Da u pravu si za obaveštenje 30 dana ranije, ali na intrenet stranici. Preko računa nisu u obavezi, ali računam da će uz novogodišnju čestitku i usputno provući komercijalnu migraciju koju svi žarko očekujemo samo ne znamo, ali će za pojedine biti kasno.Ne može obaveštenje da bude uz decembarski račun. Operater mora da obavesti korisnika najmanje 30 dana pre stupanja promene na snagu. Ako je promena od 5.1.2025. poslednji rok za obaveštenje korisnicima je 6.12.2024. Tako kaže zakon koji mora da važi za sve.
Pisano je već više puta:Da u pravu si za obaveštenje 30 dana ranije, ali na intrenet stranici. Preko računa nisu u obavezi, ali računam da će uz novogodišnju čestitku i usputno provući komercijalnu migraciju koju svi žarko očekujemo samo ne znamo, ali će za pojedine biti kasno.
Ovo su prva dva stava člana 131 i oni kažu da svakom korisniku mora da se posebno dostavi obaveštenje. To poruka na web stranici nije.Zakon o elektronskim komunikacijama
("Sl. glasnik RS", br. 35/2023)
Član 131
Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, [...] dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.
samo još da dodamPisano je već više puta:
Ovo su prva dva stava člana 131 i oni kažu da svakom korisniku mora da se posebno dostavi obaveštenje. To poruka na web stranici nije.
trajni nosač podataka označava svako sredstvo koje korisniku omogućava da sačuva podatke koji su mu namenjeni, da tim podacima pristupi i da ih reprodukuje u neizmenjenom obliku u periodu koji odgovara svrsi njihovog čuvanja (npr. papir, optički diskovi, USB fleš uređaji, memorijske kartice, hard disk računara i elektronska pošta)
Kvaka je u tome da "trajni nosač podataka" može biti:Pisano je već više puta:
Ovo su prva dva stava člana 131 i oni kažu da svakom korisniku mora da se posebno dostavi obaveštenje. To poruka na web stranici nije.
Nije tako bilo prošli put, u februaru-martu prošle godine. Imao si pravo da raskineš i ako ti odgovore da ostaje ista cena jer je to internia i personalizovana ponuda. Prelistaj temu, bilo je priče o tome da su ljudi raskidali iako su im govorili da ostaje ista cena.Može, ali uz plaćanje penala, jer oni pristaju da poštuju ugovor u tom slučaju.
Upravo su mene na optici sa tim paketom uveravali da dobijam svašta nešto. Plaćam trenutno tu punu cenu do isteka.Koristim box 4 plavi lajt paket na vdsl-u ,plaćam ga 5899, sad koliko vidim od 5 januara taj paket ne postoji ,prebacuju me na box 4 pavi,cena 6999 din.Nikakav benefit ja ne vidim za nas koji smo na vdsl-u,cena veća za 1100 din. I da predjem na box 2 m po ceni od 3199 din.ne vidim poentu.Mislim da mi koji smo na vdslu i adslu smo najgore prošli sa ovim njihovim merama.Još sam ja bar srećnik jer bar vučem tih 50mbita.
Ako je bilo takvih slučajeva, onda to jesu personalizovani dogovori u kome obe strane sporazumno odlučuju da se ne poštuje ugovor i da se potpuno i u celosti neizmenjen ugovor može prerano raskinuti bez plaćanja penala, u toku ugovorne obaveze. To ne može da bude pravilo i na to se ne može pozivati u svakom slučaju, pogotovo se na takve presedane ne može pozivati samo jedna strana. Radi se zapravo o sporazumnom bezuslovnom poništavanju ugovora koje su dogovorile obe strane. Ako tako nešto ide u korist obema stranama, onda je u redu. Ali, pravno gledano, tada je to na štetu firme, odnosno provajdera, jer nije dobila kompenzaciju za prevremeni prekid a ugovor je ostao neizmenjen. Takav službenik provajdera koji to dozvoli ima veliko ovlašćenje da radi na štetu sopstvene firme.Nije tako bilo prošli put, u februaru-martu prošle godine. Imao si pravo da raskineš i ako ti odgovore da ostaje ista cena jer je to internia i personalizovana ponuda. Prelistaj temu, bilo je priče o tome da su ljudi raskidali iako su im govorili da ostaje ista cena.
Na kraju krajeva, podnesete zahtev za raskid pismeno u poslovnici po članu 131 i ne javljate se na telefon
Radi odlično i sa MTS daljincem koji ima bluetooth logo graviran pozadi. Bilo je priče da može da se kupi za dinar prvi dodatni. Obavezno proveriti da ima na poleđini Blutooth logo, kod zamene tri komada sam dobio jedan bez logoa. Besplatna je zamena u poslovnici.Probaj da nadjes neki polovan eon daljinski (mozda moze i kod sbb da se kupi), vidjao sam ih i na KP. Sa njim radi taj mi box (imam ga i ja).
Nisi me dobro shvatio. Kad sam rekao personalizovani mislio sam na to da te pozovu i kažu vama ostaje ista cena.Ako je bilo takvih slučajeva, onda to jesu personalizovani dogovori u kome obe strane sporazumno odlučuju da se ne poštuje ugovor i da se potpuno i u celosti neizmenjen ugovor može prerano raskinuti bez plaćanja penala, u toku ugovorne obaveze. To ne može da bude pravilo i na to se ne može pozivati u svakom slučaju, pogotovo se na takve presedane ne može pozivati samo jedna strana. Radi se zapravo o sporazumnom bezuslovnom poništavanju ugovora koje su dogovorile obe strane. Ako tako nešto ide u korist obema stranama, onda je u redu. Ali, pravno gledano, tada je to na štetu firme, odnosno provajdera, jer nije dobila kompenzaciju za prevremeni prekid a ugovor je ostao neizmenjen. Takav službenik provajdera koji to dozvoli ima veliko ovlašćenje da radi na štetu sopstvene firme.
Problem je što ni oni ne mogu znati da li će u budućim kvartalima (narednim godinama), ponuda paketa od distributera televizijskog sadržaja biti cenovno zadovoljavajuća za njih da bi ponudili kroz kablovsku, kao što je bio problem jedne godine sa Discovery Inc i još nekim kada su ih izbacili iz ponude.Meni je samo neverovatno da zakon nije tako napisan(nisam pravnik)da UO potpisana na koji god rok ne moze da se menja i tacka.
Nema mi sta da pisemo pretimo trazimo itd trebalo bi to da bude pravilo.
Ugovor je obavezujuca stvar i mozes ti da menjas uslove cene sta god ali za nove korisnike i po isteku istog.
Po meni bi ovo trebalo vec odavno da bude predmet ozbiljne grupne tuzbe potrosaca, pravi se opasan presedan.
Ovo je njihova stvar, ne moja(nasa).Problem je što ni oni ne mogu znati da li će u budućim kvartalima (narednim godinama), ponuda paketa od distributera televizijskog sadržaja biti cenovno zadovoljavajuća za njih da bi ponudili kroz kablovsku, kao što je bio problem jedne godine sa Discovery Inc i još nekim kada su ih izbacili iz ponude.
Onda se digla kuka i motika, te su uspeli da obnove saradnju po tada novoj, većoj ceni za njih, ali čini mi se da nije došlo do povećanja cene računa. Ovo im je neka fluktuirajuća šema, baš zbog tih promena na tržištu, sa ovim njihovim dodatnim zamajavanjem sopstvene ponude.
Zvali su malopre sa broja 19813 i nista nismo resili. Prica kao navijena, ubedjuje me kao na pijaci koliko ce fantasticni benefiti bili prelaskom sa plavog Box 4 lite na novi ludilo paket. Na opasku da je cena od skoro 6000 din. za bakar i sada sumanuta, ona kaze kako je bakar zastarela tehnologija i kako se aktivno radi da cela Srbija bude pokrivena, pa da uzmem i to u obzir. Rekao sam sta sam imao, pa je rekla da ce me opet neko pozvati pre isteka 30 danaJa sam pisao 2. decembra preko kontakt forme trazeci da uslovi ostanu isti do kraja UO, 3. ujutru su odgovorili da ce me neko pozvati da predstavi ponudu. Niko jos uvek nije pozvao. U februaru, na primer, je odmah nakon tog njihovog odgovora otvorena ''smetnja'' na Moj MTS portalu, pisalo je da je u obradi i odmah sutradan me je neko pozvao. Isto tako su me pozvali jos jednom kada je prigovor uvazen i potvrdili mejlom ono sto je izreceno u razgovoru. Sada to dosta traljavije ide, videcemo, ima vremena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari