Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Zašto svi traže neke specijalne razloge za raskidanje ugovora?! Zar po novom zakonu od pre par godina nije omogućeno da možeš da raskineš ugovor bez penala u bilo kom trenutku?

Meni je ugovor istekao, zvao sam 5-6 puta da pitam jel ima neka ponuda (iako sam pre nekih 20 dana zvao za neku nevezanu stvar i dva puta su mi rekli da mi ističe ugovor, i ako hoću da produžim, nudili mi neke popuste) i rekli su mi da će me neko pozvati. Niko me još uvek nije zvao, iako mi je ugovor istekao 10-15 dana. Juče sam zvao da pitam, kaže pa zvali su te dva puta nisi se javljao, pa sam se ubeđivao sa njom da me niko nije zvao (niko me nije zvao, dva puta sam proverio).
 
Zašto svi traže neke specijalne razloge za raskidanje ugovora?! Zar po novom zakonu od pre par godina nije omogućeno da možeš da raskineš ugovor bez penala u bilo kom trenutku?

Meni je ugovor istekao, zvao sam 5-6 puta da pitam jel ima neka ponuda (iako sam pre nekih 20 dana zvao za neku nevezanu stvar i dva puta su mi rekli da mi ističe ugovor, i ako hoću da produžim, nudili mi neke popuste) i rekli su mi da će me neko pozvati. Niko me još uvek nije zvao, iako mi je ugovor istekao 10-15 dana. Juče sam zvao da pitam, kaže pa zvali su te dva puta nisi se javljao, pa sam se ubeđivao sa njom da me niko nije zvao (niko me nije zvao, dva puta sam proverio).
Kako misliš da se ugovor sa uveliko važećom UO (npr zaključen na 24 meseca a prošlo je tek 12) raskine bez penala i bez ikakvog plaćanja a da pritom nema nikakvih razloga za tako nešto već eto, neću više?
Ti si u sasvim drugoj poziciji jer ti je istekla UO...
 

Poslednja stavka. Dovoljno je samo da hoćeš da pređeš kod drugog operatera.

Naravno, podrazumeva se da nisi uzeo neki telefon ili dobio neke druge beneficije.
 
Ja bih to okarakterisao kao wishful thinking (možda je to previše grub izraz, ali ne pada mi drugi na pamet) Efektivinog pravnika. Citira se član 89 Zakona o zaštiti potrošača, koji ti samo daje pravo na promenu pružaoca usluge bez naknade u roku od mesec dana i ništa više od toga. Primera radi, MTS ne sme da ti naplati ili zateže prelazak u Yettel (na npr. SBB se ovo ni ne odnosi, jer je druga infrastruktura, tj. MTS ti uopšte ni ne blokira zaključivanje ugovora sa njima), ali to ne znači da to možeš da uradiš kad god poželiš. Naplata penala ne bi bila nedozvoljena naknada za prelazak u Yettel nego ona uobičajena za prevremeni raskid ugovora.
 
Naravno, podrazumeva se da nisi uzeo neki telefon ili dobio neke druge beneficije.
Velika većina korisnika koji potpišu ugovor na 24 meseca dobijaju povlašćenu cenu. Povlašćena cena je čak i ona koja je na sajtu, cena bez UO je uglavnom skuplja - npr Box 4 Beli standardno košta 8299 dinara, a "normalna" cena uz UO od 24 meseca je 7599 dinara. Takođe postoji taksa za uspostavljanje usluge koju provajder smanji na 0 kada se potpiše ugovor na 24 meseca.
 
Nazad
Vrh Dno