Šta je novo?

New age igre i iritantnost

nisu svi imali malo godina, neki imaju godina igrackog staza kao sto @filipos ima ukupno godina :), i uvek su postojale igre i pre 20+ godina i sada koje nevidjeno zauzimaju paznju igraca, tako da, po meni, ne stoje tvrdnje da su danas igre nekako isprane, nezarazne i nema niceg novog u njima

pa cak i u crysis koj je definitivno unapredjeni klon farcry ima toga novog kolko oces, pa u cod4 da i ne govorim o mp cod4 pogotovo koji moze se shvati i kao sp game za mp online :), pa bioshok, oblivion, tdu itd, u stvari, mozda kao nikad pre se pojavilo mnostvo vrhunskih igara izuzetno zaraznih

problem je sto ove novitete prati i nenormalna hardverska zahtevnost, sto moze da nervira u neku ruku-zavisi od ocekivanja, pa npr nisam uspeo odigrati crysis uprkos zelji na ovoj mojoj masinici zbog 4x vece zahtevnosti neg sto je imao farcry u svoje vreme, stavim 800x600 sve low grafika kao iz 1999` i opet se vuce i kilavi do besvesti, a tako, manje vise i sa ostalaim naslovima koji ipak mogu se nekako odigraju na niskim rezolucijama zbog svojih zaraznih gameplay :smoke:
 
VAU

Ova tema polako ce stici temu o Crysis-u LOL

Da dodam iako imam samo 25 godina igrao sam se kao klinac i sa spectrumom, debeljkom i amigom 500/1200. I mogu da kazem da imam iskustva :D

Samo jedno poredjenje bilo koji PES protiv Sensible sooccer-a gubi bitku. Ko je igrao znace :)
P.S. Cannon fodder moja omiljena igra

Svaka igra koja je napravljena drzala je paznju igracu i terala ga je da je zavrsi. Igre su nekada imale dusu. Danasnje igre sem grafike koja je normalno bolja, nemaju to nesto sto treba da vas zadrzi ispred ekrana. Da nema multiplayera pojedine igre nikada ne bi zazivele.

Prosto receno od hiljadu igara samo njih nekoliko ce doneti tu zaraznost (kao npr. Mafia). Setite se Super frog, ugh, Prehistorik, Lotus turbo Esprit challenge, Sensible soccer, Canon fodder, Pang, Street fighter... Koliko ste vremena provodili uz ove igre?

Bilo je brdo krsha i tada samo sto nisi nabavljao to, vec ono sto si kod nekog video/cuo i sto ti se svidelo. Ja sam imao preko 300 igara (a nisam ni sve imao, to mi je osstavio dru koji se tada bavio piratrijom za Amigu :) ) za amigu i od toga je valjalo 50, ostalo je bio totalni junk, gori nego danasnje najgore igre :)

Drugo nisi imao ni puno izbora. Od voznji si imao lotus esprit challenge i to je to. Bilo je jos par voznji ali to je bilo ocajno. Seti se recimo prvog robocop 3D, krsh nevidjeni od igre...KAd bi se danas secao svih tih krseva pa da ih pobrojim mnogi bi se iznenadili. Kao sto neko rece, mozak ima tandenciju da vremenom zaboravlja ruzne stvari, a pamti lepe. ;)
 
Poslednja izmena:
Ima zaraznosti ali je ona minimalna. Koliko se maximalno igra jedna danasnja igra SP ne MP? Mesec do dva u vrh glave. Canon fodder, super frog itd. igrale su se i po godinu dana

kako kome, ukusi su razliciti, meni je maximalna i da imam hardware da poteram ove novitete svakako bih se vise igrao neg sada
meni je recimo port of call sa amige 10x bolja igra od ove 2 sto si nabrojao i koju sam igrao i solo i sa ekipom nebrojeno puta a zadnji put proslog leta :) (a opet odigro sam i canon foder i super frog isto sjajne igre), sto opet ne znaci da sam je igrao 15g ili 1god
ja moram da uzmem i aspekt mp-a pogotovo u zadnjih 2g od kad je adsl ovde u srbiji postao pristupacan, pa da ne govorim o cs 1.6 i cod serijalu koji i dan danas meni drzi paznju za razliku od recimo farcry, a verujem i crysis, koji je meni extra sp ali kesa mp :)

svakako, do sad, odigro sam vise iljada igara ali kad se sve sabere zavrsio svega par stotina za ovih vise od 2 decenije igrackog staza (omg omg moguce da su i pune 3!)
:laugh:
 
auh, nemojte porediti konkretne igre danashnjice i igre iz devedesetih sa tehnoloskog aspekta, vec uporedite koliko slobode imaju developeri sada da implementiraju svoje ideje i svoju mastovitost, a koliko su imali ranije...

niko tamo nije operisan od novih ideja (osim ovi iz bethesde :d) ....
 
auh, nemojte porediti konkretne igre danashnjice i igre iz devedesetih sa tehnoloskog aspekta, vec uporedite koliko slobode imaju developeri sada da implementiraju svoje ideje i svoju mastovitost, a koliko su imali ranije...

niko tamo nije operisan od novih ideja (osim ovi iz bethesde :d) ....

Upravo tako, pre petnaestak godina sa malo para, puno želje i šačicom zaluđenika koji su imali potpuno otvorene ruke da eksperimentišu i da ostvare ono što su ispred sebe zacrtali, rezultat toga su bile igre koje su mogle da te vežu na duže vreme. Danas kad svaku novu igru krase zvuci bečke ili praške filharmonije, kad se iznajmljuju tenkovi iz ww2 da bi se snimio kakav zvuk proizvodi ispaljena granata da bi igra bila što "realnija" nije ni čudo što sve stoji. Danas kad iza igara stoji ogroman novac, proizvođači hardwera, razni inkvizitori i cenzori, jednostavno niko ne sme da eksperimentiše već samo reciklira postojaće. A ne znam zašto i ne bi, jer danas kad bi se pojavila neka igra koja bi bila vredna pažnje 99% populacije igrača naviknuta ovim današnjim trash (EA Games, Holivud, MTV i McDonalds) kulturama i ne bi znala da prepozna šta valja.

Samo ostaje da kažem da se nadam da će se neki Tarantino i Rodrigez pojaviti i u svetu igara i ovaj surovi kapitalistički svet igara bar malo prodrmati...
 
Poslednja izmena:
^^ Suština svega, slažem se u potpunosti ;)


Jel znate da je BF2 prvi pravi iskorak u moderan rat posle ko zna koliko godina Drugog Svetskog rata u igrama? Na BF dvojci i igrama sa sličnom tematikom možemo da zahvalimo samo Desert Combat modu za BF1942 koji je pokazao da nije samo WW2 zanimljiv masama za igranje. Po nekoj mojoj logici sveže ideje ćete u buduće moći da vidite samo u modovima koji će zbog svoje prirode biti probni baloni za nove igre. Ako budu dovoljno popularni, giganti će slediti primer (miris novca) i praviće i takve igre, a ako ne budu - šta da se radi - niko nije izgubio novac na njima. Ja sam upravo zbog modova i kupio neke igre kao što je npr. Crysis jer slede fantastične stvari koje se u komercijalnim igrama još dugo neće videti.
 
Ne znam da li je zbog godina ali ja uvek mogu sa istim hype-om da odgledam neki Karpenterov film iz osamdesetigih (B produkcija, amaterska kamera, sam komponovao muziku) ili Isijavanje, dok od ovih novih horora nista nisam mogao da odgledam do kraja - dzaba i efekti i haj produkcija.....Evo skidam kultni Bladerunner iz 1982. DVD snimak director uncut....

Za igre isto vazi.Tada nisu imali Direct x 9-10 i haj 3D efekte da impresioniraju ljude, vec su morali da napregnu vijuge da naprave dobru atmosferu i ideju. Oni vojnici, kada se pojave u HL1 toliko su me odusevili da ja to vise nisam video ni u jednoj igri (pa ni u HL2)...
Pa samo od UFo-a do danas se nije pojavila zanimljiva turn squad based managed igra (tu ulazi i Jagged Alliance, i subjektivno Incubation, sve iz tog vremena).

A Pirati? Samo grafiku sminkaju, a filing = 0+ . Old Sid Mayer Rules.
A Elite? Postoje svemirska napucavanja sa sarenim eksplozijam i grafikom, ali kazite mi neku tako kompleksnu igru, sa trgovinom i svim ostalim.

itd itd itd
 
X3 je zasigurno najsloženija svemirska igra. Ne želim da omalovažavam Elite pošto se zaista radi o groundbreaking igri, ali u poređenju sa X trojkom je smešan gledajući kompleksnost.
 
Nazad
Vrh Dno