G!!!
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 5,672
- Poena
- 780
Moja oprema
- Laptop
- HP Spectre x360
- Mobilni telefon
- s24u
- Steam
- mocnijogurt
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
ajd bre oladi tabarku
ovakvu grafiku su fanovi hteli i sanjali to su i dobili, u unity engine-u (od obsidiana je inxile otkupio prava za neka resenja u istom engineu za novi torment)
mozes kaciti kakve god hoces linkove iz w2 ono je odvratno, jer vidis 3d nikada ne moze biti lep kao 2d. I to je nacin razmisljanja fanova ovih igara i o tome ima pisanja po raznoraznim forumima, pa svojevremeno i na ovom, i to u kilometrima - nema razloga sada da se razglaba ponovo
AAA grafiku u pravom rpg-u nikada neces videti jer je skupa, komplikovana, i oduzima mnogo vremena. A to zato jer izdavaci koji daju pare ne ocekuju od pravog rpga da bude komercijalan da vrati ulaganja, programeri iz developerskih kuca treba da izuce engine da bi mogli da ga koriste sto je uvek problem ako nije inhouse engine koji je naravno jeftiniji, oduzime mnogo vremena jer za pravi rpg koliko sam ja shvatio engine treba da bude pogodan da se u njega implementira sve ono sto nema u fps-u tps-u i nazovi rpg-ovima ala mass effect
Kada se podvuce crta ne moze i babe i zabe, i svodi se na usmeravanje resursa prilikom razvoja rpg-a, da li na lepotu ili na sustinu (a koriscenje jeftinog engine-a, koji pri tom podseca na stare igre i izgleda vise nego pristojno daje nadu da su developeri vise posveceni sustini rpg-a koji je uzasno komplikovan za izradu nego kako to izgleda... da ne spominjem pisljivi voice over)
poz voz
mozes kaciti kakve god hoces linkove iz w2 ono je odvratno, jer vidis 3d nikada ne moze biti lep kao 2d. I to je nacin razmisljanja fanova ovih igara i o tome ima pisanja po raznoraznim forumima, pa svojevremeno i na ovom, i to u kilometrima - nema razloga sada da se razglaba ponovo
AAA grafiku u pravom rpg-u nikada neces videti jer je skupa, komplikovana, i oduzima mnogo vremena. A to zato jer izdavaci koji daju pare ne ocekuju od pravog rpga da bude komercijalan da vrati ulaganja, programeri iz developerskih kuca treba da izuce engine da bi mogli da ga koriste sto je uvek problem ako nije inhouse engine koji je naravno jeftiniji, oduzime mnogo vremena jer za pravi rpg koliko sam ja shvatio engine treba da bude pogodan da se u njega implementira sve ono sto nema u fps-u tps-u i nazovi rpg-ovima ala mass effect
Kada se podvuce crta ne moze i babe i zabe, i svodi se na usmeravanje resursa prilikom razvoja rpg-a, da li na lepotu ili na sustinu (a koriscenje jeftinog engine-a, koji pri tom podseca na stare igre i izgleda vise nego pristojno daje nadu da su developeri vise posveceni sustini rpg-a koji je uzasno komplikovan za izradu nego kako to izgleda... da ne spominjem pisljivi voice over)
poz voz
Poslednja izmena: