Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Nisu jedini koji ne funkcionišu.
 
Nisam radnik Telekoma niti ih pravdam, koristim njihovu optiku i koristiću dok mogu da plaćam, zabole me da li su pretplatio prava ili ne ali znam da kada su kupili prava nisu dizali cene, počeli su da dižu kako je počeo rat u Ukrajini i kako je skakala inflacija, kao i svi drugi što su podizali cene. Ne bavim se politikom i ne zanima me za koliko i kako su pokupovali lokalne provajdere. Kažem opet imali ste priliku da se proda Telekom, niste bili za to, kao ni za klubove a sada se bunite zato što su državne jasle, da je privatnik ćutali bi i plaćali kao što plaćate sbb ili Yettel, A1, itd.
 
Zaboravljate još jednu činjenicu, to nije nečija tamo privatna firma, i ja sam vlasnik te firme kao i većina vas sa foruma.

Ja ću koristiti telekom usluge dok ne dođe neko drugi na lokaciju sa ekvivalentnom uslugom. Čim se pojavi, odoh ja, Televiziju mogu da plaćam i SBB-u, mogu i Zlorionu, a mogu i da pređem kod Yettel-a, da ih bar malo kaznim.

Najveći problem je što su dostavili račun, a u računu ni najmanja reč o migraciji. To je protiv zakonito. Ne može više samo obaveštenje u delu servisne informacije. Tamo zabačeno na sajtu.
 
Nisam radnik Telekoma niti ih pravdam, koristim njihovu optiku i koristiću dok mogu da plaćam, zabole me da li su pretplatio prava ili ne ali znam da kada su kupili prava nisu dizali cene, počeli su da dižu kako je počeo rat u Ukrajini i kako je skakala inflacija, kao i svi drugi što su podizali cene. Ne bavim se politikom i ne zanima me za koliko i kako su pokupovali lokalne provajdere. Kažem opet imali ste priliku da se proda Telekom, niste bili za to, kao ni za klubove a sada se bunite zato što su državne jasle, da je privatnik ćutali bi i plaćali kao što plaćate sbb ili Yettel, A1, itd.
Niti se bavim politikom , niti me ko pitao za prodaju telekoma , i da me pitao sve se plasim da bi me poslusali.
Napraviti od telekoma jaku firmu i da donosi profit za to jesam.
Da bude socijalna sluzba neke a mi ostali da placamo, e za to nisam nikako. 😉
Samo pogledaj na kp, desetine hiljada boxeva iz telekoma se prodaje. O cemu pricamo obraza mi. 😄
Da nije rat u ukrajini kriv sto se raznosi vlasnistvo telekoma po KP.
 
Nisam radnik Telekoma niti ih pravdam, koristim njihovu optiku i koristiću dok mogu da plaćam, zabole me da li su pretplatio prava ili ne ali znam da kada su kupili prava nisu dizali cene, počeli su da dižu kako je počeo rat u Ukrajini i kako je skakala inflacija, kao i svi drugi što su podizali cene. Ne bavim se politikom i ne zanima me za koliko i kako su pokupovali lokalne provajdere. Kažem opet imali ste priliku da se proda Telekom, niste bili za to, kao ni za klubove a sada se bunite zato što su državne jasle, da je privatnik ćutali bi i plaćali kao što plaćate sbb ili Yettel, A1, itd.
naravno da se bunimo, jer su to naše pare, mi sve to finansiramo. a kad pročitam ovo 'ne bavim se politikom' i sl. okej, ne baviš se politikom u 2024. godini, a bukvalno je sve politika, pa i vazduh koji dišeš. ajde bre više..
 
Barem da kazes koja su dva nova zlatna pravila za korisnike?
  • Definisani rokovi za prelaz kod drugog internet provajdera kada se deli infrastruktura kao i definisane naknade.
  • Definisana net neutrality pravila i obaveza operaterima da dopuste korišćenje sopstvenog rutera.
Da mora da se postuje UO , ako operater ne postuje UO placa penale kao sto korisnici placaju? 😀
Ne plaća operater penale. Samo ti imaš pravo da ih napustiš. A oni moraju jasno i nedvosmisleno da te obaveste o promeni lično - svakog korisnika kog kači promena - lično.
 
@poglavicas
Obaveštenje o migraciji će verovatno biti na decembarskom računu što je i logično. Kome će i kad stizati i da li će biti vremena za prigovor (za one kojima donosi poštar), je već druga priča.
 
He, obicno ovaj HDMI pocne sa trolovanjem - Premier liga, a onda se prikljuci jos par njih i ubise temu, (tema je koliko vidim BOX Paketi), odnosno bacaju pricu na politiku. Cemu, dokle... Dosadni ste i Bogu i narodu.
 
Posle zahteva za raskid UO koji sam poslao mail-om 02. decembra i odgovora da će me neko pozvati, to se upravo dogodilo. Benefiti i cena ostaju nepromenjeni do isteka UO krajem jula 2025., paket Box 3 Max (TV, Tel, Net 600/300) migrira u Box 3L. Dobijam upload 600 dok gubim jedan od tv paketa, po automatizmu je to muzički ali se paketi mogu menjati na zahtev korisničkom centru (jedan za drugi). Migracija će se za korisnike kojima je istekla UO vršiti od 05. januara dok za korisnike sa aktivnom UO od 09. januara.
Tražio sam pisanu potvrdu dogovora. Prenela je zahtev nadležnom službi pa sada čekam da li ću dobi potvrdu u pisanoj formi.
 
@poglavicas
Obaveštenje o migraciji će verovatno biti na decembarskom računu što je i logično. Kome će i kad stizati i da li će biti vremena za prigovor (za one kojima donosi poštar), je već druga priča.
Ne može obaveštenje da bude uz decembarski račun. Operater mora da obavesti korisnika najmanje 30 dana pre stupanja promene na snagu. Ako je promena od 5.1.2025. poslednji rok za obaveštenje korisnicima je 6.12.2024. Tako kaže zakon koji mora da važi za sve.
 
Све док исто плаћа онај на АДСЛ/ВДСЛ-у и онај на оптици, не може се правдати пословна политика било ког оператора у земљи Србији, па ни државног МТС-а.

По тој уврнутој и апсурдној логици, празна кифла и хамбургер у Меку би коштали исто. Диференцијација и сегменатација корисника, услуга и цена па тек онда да разговарамо о тржишту. До тада, циркус, пијаца и бувљак, ако морам и ја ћу у њему да учествујем, нерадо, али ћу да учествујем.

Иначе, јавили ми мејлом да остаје иста цена пакета (Бокс 3, ВДСЛ) до истека уговора (у априлу) и да их контактирам пар месеци пред истека ради наставка сарадње на обострану корист.
 
Upravo mi je otac javio da su mu odgovorili na imejl u kojem je tražio da mu cena i uslovi za BOX 3 (fiksni+mobilni+internet) ostane ista do kraja UO (oktobar 2026), tačnije pozvali su ga telefonom i usmeno potvrdili da će cena i uslovi ostati isti. Tražio im je da mu to potvrde i pismeno, ali rekli su da nisu u mogućnosti da to urade i da može da se pozove na taj razgovor (ovo mi je sumnjivo), pa sam ga savetovao da odgovori na taj mejl u kojem mole za strpljenje i da kaže da se čuo sa njima i da mu samo pošalju i pisanu potvrdu.
I meni je tako rekla danas žena iz MTSa
 
Ako ponude da ostane ista cena, da li i dalje moze da se raskine UO?
Iskreno yettel nudi dosta bolje uslove, placao bih duplo manje tamo..
 
Može, ali uz plaćanje penala, jer oni pristaju da poštuju ugovor u tom slučaju.
 
Ama niko Vas ne lupa po ušima i ne tera puškom da koristite Telekom.
Ko ima drugu soluciju neka ide kod njih .
Ja ću 99% u Yetel i pored toga što ću zatražiti IDP .
Teta koja me je zvala danas reče mi da napišem im mail i tražim umanjenje cene i dodatak kanala koje gubim . Imam Box 4 Beli i gubim dosta kanala a net 600 / 600 mi ne treba .
Odmah mi je ponudila 6 meseci 50 % što sam i odbio . Ugovor mi ističe 26. 12 . 24.
Uzeo bih Yunet ali daljinski od Mi boxa je nezgodan za moju ženu da ga koristi i za taštu , a bilo bi mi jeftinije . *** .
Prebaciću i mob broj u Yetel , sve to preko akviziterke .
 
Нека неко од ових што им је одговорено позитивно на жалбу напише темплејт захтева за раскид УО како би олакшали другим корисницима да напишу правилно мејл.
 
Ja ne znam stvarno kojim jezikom, da li na Svahiliju možda treba pričati. Prekršili su osnovno pravilo a to je da je zaključeni ugovor za vreme njegovog trajanja zakon za obe strane. Tačka. Ako neko izdaje stan i ako mu ova druga osoba poveća kiriju, on ima pravo na raskid. Naravno, stanodavac je na gubitku.

Zamislite da banke dođu tako i menjaju uslove ugovora, nekom ko ima recimo omladinski račun cene paketa i slično i da ne šalju obaveštenja? I ako se menjaju, menjaju se retko.

I recimo nek sad neko uzme 24 meseca po 50% popusta, ko mu garantuje da će to imati do kraja? Jednom kad su počeli sa povećavanjem cena ljudima pod UO i kad im je prošlo neće statiti.
 
Нажалост, потезима оператора ништа више није гарантовано. Цена услуге, по овој монтипајтоновској логици, може расти сваких месец дана, чиме се сваки дати попуст обесмишљава. Уговор је постао пуко парче папира, видите да се мења на кварталном нивоу, још мало па ће на месечном.
Замисли да им корисник каже, плата ми не расте довољно да испрати растуће трошкове, ја ћу да вам плаћам мањи износ од уговореног, ако вам одговара настављамо, ако не раскинућемо уговор.
 
Poslednja izmena:
@Lich_king2 50% popusta ti je zagarantovano pune dve godine, znači ako se cena promeni i na tu novu veću cenu bi išlo 50%
Jeste, ali je poenta da ako ja zaključim sa tobom ugovor na osnovnu cenu + neke pogodnosti, imam neku predvidivost. Ukoliko se menja osnovna cena to su već promenjene okolnosti. Reč je o tome da je ozbiljno narušeno poverenje i da ih ništa ne sprečava da to rade na svakih 9 meseci kao sad primera radi.
 
Uvek imate izbora i da ne koristite mts ili bilo kog provajdera, ne odgovara vam cena ili tv sema, promenite provajdera ili kupite antenu i T2 Box i gledajte besplatno. Ne morate da finansirate ni radnike, ni sponzorstva, ni stranku, ni Premijer ligu. Razumem da čovek plaća vodu i struju jer mora da koristi, ovo apsolutno ne morate da koristite. Otvori sam firmu pa kada ti poskupi repromaterijal ti nemoj da dižeš cenu vec prodaj po istoj iako si u gubitku. Ne opravdavam poskupljenja svega naravno ali imam izbor da ne koristim neke usluge koje mi nisu prioritet. Kada ste imali priliku da se proda Telekom cu ste protestovali protiv toga, kao što ste se bunili i protiv privatizacije Zvezde i Partizana a sada vam smetaju sponzorstva kompanija tim istim klubovima.
Neka objavi na TV u jednom od silnih gostovanja da smo u hiperinflaciji i da će sve poskupeti .
 
Zašto bi neko objavljivao da će sve poskupeti kada je sve i poskupelo ali si ti prespavao ili si u nekom svom svetu koji tebi odgovara. 😉
 
Vrh Dno