Šta je novo?

Pillars of Eternity

ajd bre oladi tabarku :) ovakvu grafiku su fanovi hteli i sanjali to su i dobili, u unity engine-u (od obsidiana je inxile otkupio prava za neka resenja u istom engineu za novi torment)

mozes kaciti kakve god hoces linkove iz w2 ono je odvratno, jer vidis 3d nikada ne moze biti lep kao 2d. I to je nacin razmisljanja fanova ovih igara i o tome ima pisanja po raznoraznim forumima, pa svojevremeno i na ovom, i to u kilometrima - nema razloga sada da se razglaba ponovo :)

AAA grafiku u pravom rpg-u nikada neces videti jer je skupa, komplikovana, i oduzima mnogo vremena. A to zato jer izdavaci koji daju pare ne ocekuju od pravog rpga da bude komercijalan da vrati ulaganja, programeri iz developerskih kuca treba da izuce engine da bi mogli da ga koriste sto je uvek problem ako nije inhouse engine koji je naravno jeftiniji, oduzime mnogo vremena jer za pravi rpg koliko sam ja shvatio engine treba da bude pogodan da se u njega implementira sve ono sto nema u fps-u tps-u i nazovi rpg-ovima ala mass effect

Kada se podvuce crta ne moze i babe i zabe, i svodi se na usmeravanje resursa prilikom razvoja rpg-a, da li na lepotu ili na sustinu (a koriscenje jeftinog engine-a, koji pri tom podseca na stare igre i izgleda vise nego pristojno daje nadu da su developeri vise posveceni sustini rpg-a koji je uzasno komplikovan za izradu nego kako to izgleda... da ne spominjem pisljivi voice over)

poz voz ;)
 
Poslednja izmena:
Na stranu neozbiljna poređenja sa guild wars grafikom i slično, ono što bih ja voleo u izometrijskim RPGovima, samo što u suštini pojma nemam kako bi se to izvelo, jeste da se nekako izvede da se više vidi kompletna lokacija. Šta hoću da kažem?

pe-ruins.jpg

Recimo, ovaj skrinšot koji je okačen deluje impresivno, i stilski i dizajnerski i grafički...OK, videćemo kako će u praksi da izgleda u pokretu, ali nije to poenta. E sad, uglavnom u izometrijskim RPGovima dođemo do situacije da će kamera u finalnom proizvodu dozvoljavati da vidimo možda 1/16 ovoga u svakom trenutku. To me je uvek frustriralo. Prođem nekuda i tek na pola lokacije skapiram kolika je to lepota i kako je dobro osmišljeno, ali ne mogu da vidim kompletnu sliku. Ili mogu na nekoj mapi ali to je sve. Ne mogu da odzumiram kameru dovoljno daleko.

Voleo bih kada bi se u izometrijskim igrama uvelo da možeš da odzumiraš kameru skroz do kraja, da na jednom ekranu vidiš kompletnu lokaciju. Em bi bilo i korisno (vidiš mesta na lokaciji koja su još uvek crna tj. nisi ih obišao) em bi mogao da uživa čovek u lepoti real time. Ali da se to radi točkićem miša, ne kliktanjem na M gde bi te odveli na neku generičku 2D mapu i slično. Kada bi to još moglo da se iskombinuje sa nekim gejmplej elementom, to bi tek bilo sjajno. Ali ako ništa drugo, makar eto samo radi šminke.

Eto malko digresije. :)
 
ajd bre oladi tabarku :) ovakvu grafiku su fanovi hteli i sanjali to su i dobili, u unity engine-u (od obsidiana je inxile otkupio prava za neka resenja u istom engineu za novi torment)

mozes kaciti kakve god hoces linkove iz w2 ono je odvratno, jer vidis 3d nikada ne moze biti lep kao 2d. I to je nacin razmisljanja fanova ovih igara i o tome ima pisanja po raznoraznim forumima, pa svojevremeno i na ovom, i to u kilometrima - nema razloga sada da se razglaba ponovo :)

AAA grafiku u pravom rpg-u nikada neces videti jer je skupa, komplikovana, i oduzima mnogo vremena. A to zato jer izdavaci koji daju pare ne ocekuju od pravog rpga da bude komercijalan da vrati ulaganja, programeri iz developerskih kuca treba da izuce engine da bi mogli da ga koriste sto je uvek problem ako nije inhouse engine koji je naravno jeftiniji, oduzime mnogo vremena jer za pravi rpg koliko sam ja shvatio engine treba da bude pogodan da se u njega implementira sve ono sto nema u fps-u tps-u i nazovi rpg-ovima ala mass effect

Kada se podvuce crta ne moze i babe i zabe, i svodi se na usmeravanje resursa prilikom razvoja rpg-a, da li na lepotu ili na sustinu (a koriscenje jeftinog engine-a, koji pri tom podseca na stare igre i izgleda vise nego pristojno daje nadu da su developeri vise posveceni sustini rpg-a koji je uzasno komplikovan za izradu nego kako to izgleda... da ne spominjem pisljivi voice over)

poz voz ;)


ovo je sve apsolutno tacno od a do s, i sa svim se slazem. ono sto je mene mnogo iznerviralo je nastup onog lika na yt, za onakav uvodni govor je bila potrebna mnogo lepsa grafika mislim. jaooo sta sam ocekivao da vidim dok sam ga slusao- next to real! ali cudilo me je da se u jednoj ovakvoj igri uopste ide na tu loptu: jao vidi kakva nam je grafika! jer to nije ono najbitnije.

ovo sto je filipenko rekao za zum je odlicna ideja i sam sam mnogo puta, a i svako od nas je sigurno pozeleo da moze to da uradi. mislim da ce to biti implementirano, jer ce ova igra ipak biti tehnicki najnaprednija igra ovog tipa do sad.

jel se zna koliko ce da kosta otprilike kad izadje? zakasnio sam za kickstarter, to jest bilo oce kaki / nece kaki
 
Poslednja izmena:
Voleo bih kada bi se u izometrijskim igrama uvelo da možeš da odzumiraš kameru skroz do kraja, da na jednom ekranu vidiš kompletnu lokaciju. Em bi bilo i korisno (vidiš mesta na lokaciji koja su još uvek crna tj. nisi ih obišao) em bi mogao da uživa čovek u lepoti real time. Ali da se to radi točkićem miša, ne kliktanjem na M gde bi te odveli na neku generičku 2D mapu i slično. Kada bi to još moglo da se iskombinuje sa nekim gejmplej elementom, to bi tek bilo sjajno. Ali ako ništa drugo, makar eto samo radi šminke.
Eto malko digresije. :)

Mislis kao u Supreme Commander-u? :)
Slazem se, em deluje impresivno em je neverovatno korisno. Mada za mene je dovoljno i da mogu rucno da skrolujem sliku gde hocu. Recimo u Neverwinter Nights 2 - RPG-u koji koristi 3D engine, nikako nisam mogao da namestim kameru kako mi odgovara, niti je moglo da uradi ovo sto sam pomenuo. E to mi skroz kvarilo dozivljaj.
 
culi su filipenkova razmisljanja ocigledno, evo iz nekog od updateova

The camera has a fixed axonometric (high angle) perspective (with zoom!). The environments are 2D backgrounds combined with 3D characters and visual effects.
 
To bre! :)

DAS, odlično si se setio, nešto kao Supreme Commander. Samo ne mora baš toliko da ode u 2D mapu, recimo da se odzumira da vidimo nešto kao onaj skrinšot gore (ako je to cela lokacija) je sasvim dovoljno.
 
Ja sam bio u fazonu nece ovo pre jeseni 2014, bolje da je odrade kako valja i da ljudi budu zadovoljni.

Jer vrlo lako moze biti neopravdano ispljuvana ako bude bugovita i lose odrađena posebno od američkih snobova koji najgorem CoD-u daju 9.5 a nekoj dobroj a manje poznatoj igri daju 7.0.
 
Slicno kao sto se desilo i sa Wasteland 2.
Dobro je sto je odlozeno jer negde krajem proleca ocekujem Wasteland 2, da su izasle u isto vreme, bukvalno ne bih znao sta cu pre :)
 
Realno je da ovo izadje tek pocetkom sledece godine. Ocekujem betu krajem leta, tako da tek nakon 5-6 meseci nakon toga moze da se pojavi konacna verzija.
Sto je generalno ok. Wasteland 2 u junu, Eternity u januaru/februaru, Torment krajem leta 2015. Znaci na svakih pola godine po jedna dobra igra :)
 
Poslednja izmena:
Tekst koji je linkovao Ronin je glupost i u jednom od komentara na tekst je objašnjeno zašto. Prvobitno je određen datum proleće 2014. za projekat kakav su zamislili tada. To na Kickstarteru ne može da se menja. Pošto su skupili mnogo više para, igra je nekoliko puta proširena. Davno su backeri upoznati sa novim datumom izlaska koji je okvirno kraj ove godine. Taj datum se pominje i u februarskom broju SK. Ispade ovaj Polygon veća šuša od našeg Sveta Kompjutera kada su gejming novine u pitanju...
 
Pa da. Ja igru cak ne ocekujem ni krajem ove godine... Neka je urade kako treba, pa kad izasla - izasla. Verujem da ce to biti q1, q2 2015...
 
Taman tako, samo da je urade kako treba, za kvalitetan proizvod treba dosta vremena. Sto se mene tice mogu da cekam.
 
samo da ne probiju sve rokove i potrose pare pa posle bude izbacujemo prvi deo trilogije i 3 dlc-a zbog finansijskih problema :d
 
samo da ne probiju sve rokove i potrose pare pa posle bude izbacujemo prvi deo trilogije i 3 dlc-a zbog finansijskih problema :d

Hehe :) Nadam se da ne :) Mada ja i dalje svoje pare cuvam, dok igra ne izadje. Kupicu je day-1, ali ne placam nista unapred :)
 
Da nema Kuzme, nikada ne bih ni pipnuo SK, jedan od retkih ljudi koji ne piše (tj. bolje rečeno ne prepisuje) generičke tekstove...
 
Mnogo ovo dobro izgleda, senke su fenomenalne (ove 2 slicice enterijera).
 
Par novih screenova. Izmedju ostalog i modeli plate i scaled armor setova iz igre. :)

pe-cliban-rilag.jpg


pe-anslogs-compass.jpg


pe-hall-warriors.jpg


pe-armor-plate.jpg


pe-armor-scale.jpg
 
Vrh Dno