jim9
Slavan
- Učlanjen(a)
- 15.03.2012
- Poruke
- 1,329
- Poena
- 210
Neko reče da i ne treba da šalju jer ljudi otvore dispute kad ne stigne paket a kad im kasnije stigne, ne ponude povraćaj novca kinezima.
Zašto bih ponudio povraćaj novca?
Recimo, meni je danas najkasnije trebao taj i taj proizvod, naručio sam ga dva meseca ranije da budem siguran. Dobio sam ga tek za mesec dana kad mi više nije potreban u toj meri ili sam u međuvremenu kupio kod nas isti po višoj ceni jer mi ovaj sa AE nije stigao na vreme.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Zašto bih ponudio povraćaj novca?
Recimo, meni je danas najkasnije trebao taj i taj proizvod, naručio sam ga dva meseca ranije da budem siguran. Dobio sam ga tek za mesec dana kad mi više nije potreban u toj meri ili sam u međuvremenu kupio kod nas isti po višoj ceni jer mi ovaj sa AE nije stigao na vreme.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk