Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pozdrav. Naručio bih neki uredjaj iz Swetske. Čoveka sam našao preko fejzbuka, ne znam nista o njemu. Koliko je sigurno da kupim preko peypala i kako ide kasnije oko povraćaja novca ako bude neki problem?
 
Molim Vas za pomoć. Moja pošiljka koja je uredno pristigla u Poštu je IZGUBLJENA.
Nisu mi je mogli uručiti jer je ista misteriozno nestala u Pošti.
Obratio sam se korisničkom servisu https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Danas sam dobio njihov odgovor (druga slika).
Ovo što oni predlažu u odgovoru da pokrenem reklamaciju ka pošiljaocu i tražim nadoknadu je suludo. U ovoj situaciji zna se ko je krivac.
Da li je neko imao slično iskustvo i šta raditi u ovoj situaciji?
Vrednost pošiljke je oko 12 hiljada dinara.
 

Prilozi

  • Izgubljena posiljka.jpg
    Izgubljena posiljka.jpg
    40.9 KB · Pregleda: 81
  • Posta odgovor.jpg
    Posta odgovor.jpg
    104.3 KB · Pregleda: 83
Obavestiš pošiljaoca da nisi dobio pošiljku i on pokreće potražni postupak jer ti postaješ vlasnik pošiljke tek kad potpišeš prijem, nemaš ti ništa sa tim jer je pošiljalac vlasnik pošiljke. Pošiljalac naplaćuje odštetu (pitanje je da li će biti 12k din.) a tebi ide refund jer nisi dobio naručeno pa kupiš ponovo. Vidim da je LT pošiljka i verovatno nešta kupljeno u Kini, obavestiš prodavca i posle 24h bez obzira da li ti odgovori ili ne otvoriš dispute. Tako funkcioniše to u poštanskom saobraćaju, ja sam jurio jer je izgubljena moja pošiljka (ja sam pošiljalac) u medjunarodnom poštanskom saobraćaju.
 
@Univerzalac
Pošiljalac je kinez, prodavac sa Aliekspres sajta, on ce svakako novac dobiti od mene za prodati predmet, kako da ga ubedim da pokrene potrazni postupak?
Ti mišliš da ako pokrenem dispute i navedem kao razlog LOST IN TRANSIT da Aliekspres nece reći u presudi obrati se svojoj lokalnoj pošti za nadoknadu štete?
 
Okačiš im screen gde se vidi da je pošiljka izgubljena recimo sa https://parcelsapp.com/en jer kod Ninje postoji samo da je isporučena. U poštanskom saobraćaju može da se pokrene potražni postupak samo sa potvrdom o prijemu pošiljke koju je pošiljalac dobio prilikom predaje pošiljke a pošte se posle jure gde je izgubljena pošiljka i da ne dužim sva prava oko pokretanja potražnog postupka ima samo pošiljalac uz potvrdu o predaji pošiljke.
 
Ti nemaš ništa sa tim, to funkcioniše kako funkcioniše, regulisano je zakonom o medjunarodnim pošiljkama. Tvoje je samo da obavestiš prodavca, budeš fer, i bez obzira šta ti odgovori pokrećeš spor (dispute) na AE da ti vrate novac jer ta pošiljka teško da se pronadje a ti posle kupuješ ponovo takvu(e) stvarčicu(e) da li u istoj prodavnici ili drugoj tvoja je stvar.
 
Може ли неко да ми појасни шта ово значи? Чекам пошиљку са AliExpress-a.
Да ли је пошиљка у пошти, још није прошла царину, или ови подаци нису баш поуздани?

1639186666742.png
 
Molim Vas za pomoć. Moja pošiljka koja je uredno pristigla u Poštu je IZGUBLJENA.
Nisu mi je mogli uručiti jer je ista misteriozno nestala u Pošti.
Obratio sam se korisničkom servisu https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Danas sam dobio njihov odgovor (druga slika).
Ovo što oni predlažu u odgovoru da pokrenem reklamaciju ka pošiljaocu i tražim nadoknadu je suludo. U ovoj situaciji zna se ko je krivac.
Da li je neko imao slično iskustvo i šta raditi u ovoj situaciji?
Vrednost pošiljke je oko 12 hiljada dinara.
Auu koj smo mi g....a , i posle zasto tolika shipping
 
Pošiljka nema šanse da tek tako ispari i nestane, u kom mi to veku živimo, nemoj da odustaješ, obrati se prvo upravi pošte gde je nestala, ako ništa ne učine idi dalje. Nešto slično je pokušano i u mom slučaju, samo što sam ja na vreme reagovao i sprečio, pošiljka registrovana, 25e vrednost pronadjena kod poštara u torbi, ne razdužena, predhodno zadužena za dostavu NN licu, kao da sam bez imena i prezimena, dolazi lik ostavlja mi jedan paket, drugi ne spominje, kaže to je to za danas. Neverovatno
 
Postoji li neka realna šansa da saznam gde se nalazi neregistrovana USPS pošiljka? Na njihovom tracking sajtu stoji da je od 29.11 ušla u Srbiju, i od tada nista
 
Uprava pošte je kontrolisala tu poštu nakon primedbe i ustanovili su da je pošiljka nestala, već je zavedena kao izgubljena. Verovatno će neko iz te pošte dobiti debele packe ako ne i šut kartu. Meni nisu smeli da prime pošiljku u lokalnoj pošti jer nisu bili sigurni da li će im vratiti sa carine pa sam morao u "carinsku poštu", plaćaju kaznu ako im vrate.
 
Hvala, vec sam obavestio prodavca i zamolio ga da to učini.
Da li on pokreće proceduru u svojoj dostavnoj kompaniji ili se obraća sa zahtevom našoj pošti https://www.posta.rs/eng/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Izvini, nikada ovo nisam radio pa mi je malo nejasno
Prosledi ovaj tracking link uz dispute https://www.posta.rs/eng/alati/pracenje-posiljke.aspx?broj=RF042362385LT
Kinez moze dobiti samo onoliko novca od poste koliko je naveo da posiljka vredi ,obicno napisu manje ...
 
nemojte traziti neregistrovane posiljke niti stavljati screen shotove bez validnog broja za pracenje jer to nema nikakvu upotrebnu vrednost.

Izgubljena posiljka u posti ce biti nadoknadjena posiljaocu, a posta sigurno zna u kom koraku je izgubljena (zato i sluzi registrovana posta)
i neko ce snositi sankcije za to, primalac nema apsolutno nista sa tim.
 
Molim Vas za pomoć. Moja pošiljka koja je uredno pristigla u Poštu je IZGUBLJENA.
Nisu mi je mogli uručiti jer je ista misteriozno nestala u Pošti.
Obratio sam se korisničkom servisu https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Danas sam dobio njihov odgovor (druga slika).
Ovo što oni predlažu u odgovoru da pokrenem reklamaciju ka pošiljaocu i tražim nadoknadu je suludo. U ovoj situaciji zna se ko je krivac.
Da li je neko imao slično iskustvo i šta raditi u ovoj situaciji?
Vrednost pošiljke je oko 12 hiljada dinara.
E ovo je stvarno bezobrazluk i onda Posta Srbije ZVANICNO TVRDI da kod njih nema kradje>????? Zar svaki put kad su neki praznici kod nas na carini i posti zaposleni krenu da se ' snabdevaju " sa " poklonima " i robom od nas kupaca . Sramota i sta sad, nikom, nista, oni se izvinjavaju a ti sad treba da vijas svoje pare ili svoju robu .Kinez ce ladno da tvrdi da nije do njega sto je tacno, stigla je u Srbiju zvanicno sa pracenjem , Aliexpres ce SIGURNO da presudi u njegovu korist kad pokrenes dispute a nasa posta ce MOZDA da nekog kazni za " primer" ali ne verujem , svi se tamo tako snabdevaju sa predmetima koji im se " zalepe " za prste ...
Evo ja konkretno imam sad 4-5 " Madjara" porucenih sa Aliexpresa koji su svi "Arrive at local delivery office " svi su neregistrovani i tako stoji im taj status od 23.11.do 29.11 a nijedan jos nisam primio , za dve posiljke sam morao da trazim produzenje roka za dostavu i prodavci su mi produzili jos po 10 dana ali sve mi se cini da nema nista od njih , neko se snabdeo poklonima za praznike :( a ja cu ostati i bez para i bez predmeta .
 
Ali ce da prihvati dispute jer na zvanicnom sajtu nase poste pise da je posiljka izgubljena
 
Ali ce da prihvati dispute jer na zvanicnom sajtu nase poste pise da je posiljka izgubljena
A sta pise pre( izgubljena ) ,Znaci moze za svaki paket da pise izgubljeno i nikom nista
Evo ja konkretno imam sad 4-5 " Madjara" porucenih sa Aliexpresa koji su svi "Arrive at local delivery office " svi su neregistrovani i tako stoji im taj status od 23.11.do 29.11 a nijedan jos nisam primio , za dve posiljke sam morao da trazim produzenje roka za dostavu i prodavci su mi produzili jos po 10 dana ali sve mi se cini da nema nista od njih , neko se snabdeo poklonima za praznike :( a ja cu ostati i bez para i bez predmeta .
To za Madjara je neki drugi problem , Svi mi cekamo ima nas dosta sa tim problemom
 
Poslednja izmena:
@ cronnin

Cini mi se da je to UB..LV , statuse ima samo do Rige , posle toga
nema vidljivog pracenja - cekas isporuku

@ Univerzalac

Cesto lupaju gluposti jer nisu upoznati sa pravilima , pa im je onda neko drugi kriv
kada ih **** sa visih instanci.

@ Grog01

Vodi se velika borba izmedju EU i Kine.
LT je pod "sankcijama" , pa je HU alternativa , ali i oni
zestoko gnjave.
 
Ne znam sta se desava ali meni je registrovana posiljka od 30 novembra stoji u posti,nepuna dva dana bila na carini i od tad stoji status "otprema" E sad koliko vremena treba da otpreme,proslo je 10 dana. Ne znam da li je to normalno?
 
Upravo dobio mail za HU . verovatno ponedeljak
Order time: 02:50 Oct. 22 2021
A taman se spremam
Awaiting delivery
Your order will be closed in: 28 days 16 hours 49 minutes
 

Prilozi

  • Screenshot_8.png
    Screenshot_8.png
    79.3 KB · Pregleda: 51
Ne znam kako funkcionise to sa dispute, sto se tice poste postoji potraznica i nju pokrece posiljalac. Na taj nacin se utvrdjuje gde je posiljka i sta je bilo sa njom. Po linku gore posiljka je bila na isporuci i izgubljena je dok je bila tamo. Moguce je da je neko od radnika ukrao i ukanalio kolegu koji je zadnji zaduzio. Ali to sve mora zvanicno. Lepo vam Univerzalac napisao.

olimpik

Ne funkcionise to tako i ne moze tako kako ti mislis.
 
@sasa022 nisu smeli da prime pošiljku jer im nije bilo jasno za jedan predmet da li može da se šalje i kulturno me uputili u poštu carinjenja pa ako oni prihvate ok je. Dodao sam taj komentar da se zna da ne mogu da rade u pošti šta hoće i kako hoće.
@Miki_ najlakše je napisati "stoji u pošti" ali ne pišeš u kojoj, pošiljke ne šetaju od pošte do carine i nazad već se sve to dogadja u pošti.

Potražnicu može da uputi jedino pošta zemlje slanja i utvrdjuje se u kojoj zemlji je nestala pošiljka te ta zemlja plaća odštetu zemlji pošte slanja a oni pošiljaocu. U gore navedenom slučaju izgleda da će biti debele jurnjave u pošti jer pošto je registrovana pošiljka država je zadužila poštu za PDV i najverovatnije za carinu pošto je spomenuta cifra od 12k din.
Dispute ide normalno jer postaješ vlasnik pošiljke tek kad potpišeš prijem a do tada je sve na pošiljaocu. Digli ste paniku za jednu nestalu registrovanu pošiljku dok u nekim zemljama te registrovane pošiljke bacaju ispred vrata bez potpisa pa ko prvi do nje :D i ljudi dobijaju dispute ko ništa, malo malo pa apse ljude koji idu par ulica za poštarom i skupljaju te žute ili sive paketiće (u tim bojama pakuju :D)
 

Univerzalac

Potrazni postupak pokrece posiljalac a resavaju postanske uprave.
 
Potražni postupak pokreće pošiljalac a pošta slanja upućuje potražnicu pošti krajnje destinacije i utvrdjuje se mesto nestanka obrnutim redosledom od redosleda slanja pošiljke.
@Miki_ i jesi li ti siguran da ti je ocarinjena pošiljka? Koliko mi se čini stoji u redu za carinjenje u Nišu.
 
@Univerzalac Mala je posiljka i jeftina,mozda nije ni carinjena,samo ima broj za pracenje. Oko 28h je stajala na carini i prosledjena 40200 ГПЦ НИШ.
 
Pozdrav ljudi, jel imate ideju koliko bi se cekalo da posiljka stigne is belgije u srbiju? Slalo bi se kao letter (mala stvar u pitanju) pa bi trebalo brzo da stigne u odnosu na nesto vece...

Da li ce biti ispod 10 dana? Ili ako neko ima da preporuci neki shipping za ovu zemlju gde bi dostava bila brza...hvala
Uglavnom 3-4 radna dana, mada desi se da zaglavi.
Meni dokumenta u koverti tako stižu, ako se pošalju u ponedeljak, 19 od 20 koverti stigne do petka. Jednom mi se desilo da sam čekao 20 dana, ali zagubilo se kod nas.😁
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno