Auu koj smo mi g....a , i posle zasto tolika shippingMolim Vas za pomoć. Moja pošiljka koja je uredno pristigla u Poštu je IZGUBLJENA.
Nisu mi je mogli uručiti jer je ista misteriozno nestala u Pošti.
Obratio sam se korisničkom servisu https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Danas sam dobio njihov odgovor (druga slika).
Ovo što oni predlažu u odgovoru da pokrenem reklamaciju ka pošiljaocu i tražim nadoknadu je suludo. U ovoj situaciji zna se ko je krivac.
Da li je neko imao slično iskustvo i šta raditi u ovoj situaciji?
Vrednost pošiljke je oko 12 hiljada dinara.
Prosledi ovaj tracking link uz dispute https://www.posta.rs/eng/alati/pracenje-posiljke.aspx?broj=RF042362385LTHvala, vec sam obavestio prodavca i zamolio ga da to učini.
Da li on pokreće proceduru u svojoj dostavnoj kompaniji ili se obraća sa zahtevom našoj pošti https://www.posta.rs/eng/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Izvini, nikada ovo nisam radio pa mi je malo nejasno
E ovo je stvarno bezobrazluk i onda Posta Srbije ZVANICNO TVRDI da kod njih nema kradje>????? Zar svaki put kad su neki praznici kod nas na carini i posti zaposleni krenu da se ' snabdevaju " sa " poklonima " i robom od nas kupaca . Sramota i sta sad, nikom, nista, oni se izvinjavaju a ti sad treba da vijas svoje pare ili svoju robu .Kinez ce ladno da tvrdi da nije do njega sto je tacno, stigla je u Srbiju zvanicno sa pracenjem , Aliexpres ce SIGURNO da presudi u njegovu korist kad pokrenes dispute a nasa posta ce MOZDA da nekog kazni za " primer" ali ne verujem , svi se tamo tako snabdevaju sa predmetima koji im se " zalepe " za prste ...Molim Vas za pomoć. Moja pošiljka koja je uredno pristigla u Poštu je IZGUBLJENA.
Nisu mi je mogli uručiti jer je ista misteriozno nestala u Pošti.
Obratio sam se korisničkom servisu https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
Danas sam dobio njihov odgovor (druga slika).
Ovo što oni predlažu u odgovoru da pokrenem reklamaciju ka pošiljaocu i tražim nadoknadu je suludo. U ovoj situaciji zna se ko je krivac.
Da li je neko imao slično iskustvo i šta raditi u ovoj situaciji?
Vrednost pošiljke je oko 12 hiljada dinara.
Licno ne verujem , Kinezi sad jako dobro znaju sa kim imaju posla , nazalostAli ce da prihvati dispute jer na zvanicnom sajtu nase poste pise da je posiljka izgubljena
Item's Status Tracking
The Post of Serbia is the largest infrastructure and logistic business system in the country that covers the entire territory of the Republic of Serbia.www.posta.rs
A sta pise pre( izgubljena ) ,Znaci moze za svaki paket da pise izgubljeno i nikom nistaAli ce da prihvati dispute jer na zvanicnom sajtu nase poste pise da je posiljka izgubljena
Item's Status Tracking
The Post of Serbia is the largest infrastructure and logistic business system in the country that covers the entire territory of the Republic of Serbia.www.posta.rs
To za Madjara je neki drugi problem , Svi mi cekamo ima nas dosta sa tim problemomEvo ja konkretno imam sad 4-5 " Madjara" porucenih sa Aliexpresa koji su svi "Arrive at local delivery office " svi su neregistrovani i tako stoji im taj status od 23.11.do 29.11 a nijedan jos nisam primio , za dve posiljke sam morao da trazim produzenje roka za dostavu i prodavci su mi produzili jos po 10 dana ali sve mi se cini da nema nista od njih , neko se snabdeo poklonima za praznike a ja cu ostati i bez para i bez predmeta .
Uglavnom 3-4 radna dana, mada desi se da zaglavi.Pozdrav ljudi, jel imate ideju koliko bi se cekalo da posiljka stigne is belgije u srbiju? Slalo bi se kao letter (mala stvar u pitanju) pa bi trebalo brzo da stigne u odnosu na nesto vece...
Da li ce biti ispod 10 dana? Ili ako neko ima da preporuci neki shipping za ovu zemlju gde bi dostava bila brza...hvala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari