Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

4.decembra sam podneo zahtev za raskid minimalne UO bez penala, a da ostanem na postpejd tarifi nakon raskida.. 9.decembra zvali me sa ponudom da sve ostane isto što se cene tiče, što sam odbio.. Rekli su zvaće opet druga sluzba, medjutim niko nije zvao, te juče popodne odoh do poslovnice mts. Tamo mi saopštiše da je moj prigovor u vezi raskida rešen u moju korist. Potpisah novi ugovor za postpejd bez minimalne UO. i uputih zahtev za prenos broja u A1 pripejd , koji je danas i odobren. Noćas će biti prenet broj.
Supruga je 8.12. podnela zahtev za raskid u poslovnici, 10.12. su je zvali i ponudili da ostane ista cena, to je odbila i od tada čeka. Prigovor je vidljiv u Moj mts, ali i dalje stoji "Preuzet". Nije mi jasno samo zašto si morao da potpišeš novi ugovor bez minimalne UO, zar ne može odmah zahtev za prenos u A1 čim odobre zahtev za raskid u mts-u?
 
Supruga je 8.12. podnela zahtev za raskid u poslovnici, 10.12. su je zvali i ponudili da ostane ista cena, to je odbila i od tada čeka. Prigovor je vidljiv u Moj mts, ali i dalje stoji "Preuzet". Nije mi jasno samo zašto si morao da potpišeš novi ugovor bez minimalne UO, zar ne može odmah zahtev za prenos u A1 čim odobre zahtev za raskid u mts-u?
Kada raskidaš ugovor moraš se izjasniti dali broj ostaje na nekoj postpejd tarifi bez ugovorene obaveze ili ide na mts pripejd (na kome moraš da ostaneš bar 60 dana)..Dok se ne prebaci broj moraš da budeš na nekoj tarifi . Tek tada sa postpejd ugovorom na neodređeno možeš da pokreneš prenos broja u drugu mrežu. Ako ti kojim slučajem u Moj mts bude stajalo,, Rešen,, a niko te nije zvao idi u poslovnicu.Čim sam potpisao ugovor na neodređeno odmah sam sa njim otišao u A1 i uputio zahtev za prenos broja.
 
Poslednja izmena:
Supruga je 8.12. podnela zahtev za raskid u poslovnici, 10.12. su je zvali i ponudili da ostane ista cena, to je odbila i od tada čeka. Prigovor je vidljiv u Moj mts, ali i dalje stoji "Preuzet". Nije mi jasno samo zašto si morao da potpišeš novi ugovor bez minimalne UO, zar ne može odmah zahtev za prenos u A1 čim odobre zahtev za raskid u mts-u?
Kod mene to preuzet sedi od 5.12. tako da idem sutra do poslovnice i javljam šta se dešava, da li su i meni odobrili raskid.
 
4.decembra sam podneo zahtev za raskid minimalne UO bez penala, a da ostanem na postpejd tarifi nakon raskida.. 9.decembra zvali me sa ponudom da sve ostane isto što se cene tiče, što sam odbio.. Rekli su zvaće opet druga sluzba, medjutim niko nije zvao, te juče popodne odoh do poslovnice mts. Tamo mi saopštiše da je moj prigovor u vezi raskida rešen u moju korist. Potpisah novi ugovor za postpejd bez minimalne UO. i uputih zahtev za prenos broja u A1 pripejd , koji je danas i odobren. Noćas će biti prenet broj.
Naravno, to što ovde pričaju da moraš ostati ako ti ponude istu cenu veze nema.
Samo jedna stvar, budući da nove tarufe kreću od 9.1., mogu da vas zezaju da vas tek tada puste. Ne verujem da će to da rade, bar ne masovno, jer bi onda u jednom danu imali haos ali čisto da znate da zakonski imaju pravo. Po istom zakonu po kojem vi imate pravo da raskinete jer su oni jednostrano promenili uslove ( bez obzira što vas zovu i nude iste uslove)
 
Tako mene ne fermaju od 03.12 . Na mail ne odgovaraju, korisnička služba nema pojma. Juče bio do poslovnice da vidim šta se dešava, takođe ne vidi da ima zahtev pa je pisala novi sa napomenom da sam podneo isti 03.12. Tek se juče pojavilo u aplikaciji i preuzeto. Inače u poslovnice ni kaže da je rok povodom raskida 30 dana.
 
Evo sad me zvali. Rekli mi da li želim da mi ostane stara cena do kraja ugovorne obaveze, ja sam rekao ne, želim da raskinem ugovor koji traje još 8 meseci, sokolite tarifa. Pitao sam da li plaćam neke penale za raskid, rekli su ne ništa, imate pravo na raskid i to je to. Kaže do mesec dana imamo pravo da pošaljemo preko maila ili sms-a potvrdu za raskid. Sad samo da se sačeka lepo ta potvrda o raskidu. A da, broj koji me zvao private number 🙂
 
Poslednja izmena:
Imam Box zlatni + soko na bivsu zenu koji ja koristim, a ona koristi omoriku na moje ime. Hteo bih to da ispeglam pa me zanima koliko je realno da raskinemo ugovore i prebacimo to na nas pa kad nas skinu sa UO da trazimo IDP i prelazak u drugu mrezu da bi dobili 50%?
 
Veoma realno, sve zavisi u kakvim si odnosima sa bivšom ženom :)

Nema potrebe da bilo šta čekate, nađite se, idite u poslovnicu i podnesite zahtev za raskid za jedno i drugo, nemojte prihvatati nikakve ponude za ostanak i kada vam odobre raskide, radite šta god želite. Sve to što pre, do kraja decembra najkasnije.
 
Imam Box zlatni + soko na bivsu zenu koji ja koristim, a ona koristi omoriku na moje ime. Hteo bih to da ispeglam pa me zanima koliko je realno da raskinemo ugovore i prebacimo to na nas pa kad nas skinu sa UO da trazimo IDP i prelazak u drugu mrezu da bi dobili 50%?
Bilo bi dobro da ti preuzmes UO od zene, a zena preuzme UO od tebe, placa se nesto sitno.
Tako je najbrze i onda svako ganja na svoje ime popuste i benefite. 😀
Kad raskinete UO i preuzmete brojeve mislim da se tada gledate kao novi korisnici.
 
Bilo bi dobro da ti preuzmes UO od zene, a zena preuzme UO od tebe, placa se nesto sitno.
Tako je najbrze i onda svako ganja na svoje ime popuste i benefite. 😀
Kad raskinete UO i preuzmete brojeve mislim da se tada gledate kao novi korisnici.
Nema prebacivanja dok smo pod UO. Zato mora prvo raskid, ovo bas doslo ko kec na deset. Medjutim imam 24x50% na Boxu pa ako otkazem, prebacim na sebe i ne dobijem 24x50% nece biti bas veselo na 8500. Zato se i zentam da li uopste i pokusati jer je UO do Juna 2026.
 
Meni su rekli da će me oni obavestiti sms-om ili mailom o raskidu pa me zanima da li ja ipak trebam da odem do poslovnice pošto mi se status u mts aplikaciji iz preuzet pretvorio u rešen pa ne znam da li trebam nešto sad dodatno da potpisujem.
 
Sad proverih kod supruge u Moj mts, sada stoji "Rešen", sutra odosmo do poslovnice, pa ćemo primeniti ovo što je kolega @GogiVs naveo.
Da odgovorim sam sebi, juče bili do poslovnice, kažem vidim da supruzi stoji da je prigovor rešen, pa da vidimo samo šta treba za prebacivanje broja u drugu mrežu, ona kaže, jeste rešen, ali još nije oslobođena UO, dođite tokom sledeće nedelje. Istina, nije prošlo ni 8 dana od podnošenja zahteva, ali čekam da vidim kako će se razvijati. Spomenula je i da oni imaju rok od 30 dana da oslobode UO.
 
Da odgovorim sam sebi, juče bili do poslovnice, kažem vidim da supruzi stoji da je prigovor rešen, pa da vidimo samo šta treba za prebacivanje broja u drugu mrežu, ona kaže, jeste rešen, ali još nije oslobođena UO, dođite tokom sledeće nedelje. Istina, nije prošlo ni 8 dana od podnošenja zahteva, ali čekam da vidim kako će se razvijati. Spomenula je i da oni imaju rok od 30 dana da oslobode UO.
Tako i meni rečeno, potvrdili mi mailom to za 30 dana.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-14-14-46-05-14_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    Screenshot_2024-12-14-14-46-05-14_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    356.8 KB · Pregleda: 115
Hvala Benchmark zajednici na korisnim informacijama
Screenshot_20241215_114257.jpg
 
Može li išta da se izboksuje u MTS-u preko agenta za produžetak ugovora? Burazeru istekao ugovor, nastavili mu po punoj ceni, plaća bezveze sumanutu cifru bez UO, pa da mu vidim nešto ili da produži ili da pređe negde. Neka Omorika ili neki paket gde ima neograničeno i neta i minuta.
 
Može li išta da se izboksuje u MTS-u preko agenta za produžetak ugovora? Burazeru istekao ugovor, nastavili mu po punoj ceni, plaća bezveze sumanutu cifru bez UO, pa da mu vidim nešto ili da produži ili da pređe negde. Neka Omorika ili neki paket gde ima neograničeno i neta i minuta.
Samo podneti zahtev za prelazak u drugu mrežu, tada daju najveći popust ( 40%-50% ).
 
Možeš i da podneseš preko agenta za yettel ili A1 i zbog prenosa broja dobiješ 50% u toku cele UO kod njih ako ti mts ne da zadovoljavajući popust.
 
Gde mogu da se vide cene koje ce biti aktuelne od januara?
 
Meni je racun za kontrolu troskova 899, uggovor do 09/2025
Podici ce i meni cenu na 1299 iako sam pod UO?
 
@darkonda

Dovoljno je da izdvojis 15-20 minuta i procitas par prethodnih stranica i da saznas sta ti je ciniti :)

Postoji i opcija 12 meseci besplatno - ali u drugoj mrezi.
 
Da li se net boost moze iskljuciti samo u poslovnici ili ima neki moderniji nacin?
 
Video sam na sajtu novi cenovnik za postpejd Mobilni Net koji važi od 09.01.2025. godine.
Imam kod njih Mobilni Net PLUS i ugovor važi do 26.03.2026. godine.
Kontaktirao sam ih, i potvrdili su da nove cene važe za SVE korisnike.
Nisam se složio sa njima, pa sam zatražio raskid ugovorne obaveze.
Nije velika razlika u ceni (250 RSD), ali stvar je principa.

Stara tarifa:
Mobilni Net PLUS-1.049 RSD/mes
Nova tarifa:
Mobilni Net PLUS-1.299 RSD/mes

P. S. Prosledili su moj zahtev, pa će me neko kroz par dana kontaktirati.
Da li racun (po trenutnom ugovoru) placas 1049 ili 1149 dinara?
 
Vrh Dno