivati da vecno imas aktivan broj koji ne pravi nikakav prihod operateru, ali mozes ocekivati da broj bude aktivan neko vreme, ili da se moze reaktivirati obicnom dopunom u nekom periodu.

Sto se tice trazenja LK prilikom kupovine prepaid broja, tu si skroz promasio poentu. Ne traze operateri LK zato sto to oni hoce, vec zato sto ih na to obavezuje drzava svojim propisima. Da se operateri pitaju, oni bi prepaid kartice prodavali bez ikakvog pitanja i papirologije. Ovako, sa potrebom registrovanja prepaid korisnika, samo im se povecavaju troskovi (troskovi uvodjenja sistema za registraciju + radnici koji ce to raditi) a smanjuje prihod (manja prodaja prepaid kartica - nece svako da daje svoje podatke).

Sto se tice kacenja na wifi u inostranstvu, za to ti ne treba aktivan broj.

Pozdrav
 
Ja imam 4 kartice pripejd koje 1x u 12 meseci dopunim sa 200 dinara. Jedna je prva telekom Srbija iz 1998, druga je 063 Mobtel, jedna sa vipa moj broj po izboru, i moja druga mts kartica. Naravno od 2008 koristim postpejd kod mts-a, i kod vipa paralelno od 2014. Ali eto, 1x godišnje dam 800 din za te 4 kartice, nije neka cifra. Ako poskupe, tj skrate rok važenja, biće interesantno :)
 
Diferno

Podrzavam stav. Ja sam uvek koristio samo pripejd i postpejd koji su bili registrovani na mene i ni na kog drugog, i tako bi i da ostane. Ne volim da koristim "tudje" kartice (mada smo mi svi korisnici a ne i vlasnici). Hoću da ostanu tzv. moji. pričao ne pričao. To naravno košta, i to je u redu. Ne zato što ne mogu da javim ljudima da menjam broj, ili je broj lak za pamćenje, nego ne volim da koristim broj koji su drugi koristili.

Pripejd jos uvek ima logiku zašto postoji, mada operateri žele da vezuju ljude ugovorom. To je njihov interes, mada mislim i na pripejdu (još uvek) zaradjuju. Dosta starijih ljudi je na pripejdu, i ne samo oni. Ljudi na proputovanju, jer je lakše, šta ga briga što košta, treba mu odmah za par dana da koristi i ćao.
 
Nazad
Vrh Dno