Šta je novo?

[Oblivion split] hw, tweaks, bugs, mods

DjoleNS je napisao(la):
Realno, kako je i Nedjo bio rekao, sve stoji, sve je u pravu, ova igra uopste nije donela next gen grafiku.. Ne izgleda loshe.. Ali realno nije ni ono sad toliko wow... Igra kao igra je super, ali shto se grafike tiche nishta novo...
Shto se mene tiche Splinter Cell 3 za sada josh uvek vodi prvo mesto u grafici... Jedino shto je ceo u mraku pa to smara...
Pa zbog toga ti i izgleda bolje. Kod takvih igara imas prerenderovane scene tako da njih ne mozes da uporedjujes sa igrama kao Oblivion gde postoji smena dana i noci tako da ne mozes da imas prerenderovane scene a uz to izvor svetlosti u razlicita doba dana pada sa razlicitih strana. Mnogo je teze napraviti dobru grafiku u tim uslovima. Nista lakse nego napraviti dobru grafiku u igrama kao sto je Splinter cell i sl
 
DjoleNS je napisao(la):
@gx-x, evo sad sam probao ovo sa bloomom shto si napisao, i sve sa tim setinzima koje si stavio, i voleo bih da je isto... Ali nije ***... :)

Isto je i kod mene, mijenjao sam i sve stavke pod bloom kategorijom u .ini fajlu, ali uvijek isto. Evo i primjer kako mi izgleda sa HDR i sa Bloom:
 

Prilozi

  • hdr.jpg
    hdr.jpg
    152.5 KB · Pregleda: 202
  • bloom.jpg
    bloom.jpg
    133.1 KB · Pregleda: 211
Neznam koliko je vas probalo da napravi endzin za igru i koliko je vas uopste upuceno u sve to. Po svemu sto sam video ovaj endzin je fenomenalan i veoma dobro optimizovan. I ne treba ga upuredjivati sa endzinima raznoraznih pucacina bivsih ili buducih jer one mogu da izgledaju bolje na prvi pogled ali daleko od toga de je to merilio kvaliteta enzina. Kao sto rekoh gore lakse je napraviti kvalitetnu grafiku sa prerenderovanim scenama nego scene na kojima bukvalno mozete da gledate smenu dana i noci. Neko je gore pomenuo nesto o renderovanje objekta. Objekti i treba da se pojavlju tek kada im pridjete nerealno bi bilo ocekivati da vidite svaki kamen i scenu na 2KM daljine, da li ste vi svesni koliko bi objekata trebao racunar da ucita u igri tipa Oblviona, umesto toga u daljini se vidi samo 2d slika drveta stene ili nekog objekta dok god se kamera ne preblizi dovoljno blizu kada taj objekat postaje 3D. Ja stvarno ne shvatam sta ste vi ljudi ocekivali od igre. Ono sto su oni najavli to su i uradili, cak i vise od toga. Svako ko zna i malo o programiranu zna koji su limiti do kojih moze da se ide i sta realno moze da se uradi, a ljudi iz Bethesde su sve to uradili odlicno i po meni opet napravili pomak kao sto su to uradili sa Morrowindom. Ako je neko ocekivao potpunu simulaciju realnog sveta sa AI-e kao iz SF filma taj onda ima previse bujnu mastu da ne kazem nesto gore. Ovo je samo kompjuterska igra koja sluzi da ubijete malo vremena nista vise od toga. Stvarno bih zeleo da znam sta po nekima od vas postoji bolje od ovoga da bih znao sa cime vi uporedjute ovu igru.
I jos jedna stvar cekam ovu igru vec 4 godine i sve ako ne budem cekao jos godinu dana zato sto mi je FPS 25 frejma. I sa 20 - 30 frejma u najguscoj sumi izgleda mi odlicno i radi vise nego zadovoljavajuce pa imam nameru jos kako da je igram
 
@BlackNeo:

pa meni eto ona desna slika bolje izgleda, to je bloom pretpostavljam, ja sam malko ubio gamu u mom konfigu pa nije bas tako pregorelo, ali to je to otprilike. A ako ti je ono levo bloom onda nisi nesto dobro namestio.
 
auuu, ako ti desna bolje izgleda svaka cast...
 
Lijeva je HDR a desna je Bloom, meni lijeva bolje izgleda, sta cu :) Probacu malo da ubijem gamu i ja, ali ne znam hoce li mi onda biti suvise mracno u pecinama.

Edit: evo probao sam, cackao oko gamme, ali opet isti efekat. Nista, vratio sam na HDR, jeste da zna da secne tu i tamo, ali ljepse izgleda nego kad ga iskljucim...
 
Poslednja izmena:
Ja sam probao po onim uputstvima sto je gx-x postavio, malo sam dobio na FPS ali sam dobio izgled skoro isti kao na desnoj slici koju je postovao BlackNeo. Znaci, previse svetlo, i totalno nerealne boje! Ne znam sto se lozite toliko na HDR i bloom, izgleda kao da si pod dejstvom... Cini mi se da time samo prikrivaju nedostatke u igru. Do daljnjeg, HDR -> off, bloom -> off
 
gx-x je napisao(la):
pa meni eto ona desna slika bolje izgleda
Eto vidiš, mene optužuješ da ti devalviram trud oko uputstava za optimizaciju igre, a to u stvari sam radiš :p Desna slika, ali ne bolja, nego boolja :beat:
 
Falcon je napisao(la):
Ja sam probao po onim uputstvima sto je gx-x postavio, malo sam dobio na FPS ali sam dobio izgled skoro isti kao na desnoj slici koju je postovao BlackNeo. Znaci, previse svetlo, i totalno nerealne boje! Ne znam sto se lozite toliko na HDR i bloom, izgleda kao da si pod dejstvom... Cini mi se da time samo prikrivaju nedostatke u igru. Do daljnjeg, HDR -> off, bloom -> off

tacno tako! A nesto o AI-ju:

http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060327

vrrrhunski! :d :d :D :smoke:
 
Pa ljudi, kako vam moze biti ona desno lepsa ... mozda jeste graficki lepsa ... ali je ona levo "prirodnija" ... pogledajte nebo... nigde sunca i ima oblaka.. tako da je ona levo slika malko tamnija... a ona desno je kao reflektorima obasjan kip :zgran:
 
Pa nije ovo 3D Mark, ili tech demo, svi samo o grafici pricaju :p
Meni je grafika sasvim ok, mada malkice previse zahtevna, vise me interesuje igrivost i ostale stvari a tu ima sta da se probere...

Sto se tice ovih HDR i Bloom fora, ne znam kako mozete da gledate ono bljestavilo, ne vidi se nista od detalja a jos je i manji FPS?!

Ja se malo zasitio igre, da budem iskren, skoro ce da padne neki upgrade pa sledi nastavak kako zasluzuje

@joriq:
super linkic, thanks! :)
 
Evo sam malo cackao opet oko podesavanja za bloom, i dobio sam prihvatljive rezultate. Evo settinga (mozda i ne mora sve ovo da se promijeni, ali eto ja sam trenutno zadovoljan, mozda cak smanjim jos malo vrijednosti):

[BlurShader]
fSunlightDimmer=0.0600
fSIEmmisiveMult=0.2000
fSISpecularMult=0.2000
fSkyBrightness=0.2000
fSunBrightness=0.0200
fAlphaAddExterior=0.4000
fAlphaAddInterior=0.6000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=1

Evo i kako sad to izgleda:
 

Prilozi

  • bloom1.jpg
    bloom1.jpg
    161.6 KB · Pregleda: 127
Evo da se nadovezem oko rasprave za bloom i hdr.Malo sam isprobavao razlicite varijante i mislim da bloom nije ni blizu hdr-a.Evo par screenshot-ova pa vidite.Imam osecaj kao da se hdr osvetljenje prilagodjava oku,recimo kada se izlazi iz pecine napolju je sve svetlo i kako se prilazi polako pocinje da potamnjuje.Ili kada se spusti pogled ka zemlji nebo posvetli(kao sirenje i skupljanje zenice :)),dok kod bloom-a je uvek isto osvetljenje bez obzira na osvetljenost prostora iz koga se gleda.Nisam bas upoznat sa tehnickom stranom hdr-a i blooma,samo prenosim moja zapazanja.Ukljucite hdr malo manji fps ali vredi.Slika sa bloom-om je sa 2xAA pa je zato isti fps.

P.S.Inace iako prvi put igram ovaj tip igre,veoma mi se svidja.Dosta sa grafikom, idem da skupim one cetiri knjige.



 
Killbane, u pravu si ti donekle, ali kad bi svi tako prichali igre uopste ne bi napredovale na bolje, kao ni tehnologija... Ne znam shta je loshe u tome ako se ochekuje vishe od neke igre, mislim sami su krivi, digli su tolku famu oko svega, najavljuju je vec sto godina, najavljuju ne znam kakvo ludilo grafichko, ali opet nije bash tako ispalo... Ja sam reko samo da sam ochekivao malo vishe... Ne kazem da mi se ovo ne svidja.. Simpa je, sve je to kul, ali kontao sam ipak malko vishe ***...
Ne znam shta ste svi zapeli za te pucachine, i po pljuvanju istih.. Mislim da ste malo pristrasni jer vishe volite frp nego fps igre...
Ali realno far cry npr uopste nema toliko malu mapu... Svojevremeno dok sam je igrao, zezao sam se sa noclip-om i obletao sam je celu... I veca je bila nego shto sam mislio...
U poredjenju sa ovom igrom, mozda ima manju mapu, ali kada bi ovoj igri izuzeli LOD udaljene pejzaze (bez kojih bi dobili jedva 3fps-a) ne verujem da bi imali vecu mapu nego u far cry,a i dalje bi loshije radila nego ista...
Ono za smenjivanje sana i noci stoji shto si rekao, ali nisam siguran koliko to utiche...

Evo ti skini ovaj trailer ako nisi video..
Ovo je vec meni wow...
http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/New_Folder2/CRYTEK_GDC_VIDEO_2006_wmv_640x360.zip
 
Poslednja izmena:
ne znam kako engine moze biti fenomenalan kad na top grafickim kartama danas secne, mozda ce biti fenomenalan za 6-9 meseci kad recimo gtx sli bude normalna stvar
 
DjoleNS je napisao(la):
Ono za smenjivanje sana i noci stoji shto si rekao, ali nisam siguran koliko to utiche...
Stoji i te kako jer to je potpuno drugi sistem osvetljenja, tekstura, shadera, tj potpuno drugi nacin programiranja. Druga stvar je da se sve igre rade sa osnovom u C++, tako da ukoliko ne smisle bolji programski jezik igre ne mogu da izgledaju mnogo bolje od ovoga kako sada izgledaju (pri tome ne mislim samo na grafiku). Pucacine sam nekada igrao ali su mi ubrzo neverovano dosadile. U principu sve su iste menja se samo oruzje i karakondzule koje tamanis. Izgubio sam interesovanje vec posle No One Lives Forever ( koji je fenomenalna igra) ali recimo da bi mi se dopao Boiling point da nije onako bagovit, tako da ja nemam nista protiv igara sa pucanjem vec samo koncepcije po kojoj se pucacine prave.
 
G!!! je napisao(la):
ne znam kako engine moze biti fenomenalan kad na top grafickim kartama danas secne, mozda ce biti fenomenalan za 6-9 meseci kad recimo gtx sli bude normalna stvar
Upravo tako."Napravili smo engine koji fenomenalno izgleda,real time renderuje smenu dana i noci,itd,itd...jedino sto ne radi na danasnjem hardveru." :wall:
Steta,igra je stvarno vanserijska.
 
Pa ne mora da bude sve na maksimumu moze i na manje da igra izgleda dobro, a fenomenalan je jer na slabijim grafickim karticama igra i dalje izgleda odlicno tj nema previse vidljivog pada kvaliteta
 
Poslednja izmena:
Nije poenta u tome da ne mora sve na maximumu da se igra, vec ako prave igru onda nek bude igriva bar na najjachem hardware-u.. A ona nije ni tolko, kada podesish sve na max, ni sa 7900 nece da radi kako treba... U tome je poenta...
 
ne znam, ja sam pregorelost malo ispegalo, i meni to sasvim korektno izgleda, u kucama i pecinama nisam primetio skoro nikakvu toliko eye-candy i bitnu razliku da bi zrtvavo 3fps na ionako malom broju istih...

nevezano za tu raspravu, barem sam provalio kako da se resim magle u igri kao da koristim distant land on...Sto se HDR-a tice, ponasao se kao foto-aparat, a ne kao oko. Oko kad gleda u nebo, zemlja mu nije tamnija i obrnuto.

@DjoleNS:

ma mani ti njih, engine je skroz neoptimizovan, zadnje sto sam video tako neoptimizovano je COD2 i X3. Potkrepicu ovu izjavu sledecim podatkom: dve karte slicnog bandwidtha tj "jacine" (x1900xt i 7900gtx) rade totalno drugacije jedna radi "dobro" (i na njoj kad se sve stavi na full bude 20-tak fps na nekim mestima u sumi) a druga radi dosta losije, sve secka, trza itd. Kad se te dve karte porede u svim ostalim igrama tu su negde po performansama, ali eto, u oblivionu nisu ni blizu, sto ce reci da nije nvidia nista kriva vec brljava bethesda, koja je napravila odlicnu igru, odlicnu pricu, sve sve ali engine po meni, su trebali uzeti od cryteka i zavrsiti posao.
 
Poslednja izmena:
gx, ne mozes tako gledati na stvari. Ovde je vise "ATI ima forward-looking arhitekturu" situacija nego "Bethesda je zayebala stvar". Ako oblivion ne moze iskoristiti naprednu arhitekturu i vecu moc shader jedinice, koja ce igra moci? Od pocetka dok sam gledao video, mogao sam to da predpostavim. 7900GTX se jednostavno gusi u 1920 x 1200, makar mu ni ne budzio travu i LOD. Dovoljno je da ukljucis 8xAF. na 1900 XTX-u, radi i sa ovim texture mod-om, i PreloadLevels na 7 ili 9 i 8xAF-u brze nego nVidia u 1920 x 1200 bez AF-a!
 
A kako bi bilo da se iskljuche svi ti napredni shader efekti, znachi bez hdr-a bez bloom-a i onda uporediti ati i nvdidiju.. Sumnjam da ati opet ne bi bio u prednosti... Hm?
Mislim da nije ni samo u tome...
 
gxx dzaba se palis... prodaj taj krs i uzmi 1600pro da vidis kako ce da leti igra |>
 
ahahahah

pa pazi, sad ozbiljno, kako stvari idu, uzecu kanda x1600xt, *** nema nista drugo agp moracu da se zadovoljim tim krsem, gledam po testovima 6800gt je dosta bolji ali ***. x1600pro ne bi uzeo ni mrtav, pre bi ostao na onom tvom, btw odlicnom, msi fx5900SP i ustedeo kintu.

PS. Krsh je riknuo pre neki dan, cisto da te uputim.
 
Poslednja izmena:
Evo vam par shotova na ti4200 da vidite kako pici :d
 

Prilozi

  • ScreenShot0.jpg
    ScreenShot0.jpg
    81.2 KB · Pregleda: 197
  • ScreenShot1.jpg
    ScreenShot1.jpg
    66.8 KB · Pregleda: 165
Da li bi neko bio voljan da okači .ini fajl za 6600GT (256MB) koji se pokazao uspešnim? Stvarno sam se pogubio u brojkama (AKA mrzi me da editujem :D ).
 
Ne mogu da snimim screenshot!!! Pre je radilo i odjednom vishe nece. Naravno podesheno mi je bAllowScreenShot=1
Zna li neko u cemu je problem???
 
gx-x je napisao(la):
ahahahah

pa pazi, sad ozbiljno, kako stvari idu, uzecu kanda x1600xt, *** nema nista drugo agp moracu da se zadovoljim tim krsem, gledam po testovima 6800gt je dosta bolji ali ***. x1600pro ne bi uzeo ni mrtav, pre bi ostao na onom tvom, btw odlicnom, msi fx5900SP i ustedeo kintu.

PS. Krsh je riknuo pre neki dan, cisto da te uputim.

paz' sad ovo: editujem ti ja tako ini fajlic po tvojim preporukama, sve ok, kad ono: ZUTA TACKA!!!!Meni se digla kosa na glavi:zgran:...a imam club3d 6800gt...odma' gasih oblivion vracaj stari ini fajl, i sad je sve ok...
Mislim da si nehotice od tog .ini-ja napravio ubicu 6800-ki :D :D :d
 
Bad MF je napisao(la):
Evo vam par shotova na ti4200 da vidite kako pici :d

Kako si uspeo?Da li bi mogao da okacis svoj .ini fajl za setovanja ili objasnjenje posto ne znam sta tacno da podesim za tu karticu? Treba mi za ortaka i njegov ti4400....poz
 
killbane je napisao(la):
Pa ne mora da bude sve na maksimumu moze i na manje da igra izgleda dobro, a fenomenalan je jer na slabijim grafickim karticama igra i dalje izgleda odlicno tj nema previse vidljivog pada kvaliteta


igra izgleda kao i svake druge igre pre nje na slabijim konfiguracijama, sa ocajnom fizikom, i ocajnom animacijom... kada govorimo o engine-u

ono sto oblivion izdvaja je da izgleda neverovatno na max setovanjima koja mogu da se igraju kako treba samo na sli i dualcore kombinacijama
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno