rseke
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.06.2007
- Poruke
- 567
- Poena
- 345
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 5 3600
- Matična ploča
- ASUS Prime 320m-k
- GPU
- Gainward Nvidia gtx 1070
- Laptop
- Thinkpad T480s
- Mobilni telefon
- OnePlus Nord 2 5g
- Pristup internetu
- ADSL
Sva podesavanja za kucnu mrezu mi podeseno u FRITZ-u. Ne mogu da verujem da im je tesko da mi samo proslede podatke za pristup za koji cu da placam svakako. Totalno neprofesionalno sa njihove strane. A i da vratim njihov ruter ko zna kada ce ga podesiti. Dva puta sam ih kontaktirao preko online caskanja,dobio sam jedno 5 mail-ova od njih i jos uvek nista,apotrebno je samo da proslede PPPOE pristupne podatke kao sto je @rajkosto i spomenuo u nekim od postova gore. Koliko je vremena potrebno za to,mozda 5 minuta i to su mi mogli proslediti u jednom od tih mejlova koji su vec prosledili.
Umesto da skrate muku sebi i meni oni samo rastezu,sve ja to razumem da postoji neka procedura i da treba vreme ali ovo je sve tako smesno sto rade a nisu ni oni jedini operateri koji se poasaju totalno neprofesionalno.
Imao sam jedan slucaj vec sa MTS gde naravno opet bio problem do njihove lenjosti i nestrucnosti,a sto je najgore tema se vukla vise od mesec dana. I na kraju sam resio problem bez njih iako je to trebalo da bude reseno sa njihove strane.
Umesto da skrate muku sebi i meni oni samo rastezu,sve ja to razumem da postoji neka procedura i da treba vreme ali ovo je sve tako smesno sto rade a nisu ni oni jedini operateri koji se poasaju totalno neprofesionalno.
Imao sam jedan slucaj vec sa MTS gde naravno opet bio problem do njihove lenjosti i nestrucnosti,a sto je najgore tema se vukla vise od mesec dana. I na kraju sam resio problem bez njih iako je to trebalo da bude reseno sa njihove strane.