Šta je novo?

NWN2 site - zvanično

mnemonik je napisao(la):
Jos nisi igrao NWN?!

Blago tebi!

Ja bi voleo kad bi mi neko izbrisao iz mozga sve vezano za nwn da mogu da igram ponovo, ali da ne znam sta ce se desiti :)

nija nisam igrao, cuo sam da je dobro. Da nabavim ? Igrao sam NOX :D i igrao sam jos neke ni imena im ne znam ali su bile smaranje, vise su licile na avanture sa likovima koji umesto da ti konkretno nesto kazu, pocnu od kulina bana, preko sestricina surjaka i snaje...da li je NWN takav ili je ipak malo konkretniji ? Ah da, igrao sam baldurs gate, to je bilo ok dok nisu poceli da mi pricaju preko sestricina, kumova, ma znate vec onu pricu o popu, manastiru na brdu i govnetu ispred manastira... :D

PS. Ova "dvojka" ce izgleda biti super , taman dok ne stigne gothic3

PPS. SRAMOTA bre za "oblande" ...strasnoooo..... :d Pa kakav je to pravi gamer koji pored sebe nema ili pivo, ili "domacicu" + spriite, ili kutiju oblatni :zgran:

{OT] Mala anegdota na temu, ja sam pola igraonice koju sam drzao navukao na "tastatura i domacica pod levom rukom i mis i sprite pod desnom u toku dana i igra se starcr. ili q3, opuusteenooo :D a uvece to se secam , nas 9, trophy bass 2 i dve gajbe piva :D :bottle: od 12 nocu kad zatvorim lokal pa do 5-6 ujutro pecanje :D [/OT]
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
nija nisam igrao, cuo sam da je dobro. Da nabavim?
:zgran:
Evo brate ja ću ti poslati (naravno original :) )
Igrao sam NOX :D i igrao sam jos neke ni imena im ne znam ali su bile smaranje, vise su licile na avanture sa likovima koji umesto da ti konkretno nesto kazu, pocnu od kulina bana, preko sestricina surjaka i snaje...da li je NWN takav ili je ipak malo konkretniji?
Konkretniji je.
 
ToxiC je napisao(la):
Lepo ja ranije pomenuh Kotor. Javilo mi se :D . Pogledao sam onaj gameplay video i jasno je da ce NWN2 objediniti NWN1 + Kotor u jednu igru. NWN svet sa svim njegovim odlikama i specifičnostima + Kotorov engine i način komandovanja.
PS. neznam gde je sniman taj video ali ne čuh nikakav zvuk koji se tiče same igre. Ali zato motori iz pozadine tutnje samo tako :d .
 
pihhhh... tebi se svidja izvodjenje u KOTOR-u (Aurora engine)... meni je bolje odradjeno u nwn-u :)

p.s.
snimite gx-x spam-era, pa taj mora da zaprlja thread :p
 
Nisam rekao da mi se sviđa već da je takav demo. Uostalom biće omogućen različit ugao kamere. Na ona tri videa ka kojima si dao link na 3. strani se to jasno i vidi. Uostalom, to se više odnosilo na sam način komandovanja grupom i mogućnost iskorišćenja svih sposobnosti koje svaki od njih ima pojedino, što pomenuh nekoliko postova ranije.
Ako će qx-x da igra NWN2 onda bi, po izlasku igre, odma' trebalo napraviti dva thread-a. Jedan u kojem će se objavljivati najnovija dostignuća u sferi editovanja INI fajla i gde će grafika biti najbitnija stvar o kojoj se priča. A drugi, za nas kojima nije bitno da li se vidi svaki listić na detelini ... na dva kilometra ... u ponoć :d .
 
Poslednja izmena:
Kada bi NWN 2 bio u fazonu kotor-a(kamera),a NWN svet i prica, to bi bila ultimate game :D
 
Poslednja izmena:
@menmonik
pazi ti si i u NWN 1 imao neke modove da skines (a cini mi se da je to bilo i u drugoj expanziji po default-u) da rolujes kameru i da je postavis kao u KOTOR-u !!!
Sto se tice price i sveta, kako kazes NWN :) ... to je ono sto mene obori sa nogu... taj D&D svet, creature i pravila ... :)

@gx-x
ali Gothic 3 sa NWN-om (I i II) nema nikakve veze :zgran:

jedino sto ih moze svrstati u isti kos je 3D grafika, i nista vise... NWN(1 i 2) je D&D orijentisan RPG sa creaturama iz tog sveta i pravilima igranja strogo definisanim koji se ne menjaju vec decenijama nego samo update-uju, imas (neku vrstu) druzine, companion-e, henchman-e... a sta je Gothic do RPG-a u nekom svom svetu sa nekim svojim pravilima i jos uz to i akcioni RPG ...
 
ToxiC je napisao(la):
@menmonik
pazi ti si i u NWN 1 imao neke modove da skines (a cini mi se da je to bilo i u drugoj expanziji po default-u) da rolujes kameru i da je postavis kao u KOTOR-u !!!
A mogao si i da pritisneš zvezdicu na numeričkoj tastaturi i prebaciš kameru u KotOR mod :d
 
Da, ali je bilo mnogo lose tako, kako kroz lika da kliknes da ide pravo :).U kotor-u drzis oba dugmeta da ides pravo, znas i sam.
 
Taj "drive mode" pogled je samo jedna od stvari koje ce biti implementirane u NWN2 a ranije su bile korišćene u Kotoru (II). Ipak, izometrijski pogled, toliko klasičan za RPG žanr je (bar meni) mnogo pregledniji. Kombinovan sa načinom komandovanja koji više podseća na strateške igre će baš biti cool. No dobro. Biće omogućena oba, pa nek bira ko šta voli.
 
Poslednja izmena:
kako bre nema veze ? Pa to sto ti u gothicu recmi umesto 2d12 pise damage 24 je jedina razlika jer on u pozadini "baca kocke" i ne znaci da ces raditi 24 damage-a svaki put, pravila su u principu slicna, druga razlika je sto borba nije turn-based. E sad prica i to, normalno da je drugacije, a svet, pa ne znam kakav je svet u NWN, ali pretpostavljam da ima goblina, trolova, magova, zvotinja itd , fantazija je i jedno i drugo, sta znam, po meni to moze da se poredi, naravno mislim na NWN2 koje je 3d, ne gleda se obavezno iz pticije perspektive...Ne znam koja jos posebna DND pravila postoje a da toliko u padaju u oci da se ne mogu primeniti recimo u gothicu. kolko ja znam iza gothica 1 i 2 su takodje stojala DND pravila, malo modifikovana, ali tamo su. :p Pozz
 
Bas impresivno izgledaju ikone za abilities u action bar-u. I one stare su bile gotivne ali ove bodu oci :p
 
pihhhh... pa moraju nekako privuci nove igrace... pa kako se dodvoriti nego sarenilom grafike, mada ruku na srce nekako su "uokvirili" tu graficku notu nwn2-ojke da ne odskace bas previse od "keca" !!!
 
@gx-x ... bre kako moze biti ista borba u gothicu i nwn-u, kad nije ni slicna... u gothicu zavisi mnogo vise od reakcije samog igraca, dok je u nwn-u to daleko vise zavisno od tvog avatara kojeg vodis i modifikujes kroz igru, znaci indirektno utices na gameplay :)
 
gresis (delimicno), uzmi gothic 2 i kreni da "iskusno" mlatis orka kao level 2-3 karakter, em ga neces udariti ni jednom , em on kad te sibne umreces odma, isto kao u NWN. I u NWN ti klikces gde oces da udaris i koga oces da udaris. Statistike se racunaju (od njih zavisi borba) i u jendom i u drugom serijalu. Nisam mislio da je ista borba po izgledu, uostalom nije ni bitno, videcemo. (u NWN blok ne zavisi od tebe sem ako ne udjes u parry mod, dok u gothicu sam lupas blok, ali to ne mora da znaci da ce biti uspesan :S: )
 
cek sad, ti u gothicu imas kalkulacije da li ces pogoditi (sto je i normalno) ali u gothicu najvecim delom borba zavisi od tvojih refleksa i tvoje umeshnosti baratanja mishem jer TI direktno zadajes udarce, sto u nwn-u nije sluchaj, i nwn-u das avataru komandu da napadne i on to radi prema svojim statistikama i budzevinama, tj ne postoji arkadni deo borbe, samim tim borba je valjda neuporediva u ove dve igre...

a u gothicu, bi bilo dobro da postoji negde jasno predstavljene kalkulacije za uspesnost napada ili bloka, jer nikad nisi nacisto sta ne valjda i zbog cega
 
da zapravo tu si u pravu. Inace gde u NWN vidis uspesnost napada ?
 
@gx-x
posle svakog damage-a, pise ti bas kao i u onom malopredjasnjem screen-u koji sam okacio ... ako si na to mislio :)
 
mislio sam PRE napada. Znaci hit/miss chance PRE napada, mada je to nemoguce, bas kao i u gothicu, a nemoguce je jer zavisi od neprijatelja do neprijatelja...
 
cek jel se u gothicu vidi ono procenat uspesnosti napada (npr) posle izvedenog napada, tj rezultati "bacanja kockice" ? moguce je da sam to totalno zanemario...
 
vidi se kolko si damge-a uradio i da li je protivnik blokirao ako se ne varam (za damage se ne varam). E sad ne secam s eni ja da li je bio block.

nego ajde kad smo vec u NWN temi nek mi neko kaze sta da budzim kao paladin, jel se isplati budziti parying ? Nekako mi teska igra...nije teska ali cesto ginem, nemam para, tek sam prva misija, trazim one zivotinje. I recite mi: armor check penalty : -7 ili -5, koji je bolji, tj koji je bolje armor da nosim sa -7 ili -5 (ja mislim da je bolji -5 ali mozda se varam). Ima par stvari koje mi uopste nisu jasne u statistikama itema, kao naprimer ta. Koja je razlika izmedju healing potiona i healing banda ? (sem sto sam bandom mozes da lecis druge) i kako zaboga da izbegnem ili demontiram trap kad znam gde je, znaci vidim crvena vrata, moram da ih otvorim ali bez obzira sto znam da je trap moj lik popije dmg. :S:

Kako se koristi parying mode ? Znam da ga ukljucim, i kad ga ukljucim onda moj lik glumi baletana, blokira par udaraca i dobije batina :wall: Da li on ikada uspe da zada udarac iz tog pary moda ? :trsut: (koristim ga samo kad sam 1 na 1, tj pokusam da ga koristim)

:) Hvala
 
Uuuf, paladina sam igrao bas odavno, slabo se secam, ali znam da parying nije preporucljiv tebi posto pretpostavljam furas neki 2h, za trap morate ti ili henchmen da znate da disable trap, kad je zamka na podu i flag trap posluzi, ali za vrata/chest mora da se demontira/ primi dmg. Sto se armor check penalty-a tice uglavnom zavisi od armora do armora.
 
@qx-x
Mlogo pitanja odjedared.
Iako paladin tokom razvoja dobija izvesne (vrlo korisne) magije, uvek mora da bude lawfull-good inace gubi na sposobnostima pa ti zbog toga preporucujem da dalje nastavis da se razvijas kao "fighter" ili "barbarian". Ne moras da ides izpocetka vec jednostavno pri narednim levelovanjima odaberi fightera kao specijalnost. Ovo pod uslovom da ti takav stil igre odgovara. NWN obiluje raznoraznim profilima i svaki ima neke specificnosti. Monk se bije golim rukama ali rastura. Fighter nije ogranicen na dobrodusnost ali nema magije. Wizard nije borac ali moze da uci magije koje usput nalazi kao scroll-ove. Sorcerer nemoze da uci magije iz skrolova i malo sporije napreduje ali ono sto nauci koristi u maksimalnom kvantitetu. Itd, i sl. Dodatna dobra stvar je da, ono sto na pocetku odaberes, ne moras da gradis konstantno. Cesto je upravo kombinacija izmedju dva ili tri profila "ono pravo".
Armour: -5 je bolje od -7.
Crvena vrata znace da se na njima nalazi trap. White_Dragon ti je odgovorio na to. Moras ili sam imati sposobnost da uklanjas zamke ili u pratnji imati lika koji to moze da radi za tebe. U drugom slucaju stvar tece automatski, lik prepozna zamku kada je u blizini nje i sam krene da je demontira, ako moze.
Za pocetak izbegavaj parry mode.
Da dodam, i sa napitkom mozes leciti druge ali moras da otvoris inventar i odradis drag&drop tog napitka na lika kojeg zelis da lecis.
 
Poslednja izmena:
super, zbudzio sam parry na 11 i dalje dobijam batina, power attack odradi posao mnogo bolje, a standardni attack takodje. bzvz sam bacio skill poene. koristim neki broadsword (2H), samo zato sto nisam jos nasao nista jednorucno dobro. Magije me ubijaju najstrasnije :S: Naviko na gothic i morrowind pa mi ovo malo "potesko" :) Nema veze. Znaci mogu da se presaltam na fightera ? Mada, nije mi frka da budem "dobar" paladin, pretpostavljam da ce imati dobre magije. Henchman-a nisam jos do sada angazovao, ne verujem ni da hocu, ne volim takve odgovornosti, uglavnom se zaglupe negde i vise mi smetaju nego sto mi pomazu + sto ja nemam nameru njih da lecim, skupe su bocice jedva za sebe imam :d
 
Ti si nama to tek zaigrao NWN? Lepo lepo. Javi se kada popričaš sa tetom po imenu Sapphira. Po meni najbolji dijalog ikada u nekoj igri.

Nadam se da će drugi deo zadržati takve momente. Oblivion je u tome uspeo, recimo.
 
gx-x je napisao(la):
... pretpostavljam da ce imati dobre magije. Henchman-a nisam jos do sada angazovao, ne verujem ni da hocu, ne volim takve odgovornosti, uglavnom se zaglupe negde i vise mi smetaju nego sto mi pomazu + sto ja nemam nameru njih da lecim, skupe su bocice jedva za sebe imam :d
Vec na samom startu imas neku. Mislim da je "turn undead" a nalazi se negde u onoj gomili zvezdastih opcija. Pogledaj malo. Sto se hanchmen-a tice, tako sam i ja u pocetku mislio ali sam se kasnije predomislio i uzeo jednog.
Hint: iako su skupi, obavezno gledaj da nabavis "speed" napitke (crvene epruvete). Daju ti "haste" sposobnost koja ce se pokazati kao izuzetno korisna u pojedinim momentima.
 
Nazad
Vrh Dno