Šta je novo?

NWN2 site - zvanično

gx-x mislim da ti izbor paladina nije bas najsrecniji, ja sam i BG i icewind dale igrao sa paladinom ali tamo ima ekipu koja ga upotpunjuje, on mi ne deluje dobar da se sam vodi, lik je kome treba najvise atributa da se pune bi bio jak. Sa fighterom NwN zaista nije tezak a prilicno je linearan tako da ti se tesko moze desiti da kao greenhorn nabasas na neke jake...
Vodio sam fightera bez kompanjona, njih sam s vremena na vreme menjao i pomalo vodio da bi mogli da mi pricaju svoje price i tako sam dobio sve njihove predmete (ovo ti preporucujem jer ima stvarno korisnih stvari)
Takodje, mislim da si preterao sa smanjenjem dexteritija
e sad da li je bolje snaga ili harizma, to moras sam odluciti, ja glasam za snagu, za harizmu ces imati vec predmeta koji je podizu pa kada zelis da pricas sa nekim NPC-om ti lepo stavi to na sebe...
Mozda zbog turn undead-a ti je bolja harizma, mada ti u sustini trebaju obe
Sad sam nesto zaboravio sta njemu treba za magije harizma ili wisdom, tako da i oko toga povedi racuna
 
Poslednja izmena:
paladin ima magije ? OMG :) Salim se, vidim da ima, samo pored strenghta za mlataranje macem i harizme za saving throws de jos i wizdom da budzim ?!?

sto svi pominjete turn undead magiju ? To bacis i oni krenu da beze, bolje da su tu oko mene zbog great cleave-a zar ne ? brze ih pobijes valjda...Sto bi ja njih plasio da oni beze od mene ? Kako harizma utice na turn undead ?

Sto se magija tice, nisam u featovima video da paladin ima neke magije...smite evil sam uzeo, i u 90% slucajeva promasi kad ga aktiviram pa ni ne koristim, - lay on hands - jednom dnevno..blah, meni to treba jednom u 5 minuta, turn undead..hmm...ako to moze i da ih ubija onda ok, kolko ja vidim oni samo pocnu da beze od mene pa moram da ih vijam. ne znam sta jos ima od magija ? remove dissease ? uopste ne znam sto su to ubacili kad je paladin imun na bolestine...imun je i na fear, eto to su dve prednosti.

Vodim onog ludog monka, on rukama pegla ko lud, ja ne moram ni da se bijem on radi duplo veci damage od mene, duplo je brzi...strasno, bolje da sam monk bio, kanda cu nastaviti u tom pravcu, sad sam fighter (3) paladin (8) i monk (3)
 
Ako bas hoces da rokas magijama, ondak ubacis da bude rogue prvog nivoa i uzmes use magical device skill malo ga nabildujes i onda mozes da koristis sve skrolove, stapice i ostala magijska cuda koje inace mogu magijski likovi da koriste...
 
gx-x je napisao(la):
paladin ima magije ? OMG :) Salim se, vidim da ima, samo pored strenghta za mlataranje macem i harizme za saving throws de jos i wizdom da budzim ?!?
Ako si već hteo da mlataraš, trebalo je da uzmeš varvarina :)
Imao bi barbarian rage par puta dnevno, vukao bi dva oružja odjedared itd.
A ne ovako ko neki goodie-goodie paladin :)
 
ja samo hocu da znam

1. Sta radi sanctuary magija
2. Koji atribut ubrzava mlataranje macem
3. kako se racuna i da li je bolje kad armor ima fire resistance
a) 5 / -
b)15/ -
4. Da li "monk speed" koji postaje jaci svakim levelom, postaje jaci samo sa monkovim levelima ili i se gleda globalno ?

5. Da li soak damage nije kumulativan kad imas vise itema (stit sa soak 5 i armor soak 5)ili gresim ?
hvala.

@voodoo: uzeo sam 2 weapon fighting feat, ali mi se sada nesto vise dopada +7 AC stit koji sam nasao. I opet, i da jesam varvarin, ne volim ta ****** "dva puta na dan", malo je to (meni se to ne svidja). Ali sam uzeo paladina jer sam ocekivao neke ultra sega mega aure kao u diablu :)
 
"Dan" ovde znači "između dva resta", što je u NWN-u barem lako ostvarljivo :)
 
aha, :) to nisam znao, mislio sam da je ceo ciklus.
 
?

gx-x je napisao(la):
ja samo hocu da znam

1. Sta radi sanctuary magija
2. Koji atribut ubrzava mlataranje macem
3. kako se racuna i da li je bolje kad armor ima fire resistance
a) 5 / -
b)15/ -
4. Da li "monk speed" koji postaje jaci svakim levelom, postaje jaci samo sa monkovim levelima ili i se gleda globalno ?

5. Da li soak damage nije kumulativan kad imas vise itema (stit sa soak 5 i armor soak 5)ili gresim ?
hvala.


1. Evo sta pise u uputstvu: "Sanctuary allows a character to become artificially silent and hidden as long as those around him fail a Will saving throw"
2. Brzina mlataranja bilo kojim oruzjem je odredjena brojem napada po rundi (1 runda = 6 sekundi realnog vremena). Znaci karakter sa 3 napada po rundi udara 3 puta cesce nego karakter sa jednim napadom po rundi. Broj napada po rundi raste sa nivoom karaktera (npr. paladin dobija novi napad na svakih 5 nivoa). Sa druge strane, magija Haste (koju ces na sebe najlakse nabaciti ako popijes potion of speed) ti izmedju ostalog daje jos jedan napad po rundi.
3. Fire resistance n/- znaci da ces apsorbovati n point-a damage-a od bilo kog fire-based napada ili magije. Prema tome bolje je 15/-.
4. Monk speed postaje jaci samo sa monkovim nivoima.
5. Nisam siguran, ali mislim da nije kumulativan.

Pozdrav!
 
to kao stealth kod rangera? :)
a sto se paladina tiche, chini mi se da je prvo wow! oruzje koje sam nasao bilo bas (samo) za paladina, a varvarina ja ne bih uzimao kad je Dealen Red Tiger tu :)
i ako mozes, uzmi knockdown feat
 
@voivod: HVALA !!! napokon da mi je neko konkretno odgovorio. Hvalal i svima ostalima koji su mi pomogli.
 
Ji 4Tze je napisao(la):
to kao stealth kod rangera? :)
a sto se paladina tiche, chini mi se da je prvo wow! oruzje koje sam nasao bilo bas (samo) za paladina, a varvarina ja ne bih uzimao kad je Dealen Red Tiger tu :)
i ako mozes, uzmi knockdown feat

I Aribeth-in mac je cini mi se samo za paladina i to posrnulog:smoke:
Inace po meni paladin bez maca za dve ruke nije paladin
 
Jao ne mogu da docekam, taman malo da se odmorim od WoW-a, za pare cemo se snaci kao i uvek :p
 
Preneto sa jednog sajta o NWN2:

Nastavak NWN-a po svemu sudeći, ponudit će nam sasvim drukčije igračko iskustvo od onog viđenog u prvom nastavku. Za početak, Obsidian je uveliko poboljšao već dovoljno bogat sistem stvaranja igrivog lika. Kako proizvođaći napominju, hteli su stvoriti sviet u kojem će gotovo svaki lik imati vlastiti izgled. Odabir koji uključuje promenu boje kože, frizure i početne odeće pomješan sa ''unique'' odabirom lica, svakako bi trebao olakšati Obsidianovu ideju o stvaranju totalno različitih likova u NWN svietu.

Svog lika ovog puta nećemo morati obući u već ponuđene armore, jer su se proizvođaći potrudili u igru ubaciti editing tool u kojem ćemo moći editovati i sve armore, kao i kreirati vlastite. Od ponuđenih rasa tu su razne spodobe iz D&D svijeta: Vilenjaci, patuljci, ljudi, polu vilenjaci, orci, polu orci, polu ljudi i različita druga ''polu'' stvorenja. Osim podelu na rase, igrači će nakon kreacije lika moći i odabrati klasu. Na velika vrata u igru bi trebala ući potpuno nova klasa slična sorcereru – Warlock. Warlock se kao i sorcerer orijentise na spellove i magiju, te će biti omiljena klasa onima kojima borba ''prsa u prsa'' nije primarni izbor. A ko može reći da ne voli srediti protivnike iz daljine uz pomoć fireballa ili lightning boltsa... Osim borbenih skillova u igri ćemo sudeći po proizvođaćima koji su već radili na Falloutu i ranijim D&D nastavcima, moći razvijati i interakcijske skillove poput blefiranja, diplomatije, ispitivanja... Nemojte se začuditi kad razgovor krene u krivom smeru i onako, sasvim slučajno završi krvoprolićem. Iako nije nikakva inovacija u igrama, valja spomenuti kako će te se u igri takođe morati (moći) odlučiti i za jednu od ponuđenih religija.

U igri će takođe postojati i tzv. pod rase koje će u velikom broju slučajeva uticati na sposobnosti igrivog lika. Svaki će igrač moći izabrati svoj ''pozadinski'' skill koji će u nekim stvarima pomagati dok će u nekima uveliko odmagati. Proizvođaći taj sistem objašnjavaju poput onog već viđenog u legendarnom Falloutu, u kojem smo često mogli izabrati neku moćnu sposobnost koja bi nosila isto toliko moćna ograničenja. Za one igrače, koji nemaju nameru toliko vremena potrošiti na kalkulaciju i pitanja ''Šta bi bilo da sam umesto ovoga pobošljao ono?'' igra prilikom level-upa daje mogućnost da odabere umesto vas. I tako sve do 20-og levela koji bi u ovoj igri trebao predstavljati mrcinu od lika... Nama se čini nekako premalo, no nije na nama da sudimo...

Da se ne bi osećali usamljeno, Obsidian je odlučio da će vam u vašim avanturama pomagati još maksimalno 3 osobe. U svako vreme moći ćete preuzeti igru sa kojim god likom želite, tako da pauzirate igru i zamenite uloge. Moći ćemo kontrolisati napredovanje likova, razvijati im skillove, manipulirati inventarem ili ćemo imati sve mogućnosti koje imamo dok igramo u ulozi našeg lika. ''Influence system'' je unapređena verzija sistema već viđenog u drugom nastavku K.O.T.O.R.-a. Ukoliko neko još nezna, u toj su se igri postupci ostalih igrivih likova ocitavati u dobijanju light i dark side bodova. U NWN2 neće biti sile, ni light ni dark side-a, pa će se njihovi postupci očitavati u njihovom ponašanju prema vašem ''glavnom'' liku.

Što imate više uticaja to će vam ostali likovi otkrivati detalje iz njihovog života... Oni likovi nad kojima imate veći uticaj često će rizikovati sopstveni život kako bi spasili vaš. U nekim slučajevima (ukoliko vam je uticaj dovoljno veliki) moći ćete nagovoriti likove da promene klasu ili veru... Svaki od likova koji vas prati imaće posebne sposobnosti, i posebno je zanimljiva informacija kako se neke tajne neće otkrivati samo vama, već i ostalim suputnicima. Morate biti posebno oprezni da ne stvorite pratnju koja se međusobno ne podnosi.

Obala Mača

Sword Coast iliti Obala Mača je u opasnosti. Tri misteriozna i močna bića međusobno su zaratila upravo zbog dotičnog područja kojem preti nestanak sa zemlje. Ukoliko poželite, možete pomoći nekome od ta tri čudovišta, što će naravno izazvati negodovanja ovih ostalih. A onda vam se loše piše. Jer, ne samo da će sukobljene strane na vas slati hrpu ubica sa jednim zadatkom, nego će i širiti razne priče kako bi vam uništili ponos i reputaciju. Zanimljivo je kako će mo umjesto klana miliona neprijatelja, tokom igre morati sakupljati dokaze i spašavati svedoke koji vas jedini mogu spasiti od optužnice. Ako želite možete to riješiti i na mnogo lakši način... Mačem... Ukoliko odlučite ovako napredovati, ljudi iz Obsidiana napominju kako će igra biti jednako teška/laka kao i onima koji odluče kroz igru ići mirnim putem.

Iako je rečeno kako ćemo u igri moći voditi tek 4 lika, zanimljivo je kako su proizvođaći napomenuli kako ćemo u jednom od kasnijih misija biti u mogućnosti upravljati sa malom vojskom, čiji će cilj biti odbrana velikog utvrdenja od gamadi. Umesto da standardno ubijamo neprijatelje do besvesti kod ovakvih bitki mora ćemo se potruditi da sve lestve koje se pojave na zidu budu ubrzo srušene, izbegavati napade katapulta, pokušati pridobiti saveznike... A kažu kako ovo nije ni blizu najgorim bitkama sa kojima će te se morati suočiti.

Beta testeri već mjesecima isprobavaju igru, a sam developer koji igru poznaje kao majka svoju decu, objašnjava da će za prelazak igre bez igranja side questova te gledanja filmića trebati oko 25 sati. To bi treblo značiti da bi prosečan igrač trebao igru preći u koji 35-40 sati, što je sasvim solidno za jedan RPG. Informacija o multiplayeru je poprilično malo.
 
ma to se sve znalo jos odavno ... a i sa "nasih" sajtova nista novo neces nacuti sto vec nije bilo na nekom stranom koji imaju exclusive-u da intervjuisu ponekad i same Obsidian developere ... tako da ... ma samo da dodje !!!! :)
 
Pročitao sam kilo ovakvih tekstova, i znam gomilu stvari o igri a u stvari ne znam ništa.
 
Ne očajavaj Toxic, možda samo žele da zakrpe do kraja NWN1 pre nego što izbace NWN2. Evo, izbaciše 1.68 juče, sačekaj, budi strpljiv, nema ni 5 godina kako se igra pojavila :)
 
A ispravke koje 1.68 donosi su bitne kao i ispravke koje patch 1.20d donosi Warcraftu...
 
Maverick Shane je napisao(la):
Chris "The Ave" Avellone, Josh Sawyer and myself are at Dragon*Con in Atlanta for the the next 4 days. These will be the last pubic demos of NWN2 prior to launch.
ocekujemo jos jedan public-prewiev pre silaska bozanstva medju idolopoklonike :Klanjanje
 
Poslednja izmena:
ocekujemo jos jedan public-prewiev pre silaska bozanstva medju idolopoklonike :Klanjanje
Koliko se sećam, najavili su da toga neće biti pre izlaska ekspanzije za Oblivion. Ili imaš drugačije informacije?
 
pa evo Dragon*Con je od 1-4 Sept. ... pa videcemo, bice neki rewiev kao i sa Gen Con-a :)
 
J.H - Obsidian Designer je napisao(la):
Open Locks is now more valuable for locked containers, since bashing them open has a good chance of giving you a broken item instead of loot.
sve bolje od boljeg cheers
 
Nazad
Vrh Dno