Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Opet mi, po treći put, naplatili dokumentarni paket koji treba da bude besplatan (uz filmski) za Box 3 M. Prethodna dva puta sam slao prigovor putem aplikacije i rešavali su to (stornirali i izdali nov račun) za nekih 10-15 dana. I sad sam poslao prigovor na isti način, pa će valjda konačno skontati da to više ne rade.
 
Evo meni malopre kroz aplikaciju stigao račun za april. Istekao mi sa martom period kada sam imao 50% popusta na paket, imam sms iz decembra gde prihvataju moje neslaganje sa povećanjem cene i kažu da će do kraja ugovorne obaveze biti nepromenjena cena. I evo sad, fakturišu račun sa januarskim povećanjem, umesto 4600 račun je 5400 din?!? Pisao prigovor kroz app pa ćemo da vidimo...
 
Evo meni malopre kroz aplikaciju stigao račun za april. Istekao mi sa martom period kada sam imao 50% popusta na paket, imam sms iz decembra gde prihvataju moje neslaganje sa povećanjem cene i kažu da će do kraja ugovorne obaveze biti nepromenjena cena. I evo sad, fakturišu račun sa januarskim povećanjem, umesto 4600 račun je 5400 din?!? Pisao prigovor kroz app pa ćemo da vidimo...
Apsolutno isti slucaj. S tim sto su mi napokon posle 3 meseca prigovora jedan ugovor normalizovali, al sad sabili na ovaj jos vecu cifru :D Pocnimo ljubav iz pocetka ( isti "ljubavnici", samo krevet zamenjen ):ROFLMAO:
 
Znaci ne mogu da ih razumem. Dva meseca sam pisao prigovor za naplaceni dokumentarni TV paket i oba puta usvojili.
Sad mi ponovo stize uvecani racun. Naplatili mi 6 dana koriscenja dokumentarnog TV paketa.:mad: Pa gde nadjose tih 6 dana???
Opet ide prigovor, bas da vidim dokle ce da fuserisu sa racunima.
 
Sad I ja vidim, kad sam sam produžio ugovor i prešao sa Box 3 L na Box 4 Beli naplatili mi za nekih 10 dana HBO+ HD, Apolon VOD, Dodatni STB i Gledaj unazad ukupno 398,14 dinara bez PDV iako i u starom i u novom paketu imam te usluge besplatne.

Pa majku mu startu, mogu li bar jednu stvar da urade kako treba!?
 
Ja imam drugačije iskustvo. Prošli mesec mi obračunali dokumetnarni paket iako bi trebalo da bude besplatan uz paket. Ja se žalio ali sam platio račun jer nisam hteo da rizikujem da mi isključe. Nako toga stiže obaveštenje da je prigovor prihvaćen.
Sada stiže račun umanjen za toliko koliko sam preplatio prošli. Piše: "Ostala umanjenja - akontacija"
 
Danas mi je stigao račun za maj naravno uvećan po ko zna koji put, ovaj put za 600 din. Bio do poslovnice da pitam zašto: "slučajno su obračunali pretplatu za fiksni viška", samo se nekad pitam kako da mi nikad "slučajno" ne dođe umanjen račun. Tako da ovim putem proglašavam Mts za najlopovskiju firmu ikada...
 
ovde vec 4. mesec salju racun na uvecanu cenu, iako su jos u decembru odgovorili da prihvataju prigovor da ostane stara cena, ona iz ugovora i iako se svaki mesec od tada salje prigovor da srede to
 
Gledam danas ugovor, i tamo pise cena pod ugovornom obavezom i cena van ugovorne obaveze. Cena van ugovorne obaveze je daleko niza nego nova cena (pod ugovorom) od januara, pa me zanima, posto sam dobio odobrenje da ce se drzati stvari iz ugovora, da li onda mogu da se pozovem na isti taj ugovor i posle isteka istog placam navedenu (bez ugovorne obaveze) cenu iz ugovoru. Mislim da je (u aktuelnom ugovoru navedena) cena ako nemam ugovornu obavezu 6030 dinara ako se dobro secam, a po novom cenovniku sa ugovornom obavezom je 6700 :ROFLMAO:
 
I kod mene ponovo brljaju sa racunom.
Naplatili 500din nesto sto se zove "naknadno prikljucenje uredjaja" koje nigde ne postoji u cenovniku niti znam na sta se odnosi.

1746467319095.png
 
Jel to nas ostale obeshrabruješ, u stilu - samo da znate šta vas čeka! 😁
U par navrata me je zvao agent iz SU da kaže da će se sve rešiti u sistemu i da neće više biti grešaka ali izgleda da su nepismeni uhlebi zaduženi za reon gde sam ja. :cautious:

Ne znam ni kod koga da pređem kada mi istekne ugovor.
Za sada mi pada na pamet da se sa ovima cenjkam za što bolje uslove.
 
Zahtev se podnosi nakon isteka ugovora.
Ništa se ne plaši, samo se podnese zahtev za IDP broj.
Pošto se zahtev potpisuje bar koliko ja znam treba ići u poslovnicu.
 
Zahtev IDP isključivo u poslovnici i potpis, kao što kažeš. Možeš odmah dan nakon isteka ugovorne obaveze.
 
Netačno! Evo ja sam podneo zahtev za IDP pozivom. Hteli su da me pošalju u poslovnicu, rekao sam da proveri i da bi trebalo da može i bez poslovnice, proverila, postavila nekoliko pitanja da potvrdi identitet i podnela zahtev.
 
Evo info. koju sam ja ponudu dobio. Drugar mi dao broj akvizitera koji operiše po mom kraju i pošto hoću bržu optiku mts mi je najpovoljniji. Za BOX 3 L (600mbps DL) mi nude prvih 14 meseci za 1 din. i ostatak 10 meseci puna cena (koja pise na sajtu) ili se to raspodeli na jednake mesečne cifre, što ispadne malo veci popust od 50%.
Isto za BOX 3 M (400 mbps).

Drugar mi kaže da je moguće za BOX 2 paket isto izvuci, gde je samo net i fiksni jedino što u tim paketima nema 600 mbps brzina. (Ne mogu da potvrdim).

Dok za BOX 4 (BELI I ZLATNI) bar meni daju za 14 meseci po 50%. Mada bi morao da pojačam paket za mobilni a i ovo mi je previše, na pola sam ugovora za mob. i razmišljam to da smanjim ili da se prešaltam kod konkurecije, jer ću i telefon da menjam. Praktičnije mi da to ostanu odvojeni računi. Jer tonu usluga ubace u mobilnu pretplatu a ja to ne iskoristim ni 10%. Glupo što ne može slabiji mobilni paket i jači net pristup.

Ovo su agentske ponude za BOX pakete.
Nisam pitao da li ima neka ponuda za varijante kućni net (ono što ima na sajtu). 🙃 Čisto sumnjam.

PS: Ja sam do nove god. imao na moje ime ADSL kod mojih i imam mobilni paket odvojeno. Sad pokusavam da se vratim i ovo sam uspeo da izvučem od ponude.
EDIT: izbor imam između mts (i yunet, yettel) ili sbb, pa manje zlo. Da imam mogućnost za Orion ne bi ni razmišljao, 6 god. na prošloj adresi radila optika kao sat.
 
Netačno! Evo ja sam podneo zahtev za IDP pozivom. Hteli su da me pošalju u poslovnicu, rekao sam da proveri i da bi trebalo da može i bez poslovnice, proverila, postavila nekoliko pitanja da potvrdi identitet i podnela zahtev.

Drago mi je ako je tako, do skoro je bilo da mora sa potpisom, a to može jedino u poslovnici 😃
Pre nekoliko strana je pisao i kolega o njegovim peripetijama gde nisu zaveli zahte i da je ponovo išao u poslovnicu 😃
 
1000003829.png
Kad misle ovi da pogase servise? U februaru još vraćena oprema. HBO Max još radi. Ne smem da obrišem app još, dolaze mi neki računi po 1din za vraćeni d-link ruter što ide u struju pa reklamiram stalno. Stvarno su maksimalno nesposobni. Ne bih se više vratio u MTS ni za celu UO po 1din.
 
Nazad
Vrh Dno