Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Probaj na 5ghz da promenis kanal.
 
Иста је ситуација и код мене (бакар). Имао сам намеру да са њима завршим сарадњу и узмем само ВДСЛ код Беотела (+ Мтс фикси наравно) али ово је испало боља понуда. Можда је кључна реч “МИК” код који сам тражио тако да имај то у виду кад будеш ишао.

Dobio si 60% na 24 meseca ili nešto kraće?
Koji tačno BOX paket?
 
Još neki su se žalili na to, pa se očigledno dešavaju neke čudne stvari. Svakako bi trebalo da se ti razgovori snimaju, pa valjda neće biti frke oko storniranja naplate. Što se tiče otkazivanja, definitivno retko šta može da se otkaže putem aplikacije, ali mejl je isto okej, kao i kontakt formular (svede se na isto), s tim što se onda čeka i do nekoliko dana na obradu zahteva. Najbrži je zapravo čet, jer se ne čeka dugo da se jave, po mom iskustvu najviše nekoliko minuta. Tu agenti mogu da deaktiviraju pakete i na licu mesta, kao da ste u virtuelnoj poslovnici, ali opet je u konkretnom slučaju mejl možda bolja opcija, jer uz deaktivaciju paketa faktički pišete i prigovor, u kojem tražite storniranje naplate neželjenog paketa. Možda je, doduše, moguće i prosleđivanje prigovora preko četa, ali to dosad nisam probao.
Meni su tako tri meseca (maj, jul, avgust) naplatili stavke "video klub" (gledane neke premijere) i "muzički" paket koji je bio aktiviran kao treći uz dva besplatna, s tim da je u avgustu muzički paket naplaćen, iako je samo još "filmski" bio aktivan (dva ukupno) koji inače idu besplatno uz box 4 plavi.

Za maj nisam reklamirao jer sam bio ubeđen da daljinac kada zaglupi, tada treperi zelena dioda i ne postoji drugi način nego da se izvade baterije ali ne odmah da se vrate. Video o sam tada da navigacija na platformi leti sa sa jednog na drugi sadržaj i da sam par puta dobro udario sa daljincem o sto i da se možda tada aktivirao dodatak.

U julu opet "gledani" Kalkanski krugovi, i aktiviran muzički kao trreći paket . Reklamiram račun i kažem da me nikakvi mts video klubovi ne zanimaju niti bilo ko od ukućana i da hoće može aktivirati neku uslugu. Daju mi drugi daljinac i tada su mi isključili taj treći muzički paket (ostali filmski i crtani) a video klub, kao to je aktivirana usluga, film na zahtev i to se ne može ispraviti.

Kraj avgusta, ista premijera "gledana", umesto filmskog i crtanog paketa po difoltu kako je ostalo od zadnjeg puta, izbačen filmski i ubačen muzički kao drugi i njega naplatili. I odem drugi put, ponovo izložio situaciju, i kažem da ja ne mogu svaki dan da ulazim na nalog i da proveravam da li je nešto aktivirano. Nije im bilo jasno kako mi naplaćen muzički kada me kao sleduje (nebitno što to niko nije aktivirao), kao zvaće vas neko. Zove žena i kaže da će revidirati sva tri računa i da postavim šifru kao admin. Stavio šifru, pa ćemo videti, evo sada mi septembarski račun nikad manji (2475 din), umanjen za hiljadu dinara koliko sam više platio za prethodna dva meseca.
 
Meni su tako tri meseca (maj, jul, avgust) naplatili stavke "video klub" (gledane neke premijere) i "muzički" paket koji je bio aktiviran kao treći uz dva besplatna, s tim da je u avgustu muzički paket naplaćen, iako je samo još "filmski" bio aktivan (dva ukupno) koji inače idu besplatno uz box 4 plavi.

Za maj nisam reklamirao jer sam bio ubeđen da daljinac kada zaglupi, tada treperi zelena dioda i ne postoji drugi način nego da se izvade baterije ali ne odmah da se vrate. Video o sam tada da navigacija na platformi leti sa sa jednog na drugi sadržaj i da sam par puta dobro udario sa daljincem o sto i da se možda tada aktivirao dodatak.

U julu opet "gledani" Kalkanski krugovi, i aktiviran muzički kao trreći paket . Reklamiram račun i kažem da me nikakvi mts video klubovi ne zanimaju niti bilo ko od ukućana i da hoće može aktivirati neku uslugu. Daju mi drugi daljinac i tada su mi isključili taj treći muzički paket (ostali filmski i crtani) a video klub, kao to je aktivirana usluga, film na zahtev i to se ne može ispraviti.

Kraj avgusta, ista premijera "gledana", umesto filmskog i crtanog paketa po difoltu kako je ostalo od zadnjeg puta, izbačen filmski i ubačen muzički kao drugi i njega naplatili. I odem drugi put, ponovo izložio situaciju, i kažem da ja ne mogu svaki dan da ulazim na nalog i da proveravam da li je nešto aktivirano. Nije im bilo jasno kako mi naplaćen muzički kada me kao sleduje (nebitno što to niko nije aktivirao), kao zvaće vas neko. Zove žena i kaže da će revidirati sva tri računa i da postavim šifru kao admin. Stavio šifru, pa ćemo videti, evo sada mi septembarski račun nikad manji (2475 din), umanjen za hiljadu dinara koliko sam više platio za prethodna dva meseca.
Meni su tako prosle godine tri meseca naplacivali muzicki paket, koji je u sklopu mog box3 L bio besplatan kao treci. Isao tako svaki mesec da mi storniraju naplatu.
 
Da li je neko dobio za nove korisnike neku ponudu van sajta? Već duže vreme nema ništa...
 
Slučajno pre idem kroz Iris meni i vidim da sam kupio paket ,,elita,, 09.09. i da vazi do 31.12. Siguran sam da to nije niko od ukućana aktivirao. Jel to ona neka promocija koju oni sami aktiviraju pa posle moras da zoveš korisnički servis da deaktiviraju ili ide naplata? Sad sam otvorio racun i u septembru nije ništa dodatno naplaćeno. Box 4 beli paket je u pitanju.
 
Rade li ti ti kanali, od 291 do 294? Ako da, valjalo bi ispitati, jer to valjda nikome nije besplatno, a nisam čuo da postoji neka promocija. Specijalno, svima je besplatno tokom leta, jer tada ti kanali ne ispunjavaju osnovni cilj (praćenje Elite uživo), ali to je prošlo. Evo ovde vesti od 13. septembra: Obaveštavamo korisnike da je počelo emitovanje nove sezone rijaliti programa Elita. Naplata dodatnog paketa (Elita 1, 2, 3 i 4) počinje 1. 10. 2025. po ceni od 990 din/mes.
 
Zanimljivo. Gledam racun za BOX4 zlatni koji u racunu nije BOX.. Broj sam preneo u A1 1.10. Dakle ceo septembar mobilni broj bio je u MTS-u. Sada u racunu rasparcali su box paket i svaku uslugu naplatili posebno osim mobilnog telefona. Dakle fiksni zasebno, internet zasebno, televiziju zasebno. A broj mobilnog nigde u racunu.

Edit. Poslali dodatni racun od preko 6K samo za postpaid broj.
 
Poslednja izmena:
Meni su tako prosle godine tri meseca naplacivali muzicki paket, koji je u sklopu mog box3 L bio besplatan kao treci. Isao tako svaki mesec da mi storniraju naplatu.
Najgore od svega što bukvalno svaki dan treba da se odvoji malo vremena i pogleda stanje na nalogu da li ima i kojih aktiviranih stavki. Meni je to prešlo u naviku, ali ima ljudi koji plaćaju ko zna šta, a da i ne znaju.
116 dinara za muzički paket je neprimetna cifra koja se lako zamaskira kroz dodatne legit naplate u sklopu box paketa, tipa parking ili kroz naplaćene pozive, tako da neko ne obrati pažnju na uvećan račun za par stotina i to prolazi iz meseca u mesec.
 
Zanimljivo. Gledam racun za BOX4 zlatni koji u racunu nije BOX.. Broj sam preneo u A1 1.10. Dakle ceo septembar mobilni broj bio je u MTS-u. Sada u racunu rasparcali su box paket i svaku uslugu naplatili posebno osim mobilnog telefona. Dakle fiksni zasebno, internet zasebno, televiziju zasebno. A broj mobilnog nigde u racunu.

Edit. Poslali dodatni racun od preko 6K samo za postpaid broj.
Uf to i mene ceka izgleda :(
Kolko vremena ti je proslo od momenta isteka UO do kada je aktiviran A1?
Jesi isao da rasturis Box u MTS ili su oni sami to uradili?
 
Uf to i mene ceka izgleda :(
Kolko vremena ti je proslo od momenta isteka UO do kada je aktiviran A1?
Jesi isao da rasturis Box u MTS ili su oni sami to uradili?
Kod mene je malo specificna situacija, ali rekao bih da nije moja krivica. JA sam se preselio na drugu lokaciju, a po orginalnom ugovoru imao sam jos 2 meseca do isteka ugovora. 29.10
Trazio prenos optike i svega (posto mi je stanodavac rekao da je uvedena optika). Nasao vezu neke sefice koja je napravila novi ugovor na BOX4 zlatni, ali u trajanju od 2 meseca, a ne novih 24 meseca. Dosli momci i ustanovili da nema optickih kablova i tu se prica zavrsava.
Pisao mail da nemam vise uslove i trazio raskid ugovora bez penala. Onda MTS trazio kopiju licne karte ili uverenje o prijavi prebivališta izdato od Ministarstva unutrašnjih poslova (MUP). Naravno posto to nemam tu se prica zavrsila.
E onda ja udjem u moj mts i vidim da je istekla ugovorna obaveza. Dakle neko je napravio gresku ili je mts jednostrano prekinuo ugovornu obavezu, a da me nije obavestio. 3.10 odlazim u mts poslovnicu i podnosim zahtev za raskid i vracam svu opremu. NA tom zahtevu pise BOX paket.
Dakle nisam trazio da se rasparca BOX paket niti sam trazi da prekinem odnos i da im platim preostale mesece. Ostao bih i za ta 2 meseca platio ukupno 8000 dinara. OVako za jedan mesec 16000.. Ludnica. KO bi normalan to uradio i pristao na to.
Da li je moguce da imaju odvojene sisteme u poslovnici. Pa jedni vide Box paket, a drugi rasparcan. STo je najludje na racunu promenjena adresa :D
 
Vrlo zanimljiva situacija, baš i ne bih mogao da je detaljnije prokomentarišem, ali što se tiče sistema, mogu da potvrdim da sam i ranije naletao na razliku između onoga što je u aplikaciji (Moj Mts) i što vide u poslovnici. Konkretan primer, bila je neka komplikacija kad sam potpisivao BOX 4, pa su mi u aplikaciji iz nekog razloga odvojeno stajali BOX 3 (fiksni + TV + mobilni, kakav više ni ne postoji) i internet. U poslovnici su tvrdili da je greška u prikazu i da oni lepo vide BOX 4. Nakon mesečak dana se i u aplikaciji lepo prikazao BOX 4.
 
Što se mene tiče, 1.11. ćemo lepo da se ispozdravljamo što se tiče Boks paketa crvenog. Trebao je biti prelaz sa VDSL na optiku ali ću ipak preći na A1 jer mi nisu udovoljili što se tiče finansijskih zahteva. Nisam bio "alav" te tražio 24 meseca da bude 50% nego u više navrata sam tražio da to bude 18 meseci jer kada stavio sve na papir tako nešto bi mi i odgovaralo u odnosu na A1 jer bih prelaskom kod njih odjavio fiksni telefon kod Telekoma ali su mi ponudili konačno i definitivno 12 meseci po 50% iako sam bio eksplicitan u vezi tih traženih 18 meseci po pola pretplate. Biće cimanja oko vraćanja opreme, gašenja Boks paketa, pa onda zahteva za prelaskom mobilne linije kod drugog operatera da bi se kod MTS izbunarila recimo Omorika S za 50 posto tokom cele UO ali nema veze, prilika da se konačno trsim fiksne linije, da se ugrabi makar i 9 meseci free kod drugog operatera za TV i Net usluge a i još koječega tipa android boks i bez kablova odnosno povezivanje preko wifi što se tiče A1 TV a ima sigurno još nečega što me tera da odem iz MTS što se televizije i interneta tiče.

Sad treba narednih dana da se čujem sa drugim operaterom i utačim još kojekakve stvari sa njima, pročitao sam da li na ovoj temi ili A1 da je MTS nekoga odmah kontaktirao posle iniciranja prelaska kod drugog operatera i ponudio i sva 24 meseca po 50% a i da to bude slučaj već sam u glavi rešio da ih se konačno otarasim.
 
da je MTS nekoga odmah kontaktirao posle iniciranja prelaska kod drugog operatera i ponudio i sva 24 meseca po 50%
Ne samo to nego za Omoriku ima i isplativija opcija, tipa 60% (beše za M) ili 70% (beše za S). To teško da će sami da ponude, ali mogao bi da zatražiš kada pozovu.
 
Poslednja izmena:
Možda se nisam dobro ili konkretno izrazio u zadnjem pasusu u vezi toga da je MTS u pomenutom slučaju ponudio taj popust od 50 posto na celu UO u vezi Boks paketa a ne samo mobilne tarife ali poenta ondnosno suština je ista.
 
Aha, da, tu će ti nuditi popust na BOX, ali biće ponuda i kad budeš uradio ovo:
pa onda zahteva za prelaskom mobilne linije kod drugog operatera da bi se kod MTS izbunarila recimo Omorika S za 50 posto tokom cele UO
I tad će sigurno odmah ponuditi 50%, a zapravo može da se izvuče i do 70%, to sam hteo reći.
 
Pa nisam valjda izmislio, hahah (mada ne sumnjam da neki i to rade). Znam privatno neke kojima su nudili, a evo ovde i sveže potvrde sa foruma.
 
Jos je bolju ponudu neko imao 12m din i 12m 1300din sto izadje 650din. a 70%na ceo iznos izadje 780din ako se ne varam.
 
Nemojte više o postpejdu na ovoj strani, opomene će da rade ;)

Što se mene tiče nikako nisam uspevao da dobijam neke ponude tipa ceo ugovor na popust, par puta po 6 meseci po 50% na VDSL boks paket, sada ta ponuda od godinu dana po pola pretplate, dva puta mi je rekla sagovornica da nema govora da se dobije više od toga bilo da ostajem na bakru ili idem na optiku. Ostaje još taj istek ugovora i prelaz kod drugog operatera, čisto bi me zanimalo da li tada ponude više a možda i neće biti važno.
 
Moraće. Ili ide promena operatera lagano.
 
Nemojte više o postpejdu na ovoj strani, opomene će da rade ;)

Što se mene tiče nikako nisam uspevao da dobijam neke ponude tipa ceo ugovor na popust, par puta po 6 meseci po 50% na VDSL boks paket, sada ta ponuda od godinu dana po pola pretplate, dva puta mi je rekla sagovornica da nema govora da se dobije više od toga bilo da ostajem na bakru ili idem na optiku. Ostaje još taj istek ugovora i prelaz kod drugog operatera, čisto bi me zanimalo da li tada ponude više a možda i neće biti važno.
Takodje, mislim da sam maksimalno dobio 8 meseci 50%, a sad su krenuli od 1 meseca tako da se nesto ne nadam previse. Pokusacu da pripretim i prelaskom kod drugog operatera, ali nisu mi bas neke mogucnosti u ovoj zgradi, secam se od prethodnog puta. Postoji opcija da cu za mesec dva u drugi stan gde je optika i sad razmisljam da ako ne ponude nista normalno raskinem sve i uzmem neki net bez ugovorne obaveze pa da vidim posle.
 
Najbolje ili najpametnije bi ti bilo da sačekaš sa eventualnim preseljenjem jer sve ostalo da se vežeš sada za neku UO bi ti posle bilo veliko cimanje oko svega.
 
Neko je pisao da vise nema 4u4 deljenje neta, danas nesto gledam i nema u ponudi paketa ali ispod gde su benefiti ima jos uvek.
Za Omoriku i Soko tarife ako se pridruze imaju 200Gb uz netboost aktiviran.
 
Ne bi me cudilo da i to ukinu, da nateraju i te korisnike sa manjim paketima da uzmu vece. Npr. na moj Box je dva broja nakaceno.
Inace, nasao sam Beotel bezicni net, moze bez ugovorne obaveze,ima li neko iskustva, kako to radi, da li je okej? Beotel nudi i varijantu preko bakra koja je malo jeftinija ali bih u tom slucaju morao da placam i fiksni pa mi ovaj bezicni deluje kao bolja opcija.
 
Vrh Dno