Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ja sam podneo prigovor 04.04. za martovski racun. Jos se ne javljaju, ali salju opomenu za uplatu..Sve isto ko proslog meseca.
Meni su napokon odradili februar i mart, usvojili prigovor, al u januaru sam platio (cekajuci korekciju) veci racun, ostale sam uplacivao umanjeno za buduce korekcije, i za tu jednu povecanu (januarsku) uplatu. Trebalo bi da sam na nuli ustvari cak da imam i par dinara vise uplacenih, medjutim kad gledam kroz portal ili aplikaciju, pise da im dugujem tu cifu koju sam uplatio vise za januar. Dakle, januar stigne racun uvecan za 1000, platim ga i ulozim prigovor i umanje mi racun za 1000. Februar isto dobijem uvecan za 1000, al uplatim 2000 manje (umanjim za 1000 sto je povecan racun i za 1000 sto sam im ostavio u januaru viska), mart dobijem uvecan za 1000, uplatim im 1000 manje. Koriguju i februar i mart i sad im kao dodjem 1000 dinara jos za februar :D
 
Meni su napokon odradili februar i mart, usvojili prigovor, al u januaru sam platio (cekajuci korekciju) veci racun, ostale sam uplacivao umanjeno za buduce korekcije, i za tu jednu povecanu (januarsku) uplatu. Trebalo bi da sam na nuli ustvari cak da imam i par dinara vise uplacenih, medjutim kad gledam kroz portal ili aplikaciju, pise da im dugujem tu cifu koju sam uplatio vise za januar. Dakle, januar stigne racun uvecan za 1000, platim ga i ulozim prigovor i umanje mi racun za 1000. Februar isto dobijem uvecan za 1000, al uplatim 2000 manje (umanjim za 1000 sto je povecan racun i za 1000 sto sam im ostavio u januaru viska), mart dobijem uvecan za 1000, uplatim im 1000 manje. Koriguju i februar i mart i sad im kao dodjem 1000 dinara jos za februar :D

Preporuka na bazi ličnog iskustva: ili platite račun na koji se žalite u potpunosti (npr. da ne bi rizikovali isključenje) i naknadno tražite preknjižavanje viška, ili sačekajte da stigne korigovani račun.

Sve međuvarijante samo komplikuju ono što je već nepotrebno komplikovano...
 
Upravo tako, zbog tih komplikacija sad moraš da im tražiš da ti višak iz januara preknjiže na februar. Automatski im se uplate na ime storniranog računa preknjižavaju na ime korigovanog, ali sa viškovima često bude frke, kao u ovom slučaju. Ti njima faktički i duguješ tu hiljadu za februar, jer je taj račun nezavisan od januara, koji si preplatio. Biće svakako rešeno nakon što im se požališ, ali bez veze se zakomplikovalo zbog načina na koji knjiže.
 
Upravo tako, zbog tih komplikacija sad moraš da im tražiš da ti višak iz januara preknjiže na februar. Automatski im se uplate na ime storniranog računa preknjižavaju na ime korigovanog, ali sa viškovima često bude frke, kao u ovom slučaju. Ti njima faktički i duguješ tu hiljadu za februar, jer je taj račun nezavisan od januara, koji si preplatio. Biće svakako rešeno nakon što im se požališ, ali bez veze se zakomplikovalo zbog načina na koji knjiže.
A fora je sto i nije tacno 1000 nego recimo 1005 dinara, a ja odbijam 1000. Tako da se i po tih 5 dinara viska gubi bez bilo kakvog traga, a trebalo bi da su na mojoj strani
:D
 
A fora je sto i nije tacno 1000 nego recimo 1005 dinara, a ja odbijam 1000. Tako da se i po tih 5 dinara viska gubi bez bilo kakvog traga, a trebalo bi da su na mojoj strani
:D
Onda 1000 da ti preknjiže na februar, a tih 5 na april ili im iz fazona tražiš da ti uplate na tekući račun (svakako imaš pravo da ih nekako izvučeš). 😂

5 dinara je kamata sto nisi platio racun na vreme.
Zapravo je zanimljivo pitanje da li bi zaračunali kamatu nakon preknjižavanja. Datum uplate je bio pre dospeća, ali ne na pravi poziv na broj. 🤷‍♂️
 
Juče sam otišao i uplatio martovski račun koji je bio korigovan sa 2554 na 2104 din. jer sam se žalio ratelu zbog povećanja cena i žalba mi je usvojena... U svakom slučaj tražio sam da mi i ovaj korigovani martovski račun od 2104 din. bude umanjen jer sam januarski i februarski platio više nego što je trebalo. Bio sam u mts-u i rečeno mi je da uplatim 700 din manje u pošti, što sam i uradio. E sad vidim da mi u aplikaciji piše da je račun delimično izmiren i da imam još 650 din da platim. E sad moje pitanje je dal će mi račun za april biti uvećan za toliko pa opet moram da se žalim ili šta? Malo mi je naporno da se ganjam s njima za korekcije računa milion puta, jer naprimer kad uložim prigovor preko aplikacije nekad se desi da čekam i do 20 dana na odgovor tj. korekciju i onda moram da se cimam do njih i da čekam u redu itd.
 
Po ne znam koji put, bez ljutnje, nisi dužan ama baš ništa da platiš dok je račun u reklamaciji.
Onog momenta kada ti se ispostavi korigovani račun (ili ne dosatvi u slučaju odbijanja) imaš na njemu rok dospeća.
Reklamirani račun tada možeš da vidiš pod statusom storniran (ili aktivan ili ne znam kako, sve reklamcije su mi usvojene), a korigovani pod statusom neizmiren.
Sve ostalo ti je bespotrebno komplikovanje sopstvenog života.
 
Da, al dok se oni smisle da mi dostave i storniraju račun prođe mesec dana i ja dobijem opomenu za isključenje em što mi pri kraju meseca ode kinta na druge stvari pa nemam ni da platim račun na kraju krajeva. Ja mislim da sam jedno dva puta ulagao prigovor na račun kada su mi "slučajno" naplatili jedan dodatni risiver više, i onda prođe jedno 20 dana od mog prigovora oni meni pošalju opomenu za isključenje ja platim račun i onda oni posle par dana prihvate moj prigovor i kao storniraju račun.
 
Slali su i meni te generičke poruke za isključenje. Sistem im je loš po tom pitanju, ma generalno je loš :)
Nije tvoj problem koliko prođe dana. Za potršene pare ne mogu da pomognem, nije da mi se ne dešava :) ali imaš na korigovani račun opet rok od 14 ili 15 dana.

EDIT: Imaš negde u odgovoru ili zavedenom broju prigovora, da li sms ili mail, da nisi dužan da platiš bilo šta dok se ne reši prigovor. Pročtaj, sigurno piše u obaveštenju.
 
@nesa69
Nema u sms-u i mejlu takve formulacije da nisam dužan da platim dok se ne reši reklamacija.
I ja sam bio ovog meseca u sličnoj situaciji, nisu mi odgovorili na prigovor, pa nisam hteo da rizikujem da mi isključe net zbog male sume na koju sam se žalio. Znam da ne bi trebalo ali, kao što ti i reče, sistem im je loš, moguće je da fasujem isključenje iako ne bi trebalo, pa da se onda preganjam s njima. Mnogo više gubim u tom slučaju.
 
Jel ima nekih popusta za Box pakete?
 
Ima, zavisi jesi novi stari korisnik. Zavisi jesi na optici ili bakru i kako ispregovaras. Ako prelazis sa SBB-a mozes dobiti 16 meseci po dinar box3, to je moja sestra pre skoro dva meseca dobila kad presla iz SBB
Ako imas 12 meseci u Telekomu samo fixni broj , mozes dobiti 24 meseca po dinar box3 a placas samo fixni i dalje.
 
Box3 koristim a istekao mi ugovor nudili 6 meseci 50%. da li ce ponuditi vise ako podnesem zahtev za raskid ili prelaz kod drugog provajdera?
 
Nisam ali ima uslova za optiku. zato se razmisljam
 
Jel postoji box 2 samo net i tv? Zanima me optika a fixni i mobilni mi ne trebaju
 
@nesa69
Nema u sms-u i mejlu takve formulacije da nisam dužan da platim dok se ne reši reklamacija.
I ja sam bio ovog meseca u sličnoj situaciji, nisu mi odgovorili na prigovor, pa nisam hteo da rizikujem da mi isključe net zbog male sume na koju sam se žalio. Znam da ne bi trebalo ali, kao što ti i reče, sistem im je loš, moguće je da fasujem isključenje iako ne bi trebalo, pa da se onda preganjam s njima. Mnogo više gubim u tom slučaju.
U pravu si, pogrešio sam. Pogledao kod mene i isto nema. Onda su mi tako rekli u razgovoru sa korisničkim, kada mi je jednom stigla ta opomena. Imao sam pozitivno rešenje prigovora ali naravno nemam dokaza za to, ne snimam razgovore.
Imaju i oni rokove za rešavanje, koje su ispoštovali pa uglavnom nisam ulazio u te rokove za opomene. Obratiću pažnju na to sledeći put.

Potražio sam kod njih na sajtu u korisničkoj zoni. Piše kod njh u uslovima, da si dužan da platiš neosporen deo računa ako imaš prigovor po stavkama (kao dodatni tv paketi), tj, na deo računa. Ako je ceo račun onda prosek za tri prethodna meseca.
Imao sam muke oko povrata uplaćenog viška, pa izbegavam bilo šta sa njima unapred.
 
Jel postoji box 2 samo net i tv? Zanima me optika a fixni i mobilni mi ne trebaju
To se zove box3 i ima net+tv+fiksni. Ako te nervira to što imaš fiksni ne moraš ga koristiti i računaš kao da je box2 bez fiksnog.
Nemoj da si kao moja baba koja nije htela (pre mnogo godina) da kupi prašak za veš jer su uz njega davali cd poznatog pevača. Kaže, oni hoće da mi naplate i taj cd, neću da ga platim pa makar bio najjeftini i najbolji prašak
 
uvedena opcija LTE backup 700 din za optički pristup:

1745842321050.png

sličan princip kao nekad što je bio sim-backup za DSL
 
Ovo jednostavno nije tačno.
Ja imam ili sam pak imao Max TV paket koji je uključivao skoro sve kanale/pakete osim reality-elite i madjarskog paketa. Dobar broj kanala više ne mogu da gledam iako mi je ranije sve radilo. ....
ima li nekih vesti? odbili te ili ti vratili kanale?
 
uvedena opcija LTE backup 700 din za optički pristup:

sličan princip kao nekad što je bio sim-backup za DSL
Hm, ako ovo moze da se koristi unlimited uz osnovnu optiku, to je dobra opcija za one koji imaju svoj ruter sa dual wan pa da se bonduje i dobije brzi net... naravno ako moze da se koristi tako, ako ne uslovljavaju da je samo bekap kad main linija padne

oko 15h danas sam podneo zahtev za IDP broj, cekam da me nazovu
 
Nazad
Vrh Dno