Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Jedno pitanje vezano za povlacenje. Dodao sam VISA Electron karticu koja je vezana za dinarski racun? Da li pri povlacenju dolara na nju banka izvrsi automatsku konveziju u dinare?
 
Super, hvala puno :) Jos da sacekam da se njihov security system ohladi pa da mogu da povlacim pare. Koji ludaci, ne mogu odmah da povlacim pare, napravio sam nalog 18. Januara i primio uplatu da 19-tog i ne mogu jos da povucem pare. Navodno treba security system da im se ohladi, pa sada ne bi trebao da se logujem 48 sati.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Pitao sam svojevremno mogu li svoju karticu da prijavim drugaru u nalog da je koristi, i mogu li kasnije da je vratim sebi?

- Dodao sam Intesa Visu Internet drugaru u PayPal nalog i neće da prođe plaćanje. Možda zato što ime na kartici ne odgovara imenu vlasnika naloga? Pisao sam PayPal-u i rekli su mi:
I have reviewed your PayPal account and can see that your payment attempts have been stopped by our internal security system.
Dodatno objanjenje je je da je to nekakav Matrix (taj njihov sistem) na koji oni nikako ne mogu da utiču, ni ručno da uključe. Da li je neko imao slično iskustvo, dodavanje tuđe kartice u svoj nalog, verifikacija kartice je uspešno prošla?
Inače, kada je PayPal došao u Srbiju, nisam mogao sa svog naloga da pravim transakcije i sećam se da sam dobio potpuno isti odgovor (nalazi se na dnu teksta), onda sam eksperimentisao sa nekim članovima da mi pošalju 1€ pa da im vratim, ne znam šta je na kraju bilo, ali meni je odlazno plaćanje proradilo, kako - ne sećam se. Ako imate hint, recite mi! :)

* * *

Drugo, pitao sam nezavisno PayPal da li svoju karticu koja je bila prijavljena na tuđi nalog mogu da prijavim u svoj i posle koliko vremena (ovde se čulo da treba da prođe 3 meseca), odgovorili su mi:
You will be able to add it straight away after the card is removed from the other PayPal account.

Koga zanima guže objašnjenje kako Matrix radi, ovo su mi poslali:
To provide one of the safest online payment methods PayPal reviews every payment before it's approved. Occasionally, we may block the use of a particular card or your balance if there may be a higher-than-normal level of risk associated with the transaction.

When a payment is blocked, this is not a reflection of you or your account activities. Our internal security system is an automated system which reviews all of the details of every payment that is made through PayPal. It has been designed to recognise patterns that could result in buyer complaints, unauthorised claims or chargebacks. This is similar to the way your bank or credit card issuer approves transactions.

For fraud prevention reasons, I cannot see what aspect of this payment has caused our internal security system to intervene. Neither can I override or manually change the security settings to allow your payment to go through.

I can, however, give you advice on the steps you can take to reduce the chances that our internal security system will block any future payments.

Here are some things that you can do that may help:

Clear your cache and cookies or try a different web browser
Attempt to make the payment from a different card
Attempt to make the payment at a different time
Ensure that you are making your payment from your country of residence. If possible attempt to complete the payment from your home computer or the computer you most frequently use to access your PayPal account.
 
Isto je to i meni stiglo. Treba da se ceka dva-tri dana da se taj sistem resetuje kako oni kazu.
In order to complete the withdrawals I would like to give you some advices:

Wait 24 hours before attempting another withdrawal
Try the operation using different web browsers (Explorer and Firefox for example) and to clear the cache and cookies on your device as well
Try the withdrawal from an home computer and from a consistent IP address
VPN and Proxy are not to be used with PayPal
If you connect from outside your country our security system might stop this operation for your own security
Check if the data on the card linked to your PayPal match with the ones in your PayPal account
Take in consideration that the limit per transactions for withdrawals on your account is $2,500.00 USD

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da editujem prethodnu poruku, igram se sa nalogom koji je drug napravio i shvatam da problem nemogućnosti plaćanja možda uopšte nema veze sa samom karticom. Naime, kada odem na Send Money, dok sam još u prvoj formi, kada unesem email adresu uz iznos i dok menjam adresu iz padajuće liste, preko celog ekrana se pojavi:
There's a problem

We can't send your payments right now. If the problem continues please contact Customer Support.

If you continue to encounter problems, please contact customer service.
Drugim rečima, još uvek nismo ni stigli do kartice, nisam ni kliknuo na Send, a ni prešao na sledeću stranu gde potvrđujem plaćanje. Šta bi to moglo da bude? Da li je problem što sam sa iste IP adrese sam otvarao i svoj PP nalog? To je juče svežeotvoren prvi nalog nekome ko zaista nikada nije imao PP. Jesam dodao svoju karticu juče. A onda i primetio da je ista kartica i dalje u mom nalogu, samo kao istekla (expired 2015). Izbacio sam je iz svog naloga, izbacio novu iz drugarovog naloga i onda opet dodao istu karticu u drugarov nalog i -- ne radi, ista greška i dalje. :wall:
 
Pa upravo i ja imam taj problem. Ja sam nalog otvorio 18-tog, pre tri dana i odmah dodao i verifikovao karticu. Sacekaj 48 sati, nemoj da se logujes sa drugog kompjutera ili telefona vec samo sa jednog istog, nemoj da menjas IP adresu. To je taj njihov security system za sve nove naloge valjda isto radi.

Meni je njihov lik poslao ovo izmedju ostalog:

I reviewed your account and it shows that the withdrawals are declined by our security system. To provide the safest online payment method in the world, PayPal reviews every transaction before it's approved.
 
Sistem je tako napravljen da bi se sprečile zloupotrebe. Zato nije odmah moguće slati novac a mislim ni primati. Sačekaj neki dan i sve bi trebalo da bude u redu. Ukoliko su neke veće sume u pitanju onda je potrebno da nalog bude aktivan i potvrđen makar mesec dana.
 
Ja sam primio vecu sumu odmah, ali ne mogu da je povucem.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Ja sam primio vecu sumu odmah, ali ne mogu da je povucem.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
To ti kažem. Generalno, sad skoro svi imaju vizu i onda možeš da napraviš nalog i na majčino ili očevo ime, vežeš karticu i nek stoji. I posle kad treba da primiš neke pare možeš da koristiš više naloga. To je posebno dobro ako primaš mesečno više od onog njihovog limita.
 
Hvala svima, sacekacu, a mom drugu bas sad treba nalog da izvrsi placanje. Videcemo za par dana, javicu ovde. ;)

Mada nije ista situacija, ti želiš da povuces pare a ja da platim. Medjutim, PP i ne pokusava da zaduzi karticu (zvao sam banku), javlja gresku i pre nego sto se popuni ceo prvi ekran za slanje, i pre klika na Send, a onda sledi jos jedan ekran, finalno Send i tek tada se povlače novci - do toga uopšte ne stižem na drugarovom nalogu.
 
Vesti: na (novom) nalogu mog druga delimično nestala poruka o grešci koja se pojavljivala, sada može da izabere iznos i dođe do poslednjeg koraka da pošalje novac, što juče nije mogao, a da ništa nisam radio. Ali, kada se bira shipping adresa, pristaje samo na adresu koja je navedena kao Billing adresa na kartici. Ako izaberem bilo koju drugu adresu ili izaberem "no address necessary" -- opet ista poruka o grešci i ne može dalje. Kod mog PP naloga mogu da izaberem drugu shipping adresu ili da izaberem nijednu shipping adresu, lepo radi, ali kod drugara ne, iako ima pomaka od juče. Da i dalje čekam? :smoke: Da li je ovo normalno ponašanje?

Nisam još probao plaćanje (jer neću na billing adresu), samo hteo da javim da je izgleda trebalo sačekati. Što mi to support lepo nije rekao, već mi davao kriptični odgovor? Vi ste mi ovde lepo savetovali da sačekam i izgleda da je bilo potrebno samo, mada još problem nije rešen. :)

Danas su mi odgovorili iz PP za nalog drugara:
I have reviewed your account, in order to help you I would recommend you to call us.

For security reasons, we are unable to answer all enquiries we receive by email. In those circumstances, in order to maintain the integrity of an account, we need to make sure we are speaking directly to the account holder. To assist you with your issue, we recommend contacting us by telephone and we will be more than happy to help you.
Ne znam koji su to "sigurnosni razlozi" zašto ne mogu da komuniciraju putem poruka (za koje je potrebno biti ulogovan nalogom), nego mora glasom? I pitam kranje opšte stvari. Sad kad ovo izgleda radi (nisam još poslao novac), nemam nameru da ih zovem sa SkypeOut. :)
 
Ja sam ih pre par godina zvao, automat je samo jeo *****, napravio racun od preko hiljadu dinara i niko se nije javio. Ja sam im dao moj telefon, pa neka oni zovu mene.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Vesti: na (novom) nalogu mog druga delimično nestala poruka o grešci koja se pojavljivala, sada može da izabere iznos i dođe do poslednjeg koraka da pošalje novac, što juče nije mogao, a da ništa nisam radio. Ali, kada se bira shipping adresa, pristaje samo na adresu koja je navedena kao Billing adresa na kartici. Ako izaberem bilo koju drugu adresu ili izaberem "no address necessary" -- opet ista poruka o grešci i ne može dalje. Kod mog PP naloga mogu da izaberem drugu shipping adresu ili da izaberem nijednu shipping adresu, lepo radi, ali kod drugara ne, iako ima pomaka od juče. Da i dalje čekam? :smoke: Da li je ovo normalno ponašanje?

Nisam još probao plaćanje (jer neću na billing adresu), samo hteo da javim da je izgleda trebalo sačekati. Što mi to support lepo nije rekao, već mi davao kriptični odgovor? Vi ste mi ovde lepo savetovali da sačekam i izgleda da je bilo potrebno samo, mada još problem nije rešen. :)

Danas su mi odgovorili iz PP za nalog drugara:

Ne znam koji su to "sigurnosni razlozi" zašto ne mogu da komuniciraju putem poruka (za koje je potrebno biti ulogovan nalogom), nego mora glasom? I pitam kranje opšte stvari. Sad kad ovo izgleda radi (nisam još poslao novac), nemam nameru da ih zovem sa SkypeOut. :)

Jel moze da se salje kod nas, a da ne budemo gonjeni [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kako to mislis gonjeni? Mislis za porez?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Owime, sta ti uopste hoces, ***? :D
U manje od dva reda, plz:)
 
Haha, problem resen. Ostavio telefon PayPal-u, zvao me neki Sinan (Sakic :D), pitao me da li sam to ja, pitao me koji mi je email, ja sve potvrdio, on tamo nesto odradio, ja kliknuo withdraw celu sumu i evo resen problem :)

Ko ima problem, neka kontaktira podrsku, ostavi telefon sa +381, oni ce pozvati i problem se resi za par minuta.

1234.png
 
Blic pitanjce:

PP iz Nemacke pokusava da posalje novac privatnom licu na PP u BiH,izbacuje gresku sa "Contact support",bez obzira na iznos (posto ima sredstava i na PP nalogu).
Kada pokusam da posaljem nekom u Nemackoj,bez ikakvih problema...
Da li BiH ima neka ogranicenja ili...?
 
Kontaktiraj podrsku da ti objasne, nema druge.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Blic pitanjce:

PP iz Nemacke pokusava da posalje novac privatnom licu na PP u BiH,izbacuje gresku sa "Contact support",bez obzira na iznos (posto ima sredstava i na PP nalogu).
Kada pokusam da posaljem nekom u Nemackoj,bez ikakvih problema...
Da li BiH ima neka ogranicenja ili...?
Koliko je nalog "star"?
 
Mislim da je nedavno otvoren,treba da proverim,ne znam tacno...
 
Ma mi smo ti u visoko rizicnim drzavama i sad ti ako pokusas da posaljes 1000 evra u zemlju u kojoj je prosecna plata 300, naravno da je sumnjivo. Mada ne verujem da bas sistem to tako prepoznaje, ali vrlo je moguce. Mene dok nisu pozvali i licno se uverili da sam to ja nisam mogao da povucem novac. Ja i jesam za to, lakse je lepo da se tako odradi nego da oni posle imaju problema. Jednom te verifikuju i nemas vise problema.

Nema veze sto ti dobijes novac od nekoga, oni ne mogu da znaju da si ga ti prevario ili nesto dok taj ne prijavi to. Zato oni to blokiraju na svakom koraku. Svakakve prevare ljudi rade i radili su sa PayPal-om, pa me i ne cudi vise nista :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Napravljen novembra 2016, i bese jedno placanje sa njega... nista,videcu sa support sta je...
 
Ja sam se 3 dana mlatio preko poruka i na kraju sam im ostavio telefon i lik me zvao u nedelju. Ja nisam bio kuci i kazem mu da me nazove za 10 minuta i on nazove opet i resimo problem. Odmah im daj telefon da te kontaktiraju.
 
Pokusao sam prvi put da skinem novac sa paypala na kreditnu karticu Postanske stadionice. Odmah sam dobio SMS od banke, pise: uplata na karticu broj taj i taj, 46 evra, ali se raspolozivo stanje nije promenilo. Nisam ni ocekivao da novac odmah legne na karticu posto sam citao da je potrebno 5-7 radnih dana ali me je ovaj SMS zbunio. Da li je ovo normalna pojava i da li cu dobiti novi SMS kada novac zaista bude na racunu i na raspolaganju?
 
Postoje li određeni rokovi koji treba da prođu kada se doda nova kartica na PP?

Nije nova kartica u smislu da je tek izvađena (izvađena je pre nekoliko meseci), već je sinoć dodata na PP. U pitanju je TB MasterCard kartica.

Uporno mi odbija transakciju (imam na PP nalogu određenu sumu novca i fali mi nešto malo preko, pa bi to trebalo da povuče sa kartice, a sigurno ima više nego dovoljno sredstava na kartici).
 
Vrh Dno