Boyce
Čuven
- Učlanjen(a)
- 14.02.2004
- Poruke
- 1,859
- Poena
- 649
Ipak mi se vise mi se cini da developeri idu linijom manjeg otpora i rizika. Ali smatram da se moze se napraviti igra koja je zabavna i deci od 12-16 godina, i onima koji zele opustanje, a i nama koji smo odrasli na video igrama i zelimo evoluciju.
Ali, iz nekog razloga se sve sto je komplikovanije za shvatiti/uraditi izbacuje iz igara, filmova, serija, knjiga... Tacno se vidi da gadjaju sto veci trzisni segment sto ja nazalost potpuno razumem, jer svet danas nije toliko uljuljkano mesto da se previse rizikuje sa parama i buducnoscu
Filmovi (visokobudzetni) se u danasnje vreme prave tako da se svaka komplikovanija situacija prepricava nebi li je svi shvatili. Ranije glumci nisu morali rec da progovore 20-tak minuta, a sada nesto sto je ocigledno obavezno neki od likova iz filma mora da "pojasni" glupljim gledaocima. Tu jos dolazi gomila politicki korektnih kadrova, klisea...
Muzika se pretvorila u to da je neophodno pronaci zvuk, rec, melodiju koja najlakse ulazi u glavu, ma koliko iritirajuca bila. Primer je recimo ona zaba na motoru
, a i gomila novijih pop/rock pesama kod nas a i u svetu.
Sto je sa druge strane steta, jer kada se nesto pravi sa ljubavlju i kada se iscedi zadnja kap kreativnosti nastaju remek dela koja se neretko i dobro prodaju. Danas kada je u pitanju izbor izmedju "10 M $" vs "5 M $ + osecaj da si nesto promenio", svi biraju prvu opciju.
Mislim da je recimo CryTek mnogo rizikovao sa Crysisom sto ga je napravio takvim da se moze igrati samo na PC-u, sa tim sto izvodjenje nije bas straight-forward i ja im sa te strane skidam kapu.
Ovi sto prave FC2 su se u*rali kada su videli da se Crysis relativno prodao malo u pocetku.
Ali, iz nekog razloga se sve sto je komplikovanije za shvatiti/uraditi izbacuje iz igara, filmova, serija, knjiga... Tacno se vidi da gadjaju sto veci trzisni segment sto ja nazalost potpuno razumem, jer svet danas nije toliko uljuljkano mesto da se previse rizikuje sa parama i buducnoscu
Filmovi (visokobudzetni) se u danasnje vreme prave tako da se svaka komplikovanija situacija prepricava nebi li je svi shvatili. Ranije glumci nisu morali rec da progovore 20-tak minuta, a sada nesto sto je ocigledno obavezno neki od likova iz filma mora da "pojasni" glupljim gledaocima. Tu jos dolazi gomila politicki korektnih kadrova, klisea...
Muzika se pretvorila u to da je neophodno pronaci zvuk, rec, melodiju koja najlakse ulazi u glavu, ma koliko iritirajuca bila. Primer je recimo ona zaba na motoru
Sto je sa druge strane steta, jer kada se nesto pravi sa ljubavlju i kada se iscedi zadnja kap kreativnosti nastaju remek dela koja se neretko i dobro prodaju. Danas kada je u pitanju izbor izmedju "10 M $" vs "5 M $ + osecaj da si nesto promenio", svi biraju prvu opciju.
Mislim da je recimo CryTek mnogo rizikovao sa Crysisom sto ga je napravio takvim da se moze igrati samo na PC-u, sa tim sto izvodjenje nije bas straight-forward i ja im sa te strane skidam kapu.
Ovi sto prave FC2 su se u*rali kada su videli da se Crysis relativno prodao malo u pocetku.