E pa to je to, išao si preko sajta. Ovi klinci se ne bave time, kad im stigne na Viber tvoja LK spakuju ugovor, ubace u sistem i čekaš call centar da zakažu montažu.
U tvom slućaju "nešto drugo" što bi mogao da im daš što mi pada na pamet je npr. printout LK gde se vidi adresa stanovanja, neki račun (Infostan, EPS) tog već postojećeg korisnika vezan za neku drugu adresu, a tvoj vezan za aktuelnu adresu (da se spakovati u Photoshop-u) itd, tako da mogao si i oko toga da se snađeš, ali kažem ti kad ideš preko akvizitera ništa ti to ne treba, ono jedino što može da bude problem je ako je već zauzeto optičko vlakno za isti stan, u tom slučaju se samo napravi kraća pauza (max par dana) između razduživanja "starog" i startovanja usluge "novom" korisniku.
U tvom slućaju "nešto drugo" što bi mogao da im daš što mi pada na pamet je npr. printout LK gde se vidi adresa stanovanja, neki račun (Infostan, EPS) tog već postojećeg korisnika vezan za neku drugu adresu, a tvoj vezan za aktuelnu adresu (da se spakovati u Photoshop-u) itd, tako da mogao si i oko toga da se snađeš, ali kažem ti kad ideš preko akvizitera ništa ti to ne treba, ono jedino što može da bude problem je ako je već zauzeto optičko vlakno za isti stan, u tom slučaju se samo napravi kraća pauza (max par dana) između razduživanja "starog" i startovanja usluge "novom" korisniku.