Šta je novo?

NWN2 site - zvanično

@gx: Gledaj da vučeš više vrsta oružja sa sobom. Kosturi se brže ubijaju mačem, a zombiji sekirom, na primer. Ne bacaj pare na enchantovana oružja (recimo kad piše Long Sword +2) jer ćeš najbolje stvari nalaziti usput. Henchmena obavezno vodi, ako prvi put igraš preporučljiv je Tomi (rogue) pošto zapinjanje za zamke hoće da bude jako frustrirajuće. I naravno, šta ne može da se otključa, često može da se razbije :)
 
gx-x je napisao(la):
super, zbudzio sam parry na 11 i dalje dobijam batina, power attack odradi posao mnogo bolje, a standardni attack takodje. bzvz sam bacio skill poene. koristim neki broadsword (2H), samo zato sto nisam jos nasao nista jednorucno dobro. Magije me ubijaju najstrasnije :S: Naviko na gothic i morrowind pa mi ovo malo "potesko" :) Nema veze. Znaci mogu da se presaltam na fightera ? Mada, nije mi frka da budem "dobar" paladin, pretpostavljam da ce imati dobre magije. Henchman-a nisam jos do sada angazovao, ne verujem ni da hocu, ne volim takve odgovornosti, uglavnom se zaglupe negde i vise mi smetaju nego sto mi pomazu + sto ja nemam nameru njih da lecim, skupe su bocice jedva za sebe imam :d
Bočice? Kakve crne bočice? Samo se leči magijama, i odmaraj se puno. Nikakve ti bočice za heal ne trebaju. NWN težak :d
 
@gx-x
ja sam vodio paladina, dobar je na higher-level ima magiju za dizanje iz mrtvih, a za pocetak je dobra magija "turn undead" cesto ti se okoristi da ti "odvrati" undead-e :) , naravno dao sam mu jedan level fighter-a da moze da koristi svo oruzije !!
Hanch-a uzmi obavezno i dobro bi bilo (barem sam ja tako uradio) da uzmes nekoga ko je suprotnost od tebe (suprotan po alignment-u, clasi, rasi, magijama, atributima...) cisto kada upadnete u fight, razni neprijatelji imaju razne "favorite enemy" pa se moze desiti da svi spopadnu tvoga hanch-a a ti iz prikrajka "deljes" sve ostalo :D
parry mode .... hmmm... evo ti link-i pa vidi:
http://www.nwnwiki.org/Parry
http://nwn.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=482461&forum=42
posebno ovaj sa bioware-a poslednja dva posta!!
 
@gx Ako te mrzi da lecis henchmene vodi healer hench-a :D
A to da juris dobar 1h sa palom ti ne bi preporucio, stick with 2h pre svega zato sto ces kasnije dobiti holy avenger ili vec neku slicnu magiju koja povecava damage oruzija.
Jos jedna stvar, zadrzi se na 2. chapteru, odigraj sve misije po meni je to najbolji chapter racunajuci i expanzije.
 
nwn tezak :beat: dobro ako prvi put igras igru sa dnd-om mozda moze da bude... parry moz da bude koristan ali zaista mora preterano mnogo da se budzi i do izrazaja dodje tek kasnije... najbolje nadjes dnd rulebook neke vrste pa procitas pravila i donekle se uputis, posle ti sve bude daleko jasnije i jednsotavnije, mada i lakse a samim tim i dosadnije, jer kad skontas ta pravila od nwn-a malo sta ostane da se igra ;)
 
auuuuhhhhhhh ... pa ti bre G!!! i Filip , ruku pod ruku... mora da ste igrali na osrednjem nivou tezine, ja znam da sam krenuo sa skroz udesno slider-om za tezinu i sa thief-om, pa sam posle xxx ucitavanja smanjio nivo tezine jer mi naprosto lik (sa tom klasom i na tom nivou) nije mogao nista uraditi ... nije bilo pomoci ni od hanch-a ...
 
hvala svima na savetima !

@filipenko:

naspram morrowinda i obliviona ovo je tesko !!! Nije tesko u smislu da se patim, vec je "teze" od onoga sto sam dosada igrao jer mi se desava da poginem, sto mi se jako retko desava, pogotovu u oblivionu , gde mi se nikada nije desilo, i gde sam sa elven swordom obicnim presao 50% igre,a drugih 50% sa umbrom. Veoma raznoliko nema sta.
 
gx-x je napisao(la):
hvala svima na savetima !

@filipenko:

naspram morrowinda i obliviona ovo je tesko !!! Nije tesko u smislu da se patim, vec je "teze" od onoga sto sam dosada igrao jer mi se desava da poginem, sto mi se jako retko desava, pogotovu u oblivionu , gde mi se nikada nije desilo, i gde sam sa elven swordom obicnim presao 50% igre,a drugih 50% sa umbrom. Veoma raznoliko nema sta.
Brate mili, ja obrnem NWN sa jednim zaginjavanjem max, i to kad sam umoran pa me mrzi da taktiziram :)
Samo hrabro i prešaltaj se na varvarina :)
 
naravno da nisam igrao na najtezem nivou, jer se pod tim podrazumeva da je samo borba teza, a borba mi nikad nije bila inspirativna u nwn-u... igre skoro uvek igram na defaultu , pogotovo prvi put (a nwn cini mi se da nisam igrao vise od jednom skroz do kraja), ili za jedan stepen teze (ali ako to ne podrazumeva da je to najtezi nivo)
 
gx-x je napisao(la):
...Nije tesko u smislu da se patim, vec je "teze" od onoga sto sam dosada igrao jer mi se desava da poginem...
dobrodosao u svet D&D-a, i ne posustaj ... isplati se :)
 
pa ja sad ne znam kolko vas se seca, znaci pocetak igre, nalazenje onih waterdevian kreatura, prvo zatvor i tamo onaj intelect devauver, pa posle toga onaj beggar's nest district i ona riba sto pravi zombije. E, ta riba baca neku vatru iz neba, kad to baci - ja umrem, znaci ceo health mi svuce, imam najbolji armor koji moze u tom momentu da se kupi, lecenje ne vredi jer kazem, pun health, baci vatru, ja mrtav. bezanje od vatre sam probao ali me uvek zakaci. Spustio sam nivo teze sa default koji je vec, na najlaksi i onda mi ta vatra skine 4/5 healtha pa stignem da se zilecim, ali ne lezi vraze ona se napali pa samo to baca. Popijem neke napitke (bark skin, bless i aid) ona baci disspel pa onda opet tu vatru. load jedno 30 puta dok me nije usralo bukvalno da sam dosao do nje i uradio joj na frku smite evil i odma zatim kritikal hit i jos jednom dvaput je udario, a ona zacudo nije bacila tu vatru i tako sam uspeo da je predjem...sad idem dalje...ostatak bagre pre nje mi nije tezak uopste, turn undead imam ali ne koristim posto 5-6 zombija sameljem ko od sale, retko kad me dokace. Videcemo dalje kako ide.

dnd pravila ne znam, ali znam sta znaci 1d6 i sta znaci hit/miss :) umem da tumacim skilove abilitije i statove. Ne umem da tumacim penalty checks, DC rollove nemam pojma ni sta tacno znaci "check against DC" i te fore, ali padaju protivnici i bez tog znanja :p
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
... dok me nije usralo bukvalno da sam dosao do nje i uradio joj na frku smite evil i odma zatim kritikal hit i jos jednom dvaput je udario, a ona zacudo nije bacila tu vatru i tako sam uspeo da je predjem...
Hehe, slikovit opis nema sta.:) Da bi carobnjak bacao magiju tokom bliske borbe mora da ima jaku koncentraciju. Ako nema, uzastopni udarci ga ometaju i ne stize da dovrsi spell. To je ujedno i fora za tucu sa tom klasom protivnika.
 
znaci teoretski ne treba da ostavim lika da ga bije jer ako potrefi kontru onda moram sve ponovo, vec treba da cekam da on krene da baca magiju pa da ga ja onda napdnem i tako stalno. ok. Kod ove ribe konkretno problem je bio sto ja idem prema njoj, imam nekih 10 meatara do nje, a ona dok ja ne stignem do nje baci minimum jednu tu vatru.
 
Treba sto pre da stignes do njega/nje i udaras sto brze mozes. Ponavljam, potion of speed. ;)
 
gx-x je napisao(la):
...penalty checks ...
svaki oklop tezi od koze (a laksi su clothing/nothing, padded armour, leather armour) ti ostavlja penale na neke skilove kao sto su: parry, hide, pick pocket...

gx-x je napisao(la):
...DC rollove ... "check against DC"...
svaka akcija ima svoju "tezinu" .. Difficulty Class (DC)odredjuje koliko je "tesko" izvesti akciju ... ako trigerujes neku akciju ona ima svoj broj DC, e sad ti rolujes onu kockicu D20 + modifajeri razni (+1 ... +2...) i ako je taj skor veci od DC-a akcije, uspesno izvrsavas akciju :)

poz :wave:
 
Poslednja izmena:
@ToxiC

hvala jos jednom ! :) komplikovano to bre, samo nek to pici u pozadini bez mog znanja :D

@Explorer:

cool. Kad naidjem da neko prodaje taj potion of speed kupicu par desetina komada :D Za sada nemam gde da kupim to.
 
@gx-x
ajd kad smo vec nadjubrili ovaj thread sa nwn1 aisti se tice nwn2 :Klanjanje:
daj rasu, klasu, feat-e ... od lika kojeg teras ;) screen
 
evo. Ne znam sta se parry desilo, pise da je 0 ali base mi je bio 6, ja sam dodao jos 5. Jel moguce da mi je nesto skinulo parry :zgran: ???

klasa paladin neki thorn ili nesto tako :D De znam bre :D
 

Prilozi

  • nwmain 2006-06-13 17-21-13-90.jpg
    nwmain 2006-06-13 17-21-13-90.jpg
    61.1 KB · Pregleda: 55
  • nwmain 2006-06-13 17-21-19-29.jpg
    nwmain 2006-06-13 17-21-19-29.jpg
    64.6 KB · Pregleda: 41
  • nwmain 2006-06-13 17-21-29-62.jpg
    nwmain 2006-06-13 17-21-29-62.jpg
    78.1 KB · Pregleda: 48
mora da si nesto obukao pa ti se parry smanjio :) i biflaj onaj cleave, to je super stvar, kada nekog u borbi ubijes - odmah dobijes jedan free atak na drugu kreaturu ;)

p.s.
da definitivno si navukao na sebe nesto "hevi" vidis da ti je i move sil. i hide extremno nisko
 
Poslednja izmena:
ToxiC je napisao(la):
auuuuhhhhhhh ... pa ti bre G!!! i Filip , ruku pod ruku... mora da ste igrali na osrednjem nivou tezine, ja znam da sam krenuo sa skroz udesno slider-om za tezinu i sa thief-om, pa sam posle xxx ucitavanja smanjio nivo tezine jer mi naprosto lik (sa tom klasom i na tom nivou) nije mogao nista uraditi ... nije bilo pomoci ni od hanch-a ...
Neverwinter ume da bude čudan, ali ne zbog svoje težine već zbog totalne neizbalansiranosti i podešavanja igre samo za par najigranijih klasa. Retardi koji su pravili igru su je napravili takvom da su za neke klase pojedine deonice zaista teške, a sa nekima se čak i ne može preći. Recimo, sećam se da sam sa Monkom zaglavio negde gde su stvorenja jednostavno bila imuna na moje udarce, a da sam se upravo sa lopovom smorio jer je sav nikakav, nego mora stalno da postavlja zamke, pa namamljuje protivnike. Dosadno, bre.

gx-x je napisao(la):
naspram morrowinda i obliviona ovo je tesko !!! Nije tesko u smislu da se patim, vec je "teze" od onoga sto sam dosada igrao jer mi se desava da poginem, sto mi se jako retko desava, pogotovu u oblivionu , gde mi se nikada nije desilo, i gde sam sa elven swordom obicnim presao 50% igre,a drugih 50% sa umbrom. Veoma raznoliko nema sta.
A jesi li možda zastao i zapitao se da li to ima veze sa totalnom kontrolom lika kakvom raspolažeš u Morrowindu i Oblivionu? Ovde možeš samo da klikneš jednom i to je to, njihovi projektili te uvek pogode, nemaš šanse da izbegneš bilo šta, možeš samo da plačeš i proklinješ zlu sudbinu ako se desi da zagineš :)

Anyway, NWN je brutalno laka igra, ko zna šta si ti budžio sa tim paladinom :d Ja sam je igrao upravo sa Paladinom, i sećam se da su postojala samo 2 mesta gde sam mogao zaginuti, jedno je bilo Neverov grob gde golaze mačevi da me biju, a drugo je zmaj na kraju 3. poglavlja, ali i njega sam prešao iz 2. ili 3. puta (a posle sam pride provalio i kako sam mogao da ga oslabim i satrem ko Karađorđevu šniclu). Bos na kraju igre je bio užasno smešan. Nakon Paladina igrao sam sa Sorcererom, i prešao igru najlakše moguće, a na ta 2 mesta gde sam imao problem sa paladinom sam sve pregazio k'o Tigar Šermane. Posle sam ekspanzije igrao sa Monkom i Druidom, i konačno dočekao istinsko remek-delo, Hordes Of Underdark, drugi expansion koji je perfekcija i koji nadvisuje originalnu igru jedno 5 puta. Njega sa Sorcererom, opet bez većih problema.
 
filipenko je napisao(la):
A jesi li možda zastao i zapitao se da li to ima veze sa totalnom kontrolom lika kakvom raspolažeš u Morrowindu i Oblivionu?
kao u FPS-u, jel da :d

filipenko je napisao(la):
Ovde možeš samo da klikneš jednom i to je to, njihovi projektili te uvek pogode, nemaš šanse da izbegneš bilo šta, možeš samo da plačeš i proklinješ zlu sudbinu ako se desi da zagineš :)
sistem igranja D&D-a, sta ces, face-to-face neka pravial moraju da se ispostuju , roll-dice ti mene, roll-dice ja tebe... ali zarazno je ****** ;)
 
Poslednja izmena:
ToxiC je napisao(la):
kao u FPS-u, jel da :d
U svakom slučaju bolji kompromis nego ići linearno po mapama redosledom koji ti odrede, umesto po otvorenom svetu :)
 
aj bre, drugacije je skroz, necemo sad to porediti, iako je princip slican, roll dice postoji i u Elder scrolls i u gothicu, samo ne toliko izrazen, da se drugacije izrazim: implementiran je tako da ne smara previse prosecnu zabavu. Imao sam drugara u armiji koji inace drzi D&D klub ovde u NS-u i on je dungeon master (kako mi drugari kazu: odlican dungeon m.) pa smo nesto sa njime petlajli u vojsci mene je to smorilo, a neke odusevilo...******. Sad ja sam tu kao neki lik, bacam kocke, on mi nesto *****, montira ovo ono iz knjiga...dugo to traje, a ostali se ljute kad ih sutnes nogom, kzau damage se radi kockicama :D
 
gx-x je napisao(la):
aj bre, drugacije je skroz, necemo sad to porediti...
naravno da ne treba da se poredi. Ali ako diras Stare SPise, gledaj uvek iza sebe nocu kada otkljucavas vrata od stana, da ti ne pridje Filip, odeven u Dark Brotherhood odecu, sa enchantovanim bleed-on-strike Dagger-om i ne presudi ti sto diras u njegovu svetinju :d :smash:

NWN1 i 2 je straight-orijentisan D&D RPG i "pati" od D&D pravila i to treba postovati, kome se to ne svidja neka igra neku drugu RPG igru... de facto su Stari Spisi odlican RPG do duse u nekom svom svetu i sa nekim svojim pravilima i kreaturama i ja to postujem, i koliko se da primetiti postoji ogroman broj pristalica Starih Spisa !!! Nasuprot tome mozda ne postoji toliki broj pristalica NWN-a, ali zato ima ogroman broj pristalica D&D-a :)

p.s. off-topic
jel ta radnja na novom naselju, i da li je taj tvoj drug isao na PMF ?
 
ne nije na novom naselju, na bulevaru mu je klub. Iskreno nemam pojma koji je fax isao, mislim da je prava ili tako nesto, a mozda i grsim, no , nije ni vazno.
 
Poslednja izmena:
e opet ja :) Ajde znalci molim vas za jom malo pomoci :)

kratko i jasno:

neki item: bonus vs <nesto> (fire recimo) 5/ - . Sta ovo znaci, i da li je bolje 5/- ili 15/-

critical hits:
a) x3 b) 20/x3 c) 20/x2 - Sta je najbolje ? Ovako znam da je ovo "20" brojka koji je potreban roll da bi nastao critical, takodje znam da je bolje 19-20 nego 20. Ne znam sta znaci ono x2/3 (ne znam tacno).

jos jedno pitanje vezano za critical, mozda je i glupo ali kako ide roll za kritikal ? jel on sakriven tj. ne vidi se u logu ili je to onaj roll koji se vidi ? Jel critical nastaje samo i iskljucivo na recimo 19-20 ili nastaje i na 22 , 25 itd (ako je to uopste moguce)

- od cega zavisi moja sansa da pogodim protivnika ? recimo imam attack 15/12 sa macem, a 14/9 sa doubble-axe, sa macem pogodjama skoro uvek, sa sekirom skoro nikad (imam weapon profficency i za jedno i za drugo oruzje, ali me jako nervira sto sekirom stalno promasuje jer imam neki asconian doubble axe sa +3 vampirizam, ali dzabe, pogodi svki 6 put i to uradi jadan damge neki, iako bi trebalo da je veci nego od maca)


- i jos samo ovo - pokupio sam u onom jednom kvestu gde sam "Judge", dakle uzeo sam onu bocicu sto ima sanctuary, sta to radi ? cemu sluzi ?

i finalno pitanje - zasto sam uzeo budjavog paladina, ocekivao sam da ce imati neke aure ovo ono, a on je najobicniji fighter, featovi mu su mu krs, sta njemu tacno pomaze karizma ? JEl to sluzi zbog onoga da dodam karizma bonus na neki feat ? Ako je samo to onda je to shit, mislim level 10 sam karizma bonus mi je +3, da uzmem holly armor, trajao bi 3 runde i 3AC poena (sto nije bas preterano korisno) a da dodam 3dmg na 3 runde i izgubim turn undead...beskorisno (ili totalno gresim. Mozda treba da uzmem taj feat kad bi imao +10 charisma bonus ??? Jel to uopste moguce tolko se levelovati da imas i strenght-a i karizme ili da se ni ne trudim ?)

zaboravih: Gde i kako da enchantujem iteme ????? :( Ocu mac sa fire damage-om, ocu oklop sa soak damage, ocu stit sa vampirizmom...

Hvala ! :wave:
 
Poslednja izmena:
Critical hit je odredjen Attack roll-om i Threat range-om oruzija.
Atack roll se pravi svaki put kada nekog oces da "odalamis" :D i baca se ona kockica D20 i dobijas nekibr od 1..20.
Threat range oruzija, obicno 20 a ima i 19-20 ili 18-20, ako ti dobijeni broj pri bacanjiu atack roll-a "udje" u threat range oruzija dobija na Critical Hit-u i onda se multiplicira sa modifajerima x2 ili x3 ili...!!!
 
cekaj cekaj, opet ne razumem potpuno

ja dobijam te rolove u zagradi i preko 20, zato mi nije jasno. ako prealzi 20 jel to znaci da ce biti critical ? (mislim da ne znaci posto kolko vidim ne desava se)

na nekim oruzjima stoji samo critical threat x3. znaci nema 20/x3 vec samo x3, sta to znaci ?

ako je critical uspesan, to x puta znaci x puta damage koji pravim. Sta onda racuna damage ? Kako se racuna damage ? recimo imam roll (18+4 = 22) (taj i taj) makes 6dmg *hit* - pa ispod (taj i taj) damges (tog i tog) 6dmg

e a nekada bude roll (6+6 =12) taj i taj does 17 dmg *hit*... ne znam kako da objasnim, ali ne umem da protumacim taj roll u zagradi. ili ja gresim ili se nekada desi da imam roll od 23 (tucem istog protivnika) i promasim, a nekada sa rolom od 12 pogodim, a damage varira kao da se za njega baca ali se ne prikazuje sta je ispalo.

Sta radi AC ? Ako ja imam 24AC da li to znaci da protivnici moraju da imaju roll (attack) veci od 24 da bi me udarili ? (pa onda damage koji mi nanesu zavisi od saving throws-a ?)
 
Pa recimo ovako:
Imas BAB (Base Attack Bonus - vezano za kalsu tvoju attack bonus) je 3, Na STR recimo da imas +3, i imas jos oruzije koje je +2 to-Hit a isto to oruzije ima Criticcal-threat 19-20 modiffier x2, i udaras lika koji recimo nije otporan na critical hit i ima AC 15 !!!!
Znaci ti u startu (pre Attack rolla) imas 3 (BAB) + 3 (STR) +2 (oruzije) = 8 to-Hit bonus, e sad bacas kockicu (attack roll) i ako dobijes 1-6 neces ga udariti jer mu je AC 15, ako dobijes 7-18 imas normalan attack koji nanosi toliki damage koliko je preko AC-a protivnika, e a ako "zarolas" 19-20 "ulazis" u Crittical threat oruzija i onda se pravi re-roll sa istim to-Hit modifajerom koji je 8 !!! i ako tada prerolano dobijes 1-6 imas normalan damage (sto se verovatno tebi desava) a ako zarolas 7-20 imas x2 ili x3 critical damage !!!

A za AC, ono sto si poslednje rekao, tako je !!! Znaci jednaki li veci od tvog AC-a mora biti njihov udarac !
poz
 
HVALA !!! :) mislim da sad kapiram. Ako ja skupa zarolam (deo pre ovoga mi je jasan) 2 (dzojusa) vise od njegovog AC-a onda mu uradim 3 dmg. Ako zarolam za kritikal 8+8 (recimo da je protivnicki AC 15 kolko si naveo) onda kritikal bude 2 puta 2 (ako je x2) = 4dmg ?! :trust: ili opet nisam razumeo ?! (****** ne ide mi bas u glavu to sad sam re-roll-om). I dalje ostaju ostala pitanja, npr sta kad za oruzje pise samo kritikal x3, bez 19-20, 20 isl. Sanctuary me takodje zanima i sve ono ostalo ( dali je bolje 5 / - ili 15/ - , da li je paladinu bolje budziti karizmu ili strenght (i zasto ako je moguce da neko pojasni) i od cega zavisi kolko brzo udaram sobzirom da ne pise sta speed dize, tj koje atribute)

Hvala jos jednom ! :wave:
 
Vrh Dno