Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
to to, pošto mi u filijali kažu da moram da zamenim za poštansku da bih mogao na rate
 
Pa ono...postanska je i mts banka...
Dok je bila cista mts pisalo je na sajtu da moze, ne bi trebalo da se bilo sta promenilo povodom toga

Bas sam ja i komentarisao da ne mogu svi, jer ja ne mogu posto ne primam platu na taj racun.
 
Leglo 20 eur.
 
Да и опет без поруке о приливу.
 
Ja sam dobio sms

Mada sms hoce da kasni oko 2 sata u proseku, kao da ide autobusom.
 
Stigla i meni Dina, pa bih pitao vas koji ste je dobili i "aktivirali" preko telefona, kao u stara dobra vremena. 😂

Da li se samo pozove ovaj broj gde se javi automat i to je to, ili treba još nešto? Pošto ovaj automat nigde ne kaže da pritisnem neki taster za aktiviranje, niti mi traži tajnu reč ili lozinku 😂
 
Ima opcija za aktivaciju, identifikujes se operateru i aktivirano je
 
Ima opcija za aktivaciju, identifikujes se operateru i aktivirano je

Kad ja pozovem nema. Javi se automat i kaže: taster 1 - blokada kartice, taster 2 - pitanja u vezi kartice..., taster 3 - pitanja u vezi bla bla... Ne javlja se nikakav operater.
 
Нисам активирао,али се мора звати с регистрованог тел. у банци послије добијања ПИН-а(тако пише на оном папиру уз картицу)
 
Na osnovu ličnog iskustva, može i sa drugog broja, ali tražiće broj lične karte.
 
Aktivirao. Zoveš broj, onda ti nije sasvim jasno šta treba da uradiš, pa kada provališ, čekaš da se operater javi, pa te on onda davi sa podacima... Kompletan doživljaj, a ne kao sa drugim karticama, odeš do bankomata i aktviraš, nema tu ovakvog doživljaja. 😂

Nego kažite mi sad, ako je neko menjao PIN, da li to mogu da odradim preko naloga ili bankomata kao Master, ili opet moram da zovem neki broj, ili ne daj bože da idem u neku ekspozituru PŠ.
 
Nisam siguran da na dini u opšte može da se menja pin tako da verovatno mora preko banke...
Ceo proces nema ništa zajedničko sa masterom gde sam kreiras pin i aktiviras na bilo kom bankomatu
 
Za Dine inace, posto imam ovlascenje bas kod posteda, pismo o pristizanju kartice stiglo juce, a kartice podigli jos 26. nov ...
A neko je pitao na kojim mestima moze na rate, pa mislim na svim. Bez kamate je i prva rata pristize za mesec dana.
Generalno ne znam zasto se zalite ovoliko za ex mts naka sistem? Nikad nisam imao problema, sve radilo/radi. Ako je suditi po vaznjeu MC jos 2017 otvorio onako iz zezanja, komsije kod posla bile. A samo zato jer je tada mbank i ebank bio neuporedivo bolji nego kod mnogih drugihh banaka, multivalutni racun, limiti, 2P auth, sve je jos tada radilo kako treba.
Iskreno sam se iznenadio sto je MTS prodao banku, nadoknade oni trosak na drugom mestu. Sad je ovo druga prica. Imas najvecu mrezu ekspozitura, posrted i posta, ali su neverovanto inertni. Kao najvecu manu ove promene vlasnista vidim cenu i ukidanje koriscenja svih bankomata (ok ajd nije presudno, ali korisno je bilo).

Pitanje za ove kojima i dalje naplacuju 100 din, da mozda imate samo dinare? Nikad ino transakcija?Da nije to u pitanju?
Mada, nigde se ne pominje 100 din u cenovniku, ali cudno da je bug bas tu.
 
Ja sam već napisao da mi je zvanično odgovoreno da se 100 din naplaćuje 3 godine od otvaranja računa, zatim počinje da se primenjuje nova tarifa.
 
Meni je račun otvoren u martu 2020. i regularno mi naplaćuju održavanje 250 din.
 
Jul 2019, održavanje 100 din.
Na računu i Din i Eur
 
Moja kcerka pre 2 meseca otvorila super plus racun i naplacuju 250din
 
Март 2018,250 динара.
 
Meni se kao odgovor nameće to što je ugovoreni datum pripajanja mts banke Poštanskoj štedionici bio 31.12.2020. pa po toj logici, svi koji su otvorili do tad imaće održavanje od 100 dinara, posle toga to ne važi. Ja ću Račun Plus na kraju meseca svakako da gasim.
 
Moj racun ima bar 4 godine i placam 250din
Ne mozemo nikako da uhvatimo sablon :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
I kod mene isto tako. Oko 4 god star racun i 250 din. Ko zna sta ovi rade :)
 
Pa bice da je gore @brzibg u pravu onda ako su mu zvanicno odgovorili u vezi sa te tri godine.
Ako je tako, onda ovi ciji su racuni mladji od 3 god da se zale te traze refund i neku kompenzaciju preko.
 
Imam ekskluzivno saznanje da će nam naplaćivati 100 dinara, umesto 250, 3 godine od otvaranja računa. Ne znam da li u našim ugovorima piše tako nešto, mrzi me da tražim ugovor.

Evo u oktobru sam podelio ovo saznanje i kao što sam tada napisao, mrzelo me da tražim ugovor. Evo, da rešimo ovu nedoumicu, u mom ugovoru pod tačkom 6. NAKNADE piše: "Naknada za vođenje Računa Plus, važeća na dan otvaranja Računa neće se menjati 36 meseci, računajući od dana zaključenja ovog Ugovora."

Dakle, to je osnov za ove 3 godine koje se spominju. Ko ima račun mlađi od 3 godine, otvoren pre 01.07.2021, a naplaćuju mu 250 din, neka proveri da li mu ovo piše u ovoj tački ugovora. Ugovor je dostupan u e-bankingu: Profil (gore desno) -> Moja dokumenta.

Takođe, tačka 7. je veoma zanimljiva i dodatno štiti klijenta od promena u Ugovoru u slučaju ustupanja drugoj banci. Ko je sastavio ovaj Ugovor, alal mu vera u ime svih nas korisnika :)
 

Prilozi

  • Bench2.jpg
    Bench2.jpg
    351.3 KB · Pregleda: 37
Poslednja izmena:
Otvorio sam račun 19.6. i uokvirena stavka je izuzeta iz ugovora. Meni je ovo ionako samo varijanta da premostim.
 
Meni je račun otvoren u martu 2020. i regularno mi naplaćuju održavanje 250 din.
Slicno, racun otvoren u avgustu 2020. i naplaceno mi 250 dinara (za jul 2021, nakon toga nisam koristio racun, pa kako nema prometa nema ni odrzavanja).
 
@brzibg bravo za ovo.
Ne postoji ta garancija u tacki 6 od 36 meseci, no tacka 7:
"Druga Banka ne može Korisnika dovesti u nepovoljniji položaj od položaja koji bi imao da to potraživanje nije ustupljeno, a Korisnik zbog toga ne može biti izložen dodatnim troškovima."

E sad potrazivanje, nisam pravnik.
Ovo moze da se tumaci i da smo do 30.06.2021. imali povoljniji polozaj. Doduse potrazivanja su jedno, a nakade po Tarifniku drugo, no vredi probati.
 
Све је то у реду.Уговор је битан,ако поскупљење најаве у року који је предвиђен и то је у складу с законом.Ово довођење у неповољан положај се односи на стамбене кредите и сл. гдје се стварно може клијент довести једностраним поступцима банке(мимо уговора) у тежак положај
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ukratko, sedmica je vezana za bilo koji vid administrativne zabrane i nema veze sa tim. Ako je ugovornom klauzulom određeno da će cena održavanja ostati ista za klijente iz 2019. onda to pravo i obavezu mora da ispoštuje Poštanska.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno