Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Odlično to je to. Pisalo mi je updated zeleno i sad kad pogledam kod "bank accounts and cards" ne crveni se više :)

Jel treba da prođe neko vreme da oni (PayPal) provere sve to ili mogu odmah da trošim pare pošto sam uplatio koji evro juče? :D U banci mi rekli da mora da prođe 24h od uplate pre nego što krenem da koristim karticu što je prošlo.
Kartica postaje aktivna posle 24 sata. Nakon toga normalno možeš da je koristiš.
 
24 sata od preuzimanja u banci. U tvom slučaju bi na PP-u trebala da bude aktivna odmah.
 
Poslednja izmena:
Aha izvini, ja mislio 24h od promena na PayPalu. Da, ako 24h od preuzimanja u banci onda je to isteklo.
 
Radi li nekome PayPal veceras? Meni izbacuje ovo:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.paypal.com/" on this server.
Reference #18.4c496768.1485897392.5b3d7656
 
Meni radi, probaj da očistiš cache il promeni browser


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Danas pokušam da se ulogujem na PayPal acc i neće nikako. I naravno pokušam više puta i u međuvremenu mi zaključaju acc. Ja to ne izvalim, odem na stranicu za promenu šifre i stigne mi kod za potvrdu u vidu SMS-a i normalno promenim šifru ali sad nikako ne mogu da se ulogujem sa novom šifrom jer mi je acc i dalje locked.

Jel ima neki način da mi otključaju acc bez da ih zovem jer sam slab sa govornim engleskim ?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Probaj da se prijaviš sa računara sa koga si se često prijavljivao. Proveri i elektronsku poštu, možda su ti poslali neku zanimljivu poruku.
 
Da, pokusaj sa istog racunara. Oni detektuju te promene i posebno iz druge zemlje ili preko VPN-a. Ako si se logovao 50 puta sa jednog racunara i odjednom sa nekog drugog to moze biti problem. Ne preostaje nista nego da ih kontaktiras i sve objasnis.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Zanimljivost: PP dozvoljava mi plaćanje samo sa jednog računara. Ako se ulogujem sa drugog, sa iste kućne mreže -- ne može. Ako sa bilo kog drugog kompa probam -- neće. U stvari, imam unete dve adrese, jednu hoće uvek, a drugu prihvata samo s jednog računara. Sve vreme plaćam istom primaocu kojem sam već plaćao, isti, manji iznos. Isti browser, drugi OS svaki put, ali čak i ne druga IP adresa (ista kućna mreža). Naravno, kada CC pitam zašto je to tako, dobijem mambo-jumbo BS "our internal system is automated and behaving on its own".

Sem toga, izbrisao sam TB MC iz jednog PP naloga i hteo da dodam u drugi, ali mi ne daje i dalje:
We’re sorry, this card can’t be added to additional PayPal accounts. Please add a different card.
Kad pitam CC zašto, kažu da je kartica u upotrebi i linkovana za nalog, iako znam da nije, i ulogujem se u stari nalog i uverim se da nije. Čak iz starog naloga pitam CC i kažu mi da je sve ok i da karticu mogu da vežem gde hoću.

Mislite da će čekanje da reši problem?

Inače, obe kartice (BI Visa Internet i TB MC) prijavljujem na nalog koji ne glasi na moje ime, ali ga samo ja koristim. :smoke: (Prva kartica radi samo sa jednog kompa na adresu koja nije billing, a sa svakog na adresu koja je i billing.) Nemam iskustva s PP, pa ne znam da li čekati, ili je baš problem ako se nalog vodi na Peru a doda se Mikina kartica (a Pera i Mika iz istog grada)... Ugnjavih, al' vreme mi oduze PP.
 
Pokrenuo sam slucaj u vezi nekog telefona .Ja sam trazio odredjeni delimicni povracaj love ili vracanje uredjaja a prodavac je ponudio neodgovarajuci iznos. posto sam eskalirao proces prodavac je preko paypala ponudio malo veci iznos koji mi je i dalje neodgovarajuci.Ja bih da odbijem taj iznos i da cekam vecu ponudu a imam opcije
1.Deny the partial refund and continue investigating this claim
2.Cancel the complaint associated with this partial refund
koju da izaberem i koja cemu slizi .Hvala
 
Pokrenuo sam slucaj u vezi nekog telefona .Ja sam trazio odredjeni delimicni povracaj love ili vracanje uredjaja a prodavac je ponudio neodgovarajuci iznos. posto sam eskalirao proces prodavac je preko paypala ponudio malo veci iznos koji mi je i dalje neodgovarajuci.Ja bih da odbijem taj iznos i da cekam vecu ponudu a imam opcije
1.Deny the partial refund and continue investigating this claim
2.Cancel the complaint associated with this partial refund
koju da izaberem i koja cemu slizi .Hvala
Otidji na https://www.facebook.com/PayPal i posalji im poruku. Odgovore brzo. Ja ne bih nista radio bez konsultacije sa njima.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Pokrenuo sam slucaj u vezi nekog telefona .Ja sam trazio odredjeni delimicni povracaj love ili vracanje uredjaja a prodavac je ponudio neodgovarajuci iznos. posto sam eskalirao proces prodavac je preko paypala ponudio malo veci iznos koji mi je i dalje neodgovarajuci.Ja bih da odbijem taj iznos i da cekam vecu ponudu a imam opcije
1.Deny the partial refund and continue investigating this claim
2.Cancel the complaint associated with this partial refund
koju da izaberem i koja cemu slizi .Hvala

Prva opcija je da odbiješ parcijalni povraćaj novca i da nastaviš dalje sa tužbom a druga opcija ti je da povučeš prigovor vezan za parcijalni povraćaj novca.
 
Znači ako hoću veći parcijalni povraćaj novca koju opciju biram?

Sent from my Le X820
 
Zbunjen sam. Ne znam da li grešim negde ?!

Otvorio PayPal nalog. Ubacio Visa Electron karticu Komercijalne banke
Skinuli su mi 1.5€. Još mi nisu refundirali. Verifikovao mail i karticu.
Slika 1.

Hoću da kupim Origin Access.
Kada probam sa karticom izadje mi ovaj info.
Slika 2.

Kada probam preko PayPala izađe ovo
Slika3.

Na kartici imam nekih 700 din. A Origin access košta malo preko 500 din.
 

Prilozi

  • 2017-02-03.png
    2017-02-03.png
    368.5 KB · Pregleda: 82
  • 2017-02-03 (1).png
    2017-02-03 (1).png
    965.6 KB · Pregleda: 94
  • 2017-02-03 (2).jpg
    2017-02-03 (2).jpg
    197.4 KB · Pregleda: 88
Neke banke rezervisu i do 10% više sredstava pri kupovini/placanju, sto vrate kad rasknjize, ne znam kako radi Kombanka. Najjednostavnije da na taj racun prebacis bar 1000din (ako vec zelis da placas u din i imas konverziju po losem kursu).

Najpre dopuni račun pa probaj ponovo, da eliminišemo ono što je najverovatnije. ;)
 
Pa zar druga slika ne govori sta je u pitanju? Ne dozvoljava Origin debitne, vec trazi kreditne (verovatno jer hoce da radi recurring payments, tj. svakog meseca da naplati, a ne zeli mogucnost da ne naplate jer nemas novca na debitnoj)
 
Neke banke rezervisu i do 10% više sredstava pri kupovini/placanju, sto vrate kad rasknjize, ne znam kako radi Kombanka. Najjednostavnije da na taj racun prebacis bar 1000din (ako vec zelis da placas u din i imas konverziju po losem kursu).

Najpre dopuni račun pa probaj ponovo, da eliminišemo ono što je najverovatnije. ;)
Uradio tako. Potpuno ista obavestenja

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
 
^ Možda Origin "neće tvoje novce", tj. ovo što Alfa navodi, mada sam ja recurring payments imao i sa debitnim karticama i kad nisam imao taj uslov. Čim ti je PayPal verifikovao karticu ona je spremna za placanje.

Sledece sto bih uradio, pozvao bih Kombank centar za kartice, dao broj kartice i pitao da li u sistemu imaju zabeležene pokusaje da PayPal ili neko drugi izvrši zaduženje/naplatu - ta info bice od velike koristi, a dace ti je preko telefona. Ako jeste - nemaš dovoljno sredstava, ako nije, onda je ovo sto Alfa kaže ili nešto drugo. ;)
 
Ne vode se sve debitne kartice kao debitne. Postoji dosta razlicitih tipova, ne znam iskreno kako to ide.
Ali recimo neke debitne kartice (Visa Electron Intesin) mi ne prihvataju na mestima gde prihvataju samo debitne, ili naplacuju proviziju kao da je kreditna.

Mislim da to ima neke razlike Debitna/Charge/Credit.. Charge moze biti debitna, ali je valjda drugacija nplata medju ucesnicima u prometu (bankama), pa vise kosta.. a VE Intesina se vodi kao Charge izgleda. Mislim da je isti slucaj sa Telenor MCom koja ide uz racun.

Dekius, da li znas mozda?:)
 
^ This is above my pay grade, ostaviću vas da dođete do zaključka koji me, zapravo, veoma zanima! :)

Pošto je PP tema, ako neko ima ideju za moj PP problem prikazan na prošloj strani, bio bih zahvalan. Evo, trenutno, ni sa jednog računara, pa ni tog gde je uvek radilo, ne mogu da pošaljem PP plaćanje, bez obzira koju billing/shipping adresu izaberem, a pre nekoliko sati je radilo.

Prikazuje grešku koju sam već prezentovao:
There's a problem
We can't send your payments right now. If the problem continues please contact Customer Support.
If you continue to encounter problems, please contact customer service.
Ovakakv, kakav je, PayPal koji radi/ne radi a da ne ništa od varijabli ne menja mi je neshvatljivo, nervira me i ne mogu da se pouzdam u njega. Jednom je proradilo kada sam uradio logout, pa login, a drugi put nije. Ne mogu da provalim u čemu je zapravo fora. Kako onda vama besprekorno radi? :sceptic:
 
Aman covece, kako ti ne shvatas. Ne mozes da koristis dva naloga tako i da se uzdas da ce sve da radi kako treba. Batali dva naloga, ostavi jedan jedini, pristupaj uvek i iskljucivo sa jednog te istog racunara i iste IP adrese i nece nikad biti problema.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Ja imma korejski i srpski, sa istog racunara i telefona ih koristim :)
Skroz razlicite kartice.
 
Ne vode se sve debitne kartice kao debitne. Postoji dosta razlicitih tipova, ne znam iskreno kako to ide.
Ali recimo neke debitne kartice (Visa Electron Intesin) mi ne prihvataju na mestima gde prihvataju samo debitne, ili naplacuju proviziju kao da je kreditna.

Mislim da to ima neke razlike Debitna/Charge/Credit.. Charge moze biti debitna, ali je valjda drugacija nplata medju ucesnicima u prometu (bankama), pa vise kosta.. a VE Intesina se vodi kao Charge izgleda. Mislim da je isti slucaj sa Telenor MCom koja ide uz racun.

Dekius, da li znas mozda?:)

Bin kartice (prvih 6 cifara) je primarna stvar po kojem se može prepoznati (naravno na odgovarajućem mestu) kog je tipa kartica, tako da je vrlo moguće da su postavili ograničenje da ne prihvataju debitne kartice (čest slučaj u USA). Drugo često ograničenje je da se ne prihvataju kartice van odredjenog geografskog područja, opet naravno Amerikanci prednjače u tome. Naše banke ponekad miksuju zbog ušteda, pa binove dodeljene i registrovane kod VISA/MS za jednu upotrebu (npr. za revolving kreditnu) koriste za proizvode drugog tipa, što može dovesti do (neprijatnog) iznenadjenja kad pokušate plaćanje..
 
dekius, gde se to može proveriti? Garant ima negde na netu? Gde ukucaš samo tih prvih 6 cifara, naravno... :) :)

Da vidimo kakve su nam kartice, da li se "poklapa" sve ..... znači, najbolje je kada imaš debitnu, a da je se to vodi kao kreditna, jer onda na najviše mesta prolazi?
 
Vrh Dno