Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Meni nije stiglo nikakvo obavešenje (mejl, sms, poruka) o promeni cenovnika.

Ne znam da li da čekam to, pa onda da šaljem prigovor ili povećavaju svima cene paketa nezavisno od obaveštenja?

Generalno, sajt mtsa pogledam jednom u 2 godine kad je vreme za obnovu paketa, ko to gleda dovoljno redovno da to može da bude valjan argument da je objava na sajtu dovoljno obaveštenje.
 
Meni nije stiglo nikakvo obavešenje (mejl, sms, poruka) o promeni cenovnika.

Ne znam da li da čekam to, pa onda da šaljem prigovor ili povećavaju svima cene paketa nezavisno od obaveštenja?

Generalno, sajt mtsa pogledam jednom u 2 godine kad je vreme za obnovu paketa, ko to gleda dovoljno redovno da to može da bude valjan argument da je objava na sajtu dovoljno obaveštenje.
Meni je 09.12. stigao SMS o iznosu računu za Novembar, a u nastavku te poruke je obaveštenje o primeni paketa iz komercijalne ponude od 09.01.
 
Ja primam eRacun i tu nigde nije navedeno nista o promeni cene, cisto da se zna.
 
Mozda i zbog toga, ne znam. J koristim Box4 i meni stiže, mada mislim da nema veze koju uslugu koristiš, sms je informativnog karaktera. Stiže sms i kada proknjize uplatu.
 
Ima već nekoliko dana kako sam podneo zahtev da mi rasformiraju Box paket pre vremena (ugovorna obaveza ističe 9. januara) da bih ugrabio promociju od A1 Mega plan paket 12 meseci za dž, ali i dalje nema odgovora, bojim se da namerno odugovlače i da cu izvisiti za promociju 😑
 
Apsolutno odugovlače, to su mi i sami potvrdili. Takođe sam planirao suprugin broj da prebacim na tu Mega plan promociju kod A1, ali vidim da od toga nema ništa. Mada, iskreno, važnije mi je da joj broj oslobodim UO, pa ću samo sačekati 8.1. i onda ćemo videti šta se nudi.

Eventualno da se proba pristup koji je opisao kolega @ekozelj u postpaid temi.
 
Koje je sve ovo cimanje i smaranje...pisao sam već...sutra će biti dve nedelje od inicijalne poruke koju im uputih putem forme na sajtu, dan posle toga poruka sa njihove strane preko mejla da se strpim do poziva pa onda prošlog ponedeljka (pre 9 dana) propušten poziv pa onda ponovljeni poziv koji sam primio prošlog četvrtka (u tom periodu od 3 dana ih zvao i slao mejl ) posle kojeg se u mts app pojavilo da je prigovor prosleđen, od petka do nedelje je stajalo da je preuzet a u ponedeljak tokom dana i da je zatvoren ma šta to značilo ali još nemam nikakvu ''obavijest'' o tome i kako je zatvoren, odnosno da li je prigovor uvažen. Gledam skrinšotove vaših sms poruka i prosto sam ljubomoran :LOL: šta još, da čekam dan-dva da se smiluju pa i da mene tako obaveste ili jave pozivom ili mejlom mada pisani trag svakako je poželjniji ili pak da u roku od par dana opet ih kontaktiram na neki od načina. Bili su korektni prilikom svake vrste komunikacije počev od odgovora preko mejla do poziva ali dok ne vidim crno na belo ništa im ne verujem:)

I da, operaterka koja me zvala prošlog četvrtka reče da je rok 8 dana da odgovore iako je po njihovom slučaj zatvoren pre dva dana na mts app.
I na kraju sam morao 7 dana posle zatvaranja prigovora na mts app da ih okrenem i vidim šta se dešava, pozitivno rešeno da cena ostaje do kraja UO kakva je i bila i reče operater da su me obavestili tada (iako nisu ni pozivom ni preko mejla ni preko sms) i na njegovu urgenciju dobih i ja sad već taj čuveni sms. Crveni boks, 5499 sa e-računom plus što plaćam 100 dinara mesečno premotavanje kanala.

Tačno sam znao šta je u pitanju pošto stalno meni u životu tako neke stvari kasne ili se ne pošalju na vreme kao drugima i tome slično. Zovite ih, cimajte ih i šta sve ne, ko zna koliko imaju da šalju ovih odgovora pa se možda nekome ''zaturi'' kao meni.
 
tek sad vidim da ce biti poskupljenje.
kad sam presao na optiku dali su mi tv za 1 dinar 2022v2_box3 sada placam 2800.
posto taj paket prelazi u box3m, ako sam dobro razumeo, onda cu januarski racun platiti 5200?
 
Posle zalbe zadrzacemo stare, ugovorene cene, ali ce nam promeniti sadrzaj u skladu sa novim paketima. Tako da cemo opet biti zavrnuti.
Konkretno meni za box plavi smanjuju broj kanala i brzinu dowload-a, a verovatno cu morati i netlimit (buster) da placam na u buduce.
Sve u skladu "unapredjenja usluge"..:mad:
 
Samo masovan egzodus braćo. Ja se drugi dan natezem mailom sa nekom gospođom na zahtev da mi treba wifi6 ruter zbog Meta Quest 3 dok me ona ubeđuje da je i stari wifi 5 dobar da treba da uključim 5ghz samo wtf !!?
 
Sta se cudis pa gospodja zna da je wifi6 losiji od wifi5 5ghz :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Welp ja podneo zahtev za raskid ugovora. Kaže mi cura na šalteru (koja se maksimalno trudila da bude uljudna i profesionalna i da me ne davi kako, zašto, itd) da će me neko kontaktirati u sledeće dve nedelje, da je takva procedura itd. Ajde da vidimo.
 
Welp ja podneo zahtev za raskid ugovora. Kaže mi cura na šalteru (koja se maksimalno trudila da bude uljudna i profesionalna i da me ne davi kako, zašto, itd) da će me neko kontaktirati u sledeće dve nedelje, da je takva procedura itd. Ajde da vidimo.
pa ne bi trebalo ni toliko, imaju rok 8 dana da odgovore na zalbu tj zahtev. e sad ne znam posle toga koliko imaju vremena da moze da se raskine ugovor, jer po zakonu za ugovor na odredjeno ne bi smelo da bude otkaznog roka kao sto su oni ljudima pricali i slicno vec cim kao pristanu na raskid ugovora mozes da odes i raskines. mozda gresim ako neko zna skroz pouzdano kako je neka kaze. jer zakon je iznad njihovih opstih uslova i ugovora itd..
 
@MixaBG mislim da oni mogu, tj. da im zakon omogućava, da rastegnu raskid ugovora do dana kad nastane poskupljenje, što je peti ili deveti januar.
 
meni u aplikaciji još od 18og stoji status prosleđen
 
@MixaBG mislim da oni mogu, tj. da im zakon omogućava, da rastegnu raskid ugovora do dana kad nastane poskupljenje, što je peti ili deveti januar.
I šta sad to znači, ako namerno ne odgovore do dana nastanka poskupljenja uprkos tome što si im ti blagovremeno poslao mail da se ne slažeš (početkom decembra), ti nakon dana poskupljenja više nemaš prava na raskid bez penala?
 
I šta sad to znači, ako namerno ne odgovore do dana nastanka poskupljenja uprkos tome što si im ti blagovremeno poslao mail da se ne slažeš (početkom decembra), ti nakon dana poskupljenja više nemaš prava na raskid bez penala?
Kako ja razumem, ako neko zna bolje da neka me ispravi, samim tim što si podneo zahtev za raskid ugovora u okviru tih mesec dana ti sigurno raskidaš ugovor. Ali ne znači da samo podnošenje zahteva za raskid podrazumeva i momentalni raskid.
To zavisi od dobre volje Telekoma ili operatera. Ali ako si podneo zahtev u datom roku ti to dobijaš, najkasnije petog ili devetog januara.
 
Kako ja razumem, ako neko zna bolje da neka me ispravi, samim tim što si podneo zahtev za raskid ugovora u okviru tih mesec dana ti sigurno raskidaš ugovor. Ali ne znači da samo podnošenje zahteva za raskid podrazumeva i momentalni raskid.
To zavisi od dobre volje Telekoma ili operatera. Ali ako si podneo zahtev u datom roku ti to dobijaš, najkasnije petog ili devetog januara.
tako je, ti ako si podneo zahtev dobices raskid, pitanje je samo koji rok imaju oni da ti raskinu ugovor dal imaju prava na tih 8 dana da odgovore na izjavu pa onda jos dodatno na kao otkazni rok koji koliko znam ne bi trebali da imaju. Poslao sam mejl i efektivi da mi kazu koje rokove oni imaju sa njihove strane do kad moraju da raskinu ugovor. i da li moze da se raskine pre tog datuma promene cena,paketa ili imaju pravo do tog dana da nas razvlace.
 
Zakon im dozvoljava da rok bude koliko oni reše u tih mesec dana.
Verovatno zavisi od toga kad si podneo zahtev, koliko se već prijavilo za raskid ugovora (kapiram da nas nema malo), i koliko oni hoće da se smaraju s tobom.
Vidi, mi ovde mislimo da neko tamo razmišlja o ovim stvarima ali po mom nekom iskustvu mišljenja tamo nema nikakvog. 😁
 
U kojih mesec dana? U okviru mesec dana od njihovog objavljivanja promena ili? Jer oni nemaju 30dana rok ni od naseg podnosenja zahteva niti njihovog kao odobrenja raskida pa kao otkazni rok 30 dana. Jer sta ako neko zatrazi raskid 10 dana pred datum izmene cena. Nece placati 20dana drugu cenu kad se vec zbog iste buni. To je pisala i efektiva e sad nigde nema opet koje rokove operator ima. Ili i oni moraju da zavrse sve u tih mesec dana od njihovog objavljivanja promene . To mi je bas nejasno. Jer neko hoce da raskine ugovor a ovim odugovlacenjem placa i dalje.
 
Aman ljudi, sve je jasno. Nema nikakvih rokova od 30 dana ili 8 dana ili sličnih budalaština. Objavili su da nove cene kreću od 9.1.2025. Znači ko raskida ugovor zbog promene cena nema pravo da raskine pre 8.1.2025. Šta tu nije jasno?
Samo je stvar njihove organizacije, jer im vrv nije lako da sve raskide sprovedu u jednom danu pa će možda nekoga pustiti i ranije ali po zakonu nemaju obaveze da po ovom osnovu ikoga puštaju pre 8.1.2025.
 
Aman ljudi, sve je jasno. Nema nikakvih rokova od 30 dana ili 8 dana ili sličnih budalaština. Objavili su da nove cene kreću od 9.1.2025. Znači ko raskida ugovor zbog promene cena nema pravo da raskine pre 8.1.2025. Šta tu nije jasno?
Samo je stvar njihove organizacije, jer im vrv nije lako da sve raskide sprovedu u jednom danu pa će možda nekoga pustiti i ranije ali po zakonu nemaju obaveze da po ovom osnovu ikoga puštaju pre 8.1.2025.
Znaci ljudi koji su vec raskinuli su imali srece tj dobili da je resen zahtev i naisli na poslovnicu gde su ih pustili ali nisu nuzno morali?
A sta bi se desilo da neko posalje zahtev za raskid 30og decembra koji je poslednji dan. Jel realno da mu rese zahtev za 7dana i ako ne rese. Da li mora da placa proorcionalno dane po skupljoj ceni sve do raskida ugovora
 
Da, upravo tako. Kao što sam i rekao, neke će da puste i ranije jer time ne krše zakon, a i imaće veliki gužvu ako sve budu morali da raskidaju u jednom danu.
Za očekivati je da to rasporede na više dana, da oni kojima je rečeno da će biti 8.1. bude i par dana ranije ali je poenta da nisu obavezni po zakonu da ih puste pre 8.1.2025.
Da se razumemo i meni bi odgovaralo da me puste pre nove godine da ugrabim ovaj mega plan u A1 ali znam da na to nemam pravo. To me ne sprečava da pokušam ali sigurno neću kukati ako ne uspem jer nisam u pravu.
I da, ako neko podnese zahtev za raskid 30.12. Mogu da ga puste 8.1. jer je 9 dana i više nego dovoljno, bez obzira na praznike
 
Zvali i mene danas nakon nekih nedelju dana da se dogovaraju oko cene. Za 700 dinara više dobijam 400gb umesto 100 u Sokolu (ne mogu potrošiti ni tih 100), neke TV kanale (ne pratim TV skoro uopšte, to više zbog mojih) i 1000 umesto 600mbps (ni to mi nije potrebno i ne opravdava mi poskupljenje).

S obzirom da sam se nameračio da pređem kod drugoga, pitao sam i za IDP broj, kaže da "nije moguće dok sam pod UO" što znam. Ostanak na istoj ceni sam odbio, rekla je da će proslediti zahtev i da je rok 30 dana.

E sad pitanje: Da li ja moram da vraćam opremu pri raskidu UO kad mi jave da je zahtev rešen ili mogu da se prošetam do poslovnice i zatražim taj IDP - zaista mi se ne gubi x dana bez interneta dok dođu Yettelovci da instaliraju svoje.
 
Proveri to tačno kako funkcioniše. Meni se desilo zbog peripetija sa provajderima (SBB-ovom procedurom vraćanja opreme i raskidanja ugovora i MTS instalacije) da budem bez neta/televizije 25 dana.
Verujem da je redak i ekstreman slučaj, al sad kad znam da može da se desi obavezno obraćam pažnju na to.
 
Da li ja moram da vraćam opremu pri raskidu UO kad mi jave da je zahtev rešen ili mogu da se prošetam do poslovnice i zatražim taj IDP - zaista mi se ne gubi x dana bez interneta dok dođu Yettelovci da instaliraju svoje.
Koliko sam ja razumeo način funkcionisanja IDP broja, opremu ne vraćaš dok Yettel ne dođe i ne instalira ti svoju opremu na osnovu tog IDP broja koji ti je mts izdao. Dakle, moraš da sačekaš da ti jave da ti je oslobođena UO, onda odeš i podneseš zahtev za izdavanje IDP broja (nakon toga će verovatno uslediti poziv od mts-a i ponuda za novu UO sa 24x50%), sačekaš da ti pošalju IDP imejlom i onda pokreneš proces kod Yettel-a.
 
Zvali i mene danas nakon nekih nedelju dana da se dogovaraju oko cene. Za 700 dinara više dobijam 400gb umesto 100 u Sokolu (ne mogu potrošiti ni tih 100), neke TV kanale (ne pratim TV skoro uopšte, to više zbog mojih) i 1000 umesto 600mbps (ni to mi nije potrebno i ne opravdava mi poskupljenje).

S obzirom da sam se nameračio da pređem kod drugoga, pitao sam i za IDP broj, kaže da "nije moguće dok sam pod UO" što znam. Ostanak na istoj ceni sam odbio, rekla je da će proslediti zahtev i da je rok 30 dana.

E sad pitanje: Da li ja moram da vraćam opremu pri raskidu UO kad mi jave da je zahtev rešen ili mogu da se prošetam do poslovnice i zatražim taj IDP - zaista mi se ne gubi x dana bez interneta dok dođu Yettelovci da instaliraju svoje.
Pa kako rok 30 dana kad ne mogu da te drze duze od 08.01.2025.. i oni lupetaju... cimaj ih za koji dan opet da ubrzaju koliko god.
 
Mene sad zvali iz Telekoma, rekoh dal je moguće da su ovoliko brzi.
Kad ono zovu me iz nekog Apolon (??) tima da mi uvale neki kućni bioskop.
Cirkus! 😁
 
Vrh Dno