Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

Sve može da se podešava ali u ovom slučaju ne mislim da te lazu, već da jednostavno si naleteo na nekog ko ne zna i koristi unapred predefinisane profile gde se te vrednosti zaista automatski podesavaju.

Greska je sto su te stavili na fast/intereleaved trebalo bi da bude oba interleaved, ali nemoj da očekuješ čuda.

6,5/7 je bas na granici.
 
Raniji parametri na istoj liniji 8 mb/s ADSL pa povećanje na ADSL 10 mb/s.....................sad je samo IRIS TV bez ADSL i trenutni parametri posle njihovog čačkanja.

Udaljenost od centrale je oko 3,9 km.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    363.3 KB · Pregleda: 63
  • 2.jpg
    2.jpg
    359.3 KB · Pregleda: 46
  • 3.jpg
    3.jpg
    54.4 KB · Pregleda: 62
I ja sam isto 3.9km od centrale, i meni kažu ne može više od 5.4 brzina. A 2011-e kad sam uveo ADSL, imao sam 7.8 na speedtestu. Posle 4-5 godina počela pucati veza, i oni kažu previše udaljen, spustili u paket 6. Na pitanje kako je mogli 4-5 godina, pa više ne, ostao sam bez odgovora
 
I ja sam isto 3.9km od centrale, i meni kažu ne može više od 5.4 brzina. A 2011-e kad sam uveo ADSL, imao sam 7.8 na speedtestu. Posle 4-5 godina počela pucati veza, i oni kažu previše udaljen, spustili u paket 6. Na pitanje kako je mogli 4-5 godina, pa više ne, ostao sam bez odgovora
Više DSL korisnika, žice idu jedna pored druge, veća indukcija, veći šum, manji SNR, pa manja i brzina.
 
I ja sam isto 3.9km od centrale, i meni kažu ne može više od 5.4 brzina. A 2011-e kad sam uveo ADSL, imao sam 7.8 na speedtestu. Posle 4-5 godina počela pucati veza, i oni kažu previše udaljen, spustili u paket 6. Na pitanje kako je mogli 4-5 godina, pa više ne, ostao sam bez odgovora
Vidim da si iz ŠA, ista je teh. služba Telekom-a kod tebe i mojih zato i jeste takva situacija🙂jednostavno ih boli uvo za korisnika a imaju i pojedince koji ne znaju da promene profil u uploadu sa fast na interleaved i obrnuto, lično sam bio prisutan razgovoru tehničara na terenu sa kolegom na centrali, kad mu je tražio da to promeni a ovaj nije znao😃pa su na kraju iz BG-a to sredili.
 
Jel ima neko od forumaša dobru vezu u tehničkoj službi Telekom-a u BG🙂
 
Danas sam pokusao da predjem iz Beotelnet u Telekom zato sto Beotelnet ne moze kod Telekoma da mi izdejstvuje VDSL port a vise o tome mozete procitati u ovoj temi: https://forum.benchmark.rs/threads/internet-u-selu-problemi-sa-provajderima.489651/

Razgovor sa telekomom je prosao ovako:
Ja: Da li moze VDSL na taj i taj broj telefona?
Telekom: Ima samo jedan VDSL port slobodan na centrali ali to ne znaci da je on stvarno i slobodan

Ja: Kako to da proverimo?
Telekom: Uzmite MIK kod Beotelneta i podnesite zahtev kod nas za VDSL

Ja: I sta ako taj jedan zapravo nije slobodan, sta onda?
Telekom: Pa nista, moci cemo da vam pruzimo samo ADSL uslugu

Ja: Koja je jednako spora kao i sad samo za vise novaca?
Telekom: Da

Ja: Da li mozete da proverite na drugoj centrali da li ima slobodnih VDSL portova?
Telekom: Ne

Ja: Znam sigurno da u selu ima dve centrale, da li mozete da me prebacite na drugu centralu?
Telekom: Ne, ne mozemo menjati na drugu centralu

Ja: Sta da radim ako na drugoj centrali ima slobodnih VDSL portova, kako da predjem na nju?
Telekom: Nikako, mozete samo da podnesete zahtev za VDSL i da cekamo kolege sta ce reci

Ja: Ujak koji zivi u istoj ulici je zahtevao da bude prebacen na drugu centralu posto na prvoj nije bilo slobodnih VDSL portova i uspeo je u tome, kako je to izveo?
Telekom: Ne znamo, to nije moguce

Ja: Da li mogu da podnesem zahtev mejlom za VDSL port uz napomenu i detaljno objasnjenje sta i kako zelim da se uradi?
Telekom: Ne, moguce je samo preko telefona ili u poslovnici podneti zahtev za VDSL

Ja: Da li mozete ostaviti napomenu da zelim prelazak na drugu centralu ukoliko na prvoj nema VDSL portova?
Telekom: Mogu ostaviti napomenu ali gotovo sam sigurna da ljudi koji ce realizovati to nece ni procitati tu napomenu

Ja: Da li mogu da uzmem novi broj telefona ili sta god ali na centrali koja ima VDSL?
Telekom: Ne, ne mozete birati centrali i nemate garancije da ce vas broj telefona staviti na centralu koja ima slobodnih VDSL portova

Ja: Da li je moguce prosiriti postojecu centralu na vise VDSL portova?
Telekom: Ne, pa ne moze to tako, to se planiraju kapaciteti unapred

A postavicu i ovde isto pitanje...

Da li je ovo normalno ljudi?

Da li je normalno da 2022. godine ja ne mogu da uvedem normalan internet niti iko zeli da mi izadje u susret i resi problem, prebaci na drugu centralu, doda jos VDSL portova, sta god?

Sve se nadam da na ovom forumu ima nekog ko radi u Telekomu ili ima kakvu god vezu sa Telekomom i pomogne mi u svemu ovome, ovo je nemoguce...
 
Danas sam pokusao da predjem iz Beotelnet u Telekom zato sto Beotelnet ne moze kod Telekoma da mi izdejstvuje VDSL port a vise o tome mozete procitati u ovoj temi: https://forum.benchmark.rs/threads/internet-u-selu-problemi-sa-provajderima.489651/

Razgovor sa telekomom je prosao ovako:


A postavicu i ovde isto pitanje...

Da li je ovo normalno ljudi?

Da li je normalno da 2022. godine ja ne mogu da uvedem normalan internet niti iko zeli da mi izadje u susret i resi problem, prebaci na drugu centralu, doda jos VDSL portova, sta god?

Sve se nadam da na ovom forumu ima nekog ko radi u Telekomu ili ima kakvu god vezu sa Telekomom i pomogne mi u svemu ovome, ovo je nemoguce...
Normalno, slican problem sam imao sa njima, kada sam raskinuo ugovor i prebacio na clana porodice zbog veceg popusta, prikljucili su me i internet je bio uzas, a pre je radio okej, 3 nedelje su svaki dan dolazili dok na kraju nisam raskinuo ugovor, da nisam imao alternativu ne bih znao sta bih sa pitanjem interneta.
 
Danas sam pokusao da predjem iz Beotelnet u Telekom zato sto Beotelnet ne moze kod Telekoma da mi izdejstvuje VDSL port a vise o tome mozete procitati u ovoj temi: https://forum.benchmark.rs/threads/internet-u-selu-problemi-sa-provajderima.489651/

Razgovor sa telekomom je prosao ovako:


A postavicu i ovde isto pitanje...

Da li je ovo normalno ljudi?

Da li je normalno da 2022. godine ja ne mogu da uvedem normalan internet niti iko zeli da mi izadje u susret i resi problem, prebaci na drugu centralu, doda jos VDSL portova, sta god?

Sve se nadam da na ovom forumu ima nekog ko radi u Telekomu ili ima kakvu god vezu sa Telekomom i pomogne mi u svemu ovome, ovo je nemoguce...
Ja smem da se kladim kad bi zvanično prešao kod telekoma da bi ti sredili. Znam samo da, beotelnet kad sam uvodio, nešto neka parica nije bila u redu i da sam zapravo trebao da imam brzinu od 50, sticajem okolnosti čujem kako operaterka govori tehničaru na telefonskoj vezi da se ta brzina čuva za njihove korisnike. Tako da znam i uverio se u sljam od mts-a.
 
Dobro vece. Vidim otvorena tema pa imam problem nova sam ovde na forumu pa se izvinjavam ako u pogresnom napisano
E sad imam problem sa ADSL ili DSL signalom. Ovako signal je ok mada cim se pomeri malo kabel DSL signal pukne. Ne znam sta da radim jer cim vidim da se to desilo ide mi mrak na oci
 
Dobro vece. Vidim otvorena tema pa imam problem nova sam ovde na forumu pa se izvinjavam ako u pogresnom napisano
E sad imam problem sa ADSL ili DSL signalom. Ovako signal je ok mada cim se pomeri malo kabel DSL signal pukne. Ne znam sta da radim jer cim vidim da se to desilo ide mi mrak na oci
Probaj da zameniš kabl.
 
Da li je neko mozda uzimao dodatak fiksne IP adrese preko portala MTS ? Da li je dovoljno da se samo preko portala uzme dodatak ili je potreban odlazak u poslovnicu?
 
Mozes da je rezervises na portalu ali posle toga mora da prodje dan, i onda da zoves telefonom korisnicku sluzbu da bi uradili tiket da neki tehnicar ti napravi za taj IP username/password i postavi te parametre u tvoj ruter, barem tako je meni bilo.
 
Poslednja izmena:
Da li je neko mozda uzimao dodatak fiksne IP adrese preko portala MTS ? Da li je dovoljno da se samo preko portala uzme dodatak ili je potreban odlazak u poslovnicu?
Mozes je samo aktivirati kao dodatnu uslugu preko sajta ili aplikacije, nema potrebe za odlaskom u poslovnicu.
 
Jesam jos u petak ali jos uvek mi je ip adresa dinamicna. Kao sto se moze videti i na slikama. Zar im toliko treba?
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-01-15-22-51-34-62_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-01-15-22-51-34-62_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    76.6 KB · Pregleda: 36
  • Screenshot_2023-01-15-22-52-24-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-01-15-22-52-24-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    20.7 KB · Pregleda: 39
Kao sto sam rekao, posle aktivacije te usluge preko moj.mts.rs moras pozvati korisnicku sluzbu da STVARNO ti nameste staticki ip na ruteru (i kada ti promeni, taj tehnicar ce te pozvati na tel. da bi ti dao username/password za posle ako fabricki ga resetujes), portal samo rezervise IP i aktivira "dodatak" na racunu
 
Kao sto sam rekao, posle aktivacije te usluge preko moj.mts.rs moras pozvati korisnicku sluzbu da STVARNO ti nameste staticki ip na ruteru (i kada ti promeni, taj tehnicar ce te pozvati na tel. da bi ti dao username/password za posle ako fabricki ga resetujes), portal samo rezervise IP i aktivira "dodatak" na racunu
Bio sam im pisao naredni dan mail u vezi aktivacije ali mi nisu rekli u tom mail-u nista slicno.
 
Dobro jutro svima, 10ak dana unazad imam paket loss na adsl paketu 50/8. Nikada bukvalno nisam imao problema i sada me jako iritira. Konkretno juče na csgo serveru do 30% je išao. Bukvalno sam imao 0 godinama u nazad i ne znam da se ponašam kad n3le radi kako treba. Jako je stabilan net. Internet stranice takođe rade nekad normalno nekad jako slabo. Desi se da učitava po 20 sekundi pa zakuca pa reload itd. Brzinu koju očitava je standardno oko 40/7,toliko je bilo i ranije i nije mi to problem. Ali me zanima dali negde da pregledam neki kabl ili nešto. Znači nista pipao nisam i odjednom imam paket loss koji ne može a da se ne primeti. Ako je neko imao slična iskustva i odakle da krenem, poslao sam im prigovor i mejl.
 
Dobro jutro svima, 10ak dana unazad imam paket loss na adsl paketu 50/8. Nikada bukvalno nisam imao problema i sada me jako iritira. Konkretno juče na csgo serveru do 30% je išao. Bukvalno sam imao 0 godinama u nazad i ne znam da se ponašam kad n3le radi kako treba. Jako je stabilan net. Internet stranice takođe rade nekad normalno nekad jako slabo. Desi se da učitava po 20 sekundi pa zakuca pa reload itd. Brzinu koju očitava je standardno oko 40/7,toliko je bilo i ranije i nije mi to problem. Ali me zanima dali negde da pregledam neki kabl ili nešto. Znači nista pipao nisam i odjednom imam paket loss koji ne može a da se ne primeti. Ako je neko imao slična iskustva i odakle da krenem, poslao sam im prigovor i mejl.
Koliko ima ping u cs go?
 
Koliko ima ping u cs go?
PIng isti kao i ranije, zavisno od servera, oko 30, 35 fiksno, ne mrda kao i kad je normalno radio... Sad sam dosao sa posla pingujem server od sinoc i dalje ima LOSS. Hocu da kazem da nisam imao probleme, sta je moglo da ih prouzrokuje? Sad cu glavni kabl za liniju da prespojim opet. Ima jedna situacija kad smo za badnje vece lozili vatru, bila je ispod kabla. Visoka vatra je bila 20ak minuta posle nije bilo problema, bila je metar od zemlje ne vise, otprilike je taj period pocetak problema ali da ne bude sad da umisljam, to mi je palo na pamet :unsure:

EDIT, brzina varira, od standardnih 40 ide na 10, spusta se nije stabilna pri merenju, ponavljam nije se nikad desavalo, retko sam merio ali kad god sam to radio zabode ga na 38/7 i to je to sigurica, juce sam merio isto je bilo jednom normalno jednom malo. NEgde ima smetnje
 
PIng isti kao i ranije, zavisno od servera, oko 30, 35 fiksno, ne mrda kao i kad je normalno radio... Sad sam dosao sa posla pingujem server od sinoc i dalje ima LOSS. Hocu da kazem da nisam imao probleme, sta je moglo da ih prouzrokuje? Sad cu glavni kabl za liniju da prespojim opet. Ima jedna situacija kad smo za badnje vece lozili vatru, bila je ispod kabla. Visoka vatra je bila 20ak minuta posle nije bilo problema, bila je metar od zemlje ne vise, otprilike je taj period pocetak problema ali da ne bude sad da umisljam, to mi je palo na pamet :unsure:

EDIT, brzina varira, od standardnih 40 ide na 10, spusta se nije stabilna pri merenju, ponavljam nije se nikad desavalo, retko sam merio ali kad god sam to radio zabode ga na 38/7 i to je to sigurica, juce sam merio isto je bilo jednom normalno jednom malo. NEgde ima smetnje
Postavi slike iz ruter tj da vidimo parametri kakvi su parica
 
@rseke krastavac kod nas u zemlji racunari ne rade vikendom :S Jel si restartovao ruter, verovatno je IP ok od danas ?
 
@rseke krastavac kod nas u zemlji racunari ne rade vikendom :S Jel si restartovao ruter, verovatno je IP ok od danas ?
Nema promene,jos uvek je dinamicna. Pisao sam im mail i dopisivali se preko chat-a na njihovom sajtu. Kao prijavili su problem tehnickoj sluzbi pa sad je samo to ostalo da cekam. Ne znam da li ima neke veze sto mi nije njihov ruter prikacen. Koristim FRITZBOX a ne njihov koji sam dobio uz ADSL.

Ne znam u cemu bi mogao biti problem da ne mogu da mi je fiksiraju.
 
Ne razumem kako nesto tako jednosavno znaju da ovako razvuku i naprave problem od toga
 
@rseke Majstore kod Telekoma se IP adresa vezuje za PPPoE auth podatke (username i password) i ako se ne varam kad se plati zakup statičke IP adrese menjaju se / dodeljuju se korisniku novi PPPoE podaci.
A kako misliš da oni tu promenu "remote" odrade na ne-MTS ruteru kojem ne mogu da pristupe pomoću TR069 (kad se taj Fritzbox ne kači na njihov TR069 server)??

Traži lepo mailom da ti pošalju novi PPPoE username i password (vezane za taj static IP) pa ih sam unesi u podešavanjima Fritzbox uređaja.
 
Nema promene,jos uvek je dinamicna. Pisao sam im mail i dopisivali se preko chat-a na njihovom sajtu. Kao prijavili su problem tehnickoj sluzbi pa sad je samo to ostalo da cekam. Ne znam da li ima neke veze sto mi nije njihov ruter prikacen. Koristim FRITZBOX a ne njihov koji sam dobio uz ADSL.

Ne znam u cemu bi mogao biti problem da ne mogu da mi je fiksiraju.
zvace te tehnicar onda i reci da ne moze da pristupi ruteru... i reci ce ti nov pppoe user/pass za static ip preko telefona (mene je pozvao minut posle postavljanja parametra na ruteru, da mi kaze da je uradjeno i da zapisem koji je user/pass na papiru za posle, nikakav mail mi nije stigao sa user/passom)
staticna adresa zahteva pravljenje novog pppoe naloga sto radi neko rucno (mene je zacudilo sto su kao password stavili sifru koju sam imao za dial-up kod telekoma jos pre 2003-e!), i onda preko TR069 na mts ruteru postavi te podatke, i kada to uradi onda te pozove na kontakt telefon koji si ostavio kada si napravio tiket za static ip (zato se nista ne desava ako ne pozoves/saljes mail, ako samo aktiviras preko portala, jer onda nema tiketa)
ako te niko nije pozvao, jos nisi stigao na red da ti se obradi smetnja
 
Poslednja izmena:
Nisam bas bio siguran da je potrebno da se menjaju pristupni podaci (korisnicko ime i sifra) za fiksiranje ip adrese. Ali sad ocigledno da je potrebno. Nadam se da ce mi proslediti u mail-u potrebne podatke.
 
Kreiraj ti tiket za "smetnju" internet usluge na MojMTS portalu, i tu napiši o čemu je reč.
 
Nisam bas bio siguran da je potrebno da se menjaju pristupni podaci (korisnicko ime i sifra) za fiksiranje ip adrese. Ali sad ocigledno da je potrebno. Nadam se da ce mi proslediti u mail-
Kreiraj ti tiket za "smetnju" internet usluge na MojMTS portalu, i tu napiši o čemu je reč.
Kreiran tiket,imao poziv od tehnicara i jos uvek nista. Zahtev predat za fiksnu IP adresu 13.01.2023 i jos uvek cekam. Svaka im cast na brzini za resavanje tiketa :)
 
Nazad
Vrh Dno