Šta je novo?

neuspesna reklamacija memorije - dodat POLL

Da li treba priznati garanciju ?

  • Da - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 35 38.9%
  • Da - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 9 10.0%
  • Ne - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 19 21.1%
  • Ne - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 27 30.0%

  • Ukupno glasača
    90
  • Anketa je zatvorena .
@kjgkreek
nemoj da izvrces moje reci. moja konstatacija se odnosila iskljucivo na ovaj slucaj. ja samo pitao da li bi manje iskusni serviser morao da plati za razliku od iskusnijeg iako im se dogodila ista stvar???
 
PoisonFree je napisao(la):
@kjgkreek
nemoj da izvrces moje reci. moja konstatacija se odnosila iskljucivo na ovaj slucaj. ja samo pitao da li bi manje iskusni serviser morao da plati za razliku od iskusnijeg iako im se dogodila ista stvar???

I to ti niko nemoze da odgovori dok se tacno to ne dogodi, ali verovatno bi u vecini firmi otislo na stetu firme, ali ako se tom serviseru u skorije vreme desavalo par slicnih problema niko mi nebi verovao da ovaj put niej kriv pa bi mozda i snosio troskove ali sve je to u domenu predpostavki.
 
Mnogo razlicitih stavova i mnogo ljudi sa obe strane koji su u pravu. Ali Srgin stav i nachin razmisljanja je pravi kad je u pitanju odnos sa kupcem. Ili bar ono kako ga je on predstavio. Mitnick mi deluje kao da do podne mrzi sebe sto se bavi prodajom, a od podne svoje kupce, pa batali brate, idi igraj ping-pong.


p0z.
 
Garancija ne vazi!

Evo kako se zapravo desilo, ispricala mi vidovita Zorka. ;)
Covek je uzeo memoriju u ruke koje su naravno bile bez zastitnih anti-statickih rukavica. Prilikom njene, eto vec nepravilne montaze zbog navedenih rukavica, memoriju je umesto u slot pokusao, svojom nesmotrenoscu, da ugura u prostor izmedju izmedju dva memorijska slota. Tom prilikom, dva pina na memoriji su se naleganjem na prostor izmedju dva memorijska slota jednostavno "zgulila". To je JEDINI nacin na koji ovo moze da se desi. U nasoj seriji tih istovetnih modula a po nasim papirima se moze videti da smo nabavili i prodali 85 komada, ni na jednoj se to nije desilo. Gospodine inspektore, lepo je od Vas sto ste dosli ali navedeno ostecene je iskljucivo mehanicke prirode i nastalo je "prekomerenom upotrebom sile". Zbog toga ostreceni deo nisam u mogucnosti da zamenim a stranci dajem pravnu pouku da ako misli da je ostecena, moze obratiti redovnom sudu radi ostvarivanja svojih prava.
 
E sad ovako svi vi veliki zastupnici kojekakvih firmi sto lepo nekazete o cemu se radi.
Hipoteza.
Sta recimo ako se roba exkluzivno uvozi od Marjana Marijanovica i Pere Petrovica ba Horgoshu.I recimo da i taj "generalni dobavlajc" proda prvoj ruci 100 komada memorija po ceni od x-10e.E sad da se isti ne bi mlatio sa reklamcijom kaze evo ti +10 memorija kao granciju.
E sad problem je sto nas covek tzv prva im na lageru 110 memorija koje normalno proda.
On sada ide od Velike firme do velike Firme i nudi im da budu zastupnici poznatog branda koji on zastupa.E sad on proda svih 110 komada i ima zaradu koliko hoces.
Ogranici se garancijom tipa "priznajem sve dok ne crkne" i onda dolazimo na stvar.
Dobar dan dobr dan meni crklo-Ha ti si ti si taj koji gura naopacke-Ma nisam ljudi-Nemoj ti meni....
Kraj hipoteze.
e sad kada bi ovo bilo tacno koje bi bilo objasnjenje ovog problema.
Ako komponenta od silicijuma crkne ona izgori.E sad da li ce da probije bakelit zvisi iskljucivo od tipa greske.
Jel neko otvorio televizor u garantnom roku i rekao e zapalio ti se VN trafo to si ti sam menjao, a da nebih dalje kenj-o daj bre tu sliku.
 
E sad pinovi na memoriji nepostoje, postoji kontakt , tu malo galvanizacije pa pertinaks vitroplast ewj prijatelju dajem 10e onome ko otkine 2 pina na memoriji a da neosteti nista drugo.
Nikola
 
E brate, daj vise tu sliku memorije da ovaj thread ne bi bio rekordan po broju lupetanja. Cela prica je vezana za fizicko ostecenje koje niko osim tebe nije video. Neko od tvojih drugova sigurno ima digitalni fotoaparat kojim ces to lepo uslikati i okaciti ovde. Kada okacis sliku moze se nastaviti diskusija, ovako stvarno ne vidim svrhu da iko ista vise napise o ovome.
 
duksa88 je napisao(la):
E sad pinovi na memoriji nepostoje, postoji kontakt , tu malo galvanizacije pa pertinaks vitroplast ewj prijatelju dajem 10e onome ko otkine 2 pina na memoriji a da neosteti nista drugo.
Nikola
Ne moras da mi das 10 eura, samo ponesi memoriju i dodji a na gore navedeni nacin, sa istom silom kao i pri montazi pokazacu ti kako se lako ostecuje ista.
 
baneks je napisao(la):
Ne moras da mi das 10 eura, samo ponesi memoriju i dodji a na gore navedeni nacin, sa istom silom kao i pri montazi pokazacu ti kako se lako ostecuje ista.
E ajd sad idi , vidis da radimo.
 
@Srga: Baš tako prijatelju...tako i ja radim već godinu i kusur dana u svom gradu. A da je to jedini ispravan način je i dokaz da i pored par velikih firmi koje imaju svoja predstavništva i desetine malih "a la" moja firma mi sasvim finu prodaju imamo i posle uvedenog PDV-a...za razliku od nekih ;) . Vezane su mušterije za nas jer im stvarno titramo maksimalno. A kako? Pa evo ako se neko razume u hardver (to se kroz neki neformalni razgovor sazna) bože moj, pa može i sam da ugrađuje, ali ako želi, možemo i mi. Dajem im izbor. Nalepnice ne stavljam a i zašto bih kad im je servis (uključujući i reinstalaciju sistema) besplatan godinu dana. Ko se ne razume, ali ima "prijatelja" koji zna :zgran: ...e to već insistiramo da kad dođe po dotičan deo da ponese i kućište, ali zato izađe sa par extra filmova na hardu i ponekom novom igricom :D (yebiga moraš da ih nekako potkupiš inače će klinci da se uče na "našoj" mašini).
Što se tiče ovog slučaja ja lično imam "lika" koji je završio elektrotehnički i služi mi baš za ovakve situacije(inače radi u državnoj firmi za neku crkavicu) :mad: . Tipu je otišao pin na 2.4D celeronu. Donese mi, kaže mi da ne radi. Konstatujemo da nije baš onakav znalac za kakvog se izdavao prilikom kupovine :d . On to prizna :D . Pozovem "lika". On uzme i zalemi. Naravno radi ;) . Tip presrećan što ima računar. Lik zadovoljan što je dobio 5€!!! za 10min. posla (od nas). Mi prezadovoljni jer je tip pola familije poslao da kupe računar kod nas inače ih se odriče.
E sad, da postoje i smarači od mušterija, postoje, ali mi radimo taj posao i to je to...i u dobru i u zlu. Ili ga radi ili ne.
Niš je veliki grad...pa ako S. Palanka može da ima 2,3 lika koji znaju da rade ovakve stvari, imaće ih Niš na desetine. Pokušaj finim nastupom da izdejstvuješ ovakvu pomoć od dotične firme. Ako te otkače... ma boli te uvo. Ubuduće kupuj na drugom mestu i razglasi kako su se poneli prema tebi. Loš glas daleko se čuje. :eyebrows:
Pozdrav. :wave:
 
Toliko toga ste pisali da mi je smor vise da citam... Nego, jel se javljao Tales od prvog posta? Ili nema memoriju pa ne moze da kuca? :D
 
Vule je napisao(la):
Toliko toga ste pisali da mi je smor vise da citam... Nego, jel se javljao Tales od prvog posta? Ili nema memoriju pa ne moze da kuca? :D
Izdrži. Nemoj sad na kraju da odustaneš :d
 
Evo slika.

Inace, kuciste je Antec-ov big tower, znaci ima sasvim dovoljno mesta za namestanje bilo cega, pa i memorije.

Zaboravio sam da napomenem da su mi trazili da im donesem celo kuciste da provere da nije mozda los slot na ploci, i kada su ga pregledali videli su da je slot u redu, ubacili su neku svoju memoriju i sve je radilo. Ali ovu moju memoriju nisu hteli da zamene.
 

Prilozi

  • mem1.jpg
    mem1.jpg
    14.9 KB · Pregleda: 263
  • mem2.jpg
    mem2.jpg
    17.9 KB · Pregleda: 245
Poslednja izmena:
Choveche pa gde si ti, mi se ovde ubishmo od prepucavanja i isterivanja nekih silnih garancija...

Nego, sada kada si postavio slike, cekaj da se jave svi oni koji su to trazili, njima ce "sve biti jasno", pa ce ti odgovoriti valjda nesto.

P.S. Jesi chitao ti uopshte ove silne postove?
 
Citao sam postove, i uglavnom svi serviseri i ljudi koji se bave prodajom su na jednoj strani, a korisnici na drugoj, sto me ne iznenadjuje.

Jos nesto, ja sam u toj firmi prosle godine kupio robe za 440 eura, a oni me napuse samo tako. A govorio mi je drugar da ne kupujem kod njih jer su navodno pokvareni i hoce da varaju ljude, ali mu ja nisam verovao. Racunam to je druga najveca firma u Nisu, valjda su ozbiljniji od nekih manjih koji se stalno otvaraju i zatvaraju pa ne mozes ni znati da li ce raditi godinu dana da bi eventualno reklamirao nesto.
 
Mnogo su loshe slike a pri tome i mutne, bar da si ubacio neko osvetljenje.
Ovako na prvi pogled chini mi se da ih nisi ti odlomio vec su se pod uticajem kratkog spoja, preterane voltaze ili skoka varnice sa neke okolne komponente na memoriju izgoreli vodovi odnosno pin(verovatno memorija nije bash nekog kvaliteta).
U ovom sluchaju nadlezne osobe su:
tvoje osiguravajuce drushtvo, ukoliko si osigurao komp,
osiguravajuce drushtvo elektrodistribucije (ukoliko je problem bio izazvan zbog problema na mrezi),
osiguravajuce drushtvo tvog kablovskog operatera (ukoliko je problem izazvalo probijanje napona kroz kablovsku mrezu ili slichan problem koji moze da se desi sa rachunarima prikljuchenim na kablovski sistem putem tv kartica) ili kao zadnja opcija,
osiguravajuce drushtvo firme ili dobavljacha od koga si memoriju kupio ukoliko njihov centralni ili strani externi dobavljach ne usvaja taj tip reklamacije, koji bi po zakonu bio samo njihov problem ukoliko kupac nije naravno potpisao da se odriche svojih prava klauzulom ugovora.

Na forumu smo imali slichnu raspravu povodom reklamacije jedne grafichke kartice kojoj je bio spaljen tv-out ili tv-in.
Josh tada sam napisao da moj rodjak koji drzi jednu od poznatijih firmi u Svajcarskoj ima osiguranje koje pokriva ove sluchajeve, u protivnom bi rizikovao katastrofalne kazne i zatvaranje firme sa dozivotnom zabranom bavljenjem bilo kakvog trgovachkog posla ukoliko bi kupce obmanjivao ne usvajanjem garancije.

Glavni problem je u ovoj prichi Imtel, koji je pre izvesnog vremena, to jest davno, odredio ovakvu politiku trzishta, chak su i slali slike svojim komintentima kako izgledaju kvarovi koji ne upadaju u kategoriju reklamacija. U Nemachkoj je bila jedna ispitna studija koju je vrshio RTL u kojoj se konstantuje da 80% pokvarenih uredjaja promeni svoj izgled bash usled sagorevanja, nagorevanja ili totalnog nestajanja odredjenih el. komponenti sa elektrichnih uredjaja.
Chak 90% kvarova na TV aparatima je izazvano upravo sagorevanjem i svi podpadaju pod termin reklamacija.
Da podsetimo lenji ljudi i nestruchni po kojima je nemoguce popravljati vecinu PC komponeti su smislili nachin na koji ce opravdati svoj nemar i ne postojanje garancije na svojim uredjajima, odnosno pri samom uvozu robe bez garancije u startu dobijaju od 2-5% robe kako bi pokrili moguce reklamacije.

Pravilno sastavljena tuzba inspekciji koja ce biti potkovana pravnichkim i tehnichkim formalnostima ce ti sigurno reshiti problem.
 
Tales je napisao(la):
Meni smeta to sto me nabedjuju da sam pogresno ugurao memoriju (okrenuto za 180 stepeni). Svi znamo da je PC modularna masina kojoj se delovi stavljaju i vade po potrebi, i sve sto se kaci na nesto je napravljeno tako da moze da se nakaci samo na jedan nacin. Konkretno, memorija ima onaj utor na sredini koji nije tacno na sredini nego je negde na 40% (ovako odokativno). Znaci nema sanse da se pogresno okrene memorija, postoji samo jedan nacin da se ona stavi u slot.
Gresis. Memorija moze da se ubode kontra i u tom slucaju dolazi do spaljivanja tranzistora za regulisanje napona na DDRu ili popuste kontakti kao sto su kod tebe. U pitanju su cini mi se 2. i 4 kontakt (nisam 100% siguran, ali se da proveriti). Inace ovo je sprovedeno u praksi.
 
Tales je napisao(la):
Citao sam postove, i uglavnom svi serviseri i ljudi koji se bave prodajom su na jednoj strani, a korisnici na drugoj, sto me ne iznenadjuje.

Jos nesto, ja sam u toj firmi prosle godine kupio robe za 440 eura, a oni me napuse samo tako. A govorio mi je drugar da ne kupujem kod njih jer su navodno pokvareni i hoce da varaju ljude, ali mu ja nisam verovao. Racunam to je druga najveca firma u Nisu, valjda su ozbiljniji od nekih manjih koji se stalno otvaraju i zatvaraju pa ne mozes ni znati da li ce raditi godinu dana da bi eventualno reklamirao nesto.
Ma nije niko ovde licno protiv tebe, niti zastupa svoju firmu jer ce ona biti na gubitku zbog ovoga. Mi samo govorimo kao ljudi koji imaju 10x vise iskustva u radu sa kompovima u odnosu na obicne korisnike. Ponovicu ti konstataciju da mi se u mom radnom veku nikada nije dogodilo nista slicno, a navedeni postupak stavljanja i vadjenja memorije radim u proseku bar 3-4 puta dnevno. Jednom sam spalio tranzistor na ploci jer sam naopako ubo DDR u slot (kad se radi 20 sati dnevno) i nisam krivio proizvodjaca ploce sto se to desilo, vec sam platio popravku ploce iz svog dzepa.
 
Inace uslove reklamiranja robe ne propisujemo mi (koji sklapamo kompove i servisiramo) vec ili proizvodjac (ako je na svetskom nivou) ili uvoznik tog proizvoda, tako da je pogresno nas okriviti za navedena pravila. Inace pravilo pri nabavci robe nije kupi kod najveceg prodavca, vec kod onoga kod koga niko nije imao problema sa ostvarivanjem svojih prava. Inace tesko da bi ovakav problem resio kod bilo koga u drzavi, jer za tu memoriju trosak mora da snosic ili ti ili onaj ko ti ju je prodao, a ona je kod tebe u rukama vrisnula.
 
Tales je napisao(la):
Citao sam postove, i uglavnom svi serviseri i ljudi koji se bave prodajom su na jednoj strani, a korisnici na drugoj, sto me ne iznenadjuje.

Nisu svi koji se bave prodajom (ili rade u servisu) na jednoj strani protiv korisnika nego su, kao što reče Gedza, mnogo bolje upoznati sa tim kako funkcioniše ostvarivanje garancije kod proizvođača. A proizvođači neće ni da čuju za uređaje koji su na bilo koji način fizički oštećeni i nikada ne prihvataju da ih zamene. Uopšte ne ulaze u to kako je do oštećenja došlo.
 
Problem je kao sto je rekao neko u tome sto uvoznici nece ni da cuju za takve kvarove, pa kada nama dilerima dodje neko sa takvim kvarom mi moramo da postupamo u skladu sa tome sto je odredio uvoznik.
Ja u najboljem slucaju kazem tom kupcu da cu probati da vratim pa cemo videti sta ce da bude, ako prodje super a ako ne onda jebi ga!
Takva nam je drzava i mi moramo da zivimo po tim pravilima.
 
Ako ne probas da reklamiras nikad neces znati da li moze reklamacija nekako da se "progura".
Meni se desilo da su poznaniku crkli zvucnici (konkretno woofer) posle 2-3 meseca rada, zvucnici su bili tu negde oko stotinak bodova ali na njih nije isla garancija.
Odmah sam uzeo identican model od dobavljaca, zamenio woofer sa neispravnim, i vratio ga na reklamaciji u fazonu 1 za 1.
Posle ove nove prodam normalno u maloprodaji a moj kupac je ostvario garanciju na nesto za sta je nije ni imao.
Verovatno ti zvucnici kad dodju do prve ruke mogu da predstavljaju problem ali proverio sam nema nigde serijskog broja tako da ih mozemo smatrati "fabrickom greskom" :d
Uvek ima nacina da se nesto iskombinuje - samo prodavac mora da ima dobre volje za bilo kakvu akciju.
 
i ti mislis da je to u redu, zbog takvih kao sto si ti nam se ovakve stvari i desavaju, vise niko nikome ne veruje, e bolje da ovako nesto nisi rekao, e mnogo...
 
Upravo dokle god postoje ljudi (prodavci i serviseri) sa ovakvim i sličnim stavovima ovakve stvari će se dešavati. Ne radi se više samo o Talesovoj memoriji, ovde stvari idu daleko šire.
Konkretno nas kupce uopšte ne zanima odnos između proizvođača, dobavljača i prodavaca. Mi nemamo ništa sa tim. Nama garanciju izdaje firma (prodavnica) od koje smo i kupili robu. Na toj garanciji stoji pečat te firme a ne proizvođača ili dobavljača. Kako ćete vi da regulišete taj odnos to je vaša stvar i politika vaše ''kuće''. Zato ne treba da se skrivate i zaklanjate iza tog odnosa, uostalom i vas štiti isti zakon gledano u odnosu na dobavljača.
Da li treba neko da reklamira neku robu ili ne? Odgovor je: TREBA. Tu ste vi da procenite da li za reklamaciju ima potrebnih uslova ili ne. Ako je kupac nezadovoljan vašim odgovorom tada treba da se žali i da arbitrira neka inspekcija. Ona nije ni na našoj, ni na vašoj strani, sem ako je neka od strana ne potkupi, i ona će da utvrdi činjenično stanje i da presudi po tom pitanju. Mi (pod kontestom ''mi'' podrazumeva se potrošači) nismo dužni, niti nas na to obavezuje zakon, da znamo pravne propise. Upravo zbog toga se mi žalimo i tražimo pravnu zaštitu od države, koja nam to omogućava preko pomenute inspekcije. Takođe ona je nadležna i za odnos između vas i dobavljača, pa ako imate nekih nesuglasica sa dobavljačima toplo vam je preporučujem. Ako imate problem sa uvoznicima, pa gospodo i za to postoje nadležni organi. Zato ponavljam :NAS POTROŠAČE TO NE ZANIMA.
 
Kako mozesh tako da lupish i da ostanesh ziv, uopshte mi nije jasno...Poenta i jeste da svaki kupac zna svoja prava i obaveze...Pre nego shto uzmesh neshto da chachkash, pogledash valjda uslove garancije, tamo sve lepo pishe...Kupac je duzan, bla, bla....u sluchaju fizichkog oshtecenja, koje je nastalo rukovanjem neovlashcenog lica, spaljivanjem ili ako je oshtecenje nastalo usled delovanja...bla, bla...garancija se ne priznaje i shtetu snosi kupac...Tachka. Ne vidim uopshte temu za dalje razglabanje...
 
Poslednja izmena:
@Baneks, ajde molim te ostavi ime tvoje firme da budemo upuceni, da znamo da nikad nista ne kupimo kod tebe, tacnije u tvojoj firmi. sa takvim odnosom prema musterijama tesko da ces neke pare zaraditi.
 
BTW, danas mi je covek u servis doneo Kingmax HardCore sa potpuno identicnim "kvarom", tacnije fale bas kontakti koje je Gedza spomenuo.Na oba mesta se vidi da je gorelo, t.j. da je jaka struja odvojila bakar od plocice. Ne znam kako se desilo (mada pretpostavljam), ali svakako nije "fabricka greska", "losa izrada" ili sta vec. Zanimljivo memorija radi, ali ne prolazi memtest. Srecom ovaj komad je verovatno moguce popraviti konduktivnom olovkom.
 
Jeste da se oteegla prica, ali da dodam..
Problem je sto neki trgovci ne PRODAJU robu nego se resavaju krsa. Ovo jeste "mehanicko" (po kriterijumu fizickog ostecenja)ostecenje, ali koje nije prouzrokovano tvojom greskom, osim ako nisi zavlacio skalpel ispod kontakata. Tipican primer loseg kvaliteta vitroplasta (koji se "pojavi" u odredjenoj zoni table sa proizvodnju). Nije nepoznat element greske u proizvodnji. Mislim da bi trgovci trebali to da uvazze, ali im je lakse da se prave "ludi". Iako to nije dobra reklama ni za njih ni za memoriju, lakse im je da budu u "gluvoj" sobi i misle da ne postoji tehnicka ekspertiza kod inspekcije, bolje receno musterije nemaju pojma o tome, pa ako prodje...
Fizicko ostecenje, na koje se pozivaju, je u slucaju mehanickog ostecenja drugim predmetom, ili neprimerenom fizickom silom. Ovaj "kvar" vise lici na skrivenu kameru... A vispreni trgovci su uveli i " vidno spaljene" komponente i ovakve tehnoloske greske, kao razlog da se "zastite", valjda od furde koju prodaju. Kao da elektronska komponenta ne moze "neprimetno" da bude spaljena i to greskom korisnika. Za takve kvarove postoje arbitraze i procene, i na kraju je jasno da li je kvar izazvan ovako ili onako.

Naravno i nauk, ako kupujes jeftine komponente, mozes ocekivati razne cudne i netipicne kvarove, pa bolje sam ne prckaj sa njima (ili po njima), ustedeces sebi vreme za raspravu i zivce pre svega. Ne razlikuju se skupe memorije od jeftinih samo po aluminijumskom hladnjaku ili po chipovima sa manje "nano sekundi"...

Pozdrav
 
[Mancha] je napisao(la):
ali svakako nije "fabricka greska", "losa izrada" ili sta vec. Zanimljivo memorija radi, ali ne prolazi memtest. Srecom ovaj komad je verovatno moguce popraviti konduktivnom olovkom.

Na zalost jeste. Postoje vitroplast sa debljinom bakra 35 mikrona i sa 70 mikrona. Postoje pozlate 3 ili 5 ili 10 mikrona (sa 20 i vise mikrona se pozlacuje nakit) za stampana kola.
Ako je ploca radjena sa tanjim bakrom, pa malo duze (desetek sekundi vise) "eksponirana" u kiselini, sa malo tanjim pozlatom, eto prilike da pri "slabijem" kontaktu sa podnozjem, pri strujici od nekoliko ampera, proizvede temperaturu preko 200 stepeni u trajanju par sati (rada na racunaru) sto ce "napraviti" efekat koji si opisao.
Malo kalaja na kontakte i periodicni "nadzor" (provera grejanja mesta dodirom) mogu da vrate memoriju u funkciju. Ali nije za prodaju ;) .

Poz.
 
mitnick je napisao(la):
Kako mozesh tako da lupish i da ostanesh ziv, uopshte mi nije jasno...Poenta i jeste da svaki kupac zna svoja prava i obaveze...Pre nego shto uzmesh neshto da chachkash, pogledash valjda uslove garancije, tamo sve lepo pishe...Kupac je duzan, bla, bla....u sluchaju fizichkog oshtecenja, koje je nastalo rukovanjem neovlashcenog lica, spaljivanjem ili ako je oshtecenje nastalo usled delovanja...bla, bla...garancija se ne priznaje i shtetu snosi kupac...Tachka. Ne vidim uopshte temu za dalje razglabanje...
Jedino što mene zanima kada odem da kupim nešto je cena, a kada dođem kući da je to ispravno. Ne bavim se glupostima pa da neku novu stvar rastavljam da bih video ''koliko malih ljudi unutra ima''. Ono što kupim, u ovom slučaju neku komponentu za računar, znam i kako funkcioniše i kako se koristi. Ukoliko se nešto desi prilikom normalne upotrebe naravno da ću to da reklamiram. Ukoliko ti ne prihvatiš reklamaciju naravno da ću da te prijavim, a ako treba i tužim, pa ti posle gledaj da li će to više da košta tebe ili mene. Toliko o pravima koje ja moram kao kupac da poznajem. Meni je dovoljno da znam da postoji zakon koji me štiti i institucija kojoj mogu da se obratim, ostalo će oni već znati.
Pouka : '' Zakon postoji, inspekcija postoji. Ne budite lenji okrenite 011/ 645-030 i 011/36-16-330, ipak o vašim param je reč.
Ovo je broj telefona:
Telefoni za žalbe

"Pokret za zaštitu potrošača" poziva sve one koji misle da su prevareni pri kupovini ili da njihova prava kao potrošača nisu ispoštovana da se obrate Pokretu na brojeve telefona 645-030 i 36-16-330, kao i na elektronsku poštu [email protected].
 
Nazad
Vrh Dno