Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisam znao na koji mail da pisem pa sam poslao na [email protected] i na [email protected]. Rekoh preusmerice gde treba tacno da ide.

Ono sto su mi odgovorili je samo genericki odgovor, na samu sliku u prilogu nikakav komentar nisam dobio:

Pristup eBank nalogu se nalazi na starom linku https://online.mtsbanka.rs/webapp/Identity/Login# (dostupan je na sajtu www.posted.co.rs na početnoj stranici, opcija Račun plus.

Evo te adrese, deluje da stvarno postoji neka migracija:

 
Poslednja izmena:
Da tako ide za državna primanja, traže iz banke odakle dolaziš da li imaš neizmirenih računa po kreditu, nekim ratama, jesi li u minusu ili slično. Meni je to mts pre pripajanja izdala preko mejla, samo sam im takav mejl poslao i dobio instrukcije koliko se to plaća po cenovniku. Čini mi se da je ta "potvrda" koštala oko 300 dinara.
Mts je bila elektronska banka, u pocetku sa samo jednom poslovnicom, pa je i logicno da su sve sto su mogli od potvrda izdavali online. Postanska je klasicna banka i zato su i odbili da mi posalju mailom. E, sad, to sto to ne moze u svakoj poslovnici, a uslovljavaju te da bude iskljucivo u poslovnici, pa bi neko trebalo da klempa u drugi grad i izgubi zbog neke banalne potvrde pola dana - za*ole ih.
 
Pojavio se na Guglu danas onaj mikrosajt sa migracijom podataka sa prethodne strane. Definitivno jeste prava adresa web bankinga mts banke.
Odavde samo kliknite logo Poštanske štedionice i odvešće vas na početnu.
 
Smucila m se danas i Postanska i njihovo endless spajanje mts banke. Ovih dana prebacujem roditelje penzionere u Mobi na osnovni racun. Sve zavrsim u Mobiju i odnesem one obrasce za prenos penzije sa novim tekucim u PIO. Kaze brko u PIO: "Ovo je u redu, ali treba mi i potvrda o solventnosti racuna, tj. da u prethodnoj banci preko koje su primali penziju nemaju dugovanja". Koji ce vam sad to, mislim se, kad pre nije trebalo. Ok, odem u Postansku ovde u Ue, kaze zena: "Na zalost, posto mi nismo poslovnica plus, ne izdajemo potvrde, samo uplata/isplata, a za potvrdu morate ici u najlbizu poslovnicu plus". A najbliza u Cacku. Nista, posaljem ja mail korisnickoj sluzbi, formalno sa mailova roditelja, i zamolim ih da mi potvrde posalji na mail. Kazu, ne mogu, samo u poslovnici. Tu odlepim. 🤬 "Pa je l' treba sad otac i majka (koja je inace invalid 1. kategorije i prakticno nepokretna) da idu 120 km u oba pravca zbog jedne usra*e potvrde?!? I ako ste preuzeli sva prava, preuzeli ste i sve obaveze mts banke, sta to mene briga sto vasa poslovnica u Ue ne izdaje te potvrde, ko je za to kriv, vi ili ja? Jesu li oni klijenti Postanske stedionice? Jesam li ja isao u poslovnicu? Iiiiiiiii???"

I nista. Sad moram da cekam posle Nove godine, kad ce navodno osposobiti sve poslovnice za ex mts klijentelu, mada ni tad ne znam kako cu to izvesti za majku, jer ce verovatno traziti da dodje licno. Poznajuci ih, proces ce biti zavrsen verovatno nedge u aprilu. Bas su mi se smucili.
Nemoj da se nerviras oko toga. Razumem te jer sam i ja imao kojekkave muke sa mojom pokojnom majkom. Nauci da cuvas zdravlje i cuvaj ga. Lako ces sa bankama. Uvek ima neko pravno resenje. Mozes i da im kazes da pozovu tvoju majku putem video poziva ili da ti majka da punomocje u sudu da mozes da radis sve umesto nje. Nista nije vredno zdravlja.

BTW, u e-banking aplikaciji su ukinuli chat.
 
Poslednja izmena:
Ovo placanje QR kodom ume zesce da se zakomplikuje...

Danas sam imao dosta placanja, i na jednom racunu dobijem poruku "pokusajte ponovo"
Odradim ponovo i platim 2 x 14 000 dinara

odmah kontaktiram podrsku da storniraju, kazu ne moze to je vec proslo,
trazite od primaoca da vam vrati novac. :oops:

Takodje vise puta se desilo da iznos za uplatu nije dobar (mora rucno da se proveri)
sve u svemu vidim da cu se vratiti na staru metodu.
 
Mts je bila elektronska banka, u pocetku sa samo jednom poslovnicom, pa je i logicno da su sve sto su mogli od potvrda izdavali online. Postanska je klasicna banka i zato su i odbili da mi posalju mailom. E, sad, to sto to ne moze u svakoj poslovnici, a uslovljavaju te da bude iskljucivo u poslovnici, pa bi neko trebalo da klempa u drugi grad i izgubi zbog neke banalne potvrde pola dana - za*ole ih.
A da samo podneses zahtev za gasenje racuna i molim lepo. Oni tebi potvrdu moraju poslati da je racun ugasen, a čim je ugašen nema ni duga.
 
Ček, ja izgasih račun kod MTS Banke (skoro) i ne dobih nikakvu potrvrdu da je račun izgašen. Kada se ulogujem na online banking, nema više računa u listi.

Je l' sam trebao dobiti nešto?
 
Ниси,евентуално да код гашења тражиш потврду о гашењу,путем мејла.
 
Ovo placanje QR kodom ume zesce da se zakomplikuje...

Danas sam imao dosta placanja, i na jednom racunu dobijem poruku "pokusajte ponovo"
Odradim ponovo i platim 2 x 14 000 dinara

odmah kontaktiram podrsku da storniraju, kazu ne moze to je vec proslo,
trazite od primaoca da vam vrati novac. :oops:

Takodje vise puta se desilo da iznos za uplatu nije dobar (mora rucno da se proveri)
sve u svemu vidim da cu se vratiti na staru metodu.
Ja za sada nisam imao takvih problema.
 
Imao sam ja sličan slučaj jednom, da mi je plaćanje bilo neuspešno, a ustvari je prošlo. Pukom srećom nisam odmah ponovio plaćanje, inače bih 2x platio.
 
A da samo podneses zahtev za gasenje racuna i molim lepo. Oni tebi potvrdu moraju poslati da je racun ugasen, a čim je ugašen nema ni duga.
Ne mogu to zbog neceg drugog - onu pomoc od drzave prima na taj racun, tako da ce i najavljenih 20.000 za penzionere primiti na taj racun, pa mogu da odem na bankomat i podignem joj taj novac. Ako ugasim mts racun, otvorice joj namenski u Postanskoj, a sa tog mora da podigne licno, sto ne moze, jer je zena u kolicima, pa onda moram ponovo ja da uzimam razna ovlascenja i eto nove muke.
 
Da li karticom mts banke može da se podiže novac u pošti (ne poštanskkoj štedionici) ?
 
@yugokoral Samo karticom može preko POS terminala, bez provizije (tretira se kao isplata sa bankomata Pošte).
 
Recite mi kako mogu da podignem novac koji mi je legao od drzave 30+20e.
U posti nemoze,u postansoj stedionici su mi rekli da nema nikakve uplate. Ispada da treba da se ide u nekadasnju mts banku, ne razumem?
 
Da li karticom mts banke može da se podiže novac u pošti (ne poštanskkoj štedionici) ?
Moze na bankomatu, ne u posti.
posta nije banka i ako saradjuju.
Recite mi kako mogu da podignem novac koji mi je legao od drzave 30+20e.
U posti nemoze,u postansoj stedionici su mi rekli da nema nikakve uplate. Ispada da treba da se ide u nekadasnju mts banku, ne razumem?
Moras da ides u MTS banku, postanska ne vidi tu uplatu.
 
@yugokoral sa ličnom kartom na šalteru koji nema POS terminal, ne može. Samo ako daš Master ili Dinu kod šaltera pošte koji isplaćuje sa POS terminala, to može.
@Miki_ Ako ti je prosto neisplativo da ideš do mesta sa poslovnicom Plus, možda je bolje da sačekaš integraciju pa sredstva sa namenskog 360 računa prenesu na novi koji počinje sa 200. Prema saopštenju Eurobank Direktne, rok za promenu računa nakon spajanja je godinu dana, tako da će se to najverovatnije desiti sa mts-om i Poštanskom do jula iduće godine.
 
Poslednja izmena:
@yugokoral sa ličnom kartom na šalteru koji nema POS terminal, ne može. Samo ako daš Master ili Dinu kod šaltera pošte koji isplaćuje sa POS terminala, to može.
@Miki_ Ako ti je prosto neisplativo da ideš do mesta sa poslovnicom Plus, možda je bolje da sačekaš integraciju pa sredstva sa namenskog 360 računa prenesu na novi koji počinje sa 200. Prema saopštenju Eurobank Direktne, rok za promenu računa nakon spajanja je godinu dana, tako da će se to najverovatnije desiti sa mts-om i Poštanskom do jula iduće godine.

Moj slucaj je specifican,racun sam ugasio i kartica vise ne vazi,u blizini nemam mts banku,bukvalno ce me put kostati vise nego sto imam novca na racunu.
Jedino ako mogu da izvucem novac na drugaciji nacin,ako dodje do ujedinjenja i da broj pocinje sa 200.
Samo mislim da ce novac propasti do jula iduce godine.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@yugokoral sa ličnom kartom na šalteru koji nema POS terminal, ne može. Samo ako daš Master ili Dinu kod šaltera pošte koji isplaćuje sa POS terminala, to može.
@Miki_ Ako ti je prosto neisplativo da ideš do mesta sa poslovnicom Plus, možda je bolje da sačekaš integraciju pa sredstva sa namenskog 360 računa prenesu na novi koji počinje sa 200. Prema saopštenju Eurobank Direktne, rok za promenu računa nakon spajanja je godinu dana, tako da će se to najverovatnije desiti sa mts-om i Poštanskom do jula iduće godine.
@uji, skidam kapu za upucenost! Hvala u ime svih sa kojima nesebicno delis relevantne informacije!
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Miki_

BPS je preuzela mtsB.
Pisi na kontakt @ posted . co .rs pa neka ti objasne
kako da dodjes do para...
 
Nema na čemu @magnetic! Trudim se da doprinesem koliko mogu. S obzirom da smo već i ranije diskutovali o ovom haosu koji se nažalost nije promenio, upravo te stvari su me odvratile od ideje da ostavim Račun Plus u rezervi.
Ono što znam, za Mobi je situacija takva da sa namenskog računa se radi interni prenos na osnovni i tako ljudi dođu do svojih para, što je možda takođe slučaj.
 
@Miki_

BPS je preuzela mtsB.
Pisi na kontakt @ posted . co .rs pa neka ti objasne
kako da dodjes do para...
Рећи ће му да иде у пословницу која је задужена за МТСБ:)
Мики,изгледа Мали био у праву,бар у твом случају,да ће отворити намјенски у задњој банци у којој је корисник имао рачун:)Нека је ту конфузија код тебе.
 
Рећи ће му да иде у пословницу која је задужена за МТСБ:)
Мики,изгледа Мали био у праву,бар у твом случају,да ће отворити намјенски у задњој банци у којој је корисник имао рачун:)Нека је ту конфузија код тебе.
I sta sad,ne postoji nacin da se novac podigne nikako osim licno. A licno mi je daleko.
Mogu samo da me razvlace dok mi ne pokupe pare.
Jedino mi preostaje da se nadam da ce novac biti na racunu i da sacekam integraciju.
Mada cekanje mi nije problem,ali se bojim da ne pokupe novac.
 
Prema saopštenju Eurobank Direktne, rok za promenu računa nakon spajanja je godinu dana, tako da će se to najverovatnije desiti sa mts-om i Poštanskom do jula iduće godine.
Meni su pre oko mesec dana u korisnickom servisu rekli da "promena numeracije racuna nije u planu". :) Posto je to prilicno nemoguce, rekao bih da operaterka ili nije najbolje obavestena ili prosto negiraju informacije te vrste dok ne postanu zvanicne.

Ono što znam, za Mobi je situacija takva da sa namenskog računa se radi interni prenos na osnovni i tako ljudi dođu do svojih para, što je možda takođe slučaj.
Uji, jesi siguran za ovo? Ovo mi je vrlo bitna i korisna informacija ako je tacna, jer bih onda mogao roditeljima da zatvorim mts racun da me vise ne cimaju u PIO za onu potvrdu o likvidnosti, onda ce bez problema pustiti prebacivanje penzija u Mobi, jer ne treba famozna potvrda, a kad novac legne na namenski PŠ racun, prebacice im ga na ovaj u Mobiju i svi zadovoljni.
Sve ovo pod uslovom da kad kazes "za Mobi je situacija takva da sa namenskog računa se radi interni prenos na osnovni i tako ljudi dođu do svojih para" - mislis da se sa namenskih racuna u PS novac prebacuje ljudima na racune u Mobiju, a ne sa namenskog u Mobiju na regularan tekuci u Mobiju, mada ja nisam cuo da je ikome otvoren namenski za isplatu pomoci u Mobiju.

Mada cekanje mi nije problem,ali se bojim da ne pokupe novac.
Ne postoji nacin da ti pokupe novac, bez brige.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno