Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dina nije aktivna dok je telefonski ne aktiviras, bez obzira sto je aktivna u aplikaciji.
 
Мени је стигла картица, а пин још није. Картица мора да се активира позивом на број
 
Dina mora na poziv, master može na bilo kom bankomatu
 
Стигла изненада Дина:),ускоро ПИН,па гашење:D
 
Zvao juče ponovo da vidim šta se dešava sa famoznom Dina karticom. Samo u Srbistanu platna kartica putuje mesec dana, a možda se i zagubi na putu. Kaže operaterka da je od trenutka izrade do dostave potrebno minimum 15 dana, a najviše 30 jer se šalje putem Pošte, a kako bi drukčije, ne zna se da li je gore tako ili super-brzim-i-još-više-pouzdanim Post Express-om, sve su to bratske službe naše drage baba Poštanske 😉

Pošto kartica nije stigla ni nakon mesec dana, možda se i podigne neki Red Alert sledeće nedelje, ali moraću opet da zovem, pa da se otvori istraga, ko li je to za vreme svog raZnog vremena državnih službenika zeznuo stvar, muka živa kada se popiju samo 3 kafe u toku rada, treba razumeti te ljude, nije lako kada su navikli na 5-6 dnevno...

U svakom slučaju saga se nastavlja, ne bi ni bilo interessntno da je drugačije, dobro je da mi ne treba hitno jer i onako bih ovlastio majku da podiže sa računa, a ovako da ne maltretiram i nju po bankama, nego kad Dina stigne - dobrodošla, ali najavih ja to dogodine još u startu.

P.S. Organizujem i trubače u znak dobrodošlice, pa neka je i minus napolju 😎
 
Ја нисам ни тражио/захтијевао ту картицу.Ко зна и кад су је послали.Поента је да ми и не треба,као ни рачун,још мало.
 
@m_antic87 citajuci tvoje poruke deluje mi da bi trebao da ugasis racune u Postanskoj i otvoris u nekoj premijum paket znam da neke banke donose licno na kucne adrese kada sta odgovara klijentima. Nije trolovanje ili slicno nego naprosto ocigledno ti je potrebna premijum usluga a banke vole takve klijente.
 
@m_antic87 citajuci tvoje poruke deluje mi da bi trebao da ugasis racune u Postanskoj i otvoris u nekoj premijum paket znam da neke banke donose licno na kucne adrese kada sta odgovara klijentima. Nije trolovanje ili slicno nego naprosto ocigledno ti je potrebna premijum usluga a banke vole takve klijente.
Šta bi meni sve palo napamet da čitam svoje komentare 😉 ? Naravno da ide detaljan odgovor (@pm.me odovaram tebi, ali zapravo samo glasno razmišljam)

Šalim se, naravno da ću kritikovati svaki bankarski sistem koji funkcioniše tako što raspolaže čovekovim novcem i vremenom na žalost. Da li je tebi čudno što pismo na relaciji Bg-Niš putuje 40 dana? Ja kažem srećom, pa mi nije hitno, šta da radi onaj kome jeste?

Svakog od nas bi svaka banka trebala da tretira kao Premium klijenta, jer ona ne radi apsolutno ništa sem što raspolaže našim novcem u svakom trenutku. Samo ta činjenica je dovoljna za VIP status, dakle da ne plaćamo ništa preko toga. Zašto ja ne bih recimo tražio da mi se kartica dostavi u normalnom vremenskom okviru? I moram da zovem 5x da utvrdim šta se sa njom dešava. Ja tražim izgleda previše što se bunim jer kartica nije stigla za 40 dana?!? Ili bilo ko drugi?

Stvar je u tome što kod nas nije bitan iznos koji plaćaš, najčešće nije slučaj da ako platiš više - dobiješ veći kvalitet usluge. Možda je tako nekada bilo, ali odavno nije.

Mene niko ne tera da ostanem u Poštanskoj, (hvala Bogu pa nisam vezan ni za jednu banku) i svako od nas ima pravo da menja i traži bolje, ja sam tu gde jesam jer mi većina stvari odgovara, a bunim se za ono što je nelogično i van pameti. Od pripajanja, svako od nas umesto 100 kinte plaća 250, a šta smo dobili za to povećanje? Valjda kada nešto plaćam 2.5x više treba da očekujem poboljšanje neke od usluga? Ili definitivno tražim previše... Svake godine ti oprater poveća cenu paketa, a da li ti je povećao nešto u tom paketu, da li je kvalitet razgovora bolji, jel je išta urađeno da bi uvećanje cene paketa bilo opravdano? Jel EPS unapredio nešto time što plaćamo više za apsolutno istu stvar koju smo plaćali od kada plaćamo struju recimo?

Pazi, mi kao klijenti keširamo i to se nijednog trenutka ne dovodi u pitanje. Kada plaćaš banci, struju, porez, telefon, net, namirnice u prodavnici da bi jeo nešto tog dana nijednog trenutka te niko ne pita da li ti imaš novca, kakva je situacija bila prošlog meseca po pitanju zarade, jel si zdrav, da li imaš porodicu, da li izdržavaš nekog, ma apsolutno niko ne postavlja nijedno pitanje kada plaćaš...

Sve vreme ja i ljudi ovde i na drugim forumima pokušavamo da ukažemo na to da NE dobijaš uslugu koju plaćaš, ma koliko plaćao. Jednostavno ne dobijaš i ono što ti pružalac usluge garantuje i to ugovorom, Zakonom. Konkretno baba Poštanska nama za ovih 250 duguje da servisi budu stabilni (neka rade noću da ih stabilizuju, nas to ne zanima, mi ih plaćamo bez pogovora i plaćamo takav paket, mi to ne tražimo već ona to prodaje). Duguje nam da u bilo kojoj ekspozituri možemo na bilo kom šalteru da vršimo uplate/isplate, a ne da ljudi ovde idu u druge gradove samo za to. Duguje nam da taj SMS stigne instant, jer ona nudi taj servis i prodaje ga klijentu u sklopu paketa. Ako SMS stigne sutradan, koja je njegova svrha? I sama kaže da će glupava Dina kartica stiči za max. mesec dana i to u Bg-u, a ljudi je čekaju ko zna koliko, šta da očekuješ za gradove koji zamisli postoje i van Bg-a...

Baba Poštanska je kupila mts, time i nas u paketu, ali kupila je prava i obaveze. Njena prava mi već uredno plaćamo, a šta je sa obavezama sve ovo vreme?

Na kraju, svako od nas može da ode kada mu prekipi, ja sam ovde zato što mi je ovo najjednostavnija varijanta za moje potrebe trenutno i završava mi većinu potreba, ali ako mi jednog trenutka podignu pritisak idem u Mobi banku na Progresiv+ ili plaćam bilo koji Premium kao što kažeš. Ali, to što ću ja da plaćam i crvenu mesečno nije apsolutno nikakva garancija kvaliteta, to je ovde glavna problematika, jer znam ljude koji već plaćaju ogromna održavanja pa imaju slične probleme... Mislim da je to svima ovde pa i tebi jasno, da i onaj koji skrpi 2 crvene za patike očekuje da se odlepe, kao i onaj koji ladno pljune 20k za to.... Mislim dalje, da svako od nas u svakom trenutku treba da traži 100% svih usluga koje plaća čak i preko toga. Jer uvek trebaš da težiš boljem, a ne da se miriš sa onim što ti je nametnuto. Ovde se jedan od forumaša bunio jer ne može app da mu učita QR sa papira. I on ima pravo na to, jer je on korisnik usluga i očigledno mu to treba. A, da li bi recimo održavanje računa u Poštanskoj od 500 kinti ili bilo kojoj drugoj banci podrazumevalo i tu opciju?

@tarantula888 Pa, 99% ljudi ovde nije tražilo, NBS je donela odavno tu odluku, svaki račun ima i pridruženu Dinu i sada je samo muka dostaviti to na ogromnom geografskom prostranstvu kakav je Srbistan, logistički je to veoma složen proces. Predlog za poboljšanje usluge, vratiti pod hitno golube pismonoše 😉
 
Онда је требала МТС банка још ономад да ми достави,а не Поштанска и зашто баш сад,овако беспотребно трошити за све то,а могли су сачекати фино истек старе картице па код реиздавања доставити обе,за оне који не траже изричито Дину.Овако те директиве НБС дјелују аматерски као и банке које их на овај начин спроводе.
 
m.antic87, potpuno si u pravu. Gledam i da ne idem po ekspoziturama, ni pre to nisam radio, a tek sad. Za premium mozda te prime peko reda, to mi treba jednom godisnje, ali sve je manje ekspozitura i sve je veca guzva i inace.

Znam iz insajedsrkih informacija da je bio problem sa izradom Dina u novembru generalno. A to sto oni kazu putuju, idu, samo govori da ni ne znaju status. Salju u bathcevima, pa kako kome stigne, a ne bih se cudio da je to odvajanje kartice i pina nesto sto lici na "security".

No, ako si se bavio, ili bilo ko, na osnovu cega je posted odredio cenovnik uopste? Jel bilo ikakvo objasnjenje. Kad se cita onaj suludi cenovkik posteda, pa jeftinije je tamo. Ako sam dobro video mobilno bankarstvo za vise od tri transakcije mesecno je besplatno, ebanking je 50 dinara, pa kad sabares sa odrzavanjem to je manje od 200. Mada i sms info placas. Nisam imao zivaca za vise od 5 minuta proveravanja. Samo, primetio dam da za RacunPlus ne pise nakanda u slucaju promene na racunu ... Pise smao odrzavanje 250.
 
@churla Poštanska naplaćuje naloge minimalno 10 dinara odn. 0,25% plus pojedinačne naknade za elektronsko i mobilno bankarstvo (bez tri puštena naloga) tako da je to mnogo više od 250, ali dosta korisnika po prilici stvari ugovara trajne naloge (10 dinara fiksno), međutim Mobi nudi Račun na klik tj. besplatno pa to dođe skoro na isto.
 
Poslednja izmena:
m.antic87, potpuno si u pravu. Gledam i da ne idem po ekspoziturama, ni pre to nisam radio, a tek sad. Za premium mozda te prime peko reda, to mi treba jednom godisnje, ali sve je manje ekspozitura i sve je veca guzva i inace.

Znam iz insajedsrkih informacija da je bio problem sa izradom Dina u novembru generalno. A to sto oni kazu putuju, idu, samo govori da ni ne znaju status. Salju u bathcevima, pa kako kome stigne, a ne bih se cudio da je to odvajanje kartice i pina nesto sto lici na "security".

No, ako si se bavio, ili bilo ko, na osnovu cega je posted odredio cenovnik uopste? Jel bilo ikakvo objasnjenje. Kad se cita onaj suludi cenovkik posteda, pa jeftinije je tamo. Ako sam dobro video mobilno bankarstvo za vise od tri transakcije mesecno je besplatno, ebanking je 50 dinara, pa kad sabares sa odrzavanjem to je manje od 200. Mada i sms info placas. Nisam imao zivaca za vise od 5 minuta proveravanja. Samo, primetio dam da za RacunPlus ne pise nakanda u slucaju promene na racunu ... Pise smao odrzavanje 250.
Pitanje je sasvim na mestu - na osnovu kojih kriterijuma bilo koja banka određuje cenu svojih usluga? Mislim da možeš da pozoveš najvećeg eksperta u oblasti analize ekonomije ili finansija koji će ti održati bar dvočasovno predavanje o tome i na kraju ti apsolutno ništa neće biti jasno, a imaćeš potrebu da platiš i preko toga što trenutno plaćaš jer će te u to ubediti, da si ti zapravo srećan što plaćaš toliko i da banka treba još više da ti naplati, a ovim što trenutno plaćaš ti ona izlazi u susret bukvalno. A, šta mi plaćamo kada banalizujemo stvari? Mesečno održavanje čega? Šta se održava? Kako se održava? Kada se veb sajt održava on se unapređuje na najnovije standarde, a šta dobijamo od konktetnog održavanja u Poštanskoj - padanja servisa uglavnom kada nam najviše trebaju. Dakle, ja ne bežim od plaćanja usluge, ali šta dobijam time? I ako plaćam, koliko god plaćao, to što plaćam mora da radi non-stop, jer ja ga plaćam isto tako, sve vreme. Pristao sam na uslove sa svoje strane, šta je sa uslugom? Šta bi bilo sad da mi plaćamo 50 recimo, zezaju servisi, poruke kasne, muke sa šalterima, ok to je onda 50 kinte mesečno jer ništa od nabrojanog ne radi kako valja. Sledeći mesec ako bude radilo sve full onda nema problema i evo 250... Prosta i tupava logika, ali ima poentu zar ne? Ako ne mogu da pruže sve usluge iz paketa koje garantuju ugovorom, a time i nekim bajagi Zakonom, neka razloše onda usluge 50 SMS, 50 šalteri, 50 bankomati i čovek onda zna šta će od toga da plaća, samo ono što zapravo funkcioniše u celosti...

Ja ne volim teorije zavere, ali po meni NBS i sve naše banke cinculiraju i paketi usluga se nivelišu, kao kod operatera samo što je mnogo veća konkurencija. Tu i tamo neko štrči, bude neka akcija, ali u osnovi su te neke cene. MTS je dosta štrčala i svi smo znali da je to "previše dobro da bi bilo istinito" i da je samo pitanje momenta kada će povećati, mada većina je verovatno mislila postepeno povećanje, 150, 200, 250... Jednostavno je MTS ponudila the best buy paket, pokriva ti sve i da bi imala ozbiljan broj korisnika svaki radnik Telekoma je recimo imao otvoren račun tamo iako većina ljudi nikada nije ni koristila to uopšte i svi su pozatvarali nakon pripajanja. Znači, MTS je skrpila nas oko 50k, sada verovatno ima 1/4 od toga i Poštanska je samo rebnula svoju matematiku, održavanje dinarskog je u proseku 200 kinti, deviznog je krenulu sa Intesom i ostalima na 50 i eto ti jedno od rešenja za ovo naše zadovoljstvo...

Meni treba multivalutni račun definitivno i po mogućstvu što manje banaka pride. Baba Poštanska mi trenutno odgovara jer u Nišu ima ogroman broj bankomata zaista, nijedna banka ne može da parira ovde Poštanskoj po pitanju bankomata i ekspozitura i to je i logično, svaki deo grada ima Poštu neku i uglavnom je tu i "naš" bankomat + MoneyGet itd.

Dalje mi odgovara ovo što @uji kaže, mi smo među endemskim vrstama što se tiče usluga elektronskog/mobilnog jer ih ne plaćamo dodatno i još ne plaćamo proviziju pri uplatama. Ja tipa imam oko 5 takvih uplata u proseku mesečno i sračunaj koliko bi me to izašlo.

Glavna muka ako zanemarimo padanje servisa za elektronsko i mobilno su same ekspoziture koje imaju taj jedan računar za nas, ako ga uopšte imaju. Ja možda 2x mesečno idem do banke, mada gledam maximalno da izbegnem to, ali nekad moram. U mts sam za 4 god. mislim ušao bukvalno 3x i to je za mene bio bingo. Pa sad potpuno razumem ljude koji žive u manjem gradu, imaju ekspozituru Poštanske, ali nema glupave app ili neko nije obučen da je koristi i čovek za najbanalniju stvar mora da ide u drugi grad, to je van pameti.

Zato podvlačim - Poštanska je preuzela prava i odmah nam bez obrazloženja rebnula 250, a šta je sa obavezama? Ako smo mi klijenti istog ranga kao i neki penzos koji je klijent tu zadnjih 30 god., zašto ne možemo na svakom šalteru da obavimo to što treba? Nas ne interesuje njihov dugoročni plan za integraciju, oni su znali da nas kupuju ko zna koliko dugo, imali su sasvim dovoljno vremena da odrade sve preduslove za tako nešto, ma jednostavno me je briga šta će da rade, neka koriste online sistem pa imaju pristup sa bilo kog računara, a ne desktop app ili šta već koriste.

Ja ovu glupavu Dinu čekam jer mi je druga varijanta da odvedem kevu u banku i ovlastim je, znači moram ja da idem + ona se maltretira + ko zna kada će stići ta njena debitna kartica uopšte i sve to pritom plaćam. A, ova je bajagi poslata i ajde da sačekam i ovu nedelju i bar uštedim jedan odlazak u banku, a pogotovo što mi je keva u drugom gradu. I jedan od forumaša misli da ja tražim previše što tražim da mi se dostavi kartica u roku od 15 dana. Pa ne živimo u Rusiji gde pismo treba da pređe 1000 km od grada do grada, nego u Srbistanu i fora je što ti praktično garantuješ do mesec dana max. i opet ništa. Šabanizam...

Cene paketa usluga će se uvek usklađivati za bilo šta, neka banka će u nekom trenutku da ponudi oslobođenje od troškova obrade kredita, nekad manje poznata, nekada i jača banka, neku promociju za prenos plate itd., sve su to marketinško potezi, ali takva su pravila igre. Kada bi meni poslodavac plaćao sve na ruke, ne bih prošao pored banke do momenta kada svakako moram da odem po neki kredit, jer nemam izbor ili da mi banka da to pod nekim uslovima ili da odem kod zelenaša pa da mi tek on da po "mnogo povoljnim uslovima". Tako da dok god nismo vezani, možemo da menjamo, ali sve u svemu paket din + eur u jednom je od 200 kinte u Sber pa na gore u ostalim, auvek može da se kombinuje ss više banaka i jure rupe da čovek prođe jeftinije. Samo je i vreme novac, a ako se u tim prečicama gubi vreme, ja bih onda platio i duplo samo da uštedim svoje vreme i trošim ga na stvari koje nemaju veze sa ovim...

Stvar za pohvalu je kurs online menjačnice koji je i dalje povoljniji od mnogih menjačnica u gradu i ovim se štedi silno vreme, ako app rade naravno, a u zadnje vreme su servisi na nivou što se toga tiče.
 
Kada bi meni poslodavac plaćao sve na ruke, ne bih prošao pored banke...
plaćanje mesečnih obaveza preko mobilne aplikacije, umesto čekanja i guranja u redovima banke/pošte/... meni nema cenu

ako ništa drugo, a ono zbog toga bih uvek imao račun
 
plaćanje mesečnih obaveza preko mobilne aplikacije, umesto čekanja i guranja u redovima banke/pošte/... meni nema cenu

ako ništa drugo, a ono zbog toga bih uvek imao račun
Jasna je tvoja poenta, ali ako tako gledaš - sve to može da se odradi i bez ikakvog računa u banci recimo, ali smo mi daleko od tog nivoa. Postoji mnogo opcija gde ti apsolutno nije potreban bilo kakav račun u banci, postoje i debitne kartice koje nisu vezane ni za kakav račun, ja sam ih imao i dosta koristio, ali naravno ne kod nas. Da imam novac u kešu, bez problema bih našao varijantu da plaćam apsolutno sve i to bez banaka kao posrednika jer je to sve već moguće i ljudi to koriste širom sveta. Kod nas je to teško uraditi, jer je i elektronsko bankarstvo već prekretnica. Ja zato i koristim to što imam na raspolaganju jer za moje potrebe Račun Plus je pored svih bagova još uvek najbolja varijanta. A, kritikujem jer banka ne radi sa svoje strane ono što treba i mora. Da pouzdano znam da se ovo neće desiti u nekoj drugoj banci, otišao bih u startu, ali već sam koristio nekoliko pisao i o tome i svakodnevno slušam ljude koji kukaju i na Mobi i ostale, tako da nemaš neki veliki izbor, a svakako što manje odlazaka u banku to bolje, zato i čekam tu Dinu do kraja ove godine izgleda 😉
 
Postoji mnogo opcija gde ti apsolutno nije potreban bilo kakav račun u banci, postoje i debitne kartice koje nisu vezane ni za kakav račun, ja sam ih imao i dosta koristio, ali naravno ne kod nas.
Postoje virtuelne ili gift kartice, ali i za njihovo koriscenje je potreban racun u banci inace na njima nema para.

Da imam novac u kešu, bez problema bih našao varijantu da plaćam apsolutno sve i to bez banaka kao posrednika jer je to sve već moguće i ljudi to koriste širom sveta.
Da imas novac u kesu, ti bi nasao nacin da placas bez posrednika i kesa,
i jos kazes to koriste ljudi sirom sveta?

kako bre? :ROFLMAO:
 
Postoje virtuelne ili gift kartice, ali i za njihovo koriscenje je potreban racun u banci inace na njima nema para.


Da imas novac u kesu, ti bi nasao nacin da placas bez posrednika i kesa,
i jos kazes to koriste ljudi sirom sveta?

kako bre? :ROFLMAO:
Malo pazljivije čitaj šta ljudi pišu - već sam koristio nekoliko godina nešto što će kod nas stići za 10 godina okvirno, dakle možeš da imaš debitnu karticu recimo, koja plaća sve, a nije vezana ni za jedan račun u bilo kojoj banci. Lepo pročitaj ovo što sam napisao, izguglaj pa se informiš pre nego nešto komentarišeš...isti ti je odgovor i za ovo drugo, dakle uvek ima rešenja za sve pitanje je samo šta ti je od toga trenutno dostupno i koliko vremenski zahtevno. I dodatno - teško je sada bez putniče vakcine, ali kada se malo utiša korona, prošetaj malo po inostranstvu i videćeš sve ovo o čemu pričam. Tako da komentar je ok, ali uvek se informiši pre nego da daješ svoje mišljenje za bilo šta, a očigledno tvoje mišljenje je ostalo u prošlom veku...
 
Poslednja izmena:
Ево стиг'о и ПИН :) Ко зна,кад би ми и поруке прорадиле(већ дуго времена не добијам никако)шта би било:)
 
Meni je održavanje računa još uvek 100 din mesečno...
 
..., izguglaj pa se informiš pre nego nešto komentarišeš...isti ti je odgovor i za ovo drugo, dakle uvek ima rešenja za sve pitanje je samo šta ti je od toga trenutno dostupno i koliko vremenski zahtevno. I dodatno - teško je sada bez putniče vakcine, ali kada se malo utiša korona, prošetaj malo po inostranstvu i videćeš sve ovo o čemu pričam. Tako da komentar je ok, ali uvek se informiši pre nego da daješ svoje mišljenje za bilo šta, a očigledno tvoje mišljenje je ostalo u prošlom veku...
Komentar je ok, ali tvoj odgovor nije jer ništa nisi objasnio.

Znam ja kakve kartice postoje i konkretno sam te pitao kako ćeš ih napuniti ili platiti bez posrednika?

Putujem bez problema, vakcinisan.
 
Komentar je ok, ali tvoj odgovor nije jer ništa nisi objasnio.

Znam ja kakve kartice postoje i konkretno sam te pitao kako ćeš ih napuniti ili platiti bez posrednika?

Putujem bez problema, vakcinisan.
Radoznali druže, da si ti živ i zdrav. Drago mi je da putuješ i samo nastavi. Ovde sigurno neću da se ubeđujem sa tobom i tako spamujemo celu temu. Smatram da sam ti rekao i suviše, a ko razume - shvatiće je mnogo dobra izreka. Koristio sam to što sam pomenuo i mogu samo da dodam da nije sramota ne znati, već ne hteti znati...

Pošto je ovo tema vezana za MTS banku, evo situacije od sinoć, još jedan bag u sistemu - sinoć sam preko neta platio mts račun za telefon kao što to uvek radim. Proces plaćanja je trajao izuzetno dugo i mislio sam da je pukla veza ili došlo do neke greške u okviru ovog procesa. Međutim, dok je još uvek išla redirekcija na sajtu, stižu mi 2 SMS-a od Poštanske da sam upravo platio 2 puta isti račun i zadužen mi je račun za dvostruku sumu mesečnog računa. U pretraživaču me je redirektovalo ka stranici na kojoj piše da je plaćanje neuspešno. Pogledam mobilnu app i stanje računa i vidim 2 različite transakcije, instant izvršene, dakle nije na čekanju. Počastih upravo MTS, nije neki veliki iznos, ali zašto mi je naplaćeno duplo?

Pošto znam da su i baba Poštanska i MTS kao operater veoma ažurni pustim mail i jednima i drugima i zalepim sve screen shot-ove, transakcije, poruku sa sajta, SMS poruke o odlivu. Potpuno sam danas i zaboravio na to, pa nisam ni zvao, a naravno niko mi nije odgovorio.

Pre 10 min. mi stiže SMS iz Poštanske da je druga transakcija od juče stornirana i uvećano je stanje računa...Plaćam na ovaj način godinama, najpre nikada ovoliko dugo, bukvalno 2-3 min. nije trajala redirekcija ka stranici sa obaveštenjem o uspešnosti procesa plaćanja. Dalje, nikada mi nije bio zadužen račun duplo za neki iznos pri elektronskom plaćanju. Desilo mi se ono o čemu smo pisali ranije da sam podigao sa AIK bankomata pre pripajanja 3k, a skinuto mi je 9k itd.

Eto, toliko o tome, ovde bar dobih storniranje za manje od 24h, ažurna baba Poštanska, nema šta 😉
 
Radoznali druže, da si ti živ i zdrav. Drago mi je da putuješ i samo nastavi. Ovde sigurno neću da se ubeđujem sa tobom i tako spamujemo celu temu. Smatram da sam ti rekao i suviše, a ko razume - shvatiće je mnogo dobra izreka. Koristio sam to što sam pomenuo i mogu samo da dodam da nije sramota ne znati, već ne hteti znati...
Po obicaju samo blabla i nista nisi pametno rekao...
Nije ni da sam ocekivao :sneaky:
 
Po obicaju samo blabla i nista nisi pametno rekao...
Nije ni da sam ocekivao :sneaky:
Kao po običaju, postoje ljudi koji slabo kapiraju stvari, neki nikada ne ukapiraju. To je jedan od razloga zašto smo tu gde jesmo. Jer svi ti ljudi imaju pravo glasa...

Imaš Google ako ništa drugo i imaš sve vreme ovog sveta. Za nekih 5-10 god. pročitaj nešto od ovih pisanija i možda ćeš tada ukapirati, a vreme svakako radi za tebe 😉
 
@m_antic87 Ako si kupio nekad Prepaid/Gift karticu u slobodnoj prodaji, to ne znači da defakto nije bila vezana za platni instrument, bez obzira što kao krajnji korisnik vidiš samo njeno stanje. Drugo, uslov za izdavanje debitne kartice jeste postojanje računa, tako da su sa tog aspekta N26, Revolut, Paysera, Wise ustvari banke, a ne elektronske platne institucije koje izdaju Debit Prepaid kartice, ali su i one personalizovane i zahtevaju identifikaciju identiteta zbog KYC.
Ontopic: Otkad su bankomati mts banke ostali Telekomova imovina, a Poštanska je na svojim ograničila mogućnost uplate evra, zaključak je jasan. Ja ću lično uzeti Visa internet karticu, jer je sistem Poštanske neuporedivo stabilniji u odnosu na mts-ov, bez obzira na prosto HTML okruženje, ali to što radi dodatno ne čačkaju i zato funkcioniše besprekorno u svako doba.
 
Stigla Dina. Placanje na rate do 6 rata uz prenos zarade, navodno bez kamate. Gde je to omogućeno na poznatijim mestima?
 
@miki92 Tehnomanija/WinWin/Emmi, Gigatron, AV Market, Idea, Maxi, Aman, Univer, Dis, Gomex, N Sport, Đak, Feedback, Ateks, Nike, Puma, Converse, Carpisa, Lacoste, Ikea, Aksa, itd.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno