Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@Kukavci... Da li vi shvatate da ne mozete nista da promenite??? Sta mislite da postizete time sto se zalite na forumu na ponasanje tamo nekih operatora, osim sto gusite temu?!

Bolje je da se pise o tim novim ponudama, o tim novim paketima koje nude. Ima clanova koji su vec nesto radili, stupili u pregovore i sl. zar nije bol;je da se procita nesto o tome, sta i kako nude, a ne da svako malo citamo kako je operator ovakav ili onakav?!
Tema je o operateru. Ljudi iznose svoja iskustva sa operaterom. Jel to tesko da se shvati? Ovo nije tema koja se bavi samo vestima i obavestenjima operatera, ljudi iznose svoja iskustva, kakva god da su, sa operaterom. Sta i kako nudi operater, to mozes da vidis na njihovom sajtu. Ako tebi nije bitno kakav odnos operater ima sa svojim korisnicima, za nekoga je to veoma bitno. Mnogo kukas za nekoga ko je iznad situacije.
 
Ljudi jako je bitno da svima koje poznajete, a za koje znate da imaju mts usluge, prenesete informaciju da od 09.01.2025. sledi poskupljenje i da imaju pravo ili da podnesu prigovor ili raskinu ugovorenu obavezu. Ja sam veceras komsijama preneo informaciju i kad sam im rekao koliko poskupljuje box 4 odmah su zvali call centar. Posle 42 minuta cekanja rekli su im da ce ih neko pozvati. Bili su jako zahvalni a ja sam se osetio bas lepo zbog toga a nadam se da ce izgurati da zadrze i staru cenu. Kada nece na transparentan nacin da informisu korisnike moramo mi koji imamo ovakvu informaciju da prenosimo dalje.
 
Под хитно да се неки од форумских колега упосле код провајдера, још да некакав блог или телњуз страну отворе....да нама, простом и кукавном пуку објасне како нам је добро и да је природно да је уговор исто што и Перфекс, мало грубљи додуше.

Што се тиче писања МТС-у, напишите да вам појасне да ли вам се мења уговор и цена. Ако се мења, тражите да остане по старој или тражите раскид, понудиће вам останак на садашњим условима до истека уговора. Ако не одговара, раскид ...
 
Zvali danas sa ponudom dve godine besplatno internet i TV. Javio se moj otac i odbio, jer stalno zovu sa nekim ponudama a on se ne razume. Ja ih kasnije zvao i prihvatio. Samo fiksni 659,00 dinara se plaća. To je ponuda za stare korisnike koji duže od godinu dana koriste samo fiksni. Ponudili dve opcije, internet preko fiksnog telefona 20Mb/s ili optika od supernove 250Mb/s stim sto moraju da sprovode kablove ponovo. Pristao sam na drugu opciju.
 
He, ovo je postalo k'o neki KALIMERO forum. Cemu tol'ka drama, padanje u nesvest, plakanje...

Imaju sva prava da podignu cenu i mi imamo sva prava da zbog toga raskinemo ugovor. Kome odgovara, on ce da ostane kod njih, kome ne odgovara neka predje kod drugih... Kraj price.

Samo nemojte molim vas vise da kukate.

Evo, meni UO istice 22. 12. i ako se dogovorim sa njima ostacu, ako ne, prelazim bilo u Yettel, bilo u SBB. I tu se sva moja prica na tu temu zavrsava, te bih zaista molio clanove da nas ne guse svojim "mukama". Imate mesec dana fore, razmislite sta cete ali nemojte da ubijate temu.
Za 24 godine koliko sam na ovom forumu, ovo je vrv najgluplja izjava koju sam pročitao.
 
Neka se javi neki agent ili neka posalje neko broj od agenta. Imamo samo fiksni kod mtsa. Nesto se agent ne javlja na telefon koji je ponudio tv, net gratis.
 
Za one koji su podnosili prethodno zalbu na promenu cena kada je bilo prvi put, do vazi do kraja ugovorne obaveze i nista se ne menja. Ono sto oni nude pre isteka ugovora je 9 meseci po 50%. Tako da u mom slucaju za ovaj jedan BOX 4 cu cekati da istekne, traziti IDP broj, pa ako se ne jave posle 3 dana, Yunet eto me.
 
Može li neko da napiše ovde neki template kako napisati prigovor, pogotovu neko od ovih koji su dobili pozitivan odgovor. Hvala svima.
Ovo je neki šablon, korišćen i u februaru i sada...

Poštovani, dana 01.12.2024.godine na vašem sajtu mts.rs u delu korisnička zona/ vesti/servisne informacije objavili ste informaciju da će od 05.01.2025.god. važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.

Na broju telefona 064 xxx xxx koristim usluge mobilne telefonije i imam ugovornu obavezu po ceni koja je bila aktuelna prilikom potpisivanja ugovora.

U skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama ovim putem izjavljujem da kao korisnik usluga nisam saglasna sa navedenim izmenama, pa iz tog razloga podnosim zahtev za raskid pretplatničkog ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom. Navedene izmene direktno utiču na mene iz razloga što je istim definisana nova skuplja cena paketa Omorika koju ne želim da plaćam.

Ime i prezime korisnika
Adresa korisnika
Broj telefona
 
Ja sam im se javio sa pitanjem šta će biti sa Box 2 Net+Fiksni 600/300 posle 9. januara 2025, jer taj paket više neće postojati, već samo 400/400. Moja pretpostavka je da će me prebaciti na taj 400/400 po istoj ceni. Da li neko od vas zna na koji paket će emigrirati ovaj Box 2?
 
Zvali me da mi kažu da će do kraja ugovora da bude ista cena i paket. Kraj ugovora mi na proleće 2026.
 
Ja sam im se javio sa pitanjem šta će biti sa Box 2 Net+Fiksni 600/300 posle 9. januara 2025, jer taj paket više neće postojati, već samo 400/400. Moja pretpostavka je da će me prebaciti na taj 400/400 po istoj ceni. Da li neko od vas zna na koji paket će emigrirati ovaj Box 2?
Imas ovde tabelu migracija
Zvali me da mi kažu da će do kraja ugovora da bude ista cena i paket. Kraj ugovora mi na proleće 2026.
Samo crno na belo.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241207_163927_Messages.jpg
    Screenshot_20241207_163927_Messages.jpg
    162.4 KB · Pregleda: 187
ja mislim da će svima biti po starom bez obzira da li se jave ili ne
 
Ne baš, Dobio sam odgovor :
Ustanovili smo da je Vaš BOX paket obuhvaćen najavljenom promenom na aktuelnu komercijalnu ponudu paketa i usluga.
Nadležna služba je upoznata sa Vašim obraćanjem, s tim u vezi Vas molimo za strpljenje do obaveštenja putem koga ćete biti detaljno informisani.

Ej za box3 vdsl 50/8 koji je pre 32/8 oni hoće da mi podignu cenu za ugovor koji je sklopljen u septembru. Od mene neće dobiti 5000 za ovaj poluraspali vdsl nikad.
 
A na koji nacin se javiti ako bi da ostanes pod trenutnim uslovima. Mislim zapretiti raskidom (i oni kazu ok donesi opremu (tako mi se desilo u Junu) sta onda? Prioritet mi je ostanak pod trenutnim uslovima, a ne raskid) ili nekom molbom i sl? adsl je u pitanju, nerealno je da se placa 50+ e
 
A na koji nacin se javiti ako bi da ostanes pod trenutnim uslovima. Mislim zapretiti raskidom (i oni kazu ok donesi opremu (tako mi se desilo u Junu) sta onda? Prioritet mi je ostanak pod trenutnim uslovima, a ne raskid) ili nekom molbom i sl? adsl je u pitanju, nerealno je da se placa 50+ e
Obicno (99,99%) kazu da ostaju isti uslovi, ako bas zapadnes u retki izuzetak onda paja.
 
Obicno (99,99%) kazu da ostaju isti uslovi, ako bas zapadnes u retki izuzetak onda paja.
To može da prođe jedino ako se nisi informisao, detaljno piše koji paketi se ukidaju i na koje pakete i sa kojim cenama se prebacuju. Ostavljani su već linkovi za dokumente ovde u temi.
1000005870.png

Na primer ja sam 2023v1_Box4 Crveni i taj paket ide u 2024v1_Box4 Crveni sa novom i višom cenom od 6699 din.
Dakle imam osnov za poništenje ugovorne obaveze, a ako oni ponude istu cenu ugovora kao do sada mogu da je prihvatim, ali ne moram ako želim raskid.
1000005871.png
 
Poslednja izmena:
Podneo zalbu 5.12.2024 god. mejlom da se ne slazem sa novim cenovnikom.... Danas me pozvali i rekli da mi ostaje stara cena do kraja UO. Navodno zalio sam se na predhodno poskupljenje i odobrena mi je stara cena, pa ce i sada tako biti. Inace imam box 3 (fiksni, net i tv).
 
Kupio si vreme do kraja UO. Sta kada budes trebao da obnovis? 50 evra, 60, 100? Platices koliko budu trazili.

Postali smo nacija zombija koja ce se odreci slobode zbog interneta.... Realno, davno smo se odrekli, samo se zavaravamo da nismo...
 
Poslednja izmena:
Podneo zalbu 5.12.2024 god. mejlom da se ne slazem sa novim cenovnikom.... Danas me pozvali i rekli da mi ostaje stara cena do kraja UO. Navodno zalio sam se na predhodno poskupljenje i odobrena mi je stara cena, pa ce i sada tako biti. Inace imam box 3 (fiksni, net i tv).
Hoće li ti napisati u sms-u ili mailu?
To su rekli i meni za Box3, tražio sam napismeno, ništa već 3 dana, pa sam podneo zahtev za raskid... Naravno imam i onaj sms od marta kada su rekli da neće biti povećanja cene do kraja ugovorne obaveze...
Secikese
 
Nikako da pronadjem u tabeli moj paket, da li ima ko info o paketu BOX3 (net200-fiksni-omorika12)
 
Otišao u večna lovišta.
 
Hoće li ti napisati u sms-u ili mailu?
To su rekli i meni za Box3, tražio sam napismeno, ništa već 3 dana, pa sam podneo zahtev za raskid... Naravno imam i onaj sms od marta kada su rekli da neće biti povećanja cene do kraja ugovorne obaveze...
Secikese
Pitao sam da mi posalju mejlom potvrdu, kao dokaz. Kaze da nisu u mogucnosti i uverava me da ce biti sve kako smo se dogovrili tel.putem, kaze da se razgovori snimaju, i uvek mogu da se pozovem na to. Isto i prvi put nisam nista dobio napismeno, sve su ispostovali, nije mi uvecan racun.
 
Ovo je neki šablon, korišćen i u februaru i sada...

Poštovani, dana 01.12.2024.godine na vašem sajtu mts.rs u delu korisnička zona/ vesti/servisne informacije objavili ste informaciju da će od 05.01.2025.god. važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.

Na broju telefona 064 xxx xxx koristim usluge mobilne telefonije i imam ugovornu obavezu po ceni koja je bila aktuelna prilikom potpisivanja ugovora.

U skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama ovim putem izjavljujem da kao korisnik usluga nisam saglasna sa navedenim izmenama, pa iz tog razloga podnosim zahtev za raskid pretplatničkog ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom. Navedene izmene direktno utiču na mene iz razloga što je istim definisana nova skuplja cena paketa Omorika koju ne želim da plaćam.

Ime i prezime korisnika
Adresa korisnika
Broj telefona
Hvala! Sutra planiram da iskoristim ovaj šablon i da sa suprugom odem da podnese zahtev za raskid ugovora. Supruga želi da prenese broj u A1 na besplatni Mega plan, da li je potrebno da se nešto posebno naglasi u vezi sa tim u zahtevu ili je dovoljno da u ponedeljak ode u A1 i podnese zahtev za prenos broja?
 
Poslednja izmena:
Mora mts da ti prvo odobri zahtev za raskid, kada odobri, prelaziš na postpejd bez ugovorne obaveze u mts pa kada se to odradi ideš u a1 i podnosiš zahtev za prenos broja u a1 na pripejd.
 
Najpre treba da se izmire sve obaveze po tom broju a zatim, ako je njen broj bio postpaid mora da se prebaci na pripaid pa tek onda da ode u A1
 
Na primer ja sam 2023v1_Box4 Crveni i taj paket ide u 2024v1_Box4 Crveni sa novom i višom cenom od 6699 din.
Dakle imam osnov za poništenje ugovorne obaveze, a ako oni ponude istu cenu ugovora kao do sada mogu da je prihvatim, ali ne moram ako želim raskid.
Slicna prica je i kod mene, al sta im napisati da zelim istu cenu koju sam potpisao ili zelim raskid? I recimo kazu da ne moze ista cena, da vratim opremu. Sta onda? Onda ako zelim raskid treba da idem onim navedenim primerom da trazim razbijanje box paketa, i MIK ili kako vec? Poenta pitanja je sta se podrazumeva pod raskidom (koji navodim u "pretnji"), ili je raskid kad oni napisu "ne moze ista cena, vratite opremu" vratim opremu i ostajem i bez fiksnog, mobilnog, NETa i tv-a? Nije jasno ta formulacija raskida.

Pred potpisivanje proslog ugovora sam im u tel razgovoru rekao da necu da potpisem pod tim uslovima sto nude i da hocu MIK, ona me onda pitala gde cu preci, kad sam rekao gde, kao iz topa mi odgovorila vratite opremu dobicete MIK
 
Neka se javi neki agent ili neka posalje neko broj od agenta. Imamo samo fiksni kod mtsa. Nesto se agent ne javlja na telefon koji je ponudio tv, net gratis.
0800100100 to je MTS broj. Ako su te zvali na fiksni imaju u sistemu zabeleženo šta su ti nudili. Ja sam taj broj zvao i obavezno sa tog fiksnog.
 
Nazad
Vrh Dno