Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Zvali su malopre sa broja 19813 i nista nismo resili. Prica kao navijena, ubedjuje me kao na pijaci koliko ce fantasticni benefiti bili prelaskom sa plavog Box 4 lite na novi ludilo paket. Na opasku da je cena od skoro 6000 din. za bakar i sada sumanuta, ona kaze kako je bakar zastarela tehnologija i kako se aktivno radi da cela Srbija bude pokrivena, pa da uzmem i to u obzir. Rekao sam sta sam imao, pa je rekla da ce me opet neko pozvati pre isteka 30 dana
Kakav rok od 30 dana? Kod jednostranog poskupljenja nema toga, raskid je momentalan!!!
 
Operaterka je mislila na rok od 30 dana od datuma objave o poskupljenju na sajtu, da nece ostaviti poslednji dan da mi jave, kako bih imao i ja vremena da odlucim, sto je ok. Svakako necu ostaviti poslednji trenutak za potencijalni raskid ugovora
 
Pozdrav svima.Istice mi za par dana UO za box crveni .Nemam optiku.Mozete li me posavetovati kad me budu zvali za produzenje ugovora koliko meseci po 50% mogu da mi nude.
 
Ako sam dobro razumeo, za prigovor zbog poskupljenja moze da se salje i preko forme na sajtu.

Da li je to ova forma ili neka druga?
 
Bilo je nove cene od 1.januara pa 5.januar sad promenili 9.januar. A mozda ce tako odlagati stalno. 😄
Kao da malo i tekst obavestenja menjaju.
Ako sam dobro razumeo, za prigovor zbog poskupljenja moze da se salje i preko forme na sajtu.

Da li je to ova forma ili neka druga?
Da , moze ta forma.
Pozdrav svima.Istice mi za par dana UO za box crveni .Nemam optiku.Mozete li me posavetovati kad me budu zvali za produzenje ugovora koliko meseci po 50% mogu da mi nude.
Oni ce nuditi malo (1-16) a ti trazi 24.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241206_120634_Opera.jpg
    Screenshot_20241206_120634_Opera.jpg
    91.1 KB · Pregleda: 75
Poslednja izmena:
Hahah, oni to opet promenili vest? Bese 1. Januar, pa 5., sad 9. Skontali valjda da ide vikend i Bozic, pa ostavili za posle praznika 😄 🤦‍♂️
 
Ološ je promenila zakon:
Čl. 52-112**
(Prestalo da važi)
https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_elektronskim_komunikacijama.html


Stari zakon pre izmene 2023:

Član 107 (sada obrisan):
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/290917/290917-vest5.html
Kod:
Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Dakle namerno su umanjili prava potrošača, kako bi mogli da ostavljaju obaveštenja na sajtu umesto da moraju da obaveste korisnike mejlom/sms-om, na sledećem računu itd. Da li je to uopšte moguće, pošto po ustavu nije moguće umanjiti stečena prava ili se to odnosi samo na manjine a ne i na prava potrošača? Ako ima neko od pravnika da zna nek napiše...
 
… zakonon relativno jeste jasan, za član 131 može da se kaže da je solidno pokrio ovu situaciju… ali, zbog njihovog upornog ponašanja da je sve po zakonu, mora i da se doradi… znaju dobro šta rade, prešlo im u naviku i očigledno da imaju neku računicu u celoj priči… u mom slučaju, sam sam kriv što sam ponovo sadio tikve sa njima…
Kao da neka konurencija postoji pa u Srbiji postoje dva i po operatora....i par nazovi operatora koji su krš...neki izbor baš i nema...
 
Mislim da je procenat ljudi koji neće na vreme saznati za promenu i preko 95%.
 
Ako sam dobro razumeo, za prigovor zbog poskupljenja moze da se salje i preko forme na sajtu.

Da li je to ova forma ili neka druga?
Ja sam poslao preko te, dobio sam povratni mail da su moj zahtev uzeli u razmatranje i da će mi se javiti u što kraćem roku
 
Promena datuma početka primene bez promena datuma objave je antidatiranje. Ima li uopšte u toj firmi nekih ozbiljnih pravnika, da im kaže da se to ne radi? Do prošle godine MTS je kod postojećih korisnika poštovao uslove ugovora do iteka istog. U tome su više poštovali zakone nego SBB, koji je to ignorisao i povećavao cene usluga tokom ugovorne obaveze. Međutim, od prošle godine i oni su počeli da krše osnovno pravo svojih korisnika, a to je da nema promene uslova tokom trajanja ugovorne obaveze, tj. 24 meseca. Muka mi je od silnih migracija, druga u toku godinu dana! Meni je ovo samo migracija na višu cenu. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
 
Pa raskini ugovor ako su ti povećali cenu ti bar znaš svoja prava....problem je što 95 % ne zna...
 
Muka mi je od silnih migracija, druga u toku godinu dana! Meni je ovo samo migracija na višu cenu. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Ja sam zbog migracije prošli put progutao poskupljenje. Sad ako bude trebalo ima na svakih mesec dana da migriram i to iz inata ako ništa drugo jer ovaj bezobrazluk prevazilazi svaku meru.

Problem je što je to na nivou cele države i ima oblasti gde migracija nije moguća a isto ovo rade.
 
Za dve godine od 07.11.2022. do 07.11.2024. do kada sam imao ugovor cena paketa mi je otisla sa 3850 na 5000 sto je povecanje od 30%. Ne znam za vas, ali ja nigde nisam cuo da je ista poskupelo vec samo da nam skacu plate.
 
Poslednja izmena:
Ima li negde u aplikaciji da se vidi broj ugovora, ili na racunu? Vidim samo sifru korisnika.
 
He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...

Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.

Samo nemojte molim vas vise da kukate.

Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu.
 
Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.
Ako neko nema drugu alternativu? Nismo svi u mogucnosti da predjemo kod drugih.
Ako se svi provajderi dogovore medjusobno da dignu cenu, jel i tad treba da cutimo?
 
He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...

Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.

Samo nemojte molim vas vise da kukate.

Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu.
Ti "ne dramis" zato sto ti ugovor istice za 15 dana, i placaces tu novu cenu kako god okrenes. Samo sto si zaboravio da napises da ces tada njima u poslovnici da dramis i trazis idp broj, da bi dobio 50% popust. 😉 Ja imam jos 18 meseci ugovor i naravno da cu da dramim sada, da mi nebi poskupeo paket posle samo pola godine otkada smo Mts i ja potpisali neki dogovor.
 
He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...

Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.

Samo nemojte molim vas vise da kukate.

Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu.
Nema svako mogucnosti da menja.
 
Ka
He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...

Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.

Samo nemojte molim vas vise da kukate.

Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu
… kakvo kukanje…?! Ja sam iskreno oduševljen koliko su ljudi postali svesni i odlučni… preterali su i tome mora da se stane na kraj! Nisu u pitanju bilo koji novci, ljudi brane princip!
 
Ovde niko ne kuka na MTS zato što nešto menjaju ili modifikuju pa su ljudi nezadovoljni u pogledu same usluge. Ovde ljudi kukaju jer nas mts otvoreno pravi budalama, gde ono što je potpisano ne važi, gde se vesti objavljuju što zabačenije i u nedelju uveče.

I pre neko što spomene da su drugi operateri povećavali cenu, da jesu. Ali su skoro 90% njih na jasno vidljiv način, porukama, na sajtu tako da se primeti, to postavili kao objašnjenje. Niko nije zatrpavao link o važnom obaveštenju u nekoj drugoj sekciji već je bio na jasno označenom mestu i niko se nije trudio iz petnih žila da zadrži korisnike kroz što manje moguće informisanje kao mts. I ovo nije prvi put, ovo je drugi put. A gde je drugi put, tu je treći i četvrti.

Ako je neko voljan nek se obrati nekom od udruženja za zaštitu potrošača da malo čuju o ovom slučaju.
 
Veceras sam u poslovnici podneo zahtev da mi ostane sve kao do sada (bez prelaska na novi paket) do kraja UO (jos 18 meseci, od toga 6 po dinar a 12 puna cena) ili da mi daju raskid ugovora bez penala.
Rok za odgovor je 8 dana.
 
Može li neko da napiše ovde neki template kako napisati prigovor, pogotovu neko od ovih koji su dobili pozitivan odgovor. Hvala svima.
 
@Kukavci... Da li vi shvatate da ne mozete nista da promenite??? Sta mislite da postizete time sto se zalite na forumu na ponasanje tamo nekih operatora, osim sto gusite temu?!

Bolje je da se pise o tim novim ponudama, o tim novim paketima koje nude. Ima clanova koji su vec nesto radili, stupili u pregovore i sl. zar nije bol;je da se procita nesto o tome, sta i kako nude, a ne da svako malo citamo kako je operator ovakav ili onakav?!
 
Vrh Dno