Šta je novo?

Orion Telekom

Slicna prica je bila i kod mene
Šalji im mail na
[email protected]
[email protected]

Meni predložili da zbog prekida tražim umanjenje računa. Koji je trenutno 0 dinara, jer sam u besplatnom periodu 🙄
Moze da se prenese kada pocne obracunski period.

Mada steta koja se pravi korisniku za nepotpunu uslugu koju provajder nije isporucio, je nesrazmerna novcanoj sumi izrazenu samo kroz broj dana u kojima nije imao uslugu!

Banalan primer;
zamisli da nemas uslugu punih 7 dana i racun umanje samo za tih 7 dana, to je neprihvatljivo!
 
Šalji im mail na
[email protected]
[email protected]

Meni predložili da zbog prekida tražim umanjenje računa. Koji je trenutno 0 dinara, jer sam u besplatnom periodu 🙄
Ja sam jednom primetio da nema neta na mojoj drugoj adresi i kad sam ih pozvao, gospodjica mi kaze da nema 20 dana. I trazio sam da mi nadoknade, ali nece, jer oni racunaju od dana prijave. A zvao sam ih 3-4 dana i naslusao se njihovih reklama.
Desilo se da su mi njihovi podizvodjaci presekli opticki kabel da bi prikljucili nekog novog korisnika.
I eto, znaju i priznaju da je njihova greska, ali su mi to ipak naplatili.
 
Poslednja izmena:
Ova eksplozija u Zemunu, u Ševinoj ulici je izgleda nastala, jer su "optičari" oštetili gasovod. Imao sam priliku da vidim kako ti gasovodi izgledaju i kako majstor, šljakator, oštećuje isto ašovom. U životu nisam video bržu intervenciju, i bolju kooridinaciju službi, isključena struja celom bloku i pojavila se neka privatna firma da klipuje ta creva. I onda smo čekali ekipu da to "zavari" i sanira.
Npr tu postavku gasa aka "Milenijum tim" su u mom kraju pre 2 ili 3 godine presekli kanalizaciju.
Onda kad su se jurili rokovi da se gasifikuje Srbija. Nemojmo kriviti ikog, pricam ovo je su se pojavili naslovi u tabloidima. Kriva je neuredjena mitomanska i kleptomanska drzava.
Nama nikako ne treba davati da gradimo nuklearke. Ne postoji stepen odgovornosti za ista.
Idemo dalje.
Ja sam jednom primetio da nema neta na mojoj drugoj adresi i kad sam ih pozvao, gospodjica mi kaze da nema 20 dana. I trazio sam da mi nadoknade, ali nece, jer oni racunaju od dana prijave. A zvao sam ih 3-4 dana i naslusao se njihovih reklama.
Desilo se da su mi njihovi podizvodjaci presekli opticki kabel da bi prikljucili nekog novog korisnika.
I eto, znaju i priznaju da je njihova greska, ali su mi to ipak naplatili.
Probaj da trazis snimak.
Znas sta ce reci, preko RATEL-a: zastita privatnih podataka operatera. :ROFLMAO:
Ziva istina. Ja trazio snimak razgovora sa agentom i nije mi dozvoljeno a trebalo mi kao dokaz.
Da li ce ga razotrikti to sto kaze: Nenad, Sanela, Mića, Đoka, Ana ... na vezi, izvolite?
 
Probaj da trazis snimak.
Znas sta ce reci, preko RATEL-a: zastita privatnih podataka operatera. :ROFLMAO:
Ziva istina. Ja trazio snimak razgovora sa agentom i nije mi dozvoljeno a trebalo mi kao dokaz.
Da li ce ga razotrikti to sto kaze: Nenad, Sanela, Mića, Đoka, Ana ... na vezi, izvolite?
Ma bas me briga, necu propasti. Ja sam za taj mesec platio pred polazak na godisnji odmor, da bih imao net kad se vratim. A kad sam dosao nema neta, presrcen kabl. Sve u svemu, bedno je sto na silu naplacuju ono sto nisu isporucili. Nebi ni oni zbog toga propali, ko sto necu ni ja.
 
Nisam imao vremena pre, da ispisem svoje iskustvo sa ovim banditima, mozda ce nekome biti korisno, elem..
Ja imam ugovor na 24m optika je u pitanju. pre nego sam zakljucio ugovor pregovarao sam sa njima i dobio da prvih 12m placam 1099, a drugih 12m 1619din. E sada krece zaplet, u novembru prosle godine sam video da uvode tu famoznu stavku "odrzavanje mreze" u vrednosti 350 din i reagovao, poslao im e mail i dobio povratnu info da sam ja izuzet od poskupljenja. Sledeci mesec iako su obecali poskupe mi ugovor, ja opet reagujem i oni isprave i to je trajalo tih prvih 12m gde sam zaista placao 1099 din. Oni su jednostavno tu stavku odrzavanja ubacili u cenu paketa pa mi je paket kostao 750 + odrzavanje i dobijao sam tu zagarantovanu cenu.
U avgustu mi je istekla prva polovina ugovora i na prvom racunu gde sam trebao da platim 1619 vidim da mi je stiglo 1969din, otvorim ja racun i vidim da su uveli opet odrzavanje, posaljem e mail i objasnim da sam ja izuzet i screen shotu-ijem im njihov e mail iz novembra gde lepo pise da sam izuzet. Stigne mi odgovor da je sve u redu i da to tako treba, ja im opet posaljem e mail i kazem da cu da zovem ratel odmah ako ovo ne isprave, posle dan dva mi se javi neka njihova radnica, i steta sto nisam snimio taj razgovor, toliku kolicinu gluposti i vredjanja zdravog razuma, izvrtanja cinjenica nikada nisam doziveo. Ja sam izmenjao sve operatere, imao sam natezanja i sa MTS-om, SBB-om, ali tamo nikada nisam ovo doziveo, pazite objasnjenje njihove radnice, "Gospodine Veljko, vi ste imali ugovor podeljen na 2 dela, prva polovina veci popust, e kada je istekla prva polovina gde ste bili izuzeti od placanja odrzavanja u drugoj polovini placate odrzavanje". Rekoh gospodjo, da li ste vi citali moj ugovor i njega sam vam poslao e mail-om, u drugoj polovini ja treba da placam 1619din a ne 1969, ugovor je ugovor i traje 24m kakve bre polovine ?" Ne ne, sve je u redu sa nase strane, to vam je stavka u ugovoru, imali ste rok za zalbu mesec dana od objave da raskinete ugovor. JA sam prvo cutao jedno 10sec da dodjem sebi, jer mi nije bilo jasno dal se zena sprda samnom, rekoh gospodjo to je bilo pre 10 meseci i reagovao sam, poslao sam vam e mail gde trazim raskid, jeste li vi uopste procitali moj email gde sam vam sve dokumentovao, pa naravno da je istekao period od mesec dana za zalbu kada je to bilo pre 10 meseci, kako objasnjavate da sam tih 10m placao 1099 kako i pise u ugovoru, ona se opet vraca na podelu ugovora na 2 dela, tu sam vec poceo da ispaljujem, rekoh aman zeno u ugovoru mi pise 1619 kako onda saljete fakturu na 1969 je li vi mene to *****avate, ugovor traje 24m kakve bre podele. Uglavnom ona je sve vreme bezobrazno drvila o podelim na 2 dela i da imaju pravo da uvedu odrzavanje, na to sm ja rekao da sto se mene tice neka uvedu sta god hoce i da mi daju raskid, ona je rekla moze ali da platim sve do kraja, e tu sam skroz ispalio i rekao da cu da im platim pippp i da cemo se cuti opet vrlo brzo i zalupio klosarki telefon.
Napisao sam prigovor ratelu, poslao im sve e mail-ove i prepiske sa orionom, objasnio detaljno situaciju, isti e mail sam poslao i efektivi. Ovo je skraceno, mi smo se natezali dobrih 10 min i toliki bezobrazluk i izvrtanje cinjenica nisam doziveo nikada, ja jednostavno ne dozvoljavam da mi niko dira ugovor, dok mi traje ugovor, toliko ima da placam kada on istekne, onda vi odredite cenu a ja cu da se izjasnim da li mi to odgovara...
u Medjuvremenu sam im platio jos jedan uvecan racun za 350 din da mi klosari ne iskljuce net dok ne stigne odgovor ratela, ko ne zna kako funkcionise ratel, oni prvo salju vas e mail operatoru na koga imate prigovor i oni imaju neki period da se izjasne pa onda oni presudjuju i salju vam odgovor na kucnu adresu, valjda posle 15 dana od dana njihove presude.
Elem, posle 15-tak dana zvoni mi telefon, javi se neki lik i predstavi se kao radnik oriona u racunovodstvu, kaze "gospodine pretreski smo vas slucaj i uvideli smo da smo pogresili i bice vam vraceno 700 din koliko ste vise platili kroz pretplatu". Rekoh znas kako, hocu da mi to saopsti gospodja koja je razgovarala samnom proslog puta, imam neodoljivu potrebu da mi bas ona to saopsti, ovaj lik je poceo da vrda kako oni nisu u istom odeljenju, pa dobro rekoh, imate vi mogucnost sigurno da je obavestite, samo da mi ona to saopsti, uglavnom on je rekao da stvarno ne moze to da obavi i da je on samo ovlascen da mi kaze da cu dobiti pare nazad.
Uglavnom, kada smatrate da ste u pravu, a opeter odbija da saradjuje, odmah se zalite regulatornom telu jer su ovde operateri naucili da vecina stvari moze da prodje nekaznjeno jer su krajnji korisnici neobavesteni i dobrim delom nepismeni, pa ne umeju da ostvare svoja prava i bukvalno idu djonom na vas, meni je orion 3 puta pokusavao da digne cenu i dobili su da ne kazem sta...
Odgovor od ratela mi nije nikada stigao, zvacu ovih dana da vidim sta je sa tim, ako budem imao odobrenje za raskid ima da ih oladim za ovih 10-tak meseci ugovora da se puse. A sigurno je da je pozitivan inace se lopovi sigurno ne bi setili da sam ostecen i da mi vrate pare.
 
To sam vec odradio, ali nema odgovora :D
Mada planiram da opet odradim sve jovo nanovo, posto su ovi bas bezobrazni sa brzinom interneta.
 
Meni je Ratel za jedan slučaj odbio dve žalbe, jer je "Telekom rekao da je sve uredu", a radnik telekoma ukrstio parice telefona i susedna firma nagruvala račun na našem broju. Još pre nego što je stigao račun, mi prijavili Telekomu da pozivanjem našeg broja se javlja neka druga firma. Tako da se u Ratel uzdam koliko i u naše pravosudje. Ništa.

Tehnička podrška im definitivno jeste bezobrazna, ali poslednja stvar koju smemo sebi, kao potrošači, da dozvolimo je da oni nas iznerviraju. Tim operaterima ni iz džepa ni u džep. Rade šta im se kaže, dok ne odlepe i promene posao, jer ih bude sramota da to rade.

Ali realno, i ti si postavio besmislen zahtev, da ti se izvini tamo neka službenica, koja možda uopšte ne sedi u Orionu, već je outsorsovana iz ko zna kog call centra da mrcvari korisnike, dok ne odustanu.
 
Znam da je besmislen, ali sam hteo da budem bahat jednostavno, ja imam tu osobinu da svima pokusavam da vratim istom merom. Ova radnica nije iz call centra vec iz orionove centrale, za brigu o korisnicima tako nesto, predstavila mi se.
Ne znam koga ne bi iznerviralo ovakav bezobrazluk. Zamisli ti da nekome nesto napismeno obecas i to prekrsis lagano i jos laganije tvrdis da je ovaj lud i da nema nikakvog obecanja iako ti ovaj dostavi taj tvoj e mail kao dokaz. Ja kada sam bas poceo da ispaljujem spustio sam joj slusalicu i poslao prigovor ratelu. PAzi i ja verujem da je ratel neefikasan, ali ovde je toliko ocigledno da su verovatno jednostavno pozvali i rekli da ovo rese bez neke dalje *******cije. Mozda je i efektiva ne znam...
Uglavnom ja sam svoje isterao i voleo bih da im uskratim i ovih 10 meseci zbog drugih korisnika koje su ostetili...
 
Ja evo ceo vikend skupljam mentalnu energiju da im sastavim tiket i krenem u ratovanje oko ovoga što mi uveče brzina padne na 4% brzine u paketu. Znači na "500" Mbps paketu zbog tog raspada seckaju non stop 2 pišljiva 6.6 - 7 Mbps stream-a. Kad je dno dna period dana secka i dok je kvalitet smanjen na 3.6-4 Mbps.

Čak sam ručno puštao po 15-ak Ratel speedtest-ova dnevno u tom periodu 19h-23h pošto to ne može da se automatizuje kao što mogu speedtest.net testovi. To čisto da demonstriram da u istom vremenskom periodu i Ookla speedtest i Ratel Net Test pokazuju isti problem.
 
Orion optika ne radi u bloku 45 vec jedno 30 min 🙈
 
Proveri vesti. Da nije nešto eksploidiralo u komšiluku. Kao kod mene nedavno 🙄
Odmah prijavljuj, nema druge.
reseno je pre jedno pola sata kamion presekao kabl na nasipu i zapalio :p
 
Prekida li još nekome EON večeras? Na svakih 5-6 sekundi prekida...

Ne, nisam promašio temu.
 
@nidzesi Uradi single connection test na speedtest.net sajtu ili Android app (Windows app beše nema još uvek mogućnost da biraš multi ili single test) ka SBB serveru i budi da li ti meri očaj od download-a.

Kod mene je tako svaki dan u ovo doba dana/noći već više od 2 nedelje u nazad. Poneko veče se desi da ne bude raspad na 20-ak Mbps nego na 150-200, ostalim danima đubre od neta.

Screenshot_2023-11-15-21-33-27-027_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-11-15-21-33-19-354_com.android.chrome.jpg
 
Poslednja izmena:
@nidzesi Eto, zato i secka. Proveri ako hoćeš i brzine ka Supernova, Serbian Open eXchange, Yettel... Kod mene kad krene da secka Eon raspada se download ka svemu osim kao MTS serveru. A raspada se i ruta MTS > Orion (dakle konta smer u odnosu na ono što jedino radi kako treba uveče).

Kod mene bude tako a valjda je isti slučaj i kod @poglavicas u Nišu.
 
@PJ Uradi i ti single connection test ka SBB BH serveru i ako te ne mrzi uradi traceroute ka 5.22.186.23 i 5.22.182.22

I ako se ne varam ti si u prošlosti spominjao da imaš podešen i koristiš VPN kad gledaš SportKlub na Eon??
 
Definitivno postoji neki problem. Koji je, ne znam.
Zvao sam podršku, prijavio problem.
 
Nemam sada mogućnost da pustim test.

Pre neki dan sam imao prinudni hard reset na TVu, pa mi OpenVPN nije podešen. Pustio sam neki random program, samo da vidim da li secka.

SK ne mogu da pustim bez VPN. Nemam pri ruci fajl za VPN, da ga importujem.
 
Ne moraš da pustiš SK da bi se problem manifetovao... manifestuje se ako imaš i kad imaš raspao protok ka SBB mreži. Do te mere raspao da ne može da gura 7 Mbps prosek.
Zvao sam podršku, prijavio problem.
I nisi čekao 40 minuta da se neko javi? :D
Šta su ti pametno rekli kad si prijavio? 🤣
 
Nisam čekao 40 minuta, ali sam čekao 25 :D
Onda su resetovali dva puta ruter, zamenili mi IP adresu koja je 10 meseci bila ista, pitali me koji laptop imam (kao da je to važno?), koja je grafička (začudih se još više) i rekli da će prijaviti problem pa da se vidi dalje...

I onda je mrmot zavio čokoladu u foliju...
 
Nazad
Vrh Dno