Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Evo u oktobru sam podelio ovo saznanje i kao što sam tada napisao, mrzelo me da tražim ugovor. Evo, da rešimo ovu nedoumicu, u mom ugovoru pod tačkom 6. NAKNADE piše: "Naknada za vođenje Računa Plus, važeća na dan otvaranja Računa neće se menjati 36 meseci, računajući od dana zaključenja ovog Ugovora."
Da, to je u pitanju. U mom ugovoru ne postoji ta poslednja rečenica u tački 6.
 
Da li je bilo nekih promena što se tiče SWIFT koda, prelazak na SWIFT Poštanske štedionice? Pošto izgleda da dosadašnji više nije moguće koristiti
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Nikola2307 Da, od prvog dana nakon pripajanja i koristi se SBPORSBG.
 
Iz kontakt centra su mi rekli da je SWIFT kod promenjen 1. jula, tako da se sada koristi kod Poštanske štedionice. Mada je meni onaj stari funkcionisao sve do sada
 
Smucila m se danas i Postanska i njihovo endless spajanje mts banke. Ovih dana prebacujem roditelje penzionere u Mobi na osnovni racun. Sve zavrsim u Mobiju i odnesem one obrasce za prenos penzije sa novim tekucim u PIO. Kaze brko u PIO: "Ovo je u redu, ali treba mi i potvrda o solventnosti racuna, tj. da u prethodnoj banci preko koje su primali penziju nemaju dugovanja". Koji ce vam sad to, mislim se, kad pre nije trebalo. Ok, odem u Postansku ovde u Ue, kaze zena: "Na zalost, posto mi nismo poslovnica plus, ne izdajemo potvrde, samo uplata/isplata, a za potvrdu morate ici u najlbizu poslovnicu plus". A najbliza u Cacku. Nista, posaljem ja mail korisnickoj sluzbi, formalno sa mailova roditelja, i zamolim ih da mi potvrde posalji na mail. Kazu, ne mogu, samo u poslovnici. Tu odlepim. 🤬 "Pa je l' treba sad otac i majka (koja je inace invalid 1. kategorije i prakticno nepokretna) da idu 120 km u oba pravca zbog jedne usra*e potvrde?!? I ako ste preuzeli sva prava, preuzeli ste i sve obaveze mts banke, sta to mene briga sto vasa poslovnica u Ue ne izdaje te potvrde, ko je za to kriv, vi ili ja? Jesu li oni klijenti Postanske stedionice? Jesam li ja isao u poslovnicu? Iiiiiiiii???"

I nista. Sad moram da cekam posle Nove godine, kad ce navodno osposobiti sve poslovnice za ex mts klijentelu, mada ni tad ne znam kako cu to izvesti za majku, jer ce verovatno traziti da dodje licno. Poznajuci ih, proces ce biti zavrsen verovatno nedge u aprilu. Bas su mi se smucili.
 
Да,у потпуности те схватам.Потврде можеш добити веома лако,само ако хоће да ти изађу у сусрет,људски помогну.Ја хоћу да затворим рачун,експозитура за наш Рачун плус у другом граду,а не добијам поруке на број тел.(ни у различитим телефонима) те не могу затворити рачун онлајн.Број тел. на веб налогу такође не могу промијенити јер не ради додатна верификација путем СМС порука.Идем другом логиком па на другом тел. и другом броју региструјем мобилну апликацију,рачунајући да ће ми тако бити промијењен број тел. на налогу,али не,тамо стари број стоји и на њега иду сва обавјештења.На крају је послан захтјев за гашење с сајта Поштанске,путем оне њихове контакт форме,па ћемо да видимо.
 
To za gasenje i nije toliko strasno, isprazni racun, ostavi 250 din. za odrzavanje ako si imao promene i neka ga u mirovanju, ionako se ne placa ako nema promena, pa kad budes isao gde ti je najbliza Supernova Grand Bozanska Plus poslovnica, ugasi ga. Ali ovo kad ti treba nesto hitno - mission impossible.
 
Није страшно али морам затворити,као и кредитну што сам узео у другој банци због куповине на рате неког уређаја,не волим да остављам репове.Ко зна можда некад уведу и одржавање без промета,а ја заборавим.Чист рачун,дуга љубав.

И није ми јасно,како могу сам регистровати нови број(па и телефон)за коришћење мобилне апликације,а да се тај исти број не ажурира на веб налогу.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Probajte sa upitom da prihvate dokumentaciju potpisanu sertifikatom iz lične karte preko Adobe Reader-a. Ovako Komercijalna banka godinama posluje i ja sam upravo na taj način otvorio start set kod njih.
Tehnicki, trebalo bi da posaljem prvo mail nekoj od SuperNova poslovnica da li bi izdali potvrdu o likvidnosti i poslali je na mail, a vec su mi odgovorili da potvrde tog tipa ne salju mailom. Ne mogu potvrdu elektronski da potpisem dok nije na mom racunaru.
 
  • Sad
Reagovanja: uji
Znači da su negde početkom 2020. izbacili to iz ugovora.
Ја сам отворио рачун почетком јануара 2019. и немам ту „додатну” реченицу под чланом 6, која обавезује банку да неће мењати накнаду за вођење рачуна 36 месеци.

Када сте Ви отворили рачун?
 
Ако мене неко пита та одредба,клаузула о недизању накнаде за одржавање је тотална небулоза,нисам се никад срео с таквим нечим у уговору.Све више мислим да је то на неком појединачном,групном нивоу.Баш 3 године је превише,нема смисла.Вјероватно је зато и мали број људи тиме обухваћен.
 
Ја сам отворио рачун почетком јануара 2019. и немам ту „додатну” реченицу под чланом 6, која обавезује банку да неће мењати накнаду за вођење рачуна 36 месеци.

Када сте Ви отворили рачун?
Maj 2019.

Priznajem da je čudno, da tako sebi vežu ruke. Ali to je bila neka druga mts banka koja se borila da privuče nove korisnike. Ne sećam se je bila neka kampanja tog tipa da garantuju 3 godine istu naknadu. Ja sam tada iskoristio akciju 6m gratis i poklon 5000 za prenos plate.
 
1639262829510.png

Da li je neko mozda ovih dana dobio ovakvu pocetnu stranicu? Kada unesem stari username i password javi mi da parametri za pristup starom sistemu nisu dobri.
 
Zaturio sam negde licnu kartu ili cak izgubio,uglavnom hocu da podignem novac u postanskoj stedionici,zanima me da li mogu da podignem sa ostanpanom licnom kartom ili sa vazecim pasosem?
 
Пробај с пасошем,не видим зашто не би могао и смисли причу,за сваки случај:)
 
:"Ovo je u redu, ali treba mi i potvrda o solventnosti racuna, tj. da u prethodnoj banci preko koje su primali penziju nemaju dugovanja". Koji ce vam sad to, mislim se, kad pre nije trebalo. Ok, odem u Postansku ovde u Ue, kaze zena: "Na zalost, posto mi nismo poslovnica plus, ne izdajemo potvrde, samo uplata/isplata, a za potvrdu morate ici u najlbizu poslovnicu plus". A najbliza u Cacku. Nista, posaljem ja mail korisnickoj sluzbi, formalno sa mailova roditelja, i zamolim ih da mi potvrde posalji na mail. Kazu, ne mogu, samo u poslovnici. Tu odlepim. 🤬
Da tako ide za državna primanja, traže iz banke odakle dolaziš da li imaš neizmirenih računa po kreditu, nekim ratama, jesi li u minusu ili slično. Meni je to mts pre pripajanja izdala preko mejla, samo sam im takav mejl poslao i dobio instrukcije koliko se to plaća po cenovniku. Čini mi se da je ta "potvrda" koštala oko 300 dinara. Kada sam isto radio u Mobi to košta 750 🤯 pa se više isplatilo da se ugasi račun skroz, jer tada svakako pošalju da nemaš nikakav dug tj ne bi mogao da ugasis racun da imas.

Када сте Ви отворили рачун?
2017 🙄
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno