Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Posle prigovora danas me zvala teta sa ponudom za novi ugovor (stari ističe u februaru). 16m sa 50% a posle redovna cena. Nisam prihvatio, probacu IDP u februaru.
 
Greške mogu da se dese, ali ih je nemoguće ispraviti kada je praktično nemoguće dobiti korisnički centar i kada niko i iz korisničkog nije siguran koja usluga pripada kom paketu.
Zahvaljujući Mts-u, ostajem do daljnjeg na Sbb :)
 
Tasti mi istice box 4 na bakru... sta je najbolje moguce da se izvuce i na koji nacin?

Dal ima nesto kao IDP za optiku...i 24x50
 
Ima MIK a o popustu mas par strana unazad.Nije po defaultu kao kod optike.
 
Posle prigovora danas me zvala teta sa ponudom za novi ugovor (stari ističe u februaru). 16m sa 50% a posle redovna cena. Nisam prihvatio, probacu IDP u februaru.
Jesu li ti ostavili staru cenu?
Meni ističe početkom marta, ista ponuda kao tebi (odbio naravno) ali je ostalo nejasno da li ostaje ista cena za postojeći ugovor. Rekla da je prosleđeno
 
Ostaje ista cena, dobicemo sms
 
Видим на МојМтс порталу обнова уговора могућа и 3 месеца раније. Зар није измењена регулатива да се уговвор обнавља у месецу истека (у А1 ми недавно рекоше за КН да је тако)?
А што се саме обнове са МТС- тиче, ево трчим, једва чекам нове 2 године спорадичног, "може нам се" офрље поскупљења. Дебело ћу да размислим код кога у марту. За 13 година корисничког стажа на једном Боксу и 5 година на другом Боксу на другој локацији, услугу нису побољшали ни за бандеру.
 
Ja mislim da su za ove dve godine koliko sam kod njih dva ili tri puta dizali cenu. Preterali su.
 
Видим на МојМтс порталу обнова уговора могућа и 3 месеца раније. Зар није измењена регулатива да се уговвор обнавља у месецу истека (у А1 ми недавно рекоше за КН да је тако)?
А што се саме обнове са МТС- тиче, ево трчим, једва чекам нове 2 године спорадичног, "може нам се" офрље поскупљења. Дебело ћу да размислим код кога у марту. За 13 година корисничког стажа на једном Боксу и 5 година на другом Боксу на другој локацији, услугу нису побољшали ни за бандеру.
Ima godinu dana vec kako su uveli da moze 3 meseca pred istek da usledi obnova ugovora
 
Gde da podnesem zalbu za najavljeno povecanje cene za MTS box? Na koji mejl? posto preko portala ne moze. Na koji zakon i clan se pozivate kada trazite jednostrani raskid ugovora bez penala?
 

Prilozi

  • IMG_20241222_121304.jpg
    IMG_20241222_121304.jpg
    357.5 KB · Pregleda: 40
Podnet zahtev u poslovnici pretprošli ponedeljak, niko me nije kontaktirao.
Juče pošaljem na mail zahtev i na kraju zahteva dodatak i danas su zvali. Standardna priča, ostajem na istoj ceni...
Bio sam kratak, odgovorio da ostajem pri raskidu osim ako ne dobijem 50% do isteka ugovora. Odmah je pristala i poslat je sms potvrde. Ukupnih 24 meseca 50% (bio sam od početka ugovora na benefitu 50%).
Bakar je inače u pitanju.
1000006050.png
 
Jel zna nesto sta znaci kad u moj mts portalu pise preuzet za jedan od zahteva? Trazio sam im raskid ugovora, zvali me i rekao sam da ostajem pri tome iako su ponudili neke kao popuste i onda su rekli okej prijavicemo da hocete da raskinete zvace vas neko sutra. i u sistemu pise to preuzet za zahtev... svakako cu verovatno otici sa opremom direktno da im vratim sve jer odugovlace ali reko da vidim jel zna neko sta znaci to...
 
Taj zahtev je prosleđen službi koja radi takve zahteve, kada te ponovo pozovu onda pregovaraj sa njima, ili ako nećeš kaži im da svakako raskida ugovor i onda odneseš opremu. Nisam siguran da li moze da se raskine ugovor ako ti kažu da sve ostaje isto do kraja UO.
 
Ne ostaju paketi , sve će prebaciti na nove - aktuelne pakete , a cenu će ostaviti istu do kraja UO - svima koji su se žalili.
 
To je tačno za većinu paketa. Konkretan primer: otac ima BOX 3 na optici (net + mob + fiksni), UO do oktobra 2026. sa 50% popusta tokom cele UO, a tog paketa više nema. Poslao je imejlom zahtev da mu uslovi i cena ostanu isti i dobio je potvrdu da mu se ni paket ni cena neće menjati do kraja UO.
 
Taj zahtev je prosleđen službi koja radi takve zahteve, kada te ponovo pozovu onda pregovaraj sa njima, ili ako nećeš kaži im da svakako raskida ugovor i onda odneseš opremu. Nisam siguran da li moze da se raskine ugovor ako ti kažu da sve ostaje isto do kraja UO.
ma ovi sto su me vec zvali su pregovarali, ja sam rekao da ne zelim nista i da zelim a raskinem. ne znam dal da sacekam jos 1,2 dana ili da odem sutra odmah. posle ce praznici da me ne razvuku
 
Mene *****avaju
Dva puta sam slao prigovor na mejl i imao sam jedan propusten poziv i od tad nista
 
ma ovi sto su me vec zvali su pregovarali, ja sam rekao da ne zelim nista i da zelim a raskinem. ne znam dal da sacekam jos 1,2 dana ili da odem sutra odmah. posle ce praznici da me ne razvuku
Prati status zahteva u Moj mts i kada bude "Rešen", to znači da je raskid odobren, što sam potvrdio odlaskom u poslovnicu, ali sada zezaju i tvrde da imaju otkazni rok i da će UO biti oslobođena poslednji dan pred promenu, tj. 8.1.
 
Jel zna nesto sta znaci kad u moj mts portalu pise preuzet za jedan od zahteva? Trazio sam im raskid ugovora, zvali me i rekao sam da ostajem pri tome iako su ponudili neke kao popuste i onda su rekli okej prijavicemo da hocete da raskinete zvace vas neko sutra. i u sistemu pise to preuzet za zahtev... svakako cu verovatno otici sa opremom direktno da im vratim sve jer odugovlace ali reko da vidim jel zna neko sta znaci to...
Ja sam, takođe, podneo zahtev za raskid ugovora i u sistemu piše da je zahtev "REŠEN". Juče zvao 0800100100 i rekli mi da je zahtev rešen i treba da sačekam odgovor. Navodno rok za rešavanje zahteva je 30 dana ali pošto već piše da je zahtev rešen, dobiću odgovoru za 2-3 dana.
 
Navodno rok za rešavanje zahteva je 30 dana ali pošto već piše da je zahtev rešen, dobiću odgovoru za 2-3 dana.
To je potpuno ista priča koju meni pričaju za zahtev za raskid koji je odobren i stoji od 12.12. da je rešen. Posle 3 odlaska u poslovnicu nakon toga, zaključak je da čekaju 8.1. i da će tada osloboditi UO. Pri poslednjem odlasku u poslovnicu sam čak zamolio da to ubrzaju pošto bi supruga što pre da podnese zahtev za prenos broja. Gospođa je bila vrlo ljubazna i rekla evo ja sam podnela urgenciju da se to što pre oslobodi, ali je zvala bukvalno posle 5 minuta i kao konsultovala sam se sa kolegama, imamo 30 dana, to ne može da se ubrza :D
 
Poslednja izmena:
Nemojte da dozvoljavate da vas vozaju, covek je isti dan raskinuo, imate u MTS Postpaid temi postove.
 
Nemojte da dozvoljavate da vas vozaju, covek je isti dan raskinuo, imate u MTS Postpaid temi postove.
ČLAN 2.4 OPŠTI USLOVI PRUŽANJA USLUGA
Крајњи корисник на кога се примењују
наведене промене може раскинути Уговор без
обавеза плаћања трошкова у вези са раскидом, са
отказним роком до дана примене нових цена
односно услова.

Po ovome mogu da nas drže do 08.01.
 
Po zakonu moraju da nas OBAVESTE o svim promenama, pogotovo o promeni cene.
Oni to nisu uradili vec su objavili nejasno uputstvo na sajtu, covek je podneo prigovor Ratel-u, koji mu je takodje odgovorio da su nejasne informacije i ide dalje u proces.
Ja necu cekati 8. vec im nosim opremu i zavrsavam sa njima.
 
Vrh Dno