Šta je novo?

Platne kartice za Online internet placanje (FAQ u prvom postu)

Ja pitao onog sluzbenika u banci i kaze decko mora svaki put kod njih kada se promeni telefon...a pitao sam ga a sta sa nama koji menjamo na svakih mesec dana aparate? Kaze svaki put ponovo :smash:
bem ti ko smisli ovo :trust:
Stvarno nisu mogli gore napraviti
 
Ma da. Mega krsh. Dajte da im pisemo na twiteru ili na mail da ubacr to u neki update, ponovnu redistribuciju.
@Pablo - to stvarno ne znam. Nisam jos probao:)
 
" bla bla bla ....Hvala na obraćanju i upućenoj sugestiji koja se odnosi na mogućnost redistribucije Intesa Mobi usluge na Online korisničkom nalogu. Ista će svakako biti prosleđena kolegama koji rade u službi za razvoj elektronskog bankarstva. Banca Intesa ad Beograd poklanja izuzetnu pažnju klijentima i svaki je dragocen za nju. U tom smislu detaljno se razmatraju sve sugestije i primedbe klijenata kako bi se učinilo sve što je u našoj moći da klijenti ostanu zadovoljni i da njihova saradnja sa Bankom ostane uspešna......bla bla bla".
 
A jel znaš da li mora da se ide u banku i ako se uradi ota update? Ili recimo hoću da unistaliram app pa da je ponovo instaliram na jednom istom telefonu?

Sad sam probao na starom telefonu na kojem sam vec koristio Intesu Mobi 2.0 i na koji sam stavio official rom 4.4.2 umesto costum 4.4.2 sto je bio i opet nece da aktivira ni kad opet skeniram kod koji sam dobio... Pise da je Intesa Mobi aktivirana na drugom uredjaju. Nista i za promenu ROM-a cemo morati u banku...
 
Danas sam proveo sat vremena u poslovnici čekajući na aktivaciju Intese mobi. A čak i kad sam skenirao novi kod dobijao sam grešku da je aplikacija već aktivirana na drugom uređaju pa je najpre službenica morala da obriše stari uređaj u sistemu.
 
*****izam, lepo je to radilo na klik redistribucija aktivacionog koda, mogli su da vrate kako je to bilo, ko je lud stalno u banku da ide zbog toga...
 
Sami sebi su napravili problem za to. Telefone vec i prosecni ljudi menjaju cesto.
 
Par desetina mailova i resice :)
 
pre neki dan sam cekao preko sat vremena u poslovnici na aktivaciju ove usluge... ovo je suludo, ako nastave ovim putem definitivno cu preci u telenor banku....
 
Moje viđenje je da pošto aplikacija poseduje mToken koji se koristi za autorizaciju plaćanja preko e-bankinga, ako bi se aplikacija aktivirala preko tog istog e-bankinga nivo sigurnosti bi bio ravan nuli.
 
Moze li neko da mi kaze gde da trazim mini cd za online placanje?
Na salterima za transakcije ili stolovima za izdavanje kredita?
 
Moze li neko da mi kaze gde da trazim mini cd za online placanje?
Na salterima za transakcije ili stolovima za izdavanje kredita?
Nigde. Nema više cd-a sve ide preko intesa mobi. Na e-banking-u kad plaćaš i dodjes do dela gde si pre ukucavao Password od cd-a sad dobijes referencu koju ukucas u intesu mobi i dobiješ privremeni kod koji važi 90 sekundi.
 
A sta se desava ako uopste nemas smart tel?
I da li moze da se prijavi br mob koji stoji u win phone telefonu, a da aplikacija bude na androidu u koji je ubacen manje bitan pripejd br? Da li bi to radilo?
 
A sta se desava ako uopste nemas smart tel?
I da li moze da se prijavi br mob koji stoji u win phone telefonu, a da aplikacija bude na androidu u koji je ubacen manje bitan pripejd br? Da li bi to radilo?
SREDSTVA AUTORIZACIJE
Da biste koristili sredstva autorizacije, prethodno je neophodno da se registrujete za
uslugu u bilo kojoj ekspozituri Banke i tom prilikom potpišete pristupnicu koja je za to
predviđena. Ukoliko želite da koristite mToken sredstvo autorizacije, pored pristupnice,
Banka će Vam uručiti još i dokument Aktivacija mToken aplikacije, na kojem se nalaze
infrmacije o personalnom kodu, kao i zatvorenu kovertu sa informacijom o kodovima 1 i
2, koji su neophodni za konačno pokretanje mToken aplikacije (opisano u tački 3.2.2
Aktivacija).
U zavisnosti od mobilnog uređaja koji koristite, možete imati sledeće vrste autorizacije:
1. SMS OTP – dostupan na svim mobilnim telefonima
2. mToken – dostupan na smart mobilnim uređajima sa Android i iPhone operativnim
sistemima
Napomena: Nije moguće koristiti obe vrste autorizacije, SMS OTP i mToken.
Korišćenje jedne vrste autorizacije isključuje korišćenje druge.

Izvor:
bancaintesa.rs/upload/documents/IntesaMobi.pdf
 
Poslednja izmena:
I kako se aktivira ovaj SMS OTP? Pretpostavljam da ću opet morati gospodi na noge, kao i prošli put kad sam tražio CD. Kompletni *****i!
 
^procitao sam to, hvala. :)
Ali ne pise da li moze registrovani br tel u banci, da ne bude u android uredjaju na kom se koristi aplikacija.
 
1. SMS OTP – dostupan na svim mobilnim telefonima
 
Nigde. Nema više cd-a sve ide preko intesa mobi. Na e-banking-u kad plaćaš i dodjes do dela gde si pre ukucavao Password od cd-a sad dobijes referencu koju ukucas u intesu mobi i dobiješ privremeni kod koji važi 90 sekundi.

Sve je kako si rekao, samo se mora aktivirati ta mogucnost licno u banci. Sto sam i uradio danas
 
Otisao da ponovo aktiviram mobi u intesi i odstampa mi sluzbenica one papire, ali cvrc, usluga je vec aktivirana na drugom aparatu. onda ona deaktivira pa aktivira i odstampa mi opet papire, ja opet skeniram i unesem kodove i sada sam zaglavljen na cekanju. prvi deo je prosao u redu, ali kada probam da unesem pin, nista se ne desava vec samo ucitava. jednom sam uspeo da dobijem gresku :D

Na svu srecu mtoken nije vezan za nalog nego za broj telefona i nije potrebna nikakva dodatna autorizacija vec se samo generise sa bilo kog telefona.
 
1. SMS OTP – dostupan na svim mobilnim telefonima
Meni je to savrseno jasno, ali me nisi razumeo. :)
Imam android na koji cu instalirati intesa mobi. Ali broj telefona koji bih zeleo da vezem za racun i obavestenja ne bi bio u tom android telefonu nego u primarnoj lumii za koju nema aplik.
Pa me zanima da li bi to bio problem pri aktivaciji i samom koriscenju. Da li aplikacija radi samo preko neta ili i "povlaci" br mob koji je povezan sa aplikacijom. Kontam da ne, ali ne mogu da budem siguran. :)
 
Radi samo preko neta. Nema veze broj.
 
Samo da javim da je proradila mobi aplikacija sama od sebe. Probao sada i sve je ok
 
Nigde. Nema više cd-a sve ide preko intesa mobi. Na e-banking-u kad plaćaš i dodjes do dela gde si pre ukucavao Password od cd-a sad dobijes referencu koju ukucas u intesu mobi i dobiješ privremeni kod koji važi 90 sekundi.

i meni su pre nekoliko meseci rekli da nema, pa su mi ipak dali cd i sad radim sa cdom kao i ranije.
 
Imam problem, ne mogu da povezem novu (obnovljenu) karticu sa drugim paypal nalogom, na prvom sam izbrisao staru par dana pre nego sto je istekla, sad je broj isti, samo ona tri su drugacija, ali mi ne da da povezem, dobijem poruku "We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card.", iako nije povezana vise ni sa jednim drugim nalogom.

Jel imao jos neko ovo, i sta da radim sad, poserem se i na intezu i na paypal.
 
Trebalo je da pitaš na temi za PP.
Koliko para imaš na njoj (zbog verifikacije) i kada si uzeo karticu (aktivira se posle 24 sata)?
 
Pa vezano je i za Intezinu karticu, tako da moze i ovde....uglavnom, nazvali me telefonom retardi iz Pejpala, i razlog zbog koga ne mogu da dodam ovu karticu je to sto sam previse puta pokusao, koliko god neverovatno zvucalo. Eto kakvi su to kret3ni...kao da sam ja iz zabave pokusavao, a ne zato sto nije htelo da prodje..ne znas dal da se smejes il da places =) Sve u svemu, mora totalno nova kartica sa drugim brojem, jer ovu sistem nece da prihvati, tako da pazite kad vam se desi ovako nesto, ne pokusavajte vise od dvaput fazon.
 
ja sam pokusavala vise puta (10-15x) problem bio sto nisam imala para na kartici tj racunu. Trebao su da okrenes intesu...
 
Ja sam ga lepo pitao koliko para ima na kartici, ali vidiš da mi nije odgovorio...
 
Nazad
Vrh Dno