Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Sve mi se cini da sam ja "blokirao" ovu karticu. "We have disabled the use of this card on PayPal. You can add a different card. If you'd still like to use this card with PayPal,send us some documents."
Pise da tu karticu ne mozes vise da koristis za PAYPAL . Mozes da koristis neku drugu karticu . Ako i dalje zelis da koristis tu karticu koja je blokirana , posalji nam neka dokumenta kao dokaz ;)
 
To sam razumeo, ali sta da im posaljem, koja dokumenta?
 
Druze, zovi nekog ko zna engleski da ti odradi to, nije tako jednostavno da ti sve ovde otkucamo, verovatno ces morati par mejlova da razmenis sa njima
 
Jel zna neko kako najlakse nekom da odredjenu cifru prebacim mojim paypalom na njegov racun, recimo covek mi uradio refund (jer artikal nije stigao 45 dana) a artikal mi u medjuvremenu stigne i ja hocu da mu to platim, sta treba on da mi posalje i kako ide to ?
 
Kažeš mu da ti pošalje Invoice na PayPal na mejl koji ti je vezan za PayPal.

I onda će ti se pojaviti na tvom nalogu potraživanje, i samo klikneš PAY ... :)
 
Lepo sam se prosetao sat vremena dzabe u 3 ekspoziture i nema cd-a nigde, jebla ih nestasica cd-ova :mad:
Za firmu sam skidao neke digitalne sertifikate nekoliko puta i uvek sertifikate skinem sa neta.
Nema tu nista vezano bas za jednog korisnika da bi sada svako dobio na cdu, inace bi se izradjivao zajedno sa karticom.
Nego odo ja sada paypal da namestim pa ako nije problem da mi kazete posle koliko vremena ce se videti 4 cifre kod banke i na koji broj da ih pozovem? Ne pada mi napamet da pogresim nesto pa da saljem dokumenta :D

Inace citao sam sve iz ove teme ali sam zaboravio neke stvari, da ne mislite da nisam nista citao pa pitam :p Hvala
 
34-ti dan kako mi nije stigla majica sa Tajlanda, sta radite u tim situacijama, da cekam jos ili pokrecem nekakve zalbe i saljem mejlove, kad je najkasnije za to? Ne radi mi se to, smor mi je samo sto nemam tracking broj pa pojma nemam sta se desava..
 
Čekaš max 40 dana i kontaktiras prodavca da nisi primio paket. Ako se pravi lud, što je retkost, otvoriš case, tj ideš na item i na solove case i pratiš kratku proceduru.
Uglavnom lovu ćeš dobiti nazad, samo budi cool prema prodavcu i ebayu.
Uglavnom da bi dobio povrat novca kroz case moraš da otviriti pre isteka roka od 45 dana.
 
Čekaš max 40 dana i kontaktiras prodavca da nisi primio paket. Ako se pravi lud, što je retkost, otvoriš case, tj ideš na item i na solove case i pratiš kratku proceduru.
Uglavnom lovu ćeš dobiti nazad, samo budi cool prema prodavcu i ebayu.
Uglavnom da bi dobio povrat novca kroz case moraš da otviriti pre isteka roka od 45 dana.

Zahvaljujem..
 
Nisam pročitao temu u celosti već na preskok. Ima li neko VISA Internet karticu kod Poštanske Štedionice?
Uzeh nedavno i kupovao sam preko interneta i radi fino. Napravih paypal nalog ali nikako da verifikujem. Javiću iskustva.
Juče sam provalio da mogu da se ulogujem preko "homebankinga" na devizni račun i proverim stanje a postoji i istorija svih promena baš kao i na dinarskom računu a kada sam pitao u banci niko nema pojma :d
 
Poslednja izmena:
Nisam pročitao temu u celosti već na preskok. Ima li neko VISA Internet karticu kod Poštanske Štedionice?
Uzeh nedavno i kupovao sam preko interneta i radi fino. Napravih paypal nalog ali nikako da verifikujem. Javiću iskustva.
Juče sam provalio da mogu da se ulogujem preko "homebankinga" na devizni račun i proverim stanje a postoji i istorija svih promena baš kao i na dinarskom računu a kada sam pitao u banci niko nema pojma :d

Mene interesuje da li možeš da prebacuješ sredstva sa "normalnog" računa (tekući, žiro - nebitno) na taj račun (devizni) vezan za VISA Internet karticu, pošto su me u PŠ prilikom otvaranja ubeđivali da ću morati da dolazim i uplaćujem sredstva na šalteru. Zbog ovoga sam i odustao od otvaranja kartice. Kod RF banke (verovatno i drugih "normalnih" banaka) ovo što sam pitao može. Dakle, prebacivanje sredstava sa računa na račun uz istovremenu konverziju RSD-EUR.

Pozdrav.
 
Ovi sto imaju kod Intese Visa Internet i Visa Inspire da li se za ove dve placa banci mesecno i godisnje odrzavanje ovih kartica .
 
Jeste sigurni da se baš ništa ne plaća ako nemate nikakav drugi račun, karticu, tj. ne koristite nikakvu drugu uslugu intese?
Kad sam ja vadio pre malo više od godinu dana plaćalo se ako nemaš tekući kod njih, bar su mi tako rekli.
 
Mene interesuje da li možeš da prebacuješ sredstva sa "normalnog" računa (tekući, žiro - nebitno) na taj račun (devizni) vezan za VISA Internet karticu, pošto su me u PŠ prilikom otvaranja ubeđivali da ću morati da dolazim i uplaćujem sredstva na šalteru. Zbog ovoga sam i odustao od otvaranja kartice. Kod RF banke (verovatno i drugih "normalnih" banaka) ovo što sam pitao može. Dakle, prebacivanje sredstava sa računa na račun uz istovremenu konverziju RSD-EUR.

Pozdrav.
To je najnormalnija stvar koja mislim da za sada jedino u PŠ nije podržana. Nažalost, dok ne implementiraju to u sistem (koji deluje kao da je star 10+ godina) korisnici će morati svaki put da uplaćuju evre na devizni račun tj. VISA internet karticu. Nedavno su redizajnirali sajt ali nažalost nisu unapredili homebanking ni malo.
Inače, verifikovao sam paypal nalog i sve je prošlo najnormalnije s tim što sam onaj kod od četiri cifre pročitao iz SMS-a koji mi je stigao. Na sajtu se u promenama ne vidi da su mi privremeno skinuli 1,5 evra.
 
Jeste sigurni da se baš ništa ne plaća ako nemate nikakav drugi račun, karticu, tj. ne koristite nikakvu drugu uslugu intese?
Kad sam ja vadio pre malo više od godinu dana plaćalo se ako nemaš tekući kod njih, bar su mi tako rekli.

Za Visa Internet se ne placa nikakvo odrzavanje racuna.
 
Jeste sigurni da se baš ništa ne plaća ako nemate nikakav drugi račun, karticu, tj. ne koristite nikakvu drugu uslugu intese?
Kad sam ja vadio pre malo više od godinu dana plaćalo se ako nemaš tekući kod njih, bar su mi tako rekli.

Ja sam dosao u banku sa namerom da narucim Visa Internet i cini mi se da je odmah rekla da se nista ne placa odrzavanje. Tek posle 5 min sam rekao da mi otvori i tekuci za koji jee rekla da se placai to je to ;) mozda se pre placalo.
 
Tema je PayPal...ako niste pročitali.
 
TEMA JE PAYPALL.
Imate posebne teme za otvaranje racuna, za banke , za kartice.
 
Uspešno sam obavio danas jednu transakciju preko PayPal-a (~18.5$), skinuto mi je sa kartice, međutim kad sam hteo drugu transakciju ($40) ni 10 minuta kasnije, PayPal mi traži da unesem novu karticu a za staru:

Some payment methods are not available for this transaction.
• Credit Card - This payment cannot be funded with a credit card.

Kartica je Rajfajzen Visa Virtuon, već sam je dakle koristio i na paypal-u i za kupovinu sa IPS Marketplace-a (gde sad bezuspešno pokušavam da kupim nešto), međutim sad ne mogu da maknem dalje od ovoga. Ne stoji mi nigde nikakvo upozorenje niti sam ništa slično dobio na mejl. Traje još nešto više od godinu dana i ima dovoljno sredstava.

Vezano za sam paypal nalog mi stoji: Account Type: Premier Status: Verified a na Account Limits piše Sending: Your limit has been lifted.

Edit: Prolazi mi recimo transakcija od 5$, ali ova od 40$ jok.
 
Poslednja izmena:
Kupio bateriju na ebayu, prodavac mi posle 5 dana poslao mail da imaju software error I da nema na lageru I da ce da mi refundiraju...
Iz banke su me obradovali da cu cekati 7-10 radnih dana.
Bas sam besan, jel mogu negativnu da mu dam na ebay :)
 
Naravno da mozes, ali ne mozes jos koji dan verovatno, ima neki rok u kom ne mozes da ostavis negativnu ocenu
 
DA, mnoge negativne ocene i jesu bas tog tipa, prodaje nesto cega nema vise, ili mu nije jos stiglo...
 
Ја сам наручио нешто за телефон и контактирали ме мејлом после два дана, рекли да тренутмо немају на лагеру и да могу да ми врате новац или да сачекам који дан да набаве. Ја рекао да могу да сачекам, јер ми није хитно.
 
pitanje

Znaci ovaka je situacija kod mene imam Visa Virtuon otp banke i posto su trazili da im posaljem skeniranu licnu kartu kao i prvu stranu kartice da bi mi je odobrili.
To sam uradio pre 7-8 dana ali nikakav email mi nije stigao od PP da mi je odobrena kartica.
Pa me interesuje sta da radim???
 
Po mom shvatanju nije bas ok davati negativnu ako se seller odmah javi i kaze da nema predmet i refundira istog casa...
 
On rece da se javio posle nekoliko dana a ne odmah!?
 
Paypal mi je bolkirao nalog pise

Why is my account access limited?

Apr 13, 2013 : We noticed one or more of the following problems:
You provided information that we believe was false, inaccurate, or misleading; or
You sent or received money that was potentially related to fraudulent activity; or
You have more than one account with a negative balance; or
You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with PayPal.
Our decision was based on terms outlined in these agreements.

Because of this, we've limited your accounts and can no longer offer our services to you. You'll still be able to log in to view your transaction history, but you won't be able to send or receive money.
(Your case ID for this reason is PP-002-299-608-317.)

This limitation cannot be appealed.

Kako ja sad da uklonim zabranu, ugasim nalog ili bilo sta slicno, samo mi je bitno da odvojim karticu od naloga kako bi moga da napravim nov nalog i da mogu da koristim PayPal
 
Vrh Dno