Kakav rok od 30 dana? Kod jednostranog poskupljenja nema toga, raskid je momentalan!!!Zvali su malopre sa broja 19813 i nista nismo resili. Prica kao navijena, ubedjuje me kao na pijaci koliko ce fantasticni benefiti bili prelaskom sa plavog Box 4 lite na novi ludilo paket. Na opasku da je cena od skoro 6000 din. za bakar i sada sumanuta, ona kaze kako je bakar zastarela tehnologija i kako se aktivno radi da cela Srbija bude pokrivena, pa da uzmem i to u obzir. Rekao sam sta sam imao, pa je rekla da ce me opet neko pozvati pre isteka 30 dana
Da , moze ta forma.Ako sam dobro razumeo, za prigovor zbog poskupljenja moze da se salje i preko forme na sajtu.
Da li je to ova forma ili neka druga?
![]()
Kontakt centar | mts - Tvoj svet
Imate pitanje u vezi vaših usluga, tarifa ili telefona? Kontaktirajte nas putem sajta!mts.rs
Oni ce nuditi malo (1-16) a ti trazi 24.Pozdrav svima.Istice mi za par dana UO za box crveni .Nemam optiku.Mozete li me posavetovati kad me budu zvali za produzenje ugovora koliko meseci po 50% mogu da mi nude.
Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.
Kao da neka konurencija postoji pa u Srbiji postoje dva i po operatora....i par nazovi operatora koji su krš...neki izbor baš i nema...… zakonon relativno jeste jasan, za član 131 može da se kaže da je solidno pokrio ovu situaciju… ali, zbog njihovog upornog ponašanja da je sve po zakonu, mora i da se doradi… znaju dobro šta rade, prešlo im u naviku i očigledno da imaju neku računicu u celoj priči… u mom slučaju, sam sam kriv što sam ponovo sadio tikve sa njima…
Mobilna sfera je mobilna optika i slično.je ne mobilna sfera...ai taj pożeljjo nepoželjni nije baš baš tako da...nema… postoji zainteresovani, četvrti… u mobilnoj sferi… ne i poželjan, po svemu sudeći…
Ja sam poslao preko te, dobio sam povratni mail da su moj zahtev uzeli u razmatranje i da će mi se javiti u što kraćem rokuAko sam dobro razumeo, za prigovor zbog poskupljenja moze da se salje i preko forme na sajtu.
Da li je to ova forma ili neka druga?
![]()
Kontakt centar | mts - Tvoj svet
Imate pitanje u vezi vaših usluga, tarifa ili telefona? Kontaktirajte nas putem sajta!mts.rs
Ja sam zbog migracije prošli put progutao poskupljenje. Sad ako bude trebalo ima na svakih mesec dana da migriram i to iz inata ako ništa drugo jer ovaj bezobrazluk prevazilazi svaku meru.Muka mi je od silnih migracija, druga u toku godinu dana! Meni je ovo samo migracija na višu cenu. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Ako neko nema drugu alternativu? Nismo svi u mogucnosti da predjemo kod drugih.Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.
Ti "ne dramis" zato sto ti ugovor istice za 15 dana, i placaces tu novu cenu kako god okrenes. Samo sto si zaboravio da napises da ces tada njima u poslovnici da dramis i trazis idp broj, da bi dobio 50% popust. 😉 Ja imam jos 18 meseci ugovor i naravno da cu da dramim sada, da mi nebi poskupeo paket posle samo pola godine otkada smo Mts i ja potpisali neki dogovor.He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...
Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.
Samo nemojte molim vas vise da kukate.
Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu.
Nema svako mogucnosti da menja.He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...
Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.
Samo nemojte molim vas vise da kukate.
Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu.
… kakvo kukanje…?! Ja sam iskreno oduševljen koliko su ljudi postali svesni i odlučni… preterali su i tome mora da se stane na kraj! Nisu u pitanju bilo koji novci, ljudi brane princip!He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...
Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.
Samo nemojte molim vas vise da kukate.
Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari