rseke
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.06.2007
- Poruke
- 681
- Poena
- 365
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 7 5700x3d
- Matična ploča
- ASUS Rog Strix B550
- RAM
- Kingston 32gb @3600
- GPU
- NVIDIA RTX 3080 FE
- Storage
- 512gb + 2tb + 1TB
- PSU
- Chieftec 850w GOLD
- Monitor
- DELL G2724D
- Miš & tastatura
- Logitecg MX Master 2S
- Laptop
- Thinkpad T480s
- Mobilni telefon
- OnePlus Nord 2 5g
- Pristup internetu
- ADSL
Sva podesavanja za kucnu mrezu mi podeseno u FRITZ-u. Ne mogu da verujem da im je tesko da mi samo proslede podatke za pristup za koji cu da placam svakako. Totalno neprofesionalno sa njihove strane. A i da vratim njihov ruter ko zna kada ce ga podesiti. Dva puta sam ih kontaktirao preko online caskanja,dobio sam jedno 5 mail-ova od njih i jos uvek nista,apotrebno je samo da proslede PPPOE pristupne podatke kao sto je @rajkosto i spomenuo u nekim od postova gore. Koliko je vremena potrebno za to,mozda 5 minuta i to su mi mogli proslediti u jednom od tih mejlova koji su vec prosledili.
Umesto da skrate muku sebi i meni oni samo rastezu,sve ja to razumem da postoji neka procedura i da treba vreme ali ovo je sve tako smesno sto rade a nisu ni oni jedini operateri koji se poasaju totalno neprofesionalno.
Imao sam jedan slucaj vec sa MTS gde naravno opet bio problem do njihove lenjosti i nestrucnosti,a sto je najgore tema se vukla vise od mesec dana. I na kraju sam resio problem bez njih iako je to trebalo da bude reseno sa njihove strane.
Umesto da skrate muku sebi i meni oni samo rastezu,sve ja to razumem da postoji neka procedura i da treba vreme ali ovo je sve tako smesno sto rade a nisu ni oni jedini operateri koji se poasaju totalno neprofesionalno.
Imao sam jedan slucaj vec sa MTS gde naravno opet bio problem do njihove lenjosti i nestrucnosti,a sto je najgore tema se vukla vise od mesec dana. I na kraju sam resio problem bez njih iako je to trebalo da bude reseno sa njihove strane.