Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Koji je uređaj u pitanju i zašto ga nisi odmah dobio ako sleduje ugovorom? Nije neobično, inače, znam za slučaj gde je Supernova isti taj iznos naplatila korisniku za naknadnu ugradnju CAM-a, odnosno zamenu STB-a (koji iz nekog razloga nije radio na novom televizoru) za CAM. To im dođe kao naknada za vanredni izlazak na teren koji nije posledica smetnje.
 
Je l' ima neko ko je na optici imao stari BOX 3 uz 50% popusta (bez TV-a, samo net+fiksni+mobilni) i šta ste radili posle isteka UO? Njihov TV mi ne treba. Gledam najpovoljniju varijantu. Imam uslova još za Yettel optiku, a mobilni mogu da prebacim bilo gde.
 
Meni su aktivirali Apollon na Box4 (TV se i ne ukljucuje bukvalno, nego je tesko raspariti ga bez pauza za net)
Na drugom mestu ne uracunat popust za OSI...

Mrzim ove zapadnjacke fore!
 
Je l' ima neko ko je na optici imao stari BOX 3 uz 50% popusta (bez TV-a, samo net+fiksni+mobilni) i šta ste radili posle isteka UO? Njihov TV mi ne treba. Gledam najpovoljniju varijantu. Imam uslova još za Yettel optiku, a mobilni mogu da prebacim bilo gde.

Probaj da izboksuješ Box2 sa 50% ili pogledaj Yunet...

Ako ti je Yunet prihvatljiv, traži IDP, a onda kada te pozovu probaj da ispregovaraš ostanak na Box2 ili adekvatan popust na Box3...
 
Čitajući ovde samo neki prigovori i problemi. Ima li neko da je zavodovljan sa uslugom, pošto sam razmišljao da pređem na neki box paket? Imam SBB na drugoj adresi i sve radi super. Nadam se da će ostati tako kako su dobili nove vlasnike...
 
Koji je uređaj u pitanju i zašto ga nisi odmah dobio ako sleduje ugovorom? Nije neobično, inače, znam za slučaj gde je Supernova isti taj iznos naplatila korisniku za naknadnu ugradnju CAM-a, odnosno zamenu STB-a (koji iz nekog razloga nije radio na novom televizoru) za CAM. To im dođe kao naknada za vanredni izlazak na teren koji nije posledica smetnje.
Obicni glupi dvb-c risiver od Supernove.
Dotad sam imao besplatno televiziju na 1 uredjaju.
Potpisao za Super plan 2s i sleduje me 2 uredjaja i oni naplate tih 500 din zato sto su dosli da donesu box.
 
Cenim onda da imaš pravo na žalbu. Izlazak u tom slučaju realno nije bio vanredan (naknadan) već realizacija tvoje nove usluge odmah po potpisivanju novog ugovora (ako dobro shvatam da si odmah tražio, a mutna je situacija ako je ipak prošlo više od jednog meseca od potpisivanja novog ugovora).
 
Čitajući ovde samo neki prigovori i problemi. Ima li neko da je zavodovljan sa uslugom, pošto sam razmišljao da pređem na neki box paket? Imam SBB na drugoj adresi i sve radi super. Nadam se da će ostati tako kako su dobili nove vlasnike...
Usluzi ništa ne fali da budemo iskreni.
Net, ne znam ni da li sam imao ukupno jedan problem.
Mobilna takođe.
Fiksna godinama nije u upotrebi od kada se pokvario zadnji fiksni aparat.
Prilično su intrigantni sa manipulacijom TV kanala bez informacija, najava itd... Ono ubace/izbace pa ako primetiš, primetio si :) Generalno, nije neki veliki problem, imaš to što imaš, na tebi je da li uzimaš ili ne. Za politiku ne želim ništa da kažem, sport je "sada imamo sve" :) ostalo je po meni tu negde. Najviše je problem što sami sebi komplikuju život i prave sve neupotrebljiviju TV uslugu zarad neke šminke u interfejsu. I to se prenosi na obračun naplate.

Najveći problem je totalna neozbiljnost u odnosu prema korisnicima. Imaju loš korisnički sistem, i loš kadar što je očigledno.
Ovo je trenutno postalo još gore nego što je bilo. Ranije se desi reklamacija na račun, isprave i miran si. Samo se nadaš da ne menjaju nešto jer se opet ponavlja priča. Ako ti menjaš, naravno, opet isto :) Meni su zadnja dva računa korektno obračunata, za BOX, posle dve reklamacije od januarskih promena. Majčin postpaid je bio manje obračunat da bi sada ovaj zadnji stigao veći uz kršenje ugovorenog.
Svaki račun obavezno svaku stavku proverim. Npr. naknada veća nego što je ugovorena, pretplata za neke aplikacije, lude cifre za raskid ugovora pri ranijem produženju ugovorne obaveze, naplate HBO su im ušle u legendu, sada su aktuelni dodatni TV paketi za neosnovanu naplatu... Realno, mislim da na pijačnim tezgama nema toliko uvaljivanja danas.
Kažem bilo je i ranije ali maksimalno jedan račun u mom slučaju i isprave za ubuduće. Ovo u zadnje vreme je prilično neodgovorno i neozbiljno koliko su nesposobni jednu prostu i najbitniju stvar u odnosu sa korisnikom ne mogu da odrade.
Nije ništa strašno, ja sam navikao jer nisam imao do relativno skoro drugi izbor. Nisam ni sam u kući pa mora saglasnost za promenu :) Mada ni konkurencija nije baš da me je kupila. Ali uglavnom ume prilično da nervira te taj idiotizam.
 
Najveći problem je totalna neozbiljnost u odnosu prema korisnicima. Imaju loš korisnički sistem, i loš kadar što je očigledno.
Znači da gledam samo net i fiksni i da eventualno uglavim mobilni. TV mi nije bitan, to se ne gleda uopšte.
Ima već 7-8 godina kako sam otišao od mts-a i nisam imao tih problema sa računima. Sećam se da ih je bilo. Iskreno, ako će to da se dešava, odustajem odmah po cenu da je dosta povoljnije. Jer vreme uloženo na žalbe može mnogo kvalitetnije da se potroši...
 
Ma žalbu sročim za dva minuta :)
Uglavnom oko mesečne naknade i TV paketa su problemi. Samoizazvali su ih.
Nisam pametan šta da kažem, vidim da za net i mobilni ima baš puno dobrih ponuda. Imam do januara ili februara ugovornu obavezu pa se nešto ne intersujem preterano.
 
Koliko si dana pre isteka ugovora ovo uradio? Vidim da su te zvali tek posle nedelju dana.
Da li si ih plašio sa nekom konkretnom konkurencijom?
Da li za ovo mora da se ode u poslovnicu?
Nesto si ti pobrkao tu malo :) ugovor je isticao 27.04, zahtev za IDP sam podneo sutra, 28.04, a zvali su 29.04

Nisam ih plašio, a i ova što je zvala je odmah ponudila 24x50% tako da sam samo rekao okej, kaze idite do poslovnice čekaće vas specijalni ugovor, potpisao i to je to

Da li je neko uzimao ovaj LTE bekap? Konkretno me zanima da li sim kartica moze da se izvadi iz rutera i koji ruter daju?
 
Ako nekog mrzi da ide do poslovnice, mogu da taj ugovor pošalju na mail i čim dobiju odgovor da se potencijalni korisnik slaže, vrlo brzo aktiviraju uslugu 😃
 
Jesu aktivirali jos nekome tv dodatke sami?
 
Nisu aktivirali, ali uspešno fakturišu besplatne tv dodatke, u okviru Box paketa.
 
Jesu aktivirali jos nekome tv dodatke sami?
Meni u januaru. Sam sam aktivirao dva besplatna prema ugovoru i gledaj unazad. Oni aktivirali i treći dodatni.
Dva meseca su kroz račun vukli naplatu tih koje sam aktivirao, a taj sporni nisu (deaktiviran odmah isti dan).

Stiglo izvinjenje zbog velike greške sa njihove strane, ali ni danas danas nije stigao odgovor kako mogu da vršljaju po mom nalogu bez mog odobrenja u vezi uključivanja usluga koje se naplaćuju. Posebno ako nisam podneo zahtev za njima, uz promenjen pin kod za kupovinu i limit kupovine podešen na nulu. Te stvari moram prvo da izmenim da bi uopšte i moga nešto da aktiviram.
Dobro, znam da mogu oni sve daljinski da premoste i rade šta im je volje, nisam baš toliko glup. Ali nije se dešavalo više od tada pošto se zahtev odnosio i na to da mi se dotavi snimak razgovora ili prepiske gde zahtevam uključivanje dodatnih usluga radi podnošenja tužbe zbog novčane prevare. Uglavnom im tako napišem žalbu na račun,
.... Za uslugu ________ molim Vas da mi dostavite dokumentovan lični zahtev za aktiviranjem usluge koju ste neovlašćeno aktivirali i naplatili radi podnošenja tužbe za prevaru korisnika ....
Posle toga nemaš više uglavnom problema :) Ali neće niko da se zeza sa tim tužbama, te nepotrebne glavobolje, te gubljenje vremena... pitao par drugara.
Daleko mi je još istek ugovora pa videćemo kako će da bude dalje, mnogo toga može da se promeni za 10ak meseci.
 
Nažalost, dešava se... Pominjao sam da sam skorije pomogao jednoj starijoj osobi da napiše pritužbu RATEL-u zbog sličnog problema. To se, doduše, odnosilo na Supernovu, ali isti je princip. Konkretno, istekom ugovorne obaveze je osoba prebačena na aktuelni osnovni TV paket (imala je samo kablovsku, to je to) i iz nekog razloga joj je automatski aktiviran i naplaćen dodatni/kombo filmski paket. Ni nakon više prigovora (uključivali su upravo zahtev da se dostavi dokumentovano kako je i zašto taj dodatni paket aktiviran, ali su taj aspekt sve vreme ignorisali) nisu želeli to da storniraju, tako da je ugovor raskinut, a RATEL-u poslata pritužba, nakon čega je to rešeno. Istovremeno su uspeli da izgube korisnika (sad se gleda antena za dž, srećom je to dovoljno toj osobi) i da se kompromituju (da tako kažem, jer su prijavljeni RATEL-u, a stvar je rešena u korist korisnika).
 
ima li ko net iz 4uBox4 da ne koristi i hteo bi neki dogovor da ubaci broj za koriscenje tog neta?
 
Da li neko zna moze li jos uvek IPTV da se koristi na drugoj fiksnoj liniji (na istoj adresi) a da se ne razbija BOX paket? Znaci da imam BOX 4 plus još jednu fiksnu liniju na kojoj bi bio realizovan IPTV iz BOX paketa a internet na liniji koja je sastavni deo BOX paketa ili sad mora i IPTV i DSL na liniji koja je u paketu
 
Nazad
Vrh Dno