Zbog ovakvih brljotina , pisite stalno prituzbe na rad lokalne poste
posta.rs/lat/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Zahtevajte u lokalnoj posti kontakt sa sefom / kontrolorom.
Ili zahtevajte da vam daju postanski pregradak - neka tu ubacuju
izvestaje i neregistrovane posiljke iz inostranstva.
Neka se sa paketomatima "igraju" na drugi nacin i neka rasterete postare na terenu.
Поштовани,
Као што смо навели у претходном одговору, пошиљке из међународног поштанског саобраћаја, које сте очекивали, а које наводно нису приспеле, представљају нерегистоване поштанске пошиљке, за које није предвиђена опција евиденције и праћења статуса, сагласно важећим прописима којима се уређује обављање поштанских услуга.
Све пошиљке приспеле из међународног саобраћаја, уредно се отпремају у поштанске токове, ради уручења примаоцима, према уобичајеној процедури. Сагласно прописаној технолошкој процедури за поступање са нерегистрованим пошиљкама, не постоји поуздан начин да се утврди (докаже) да исте
нису или јесу уручене примаоцу, јер се ове пошиљке не уручују уз потврђење уручења потписом примаоца.
Посебно напомињемо да је садржину пошиљке, која по својој природи, значају и стварној вредности, има посебан значај за пошиљаоца (и примаоца), упутније послати у регистрованој поштанској пошиљци. Регистрована пошиљка се, за разлику од нерегистроване, евидентира и прати у токовима преноса
.
Због поједностављених процедура приликом преноса и манипулације нерегистрованим пошиљкама, као и поступка уручења (најчешће убацивањем у кућни сандучић примаоца), цена ове услуге је увек примерена технолошком поступку, али Вас свакако уверавамо да Предузеће има одговорност и обавезу да било коју врсту пошиљке уручи квалитетно у сваком погледу.
С поштовањем,
Пошта Србије