Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li je 14 mjeseci po 1 dinar za box 3 trenutno najbolja moguća ponuda za nove korisnike?
 
Pozdrav svima,

Za oko mesec ipo dana nam ističe ugovor za Box 4 paket. Hteo sam da se posavetujem sa vama oko toga šta bi se prilikom produžetka ugovora najviše moglo dobiti pod okolnostima koje navodim ispod. Interesuje me da li (kao ranije) treba podnositi zahtev za prelazak kod drugog operatera, da bi se nakon toga dobilo što više besplatnih meseci? Potpuno sam neupućen kakva je sada situacija, nakon svih dešavanja sa SBB-om.

Nadam se da mi neko može odgovoriti i pomoći, a ja planiram da ovih dana iščitam unazad nekoliko desetina stranica ovde.

U pitanju je Box 4 kombinacija u koju su uključeni:
1. Mobilni - Omorika S (internet u Srbiji - 100 GB, 4 u Box4 - 200 GB, Zona 0 - 13 GB, neograničeni minuti i sms... itd)
2. Fiksni (neograničeno)
3. M:sat televizija za 2 TV-a (nije onaj najosnovniji paket, ali nije ni sa HBO)
4. ADSL (do 20 Mbps, neki spori zbog tehničkih uslova i udaljenosti od centrale)

Box 4 pakete (slične) koristimo poslednjih 6 godina. Sve što je vezano za MTS se sada i oduvek vodi na oca. On i majka već 20+ godina koriste neke dodatne MTS umrežene brojeve sa očevog posla (pored ovog Boxa). Pre toga je bilo korišćenja nekih pojedinačnih stvari (internet, mobilne tarife i dr.).

Na ovom poslednjem ugovoru smo dobili:
8 meseci po 50% cene tarife. Ta cena je u početku bila 4599 (znači da je za prvih 8 bilo 2299), posle su to podigli na 4999 (naravno bez obaveštenja), a podigli bi bar još jednom da im nismo zapretili raskidom ugovora. Mislim da je ovih 8x50% bilo premalo, a ne znam ni šta bi ono trenutno ponudili za novi ugovor.

Treba vaš savet šta se maksimalno može dobiti i na koji način. Hvala svima unapred i izvinjavam se na dugačkom tekstu.
Pozdrav svima,

Za oko mesec ipo dana nam ističe ugovor Box 4 paket. Hteo sam da se posavetujem sa vama oko toga šta bi se prilikom produžetka ugovora najviše moglo dobiti pod okolnostima koje navodim ispod. Interesuje me da li (kao ranije) treba podnositi zahtev za prelazak kod drugog operatera, da bi se nakon toga dobilo što više besplatnih meseci? Potpuno sam neupućen kakva je sada situacija, nakon svih dešavanja sa SBB-om.

Nadam se da mi neko može odgovoriti i pomoći, a ja planiram da ovih dana ispratim nekoliko desetina stranica ovde.

U pitanju je Box 4 kombinacija u koju su uključeni:
1. Mobilni - Omorika S (internet u Srbiji - 100 GB, 4 u Box4 - 200 GB, Zona 0 - 13 GB, neograničeni minuti i sms... itd)
2. Fiksni (neograničeno)
3. M:sat televizija za 2 TV-a (nije onaj najosnovniji paket, ali nije ni sa HBO)
4. ADSL (do 20 Mbps, neki spori zbog tehničkih uslova i udaljenosti od centrale)

Box 4 pakete (slične) koristimo poslednjih 6. Sve što je vezano za MTS se sada i oduvek vodi na oca. On i majka već 20+ godina koriste neke MTS umrežene brojeve sa očevog posla. Pre toga je bilo korišćenja nekih pojedinačnih stvari.

Na ovom poslednjem ugovoru smo dobili:
8 meseci po 50% cene tarife. Ta cena je u početku bila 4599 (znači da je za prvih 8 bilo 2299), posle su to podigli na 4999 (naravno bez obaveštenja), a podigli bi bar još jednom da im nismo zapretili raskidom ugovora.

Mislim da je ovih 8 X 50% premalo, pa mi treba vaš savet šta se maksimalno može dobiti i na koji način. Hvala svima unapred i izvinjavam se na dugačkom tekstu.
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se. Zamolio bih nekoga od admina da edituje post iznad (ukloni polovinu teksta koju sam greškom duplirao). Nemam više mogućnosti za edit, jer je moguć do 10 min. nakon objave.
 
Evo ja na Mts optici i totalno suprotno tako da nema pravila oko cgnat.

Meni se desilo pre više godina, nakon skoro dve godine korišćenja optike, da su odjednom uključili, nazvao ih i tražio da isključe. Od tad ga nikad nisu više uključivali. Identično uradi i navedi kao razlog da ne možeš da pristupiš sigurnosnim kamerama, povezanim uređajima i trebalo bi da odmah isključe.
 
Ja sam na Box 3L (fiksni-net-tv), nedavno obnovio ugovor.
Prvi ugovor sam potpisao 2023, prebacio se sa SBB-a pa su mi ponudili 18 meseci po dinar i 6 meseci po punoj ceni.
Fiksni ne koristim, tv gleda samo žena. Net je odličan, po mom iskustvu mnogo bolji nego kod SBB-a, tako da i nisam bio motivisan da menjam provajdera.
Kada je istekao drugi ugovor, napisao sam jednu poruku podršci preko Moj MTS portala, napisao da su im usluge nekoliko puta poskupele u prethodnom periodu i da za obnovu ugovora želim bar 20% popusta i prebacivanje na M paket jer su skupi.
Posle izvesnog vremena su me zvali, ponudili 50% popusta 12 meseci ako ostanem na L paketu.
To sam prihvatio, ali su uz ugovor koji su mi poslali na mejl "zaboravili" da pošalju aneks sa 50% popusta, pa smo se još malo zivkali dok nisu ispravili grešku.
 
Ja sam na Box 3L (fiksni-net-tv), nedavno obnovio ugovor.
Prvi ugovor sam potpisao 2023, prebacio se sa SBB-a pa su mi ponudili 18 meseci po dinar i 6 meseci po punoj ceni.
Fiksni ne koristim, tv gleda samo žena. Net je odličan, po mom iskustvu mnogo bolji nego kod SBB-a, tako da i nisam bio motivisan da menjam provajdera.
Kada je istekao drugi ugovor, napisao sam jednu poruku podršci preko Moj MTS portala, napisao da su im usluge nekoliko puta poskupele u prethodnom periodu i da za obnovu ugovora želim bar 20% popusta i prebacivanje na M paket jer su skupi.
Posle izvesnog vremena su me zvali, ponudili 50% popusta 12 meseci ako ostanem na L paketu.
To sam prihvatio, ali su uz ugovor koji su mi poslali na mejl "zaboravili" da pošalju aneks sa 50% popusta, pa smo se još malo zivkali dok nisu ispravili grešku.
Jel optika u pitanju i ako jeste jel su ti nudili prelazak na novu MOVE platformu?
 
Pokušao sam da pomognem rođacima (stariji ljudi) u vezi sa uvećanim računima za BOX 4, ali je mts odbio prigovor uz to njihovo obrazloženje da su na vreme poslali SMS o "prelasku na aktuelnu ponudu".


Da li imate sugestije šta sve napisati u prigovoru RATEL-u kako bismo uspeli da vratimo iznose računa na nivo koji je ugovoren?
 
Četiri meseca nakon što se pokrenula priča a tri meseca nakon što se prešlo na nove pakete?
Ništa mi ne pada na pamet a da nakon toliko vremena ima smisla.
 
Imam Box 3 (net+fiksnj+mob) koji više ne postoji. Šta mi dodje kao najbolja varijanta ako uzmemo u obzir da neću Box 4 i televiziju? Da tražim da mi izbace mob iz Boxa i da imam net+fiksni i da zatražim prelazak kod drugog operatera za mob?
 
@Gulftown to i mene isto zanima. s tim što meni treba i javna ip bez nat-a, a što se doplaćuje kod drugih operatera. zbog toga ispada da mi je najbezbolinije da tražim idp i da se prebacim na box 4, iako mi tv ne treba uopšte. optika je u pitanju.
 
Ma ne pada mi na pamet da im plaćam Box 4 za one pare. A neću ni za iste ove pare, jer mi ne treba televizija svakako.
Za internet mogu da me uslovljavaju, jer nemam tehničke mogućnosti za ostale provajdere na mojoj adresi. Ali zato mogu da kažem da idem u A1 za telefon. Bratu su ponudili top ponudu iz mtsa kada je rekao da ide u A1.
 
@Gulftown
Pa najbolje ti je onda tako, da uzmeš box2, a telefon odvojeno bilo kod njih ako ponude nešto dobro posle zahteva za prenos bilo u A1.
Mada ipak ti to stavi na papir pre nego što uradiš pa izračunaj. Može se desiti da ti ispadne jeftinije sa tv-om ako si na optici i primeniš foru sa idp-om.
Verovatno ti za prelazak na box2 neće ponuditi 24x50% koliko bi dobio posle traženja idp-a za box4.
Sračunaj pa vidi šta je jetinije
 
Poslednja izmena:
@Gulftown
Pa najbolje ti je onda tako, da uzmeš box2, a telefon odvojeno bilo kod njih ako ponude nešto dobro posle zahteva za prenos bilo u A1.
Mada ipak ti to stavi na papir pre nego što uradiš pa izračunaj. Može se desiti da ti ispadne jeftinije sa tv-om ako si na optici i primeniš foru sa idp-om.
Verovatno ti za prelazak na box2 neće ponuditi 24x50% koliko bi dobio posle traženja idp-a za box4.
Sračunaj pa vidi šta je jetinije
Pojasni šta je idp za prelazak na box 4?
 
Kažeš da hoćeš IDP (treba za prelazak kod drugog operatera), sačini se i potpiše zahtev i čekaš da te za dan-dva pozovu i ponude 24x50%.
 
A jel to moguće iako nemam tehničke mogućnosti? Pošto po priči ljudi iz Yuneta i Yettela, kada su proveravali, nisam imao mogućnost.
 
Pojasni šta je idp za prelazak na box 4?
Rekle već kolege ali hajde da i ja objasnim kad si mene pitao.
Posle isteka UO odeš u poslovnicu i tražiš idp broj koji služi da se usluga prebaci u yettel bez prekida usluge. Nakon par dana te zovu i nude popust 24x50% ali samo za iste ili veće pakete u odnosu na onaj koji si imao. Ovo važi samo na optici
A jel to moguće iako nemam tehničke mogućnosti? Pošto po priči ljudi iz Yuneta i Yettela, kada su proveravali, nisam imao mogućnost.
Ne bih se ja previše pouzdao u proveru yettela. Ni oni nisu sigurni gde mogu a gde ne. Osim toga ništa te ne košta da probaš, u najgorem slučaju će ti odbiti zahtev, pa onda idi na ovu drugu opciju.
Ja već drugi ugovor teram na tu foru
 
Poslednja izmena:
Znači ako nemam mogućnost za dobijanje IDP-a, oni će me odbiti i to je to?
 
Pa da, ne mogu da ti ga daju ako nema mogućnosti. A možda i ne proveravaju nego po difoltu takve slučajeve prosleđuju službi koja zove i nudi. Ko će njima znati. Nismo na forumu, a i mojoj okolini (savetovao sam dosta ljudi da to urade) imali takav slučaj da ima mts optika a da ne može yettel.
 
Trenutno imam BOX 4 plavi na bakru odnosno VDSL-u, ističe mi ugovor za nekih mesečak dana, ne postoji infrastruktura za optiku.
Šta u ovoj situaciji mogu dobiti najviše što se tiče popusta? Definitivno ne planiram da plaćam 7000 račun za ove uslove.
 
Nismo na forumu, a i mojoj okolini (savetovao sam dosta ljudi da to urade) imali takav slučaj da ima mts optika a da ne može yettel.
Zapravo sam viđao po Yettelovim temama da ljudi pišu da im je rečeno da kod njih nema mogućnosti, što bez objašnjenja, što uz objašnjenja tipa da može ako dolazi podzemno (slučaj u zgradama) i slično. Hoću reći, može da se desi da iz Yettela kažu da kao nema mogućnosti, ali ne znam utiče li to na izdavanje IDP broja, jer za to svakako ne mora da postoji unapred pripremljen dogovor sa Yettelom.
 
Može da bude i situacija kao što je bila kod nas kada smo se 2012. uselili u Stepu kada smo dve godine mogli da koristimo samo mts optiku jer je u tom periodu samo on mogao da bude provajder u zgradama (objašnjenje je bilo da je Telekom uvodio optiku i da na osnovu toga prve dve godine mts može jedini da koristi infrastrukturu) - tek po protoku dve godine u naselje su počeli da ulaze i ostali provajderi.
 
Tek posle dve godine ušao SBB sa svojom infrastrukturom ali je morao da ide preko antenskog sistema sa kablovima, Yettel i Supernova su došli kasnije ali koriste infrastrukturu koju je uveo Telekom prilikom izgradnje zgrada, ne znam kakva je situacija sa Orionom.

Ali dve godine monopola...
 
Nazad
Vrh Dno