Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@MixaBG ako želiš besplatan raskid ugovorne obaveze ne možeš sad odmah vratiti opremu, već nakon 9.jan.
Platićeš proporcijalno samo tih 9.dana januara na finalnom računu u februaru.
 
@MixaBG ako želiš besplatan raskid ugovorne obaveze ne možeš sad odmah vratiti opremu, već nakon 9.jan.
Platićeš proporcijalno samo tih 9.dana januara na finalnom računu u februaru.
E okej, hvala. Znaci ne mogu odmah da vratim nego tek tad. Posto sam razumeo da mogu odmah da vratim svu opremu. Onda ako je tako kako kazes raskinuti ugovor sad a otkaciti opremu kad Orion dodje da stavi svoju.

Sto se tice oriona ja u stanu imam 1 opticki konektor a dole u garazi zgrade ima telekomunikaciona soba. Meni i mts kad je dolazio u stanu samo stavili ONT i onaj zuti opticki kabl iz optickog konektora u ONT. Sve ostalo su dole radili. Tako da verujem da nema potrebe za nikakvim secenjem nego dole u sobi da prespoje moj stan sa jednog vlakna na drugo a u stanu samo ubodu njihovu opremu. Nova zgrada je skroz u pitanju na NBG tako da je valjda sve podeseno da bude jednostavno za otpiku.
 
@MixaBG opermu vraćaš kad ti naznače datum da odeš.
E to nisi pre naveo, onda si u prednosti jer sad u novijim zgradama, većina generalno ima razvučeno dva vlakna iz TK sobe u podrumu, tako da orion može odakle već sad da osvetli drugo slobodno vlakno do tebe.
 
@MixaBG opermu vraćaš kad ti naznače datum da odeš.
E to nisi pre naveo, onda si u prednosti jer sad u novijim zgradama, većina generalno ima razvučeno dva vlakna iz TK sobe u podrumu, tako da orion može odakle već sad da osvetli drugo slobodno vlakno do tebe.
Odlicno. Hvala Puno na pomoci i na informacijama! Znacilo mi je da znam sta i kako.
 
Jel postoji neko da je raskinuo ugovor zbog poskupljenja ili su svi pristali da im ostane ista cena i time motivisali Telekom da krene na 3 meseca da podiže cenu jer im ovo sjajno prolazi? (Osim poslednjeg coveka koji se ovde javio)

PS: Nemojte da izmišljate nikakve otkazne ugovore i rokove, promena cene povlači momentalni raskid ugovora. Odneti opremu i to je to, to je i moj plan ovih dana samo da stignem da spremim to i idem u poslovnicu direktno. Kakav otkazni rok operatoru... da se ne oseti ugroženo što nije pustio internet još 10 dana korisniku? Poenta otkaznog roka je za korisnika da ne izgubi uslugu, kad dobije otkaz na poslu da ne ostane na ulici sutradan itd...
 
Poslednja izmena:
Pa lepo pise, imas mogucnost do dana poskupljenja. Odes 08.januara i raskines, prethodno napises prigovor mail-om.
Inace drugar najavio raskid, otisao, odneo opremu i raskinuo UO. Presao na Orion hipersonik trio za 2950.
 
Evo i ja sam u sličnom problemu. Treba da da selim priključak i Telekomu mi odmah kažu da će novi priključak biti po novim cenama. Ali to nije čak ni najjače, već će me povezati na bakar u zgradi u koju treba da se uselim iako se u njpj nalazi Supernova optički internet koju je Telekom kupio. I svi se prave glupi i blesavi, osim ovih u Supernovi koji mi kažu da migracija kod njih bi trebala da prođe bez ikakvih problema.
Moje pitanje je kako da ih otkačim?
Da li je dovoljno to što nisu u mogućnosti da mi obezbede optički internet i brzinu na novoj adresi ili da čekam da me prebace na bakar pa da tražim raskid ugovora zbog povećane cene?
Inače, imam Box 4.
 
Traži raskid zbog povećanja cene odmah. Pre selidbe.
 
Vratiš im opremu jer su povećali cenu paketa i sadržaj paketa izmenili . Sa time se ne slažeš i imaš pravo na raskid UO po ZEK čl 131
 
Imam jednu kompleksnu situaciju sa brojevima, paketima itd.
Naime, imam televiziju kod sbb-a i tu cu podneti zahtev i raskinuti (eon full) obzirom da podizu cenu. U mts-u imam Soko Lite (poslao im mail doduse, jos ne odgovaraju) i to cu da raskinem zbog poskupljenja.
Nudi li Mts sada za Box 3/4 12 meseci po dinar i kako doci do te ponude?
 
Imam jednu kompleksnu situaciju sa brojevima, paketima itd.
Naime, imam televiziju kod sbb-a i tu cu podneti zahtev i raskinuti (eon full) obzirom da podizu cenu. U mts-u imam Soko Lite (poslao im mail doduse, jos ne odgovaraju) i to cu da raskinem zbog poskupljenja.
Nudi li Mts sada za Box 3/4 12 meseci po dinar i kako doci do te ponude?
Nude za mt:s BOX 4 ( optika ), 14 meseci / 16 meseci po 1 dinar, 8 meseci puna cena.
 
Traži raskid zbog povećanja cene odmah. Pre selidbe.
Ali meni cena formalno još nije povećana jer tek treba da se selim i da podnesem zahtev za seobu priključka.
To me buni. Od njih ne očekujem nikakvu predusretljivost da će bilo šta da mi kažu. Možda kad budem formalno tražio prenos, a oni mi kažu (opet) za nove cene da tražim raskid? I još nešto, da li se ugovor raskida dana kada se podnese zahtev ili treba da dođe kraj meseca da on stupi na snagu?

Vratiš im opremu jer su povećali cenu paketa i sadržaj paketa izmenili . Sa time se ne slažeš i imaš pravo na raskid UO po ZEK čl 131

Evo čitam član 131 i nije mi jasno kakve ovo veze ima samnom :
Član 131

Operatori su dužni da delatnost elektronskih komunikacija obavljaju u skladu sa propisanim opštim uslovima za obavljanje delatnosti, posebnim obavezama određenim operatorima sa ZTS, uslovima propisanim dozvolama za korišćenje numeracije, pojedinačnim dozvolama za korišćenje radio-frekvencija, kao i drugim obavezama utvrđenim ovim zakonom i propisima donetim na osnovu njega.

Agencija je ovlašćena da traži od operatora podatke i informacije koji su joj potrebni radi provere njihovog postupanja u skladu sa obavezama iz stava 1. ovog člana, kao i da vrši merenja i ispitivanja rada elektronskih komunikacionih mreža i usluga, pripadajućih sredstava, elektronske komunikacione opreme i terminalne opreme.

Poslove merenja i ispitivanja iz stava 2. ovog člana Agencija vrši preko kontrolno-mernih centara, kao organizacionih jedinica Agencije (područne jedinice), odnosno preko lica ovlašćenih za vršenje merenja i ispitivanja.

Ako Agencija utvrdi da postupanje operatora nije u skladu sa obavezama iz stava 1. ovog člana, o tome obaveštava operatora i određuje rok u kome operator može da se izjasni o utvrđenim nepravilnostima, odnosno da ih otkloni i o tome obavesti Agenciju.

Rok iz stava 4. ovog člana ne može biti kraći od osam dana od dana prijema zahteva od strane operatora, osim u slučajevima kada Agencija utvrdi teže ili ponovljeno kršenje propisanih obaveza.

Ako Agencija utvrdi da operator nije otklonio utvrđene nepravilnosti u ostavljenom roku, podnosi prijavu inspekciji Ministarstva.


Gde ovo na Telekomovom sajtu ima da se pročita?
 
@Miskonius
Kako ti nije povećama cena? Pa svima je povećana. Osim ako si potpisao posle 5.11.2024.
Screenshot_20241221_014318.jpg
Nikakvo povećanje niti obaveštenje o povećanju nisam dobio, 5600 mesečno u skladu sa ugovorom što sam potpisao pre godinu i po dana. Ugovor mi ističe krajem juna.

@Multitasker hvala druže, sad je jasnije.
 
@Miskonius
Tek će ti januarski račun biti uvećan jer nove cene kreću od 9.1.2025. Da li si ti pratio ovu temu u pislednjih 20-ak dana?
Obaveštenje je okačeno na sajt 1.12.2024. da će važiti novi paketi (koji znače poskupljenje) od 9.1.2025. Imaš rok da raskineš ugovor do 30.12.2024. Ako se ne žališ ili ne raskineš saglasan si sa novim cenama.
Tebi je ovo poskupjenje došlo kao kec na jedanaest da raskineš ugovor jer se seliš i uslovljavaju te
 
@mlax37
Bukvalno me us**lo jer da se ne selim pojma ne bih imao šta se dešava, nisam skoro posećivao ovaj forum. :D

Mada sad vidim da me ipak jesu obavestili putem SMS-a koji nisam ni pročitao.
 
@jason13 hvala druže!

Još jedno pitanje, za slučaj da se ovi u Telekomovoj poslovnici opet prave blesavi i kažu mi da ne mogu da raskinem ugovor (ja sam ih već pitao za to btw) a da ne platim preostale mesece, gde ja njih mogu da prijavim? Pošto ništa dobro od njih ne mogu da očekujem.
 
Izgleda da će da nam menjaju pakete, ja još nisam dobio konačan odgovor.
 
Evo čovek je u drugoj temi (MTS Postpaid) objasnio kako se rešava raskid ugovora, pošto je primenjivo i na Box pakete, ostavljam ovde:

Malopre sam bio do poslovnice MTS da raskinem ugovornu obavezu na tri svoja broja. Podneo sam im pre toga PRIGOVOR u pisanoj formi u samoj poslovnici da nisam saglasan sa najavljenim povećanjem cena i taj moj zahtev od 09.12.2024. stoji kao "rešen" u sistemu. Stoji tamo i da su me zvali radi rešavanja problema a nisu me zvali. To sam saznao isto u poslovnici prošle nedelje jer mi je bilo čudno da me niko ne zove. U svakom slučaju maopre ja lepo radniku kažem da želim da raskinem ugovornu obavezu i da je to u sistemu rešeno, on pogleda i kaže jeste i krene u postupak. U jednom trenutku pozove svog šefa da ga pita nešto o šifri za raskid bez plaćanja penala i posle malo dužeg razgovora reče mi da sačekam jer će me opet zvati itd. itd. itd... Rekoh da ne želim da me niko zove da je moj prigovor zaveden kao rešen i da želim momentalno da raskinem te ugovore i da me više ništa drugo ne zanima pa makar mi nudili besplatno da koristim pakete. Ponovo poziv šefu, ali ovoga puta iz kancelarije iza, i naravno MOŽE.
Tako da znate, pustite navodne rokove od 30 dana i ne dozvolite da vas lažu. Podensite PISANI prigovor i čim se u sistemu pojavi kao rešen možete istog trenutka da raskinete ugovor!!!
Pravo od njih otišo sam u poslovnicu A1 i dva broja prebacio na NEO Super sa 50% popusta (izađe 1500 din) a jedan na prepaid Mega plan.

DVADESET GODINA SAM BIO U MTS-U I KAKO SU ME PRE NEKOLIKO MESECI IZGUBILI KAO KORISNIKA BOX PAKETA TAKO SU ME SAD IZGUBILI I KAO KORISNIKA TRI POSTPAID BROJA. MTS I JA VIŠE NIKAD ZAJEDNO PA MAKAR I VIŠE PLAĆAO KOD DUGOG OPERATERA. SA PLILIĆARKIM FIRMAMA NE SARAĐUJEM!

Koga interesuje evo teksta mog prigovora:

Poštovani,

Na vašem sajtu sam video obaveštenje da imate nameru da od 05.01.2025. SVE korisnike prebacite na neke nove a samim tim i skuplje pakete te vas ovim dopisom obaveštavam da apsolutno nisam saglasan sa vašom namerom da JEDNOSTRANO promenite uslove ugovora koji imamo. Ovo moje obaveštenje se odnosi na sva tri broja koja imam kod vas 064 137*, 064242* i 064342****) kao i na sva tri prateća ugovora. Takođe vas pozivam da se upoznate sa članom 88 Zakona o zaštiti potrošača.

Za sva dodatna pojašnjenja možete me kontaktirati na moj broj telefona 064 137**** i na e-mail:
e****[email protected]
 
Meni su danas instalirali opremu za Box paket. Posle par sati sam je vratio uz izjavu o odustanku od ugovora. Toliko je trajalo...
U telefonskom razgovoru rekli da je HBO OD u sklopu ugovora ali ipak nije, da uz ugovor idu dva set top box uređaja ali ipak ide jedan.
Da bih uspostavio vezu sa korisničkim centrom potreban mi je godišnji odmor. Posle 60 minuta se automatski prekida veza kada se zove sa mobilnog telefona. Sa fiksnog (mts) nekada i ranije. Uspeo sam u trećem pokušaju i posle ukupno oko 110 minuta čekanja, da bi mi rekli da ništa zapravo nije po dogovoru koji sam imao, izuzev tih 50% na 24 meseci.
Za uslugu koju pružaju, i sa tim popustom je preskupo.
 
Vrh Dno