Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

E pa to je to, išao si preko sajta. Ovi klinci se ne bave time, kad im stigne na Viber tvoja LK spakuju ugovor, ubace u sistem i čekaš call centar da zakažu montažu.
U tvom slućaju "nešto drugo" što bi mogao da im daš što mi pada na pamet je npr. printout LK gde se vidi adresa stanovanja, neki račun (Infostan, EPS) tog već postojećeg korisnika vezan za neku drugu adresu, a tvoj vezan za aktuelnu adresu (da se spakovati u Photoshop-u) itd, tako da mogao si i oko toga da se snađeš, ali kažem ti kad ideš preko akvizitera ništa ti to ne treba, ono jedino što može da bude problem je ako je već zauzeto optičko vlakno za isti stan, u tom slučaju se samo napravi kraća pauza (max par dana) između razduživanja "starog" i startovanja usluge "novom" korisniku.
 
Da li je realno da su podigli cenu tek tako, a da nisu na dovoljno transparentan način učinili to? Kada sam potpisivao ugovor, cena je bila 4300 RSD, a sada je 5000. Da li mogu nekako da ih tužim ili barem da dobijem neku uslugu zauzvrat?
 
Tako je bilo i pre i o tome se diskutovalo još pre nekoliko meseci, a rok je bio mesec dana da uložiš prigovor, tražiš da zadržiš cenu koja je bila kad si potpisao ugovor ili da raskineš ugovor. Prelistaj temu i videćeš šta pišu čalnovi na forumu.
 
ili barem da dobijem neku uslugu zauzvrat
Što se ovoga tiče, po cenama koje si naveo, čini se da si sad prebačen na BOX 3 M, a da si ranije bio na nekom ekvivalentnom, tj. da ti je kombinacija fiksni, internet i TV. Sa fiksnim nije bilo promena. Kod interneta su izjednačene brzine ukoliko si na optici (400/400 umesto 400/200), ali nema promena ako nisi (50/8). Televiziji je promenjen koncept, pa sad imaš manje osnovnih kanala, ali su uvedena četiri tematska paketa (filmski, muzički, dokumentarni, dečji), od čega ti imaš pravo na dva (mesečno možeš da ih menjaš, a podrazumevano su aktivni filmski i dečji), pa se to u neku ruku izniveliše. Pa sad, da li si migracijom dobio nešto vredno povećanja cene ili ne...
 
jel radi normalno sajt moj.mts.rs? unesem korisnicko ime i loziku i nista. nit "vrti" nit se nesto desava. probao na tri browsera, isto. da nije nesto kod mene?
 
Što se ovoga tiče, po cenama koje si naveo, čini se da si sad prebačen na BOX 3 M, a da si ranije bio na nekom ekvivalentnom, tj. da ti je kombinacija fiksni, internet i TV. Sa fiksnim nije bilo promena. Kod interneta su izjednačene brzine ukoliko si na optici (400/400 umesto 400/200), ali nema promena ako nisi (50/8). Televiziji je promenjen koncept, pa sad imaš manje osnovnih kanala, ali su uvedena četiri tematska paketa (filmski, muzički, dokumentarni, dečji), od čega ti imaš pravo na dva (mesečno možeš da ih menjaš, a podrazumevano su aktivni filmski i dečji), pa se to u neku ruku izniveliše. Pa sad, da li si migracijom dobio nešto vredno povećanja cene ili ne...
Kako se izniveliše kad smo pre imali sve to uključeno u cenu, a sad moramo da biramo?
 
Pa iznivelisalo se u odnosu na konkurenciju. Dok je SBB imao totalni monopol (čitaj skoro 15god.) Telekom je davao u svim paketima sve i svašta samo da dođe do korisnika. To je bilo nemoguće na SBB-u, a i cene su uvek bile veće. Navikli Telekomovi korisnici da za 3000 din. imaju sve, pa i HBO+.To se završava ovim paketima koji su isto tako iznivelisani sa ponudom SBB-a. I cenom, a i sadržajem od kad je Telekom uzeo veći deo tržišta.
 
Zvaće vrlo brzo, ali je pitanje samo koliko će još ovakva ponuda biti aktuelna obzirom na već upadljiv monopol nakon skorijih promena vlasništva. No da ne idemo u off topic.
 
Nisu još uvek, pre nekoliko dana je neko već šisao da su identično ponudili 😃
 
Vi koji ste podnosili prigovor na martovske račune, da li ste dobili odgovor..? Razumem da se nije radilo zbog praznika, ali evo već 12 radnih dana i ništa. Rokovi prop’o.
 
Vi koji ste podnosili prigovor na martovske račune, da li ste dobili odgovor..? Razumem da se nije radilo zbog praznika, ali evo već 12 radnih dana i ništa. Rokovi prop’o.
Smaraj ih po društvenim mrežama, proslediće "urgenciju" što ih više smaraš 😁
 
Тако и код мене било, са тиме што сам изабрао златни због мале разлике у цени.
 
Koliko sam video razlika je samo u brzini DL (1000 vs 600) i kombo paketa (4 vs 3) i kako mi to samo po sebi ne znači puno dovoljan mi je i ovaj beli umesto zlatnog.

Jedino što mi je mobilni paket bio na pola puta do isteka ali kako nisam planirao da bilo šta menjam niti da uzimam novi uređaj uz produžetak ugovora po isteku ugovora za mobilni i po tom pitanju mi je ovo OK.
 
Razlika je i u video klubu (Zlatni ima sve dodatke sem Elite), ali i u mobilnoj tarifi. Uz Beli ti ide Soko lite, a uz Zlatni bi ti išao Soko max.
 
Vidim ali je sva ta razlika meni lično nepotrebna tako da bih svakako plaćao više ono što realno ne koristim (400Gb mi je i više nego dovoljno jer sam do sada koristio 50Gb a realno trošio 10-15Gb mesečno), zonu 0 ne koristim uopšte...
Pitanje je samo da li ću uz novi ugovor morati ponovo da otkazujem net boost?
Btw, ako ima još nekoga iz Stepe ovde na forumu, pitao sam za Move i kažu da naše naselje nema uslove za tu opciju i malo sam zatečen pošto nisam baš u toku koji su to posebni uslovi potrebni!?
 
Vidim ali je sva ta razlika meni lično nepotrebna tako da bih svakako plaćao više ono što realno ne koristim (400Gb mi je i više nego dovoljno jer sam do sada koristio 50Gb a realno trošio 10-15Gb mesečno), zonu 0 ne koristim uopšte...
Pitanje je samo da li ću uz novi ugovor morati ponovo da otkazujem net boost?
Btw, ako ima još nekoga iz Stepe ovde na forumu, pitao sam za Move i kažu da naše naselje nema uslove za tu opciju i malo sam zatečen pošto nisam baš u toku koji su to posebni uslovi potrebni!?
Kada te budu zvali i ponudili 50 % trazis im odmah da ti ne uključuju Net Bost . Tako sam ja uradio kada sam produzavao 2 ugovora .
 
Pošto su te danas zvali, odmah pozovi call centar i traži da ti isključe Net Boost i neće ti računati za ovaj mesec. Uslov je upravo, kako su meni rekli, da se u prva 24 sata traži da se isključi.
 
Sad je pitanje od kada računaju 24 sata - od trenutka kada zovu ili kada se potpiše ugovor/pošalje mail sa saglasnošću sa uslovima?
Još im nisam odgovorio na mail pa ne znam da li ima svrhe da im onako uzgred napomenem da želim da mi isključe boost.
 
Nisam ni ja potpisao kad sam tražio da ga odmah isključe. Nazovi ih i traži da to dodaju uz zahtev. Razgovori se snimaju i miran si.
 
Zvali jutros iz MTS i ponudili 24x50% s tom razlikom da umesto Box 3L sada bude Box 4 Beli tj da se mobilni integriše u box paket s obzirom da sam do sada imao poseban ugovor za TV, telefon i net a posebni za mobilni.
Ne znaš šta bi bilo da nisi pristao da integrišeš i mobilni u box? Da li bi dali 24x50% za box3L?
 
Dali bi sigurno, ovo je bila opcija ponude koja mi je cenovno neznatno jeftinija (cca 100 dinara) uz nešto više toga što dobijam u odnosu na postojeće uslove.
 
мени је пре бокс 3 пакет био око 5,000 дин и тел око 2,500 дин. Сада за 4,000 дин месечно је исто или више него пре.
 
Vi koji ste podnosili prigovor na martovske račune, da li ste dobili odgovor..? Razumem da se nije radilo zbog praznika, ali evo već 12 radnih dana i ništa. Rokovi prop’o.
Ja sam podneo prigovor 04.04. za martovski racun. Jos se ne javljaju, ali salju opomenu za uplatu..Sve isto ko proslog meseca.
 
Nazad
Vrh Dno