Šta je novo?

neuspesna reklamacija memorije - dodat POLL

Da li treba priznati garanciju ?

  • Da - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 35 38.9%
  • Da - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 9 10.0%
  • Ne - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 19 21.1%
  • Ne - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 27 30.0%

  • Ukupno glasača
    90
  • Anketa je zatvorena .
jox je napisao(la):
@niple
To je klasichan srbizam... ici kod prodavca i drati se radi praznjenja duse. Chak i ako je pod garancijom, a ne josh ako zna da je garancija istekla. Takvih jadnika ima mnogo kod nas... na zalost.
Klasican srbizam je i da se prodaje svakakav otpadak a da se hvali kao firmiran, neka vrsta obmane neupucenog kupca, koja je karakterna osobina gotovo svakog prodavca hardvera u Srbiji.
 
Poslednja izmena:
mitnick je napisao(la):
Koje bre korake, jel' si ti zdrav? Jel' pazish ti? ON JE KRIV I NEMA PRAVA NA REKLAMACIJU, a to sa inspekcijom, ako je on kriv, em shto ne pije vodu, em shto je seljanija najgora...I posle prodavci ovakvi i onakvi...E pa kupci su 10 puta gori...


Vidi i ovaj shtaps se prikljuchio....Stvarno mi nije jasno o chemu mislite dok pishete ovakve stvari...


Ajd' lepo prochitaj post choveka...jedna stvar je kada odmah ne radi po kupovini...Dodjesh, zamenim ti...Ali ovde je mashina radila mesec dana...Chovek uzeo, radilo, prebacivao memoriju po slotovima, otkinuo pragove...kraj priche...
Pa nije radila ispravno ODMAH pri kupovini, covek je menjao slotove jer je imao plave ekrane. Citaj pazljivije :wall:
 
Sto se tice "prijatelja u policijskoj uniformi", bio mi je pre nekog vremena covek, doneo racunar u servis sa pricom kako se ne pali, i to sve pred istek garancije. Otvorim ja kuciste, a cpu fan konektor otkacen sa ploce, naravno kada sam skinuo kuler procesor dogoreo do temelja. E, tu on pocne da se pravi blesav i pored mog objasnjavanja da to nije tako moglo da radi skoro godinu dana, cak ni par dana i kaze kako je on policajac i kako mu ne bi palo napamet da laze ( :D ) i naravno preti, vice i vileni. E, sad s obzirom da je kupac, ne smes da ga oteras u p* m*, a jasno je o cemu se tu radi. E, u takvim slucajevima pozelis da je na tom kucistu bila nalepnica, pa da mu lepo kazes "otvaran je, izvini ali kupi drugi procesor".
Slazem se da ima raznih prodavaca (uglavnom oni koji nabavljaju na crno robu bez garancije) , ali ima i raznih kupaca. Primera za namazane i nadrkane kupce koji bi da izvuku korist imam nazalost i previse, a za nekog ko je korektan se uvek zalozim, cak i ako je njegova greska, ili pokusam da popravim, ili posaljem uvozniku, u nadi da ce resiti pozitivno (naravno vidno ostecene stvari niko ne menja)
 
koliki thread, samo čekam slika da se pojavi :D iskreno, ne mogu izbrojati koliko sam memorija stavio i skinuo. Svojevremeno su SIMM memorije na jeftinijim pločama pravile probleme, to je nekad bilo jako napeto staviti, ali od pojave DIMM modula, stvar je postala mnogo lakša...

Jedini stvarno moguć rizični poduhvat je montaža kulera, znaju da puknu i oprugice, ili da se iskrivi onaj nosić pa šrafciger klizne direktno na ploču, to tek zna da finansijski zaboli...

Jedinom prilikom sam lansirao sa ploče neki mali otpornik šrafcigerom, šou je bio prvo pronaći ga na patosu, zatim ga zalemiti nazad... Posebna zanimljivost je da ploča i dan danas radi... :D

Vrhunac je jedna Opti ISA zvučna koja se zapalila u računaru, bukvalno je pičio plamen, na živo sam je isčupao iz mašine (bilo mi je bliže to nego prekidač). Komp se nije ni zaglavio, verovali ili ne, nastavio je da radi sasvim normalno. :D :D :D Trebao sam da je slikam sa istopljenim čipovima...

odo' ja offtopic... ;)
 
@Vule,
a sta ako serviser osteti robu, ali ne njegovom krivicom, vec to bude posledica loseg kvaliteta iste? znaci ne ispadne mu na pod ili slicno, vec sve radi po uputstvima. sta se onda desava, jel mu se takodje odbija od plate ?
 
Sale KG je napisao(la):
A šta je sa zakonom o zaštiti potrošača. Čemu on služi ako ne u ovakvim situacijama. Logično je da oštećeni (u ovom slučaju kupac) traži pravdu i zamenu pomenutog proizvoda. Da se to desilo firmi ili servisu oni bi bez pardona to reklamirali kod dobavljača i ta reklamacija bi im gotovo sigurno bila uvažena. Mislim da će Tales veoma teško, možda i nikako, doći do bilo kakvog povoljnog rezultata. Ipak trebalo bi da proba da to istera do kraja. Mislim da je za to zadužena neka tržišna inspekcija i da treba da se pozove na gore pomenuti zakon. Naravno to sve ''stoji'' u slučaju da se cela stvar odigrala onako kako je to sam Tales opisao.


Taman i da postoji zakon o zastiti portrosaca u ovom slucaju mu ne bi pomogao...taj zakon bi predvideo da ne moze nestrucno lice da cacka bilo sta. Hajde otvori televizor pa malo zavrni kalemove da namestis boju, pa kad zase*** trazi da ti prodavac zameni TV...Bez obzira na to da li je memorijska nozica sama otpala ili ju je Tales otkinuo nje vise nema i ne moze se takav modul vratiti...jedino resenje je lemilica ako nema veceg ostecenja...Inace, imam jednog "pacijenta" koji je uradio istu stvar tako sto je gurao memoriju naopako i malo vise stisnuo...samo smo mu zalemili nozicu bez problema ali i bez garancije da ce biti operacija uspesna...
 
I prodavci treba da znaju da bi inspekcija trebalo da bude arbitraža, a ne inkvizicija. Oni jednostavno treba da steknu uvid u konkretan problem, i presude. Ako je spaljen procesor, i otkačen vent, normalno da je policajen ubio CPU ko zeca, i zna se ko je kriv.
Za tu memoriju je nezgodan slučaj. Ali, ako je memorija takva da kontakti otpadaju, logično je da mora da se zameni. I na šteti je UVOZNIK, a ne prodavac, mada i oni treba da procene šta treba da forsiraju u prodaji, da bi im se takve stvari manje dešavale. Po ovoj logici, inspekcija je korekcioni organ, koji će u tom lancu da dovede do krajnjeg ishoda u perspektivi, a to je prodavanje kvalitetnijeg hardware-a.
Prema tome, i kupci i prodavci bi trebalo na inspekciju da gledaju pozitivno.
To što su ovakve službe kod nas u začetku, i što postoji pitanje njihovog nivoa obrazovanja za konkretan posao, to je odvojen problem.

P.S. Treba biti malo strpljiv i za nekoliko godina će sve to da se ispegla. Najdalje do naše penzije.:d
 
Sta reci na sve ovo. Dva suprostavljena tabora. Jedan, na strani kupaca koji tvrdi da ima garanciju uvek, pa makar bacio prodatu robu kroz prozor i to vise puta. Ako mu se garancija ne priznaje tu su onda neke inspekcije ili nabildovani momci. Na njihovu nesrecu, to kod mene ne prolazi. Sto se tice inspekcije, neka kopaju po firmi, neka pronadju sta god zele, njima cu platiti ali tom kupcu NIKADA. A ni onom sto je iskljucio fan na procesoru. A sto se tice "nabildovanih" momaka, malo rekreacije u ovom nasem sedecem poslu nije na odmet. Neka dodju. A ako pocnu da se deru, pa ovo je pravna drzava. Onda ometaju javni red i mir i za njih ima leka. Prenocice tamo gde treba i gde se "dusa" regularno prazni, pa ce se smiriti.
Da sam ja polomio tu memoriju u mom servisu bila bi iskljucivo na moju stetu. Nemam prava na reklamaciju. Ta firma od koje je kupljena memorija sigurno nije nabavila i prodala samo jedan primerak memorije. Nego desetak ili vise. A samo se ta jedna polomila. Zapitajte se onda ko je kriv.
A sto se tice loseg kvaliteta uvezene robe, to je zato "STO STE TO VI TRAZILI"! Cena je jedini faktor koji prolazi na ovom trzistu pa se takav kvalitet robe i uvozi. Za pola evra vecina kupaca ce obici ceo grad. A zasto onda i ja ne bih nabavio tu robu koja je pola evra jeftinija, cak i ako znam da je loseg kvaliteta. Volim i ja da prodam.
Bolje je bilo da si te pinove nekako pokusao da pronadjes, da ih zajedno sa serviserom eventualno zalepis super lepkom i da je onda on posalje na uslovnu reklamaciju. Bitno je da se ne vidi. Pricaj sa ljudima a ne da pretis.
 
baneks je napisao(la):
Jedan, na strani kupaca koji tvrdi da ima garanciju uvek, pa makar bacio prodatu robu kroz prozor i to vise puta. Da sam ja polomio tu memoriju u mom servisu bila bi iskljucivo na moju stetu. Nemam prava na reklamaciju. Ta firma od koje je kupljena memorija sigurno nije nabavila i prodala samo jedan primerak memorije. Nego desetak ili vise. A samo se ta jedna polomila. Zapitajte se onda ko je kriv.
Nije isto vaditi memoriju iz lezista predvidjenom procedurom i bacati je kroz prozor. Kako da se ne priznaje reklamacija ako je postupano po uputstvu za upotrebu? Ako uputstva nema onda je kriv prodavac jer je, cini mi se, po zakonu duzan da daje uputstvo. Tek ovo za jednu od deset pokvarenih mi nije jasno. Pa ko jos prodaje hardver kome se kvari vise od pola serije??? I jeste logicno da samo pojedini primerci budu neispravni.
Zanimljivo mi je misljenje da garancija ne vazi jer je doslo do fizickog ostecenja. Pa ako mi se polomi neki zupcanik u CD pisacu i to je fizicko ostecenje ali sigurno nisam zavlacio srafciger unutra i lomio. To sto je fizicko ostecenje nije bitno, bitno je da li je POSTUPANO PO UPUTSTVU ZA UPOTREBU. Zamisli da ti otpadne tocak sa novih kola (po ravnom putu bez rupa, zbog greske u proizvodnji) i prodavac ti kaze: "pa sto si ih vozio?". A sigurno nece celoj seriji otpasti tocak.
 
Opet ista prica... Nije isto kada se odlomi kontakt sa memorije i zupcanik na CD citacu. Da je memorija stajala na svom mestu to se ne bi desilo. Ti sigurno ne otvaras CD citac svaki dan i baratas po njemu, kao sto memoriju vadis iz jednog slota i stavljas u drugi.

Ja sam otvorio moj DVD citac da ga ocistim i time izgubio garanciju zbog nalepnice. I sta sad? Pokvari se, pokvario se. Nema garancije. Zavrseno.

Poenta svega je da je to mehanicko ostecenje izazvano nestrucnim rukovanjem, koliko god on bio strucan TO SE DESILO U NJEGOVIM RUKAMA i on snosi odgovornost. Tacno je da je primerak memorije bio los, da je bio dobar ne bi se odlomio kontakt, ali se to desilo kod njega. Gotovo.
 
Vule je napisao(la):
Poenta svega je da je to mehanicko ostecenje izazvano nestrucnim rukovanjem, koliko god on bio strucan TO SE DESILO U NJEGOVIM RUKAMA i on snosi odgovornost. Tacno je da je primerak memorije bio los, da je bio dobar ne bi se odlomio kontakt, ali se to desilo kod njega. Gotovo.
Pa odluci se: Ili je nestrucno rukovanje ili je primerak memorije bio los? I sam kazes da se to ne bi desilo da je memorija bila dobra, znaci NIJE NJEGOVA GRESKA, a to znaci da garancija vazi. Za memoriju je stavljanje i vadjenje iz lezista podrazumevana operacija. Drugo bi bilo da je stavljao u neodgovarajuce leziste ili naopako okrenutu. Nije radio NISTA sto nije predvidjeno za taj proizvod.
 
Pa nije memorija CD disk da se stavlja/vadi svaki dan. Onda bi i za procesor, graficku, zvucnu... trebalo da vazi da je to "roba koja se premesta svaki dan", a to sigurno nije slucaj. Primerak jeste bio los, cim se odomio kontakt... Ali to u njegovom slucaju nije ni bitno, garanciju mu nece priznati jer je sam cackao po racunaru. "Mehanicko ostecenje izazvano nestrucnim rukovanjem" je izraz koji ce oni u prodavnici upotrebiti da mu objasne da je on kriv, i bice potpuno u pravu.
 
Vule je napisao(la):
Pa nije memorija CD disk da se stavlja/vadi svaki dan. Onda bi i za procesor, graficku, zvucnu... trebalo da vazi da je to "roba koja se premesta svaki dan", a to sigurno nije slucaj. Primerak jeste bio los, cim se odomio kontakt... Ali to u njegovom slucaju nije ni bitno, garanciju mu nece priznati jer je sam cackao po racunaru. "Mehanicko ostecenje izazvano nestrucnim rukovanjem" je izraz koji ce oni u prodavnici upotrebiti da mu objasne da je on kriv, i bice potpuno u pravu.
Slazem se da nije predvidjeno da se memorija vadi svaki dana, ali to momak nije ni radio. NIGDE ne pise da je memorija za jednokratnu upotrebu. Slazem se da verovatno nece nista postici buneci se ali to ne znaci da nije u pravu. Mogu oni u prodavnici da upotrebe koji god hoce izraz, pravo pitanje je sta je to nestrucno rukovanje. Neka objasne sta je on to uradio nestrucno pa su ovakve posledice. Pa tako mogu za sve pokvarene komponente da kazu.
 
OK, znaci razumeli smo se, drago mi je. Mi svi sad na forumu koji smo procitali thread znamo sta se desilo, znamo da nije on kriv i da je primerak bio los. Ali sam ja sve vreme pisao sta ce mu reci ljudi u prodavnici i kakav odnos treba da ocekuje, kao i njihovo gledanje na tu stvar, jer i sam prodajem racunare i znam sta bi ja uradio.

A gde je Tales uopste, bacio nam je loptu da se igramo i otisao? Sta je sa memorijom?
 
znaci ovako:
1. on ne moze da dokaze u radnji da je strucan
2. ljudi iz radnje ne mogu da dokazu da je nestrucan
zakljucak:
1. covek nije imao srece sa memorijom, i sad moze samo da place
jeste nepravda ali tako je, pat pozicija, neka na Tales koji je izgleda zaglavio u zatvor posto je poslusao neke predloge kad izadje posalje sliku memorije pa da se svi lepo nacudimo
 
RasetaM je napisao(la):
znaci ovako:
1. on ne moze da dokaze u radnji da je strucan
2. ljudi iz radnje ne mogu da dokazu da je nestrucan
zakljucak:
1. covek nije imao srece sa memorijom, i sad moze samo da place
jeste nepravda ali tako je, pat pozicija, neka na Tales koji je izgleda zaglavio u zatvor posto je poslusao neke predloge kad izadje posalje sliku memorije pa da se svi lepo nacudimo
Ne dokazuje se nevinost vec krivica, zar ne? Znaci on ne treba nista da dokazuje. Nigde ne pise da moras imati odredjenu skolu ili kurs da bi ti vazila garancija. Sve u svemu, moze da tera po svome, ali sa malim sansama na uspeh. Steta, uvek mi je zao ljudi koji ispastaju zbog zelje za ucenjem ili resavanjem problema umesto da odu i kukaju da im neko drugi to uradi.
 
Upravo zbog tog ''odnosa'' na koji će da naiđe u prodavnici i reči koje će mu biti upućene, a bogami i zbog reči koje si ti #Vule# u celoj ovoj diskusiji uputio (nisu ružne reči u pitanju), treba da iza potrošača stoji jedna institucija kao što je Tržišna inspekcija i zakon o žaštiti potrošača. Daleko od toga da su potrošači neka ugrožena vrsta, čak štaviše procentualno gledano više je bezobraznih potrošača nego prodavaca. Ipak svesni smo činjenice da se sami prodavci veoma bahato i bezobrazno ponašaju, neko ovde reče da će pre platiti sve kazne nego li zameniti proizvod kupcu.
#Notax# je lepo rekao da inspekcija nije isto što i inkvizicija, kada to svi (oba tabora) budemo shvatili biće nam mnogo bolje. U celom svetu važi maksima : ''Mušterija je uvek u pravu'', a mi smo izgleda uspeli da je pogrešno prevedemo i shvatimo kao : ''Prodavac je BOG''. E pa gospodo trgovci i to će se promeniti!
 
Necete verovati kakvih je sve i musterija i prodavaca ima :) Dok sam se bavio prodajom praznih DVD-ova jedan lik je kupio 300 komada i posle nedelju dana me zvao i insitirao da mu zamenim 5 komada koji su mu pukli od tih 300 :) Tako da me vise nista ne cudi...
 
Panta je napisao(la):
Pa odluci se: Ili je nestrucno rukovanje ili je primerak memorije bio los? I sam kazes da se to ne bi desilo da je memorija bila dobra, znaci NIJE NJEGOVA GRESKA, a to znaci da garancija vazi. Za memoriju je stavljanje i vadjenje iz lezista podrazumevana operacija. Drugo bi bilo da je stavljao u neodgovarajuce leziste ili naopako okrenutu. Nije radio NISTA sto nije predvidjeno za taj proizvod.

A mozda ju je bas stavljao u neodgovarajuce leziste i naopako je okrenuo, zbog cega je ona i crkla. Eto, recimo, ja kao prodavac tvrdim upravo da je radio tako, jer u normalnim uslovima uz pravilno postavljanje, to se ne bio desilo. Molim kupca, neka dokaze suprotno, bilo preko trzisne inspekcije bilo preko "bildera".
 
Sale KG je napisao(la):
procentualno gledano više je bezobraznih potrošača nego prodavaca.
''Prodavac je BOG''. E pa gospodo trgovci i to će se promeniti!
A da se malo onda promene i musterije kada su vec takve?
 
Da probam da vam razjasnim neke stvari.
Ne strucno lice se smatra svako lice koje nema ovlascenje od firme koja je prodala taj racunar. Dakle i sam inzinjer koji je projektovao taj modu se za firmu koja je prodala smatra nestrucno lice. Sta je sustina tu, firma snosi odgovornost kada strucno lice radi nesto unutar tog racunara i onda i u slucaju fizickog ostecenja ona snosi troskove.
Momak je verovatno vadio memoriju onako kako je trebalo i to nije sporno, zasto se to dogodilo sto se dogodilo moze da bude vise predpostavki ali je i tu sustina da se to nemoze dokazati, sta ako se njemu nije svideo iz ko zna kog razloga taj modul i hteo je da ga zameni i dosetio se ajde ja da srafcigerom istruzem ta dva kontakta ? Jednostavno i jasno ne strucno lice je rukovalo i komponenta se fizicki ostetia i to je to. Mozemo mi da saosecamo sa njim ili ne ali je stanje stvari tako.

One gluposti oko obmane kupca i nejasnih uslova garancije otpadaju jer su garanciski listovi gotovo uvek lepo napisani bas da bi se firme zastitile od takvih koji misli da mogu nesto da postignu i kada su oni krivi, a sto se tice obmane oni njega nisu obmanuli jer ne verujem da su mu rekli da ce mu dati recimo 256 MB na 400MHz a dali 128 na 333MHz pa da moze na to da se pozove, a i tada mu nebi vredelo jer je on u medjuvremenu ostetio memoriju.

Fizicka sila (vec ga je kostala memorije a moze i zatvora :) ) a sta ako je recimo prodavac jaci od tih momaka koji ce dodju da se cimaju za 30e, sta onda ? A uostalom njemu je dovoljno samo da pozove 92 i da sedi i da odmara a ovi ce se vec nekako snaci, definitivno mu je bolje da zaboravi varijantu pomoc prijatelja.

Bas sada sebe zamisljam kako lecim ljude po komsiluku od nekih laksih oboljenja i tome slicno, mada posle par meseci prakse lecicu i rak pa vi sto mislite da je ok to da svako radi sve sto samtra da zna dodjite kod mene da vas lecim lako je to uzmem stetoskop malo vas poslusam ako treba uzmem kuhinjski noz rasecem vas po trbuhu posle uzmem iglu i konac zasijem... E da i imam iskustvo gledao sma skoro sve epizode E.R. a kada sam bio mladji i Kliniku Svarcvald.To sto je nesto lako zameniti nikako nije opravdanje da netreba da to radi strucno lice.
 
@kjgkreek:
E to je objasnjenje, upljuvao sam se pokusavajuci da objasnim, a sve vreme to pokusavam da kazem, pa zaboravim sta sam hteo da napisem. :D

Svaka cast!
 
Alo bre ljudi o cemu se sve ovde bulazni.
Greska je sigurno do onoga ko je vadio memoriju. Pa ja sam stavio i izvadio ko zna kolio memorija i ni jedanput mi se nije desilo da mi otpadnu kontakti. Ima vas jos ovde koji to radite po 10x dnevno pa kazite da li vam se to desilo kada. Nema slike, ali verujem da ima malo crnog oko tih kontakata i da malo mirise. Svi koji ceprkaju po kompu nose odgovornost (i moralnu i materijalnu) za ono sto rade.
I deco batalite te gluposti tipa dodje neko da bije nekoga ili se dernja na nekoga, to u zivotu moze da boli i da ima skupu cenu.
 
Ljudi nemojte biti paranoični. Mislim da paranoi i ŠBB-KBB ovde nema mesta. Mislim da smo pošli od predpostavke da se slučaj desio onako kako je Tales opisao, a ne da je uzeo šrafciger ... Dakle ne priča se ovde o namerama niti o motivu koji je možda Tales imao, već o činjenici da se to desilo na opisani način. Da je Tales napisao da je namerno oštetio memoriju i da je hteo da namagarči nekog ova priča ne bi trajala više od tri Posta. Jasno je da se ovde razdvajaju nebo i zamlja, ulje i voda... prodavci i kupci. Suprotnih stavova će uvek biti. Veliko je pitanje da će Tales uopšte nešto uraditi po ovom pitanju, nije ni neka velika šteta u pitanju, ali veoma je važan princip. On mora da zaživi, i ne zaboravite gospodo trgovci računarskim komponentama da ste i vi u suštini kupci. Šta radite kada kupite sijalicu u STR-u i konstatujete kući da je neispravna tek kada ste je stavili na luster? Da li je bacite i kažete pa i nije neka šteta, jer zaboga sijalica ne košta mnogo, ili odete u istu radnju da reklamirate robu. Zamislite da vam prodavac kaže da ste sami krivi što je to tako jer ste vi zaboga nestručni (nekvalifikovani) za operaciju zamene sijalice i da ste trebali da zovete električara da vam to uradi. Stvarno bih voleo da vidim kako bi ste vi tada reagovali. Ovo je najbanalniji primer kojega sam uspeo da se setim, a hoću da kažem da ste retorični ali da u vašim rečima ima isuviše sarkazma i gordosti. Lepo vi obrazlažete svoje stavove i branite ih, ali se zapitajte da li biste reklamirali sijalicu ili ne. Mislim da ćete ako budete iskreni prema sebi i doći do odgovora na pitanje da li kupac u normalnim okonlostima treba da reklamira robu ili da je baci u smeće i ide linijom manjeg otpora.
Molim Vas budite iskreni makar prema sebi.
 
Prica "on je samo radio kako je predvidjeno, tako se i postupa sa memorijom, memorija je lose uradjena i treba je zameniti" je utopija.
Suocite se sa realnoscu, NIKO te nece zameniti.

Moze vam se svideti ili ne, kao i ljudi koji pljuju po ulici ili sto svaki pacer danas pali rotaciju i stavlja na auto jer mu se zuri...
Meni se mnogo toga ne svidja pored ovoga pa prezivljavam, Tales ce morati isto tako. Preporucujem "ne gubljenje vremena" i obracanje nekom elektronicaru.
 
vule, nisi mi odgovorio na pitanje. sta bi se dogodilo da se strucnom licu bas u tom servisu desila ista stvar? znaci, kvar kao posledica loseg kvaliteta robe. da li bi mu se odbilo od plate? a sta recimo da se radilo o nekom skupljem proizvodu od jednog memorijskog modula (ipak je to sve serijska, masovna proizvodnja tako da uvek moze da se potkrade los primerak). u tom slucaju, da li je serviseru kome se dogodila nesreca receno pri zaposljavanju da u ovakvom slucaju on mora da plati iako nije ni kriv ni duzan? (cisto sumnjam da bi neko pristao na posao pod ovim uslovima)
ili mozda, da li firma koja je kupila proizvod ima prava da je reklamira na osnovu loseg kvaliteta (ukoliko se ova stvar njima desi naravno)?
 
znaci, ne pricam samo i iskljucivo o ovom slucaju vec generalno sta se radi u takvim situacijama, nebitno da li je proizvod od 5, 50 ili 500 eura ?
 
Poslednja izmena:
PoisonFree je napisao(la):
ili mozda, da li firma koja je kupila proizvod ima prava da je reklamira na osnovu loseg kvaliteta (ukoliko se ova stvar njima desi naravno)?

evo ja cu da odgovorim, kad ja kao firma kupim neki deo i takva nebuloza mi se desi, u jednom (1) od deset (10) puta uspem da promenim deo a obicno to bude na moju stetu, promeni se samo ako je taj moj dobavljac imao isto ili slicno iskustvo sa tim delom

a sto se tice mog radnika, ako ga nesto ovako zadesi jednom onda ne placa stetu, ali ako mu se to desi vise puta onda ga oderem :)
 
Nazad
Vrh Dno