Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sve vise ljudi prijavljuje da im neki paketi nikad nisu stigli. Izgleda da je pocelo ponovo da se krade u gpc-u.
Okuplja se neka ekipa i sprema prijavu mup-u i tuzbu.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Meni juče stigla čestitka, za Božić, od drugarice, iz NYC, paščad je izgrebala, u nadi da će pronaći $$$ u koverti i tako oštetili prelepu čestitku.
Kao da je neko glup, da pored PP šalje pare kovertom. Sramota za srpsku poštu.

Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Meni juče stigla čestitka, za Božić, od drugarice, iz NYC, paščad je izgrebala, u nadi da će pronaći $$$ u koverti i tako oštetili prelepu čestitku.
Kao da je neko glup, da pored PP šalje pare kovertom. Sramota za srpsku poštu.

Sent from my P30Pro using Tapatalk

Nista cudno, oduvek kradu. Ne mora da znaci da si ovi ovde.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ovo je sistem koji krade sam od sebe i zamislja se kako je u takvom sistemu moguce nesto imati....
Dok se komplet sistemski parametri ne promene nema ovde napretka.

@kalin62

Kada promenis ugao gledanja i citas izmedju redova shvatis da su i U tragovi vidljivi.
 
Nista cudno, oduvek kradu. Ne mora da znaci da si ovi ovde.
Ne mora da znači, ali sama poderotina izgleda sveže. To je zagrebalo kandžicom na dva mesta, tako da je na jednom mestu poderalo i samu čestitku, unutar envelope.

Sent from my P30Pro using Tapatalk
 
Buahaha! Jeste da je off, ali ipak da iznesem iskustvo ovde.

Poručio sam šaomijev wine stopper za 6€, onaj čep za vino koji radi i kao vakuum pumpa, da se izvuče vazduh iz otvorene flaše.
Prvo je 2 meseca lutalo po Kini, tamo vamo.
Ja pokrenuo dispute par dana pred istek zaštite, jer prodavac uopšte nije reagovao na poruke. Stajale su kao unread danima.
Krenuo prodavac da kuka da povučem dispute, ali bilo kasno. Ali je usvojio dispute i vratio pare.
Kad ono, pojavi se pošiljka na našoj pošti, tj. carini. Ajd ja kao, platiću im ponovo, čim stigne. Ali oni i dalje ne čitaju poruke pa ne mogu da se dogovorim da ponovo platim.
A još dve nedelje kasnije, i stiže mi isporuka, konačno.
Na koverti lepo piše Wine stopper, odštampani tracking broj baš onaj što sam dobio. A unutra, neki bzvz. šrafciger sa više nastavaka od 1.2€ ukupno, nema veze sa čepom za vinsku flašu. I sama kovertica, u nju začepač ne bi ni stao.

Prodavac i dalje nije pročitao ni jednu poruku nakon onog kukanja na despute.
A isti čep sam od istog prodavca kupio par meseci ranije, sve je prošlo bez problema.

Odlepili Kinezi skroz, gube se k'o magarci u magli. Količina posla je premašila njihove mogućnosti.

:D :p
 
Poslednja izmena:
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
U svakom slučaju si bolje prošao nego onaj što će dobiti zatvarač za vino a trebali mu šrafcigeri.
 
Pa jel moguce....a za 8 dana istice purchase protection...od 60 dana...


2020-01-05 14:54 Beijing, Beijing Exchange Station Return
2019-11-30 06:35 Beijing, delivered to air transport
2019-11-30 06:35 Beijing, delivered to air transport
2019-11-30 06:04 Beijing, leaving the Beijing Exchange Station, the next stop ,Beijing Exchange Station (via transfer)
2019-11-29 13:33 Beijing, Beijing Post International has been exported directly sealed
2019-11-28 04:50 Beijing, arriving at beijing comprehensive mail processing center (via transfer)
2019-11-27 01:02 Nanjing, leaving the "Nanjing Hub", the next stop , Beijing Integrated Mail Processing Center
2019-11-26 08:12 Nanjing, arriving at The Post Nanjing Nanjing Station
2019-11-24 15:55 Nanjing, leaving the International Bulk Collection Center, the next stop , Nanjing International
2019-11-23 20:53 Nanjing City, "International Bulk Collection Center" has received, agent: Meng Boof


Nakon mesec i 6 dana posalju nazad....
 
Poslednja izmena:
Buahaha! Jeste da je off, ali ipak da iznesem iskustvo ovde.

Poručio sam šaomijev wine stopper za 6€, onaj čep za vino koji radi i kao vakuum pumpa, da se izvuče vazduh iz otvorene flaše.
Prvo je 2 meseca lutalo po Kini, tamo vamo.
Ja pokrenuo dispute par dana pred istek zaštite, jer prodavac uopšte nije reagovao na poruke. Stajale su kao unread danima.
Krenuo prodavac da kuka da povučem dispute, ali bilo kasno. Ali je usvojio dispute i vratio pare.
Kad ono, pojavi se pošiljka na našoj pošti, tj. carini. Ajd ja kao, platiću im ponovo, čim stigne. Ali oni i dalje ne čitaju poruke pa ne mogu da se dogovorim da ponovo platim.
A još dve nedelje kasnije, i stiže mi isporuka, konačno.
Na koverti lepo piše Wine stopper, odštampani tracking broj baš onaj što sam dobio. A unutra, neki bzvz. šrafciger sa više nastavaka od 1.2€ ukupno, nema veze sa čepom za vinsku flašu. I sama kovertica, u nju začepač ne bi ni stao.

Prodavac i dalje nije pročitao ni jednu poruku nakon onog kukanja na despute.
A isti čep sam od istog prodavca kupio par meseci ranije, sve je prošlo bez problema.

Odlepili Kinezi skroz, gube se k'o magarci u magli. Količina posla je premašila njihove mogućnosti.

:D :p

Drop shipping. Desilo se i meni ista stvar prije 20tak dana
 
SF6042082685441 dobio sam ovaj broj za praćenje, kakva su vaša iskustva sa ovim sf expressom? Za koliko bih mogao da je očekujem u Srbiji

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Pakete teže od 2 kila nosi PostExpress. Meni PostExpress stalno nosi pošiljke od ChinaPost Big AirMaila.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
Posto sam dobio informaciju da je prosao veliki kontigent posiljki u poslednje vreme registrovanih ali ono sto je jos bitnije neregistrovanih isto.
Hajde da napravimo neku internu proveru od sad kad nekome stignu posiljke bez pracenja kroz Srbiju neka okaci ovde kad je posiljka imala zadnji status da je uslo u Srb. i kad je stiglo na kucnu adresu, da vidimo da li to stvarno neko krade ili sta se vec desava.


Meni su stigla 2 neregistrovana paketa:

- UT..... CN (zadnji status Bejing, leaving the '' Air Rapid Direct Sealing centar Business Department'', The next stop Bejing International) To je Kineska neregistrovana posiljka bez pracenja. 26.11.2019


- UB ..... LV (Parcel Arrived in Last Mile) To je preko Letonske poste (naruceno 16.12.2019 znaci stiglo za 3 nedelje sto je odlicno)


- UH .... TR (Istanbul (AVR) Basaksehir, Item Forwarded to Destination Country) 3.12.2019 god






I samo da javim za ove registrovane ako nekom znaci...

RV... CN (Narucena 5.11.2019) Stigla je 8.1.2020

RV ... CN (Ta druga je isto narucena 5.11.2019) Stigla isto 8.1.2020 (a poletela je iz Kine isto kao i prethodna 26.12.2019)


Singapurska:

RF ... SG (Despatched to overseas 11.12.2019) Usla u Srb. 21.12.2019 a stigla 8.1.2020 kuci



EDIT:

I samo da napomenem jos nesto cekam 8 preko Letonije koje ih nema nigde... Uglavnom poslate krajem Novembra i pocetkom Decembra.
UT CN iz Kine par komada isto itd. Tako da ili je ona prica o dzakovima u GPC Beograd i Februaru tacna ili je opet nastala neka kradja :))
Posto izgleda da te koje su pristigle bas u to vreme Strajka ne dolaze moguce da je onda to stvarno u dzakovima... cim je ova koja je narucena UB LV Posle strajka prosla za 3 nedelje.
 
Poslednja izmena:
Meni je cetvrti put isti paket vracen sa objasnjennem: Security Return.
Verujem da ne treba da ocekujem da ce stici i da trazim povracaj novca.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Evo, ovu sam danas podigao, da ne cimam poštara, ja sam otišao u poštu sam. Danas sam ujedno uzeo i jednu RP...CN od 12.11 (pna čiju sam sliku okačio onomad).
2a8de6d8d261f99cd3da0e97e56ec921.jpg

Edit: Ovaj status je isti i na ninji.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Шта се дешава са овом пошиљком?
За два дана истиче рок за прњузимање, пре два сата продавац је продужио време за још пет дана.
Шта радити?
Пошиљка се вратила продавцу, у време штрајка поштара је почела да се враћа назад. Да ли продавац поново послао пошиљку, видим да је опет отишла за Пекинг?
415234fd57a48b7bf3b7463c7d3d36c6.jpg
b3533c9831c604c397cf8e6b4409b435.jpg


Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Vozika se po Kini, ne brini [emoji41]

P.S. sad mi je jedan prodavac sa eBay-a sam uplatio full refund, za bateriju 9v. Ovo je inače bila moja 3. narudžbina od njega, i prve dve su bile u roku od 5 radnih dana isporučene. Zahvaljujući našoj pošti, mnogi online prodavci će nas otkačiti...

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ovo je prvi put da je Aliexpress morao da donese odluku u vezi zalbe na neisporuku.

Since you didn't receive the package within the purchase protection days and both of you didn't reach any agreement, we will support you the refund request according to our rule.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid -

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.

Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


Best regards,

AliExpress Case Management Team
 
Ovi su rešili da samo sebe ugase... Poručeno 21.12, danas mi stiže status:

Jan 9, 2020 17:42 / Aliexpress-Cainiao / [Beijing] [Beijing] return exchange station

AliExpress je postao jedno obično gubljenje vremena.
 
Da l je neko voljan da mi rastumaci? RSBEGC OTPREMA???

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
48b0c83568b901d73ece939807d22f45.jpg
 
Poslednja izmena:
Otprema za GPC (glavni poštanski centar), posle toga ide kod tebe.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Meni 2 pošiljke već mesec dana bleje u Pekingu. *mjau**mjau**mjau* do sad su mi uvek sve stizale na vreme. Pokrenuo sam dispute pa ćemo se ćerati. Što je najgore naručivao sam već par puta od istog lika i nije bilo problema...
 
Ja sam za sve tražio produžetak dostave... Stici ce, jednoga dana [emoji1787]
 
Meni i dalje nije jasno sta se dogadja sa paketima za koje zatrazimo dispute nakon 60 dana? Jel oni dobiju potvrdu i cim se pojavi ta posiljka salje se nazad prodavcu, ili je ona ukradena usput ili nikada nije ni poslata? U 95% slucajeva kada sam otvarao dispute nakon 60 dana a nekad i vise na Aliju, nikada posle nisam dobio taj paket, u 5% slucajeva jesam i uplatio sam novac prodavcu, ali zar moguce 95%?? Nije mala brojka u pitanju...preko400 porudzbina sa alija...
 
Vrati se to prodavcu pre toga, ali većina njih pokušava da dobije "free money", ne pokreću svi spor zbog par dolara. Ja iz principa ne opraštam ništa - uložio sam vreme u biranje robe i kupca, naravno i novac, tako da im ne treba ništa oprostiti.
 
Ja dok prodavac hoce da produzi nema problema, ali cesto ili kaze da vise ne moze ili istekne protection pa moram da otvorim. I kada istekne protection i ja otvorim oni i dalje salju kao molim te zatvori i sacekaj, znaci salju isti odgovor na svaki dispute.
 
Ta pošiljka nastavi da putuje ili ne putuje bez obzira na dispute. Inače zapazio sam da prodavci kod kojih sam otvorio disput u nekoliko navrata, iako je bilo sa razlogom jer pošiljka nije stigla, posle toga počinju da mi fušere, da daju lažne tracking brojeve, manje artikala nego što sam poručio i sl. i to bez obzira što smo do tada imali korektnu saradnju i više desetina porudžbina. Oni očigledno beleže imena i adrese ko im je određen broj puta otvorio dispute i nakon toga više neće da sarađuju sa njima. S druge strane mi se nađemo u poziciji da otvorimo dispute i zameramo se prodavcu ili ne otvaramo pa se pomirimo sa tim da možda nikada nećemo dobiti nešto što smo poručili i platili.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Ja dok prodavac hoce da produzi nema problema, ali cesto ili kaze da vise ne moze ili istekne protection pa moram da otvorim. I kada istekne protection i ja otvorim oni i dalje salju kao molim te zatvori i sacekaj, znaci salju isti odgovor na svaki dispute.

Meni je ostala samo jedna neisporucena od 12.11 novembra. Trazio sam produzenje ali prodavac ne odgovara. Pogledao sam mu ocene, uglavnom ljudi potvrdjuju da su dobili ono sto su narucili tj 94% pozitivnih ocena. Za razliku od prethodnog prodavca koji je obrisao prodavnicu ovaj ne izgleda neozbiljno. Da li je moguce da ove posiljke i dalje stoje u nasoj posti ili kod Kineza? Proslo je vec dve nedelje od zavrsetka strajka.
Meni pisma redovno dolaze, jedino sto su ranije iz Beograda dolazila za 1-2 dana a sada putuju po nedelju dana.
 
Vrati se to prodavcu pre toga, ali većina njih pokušava da dobije "free money", ne pokreću svi spor zbog par dolara. Ja iz principa ne opraštam ništa - uložio sam vreme u biranje robe i kupca, naravno i novac, tako da im ne treba ništa oprostiti.

Same here. Trazim novac nazad i za 0.5$ kao da je vredna 50$. Ne zanima me. Ili roba ili novac. Ali jel ima neki sistem koji javlja kad se otvorio dispute ili ne znam. I dalje sam zbunjen kao sto sam napisao u prvobitnoj poruci a dolazim do zakljucka da se radi o svemu pomalo-nema pravila.
 
Meni je ostala samo jedna neisporucena od 12.11 novembra. Trazio sam produzenje ali prodavac ne odgovara. Pogledao sam mu ocene, uglavnom ljudi potvrdjuju da su dobili ono sto su narucili tj 94% pozitivnih ocena. Za razliku od prethodnog prodavca koji je obrisao prodavnicu ovaj ne izgleda neozbiljno. Da li je moguce da ove posiljke i dalje stoje u nasoj posti ili kod Kineza? Proslo je vec dve nedelje od zavrsetka strajka.
Meni pisma redovno dolaze, jedino sto su ranije iz Beograda dolazila za 1-2 dana a sada putuju po nedelju dana.

Ja ih imam jos 15 od 11.11. otvaraj dispute i trazi pare nazad....to je u nekim dzakovima ko zna gde, ili vec vraceno nazad ili pokradeno...sanse da stigne manje od 20%
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno