Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Povecali su odrzavanje, sve ostalo ili ne radi ili radi povremeno.
 
Da li su naveli razlog? Mislim super je što su nam naplatili manje, ali ja volim da znam pravila igre, a ne da se oni igraju kako hoće.
Nisu. A posto sam i na ovaj odgovor cekao predugo, stvarno me mrzelo da im ponovo postavljam bilo kakvo pitanje, skoro pa mazohizam. Jednostavnije je zovnuti korisnicki servis i prosto pitati zasto su nekima odrzavanje naplatili 100, a ostalim 250.
 
Meni stigla SMS notifikacija o odlivu 100rsd, a u transakcijama, a aplikaciji, 250rsd.
 
Nisu. A posto sam i na ovaj odgovor cekao predugo, stvarno me mrzelo da im ponovo postavljam bilo kakvo pitanje, skoro pa mazohizam. Jednostavnije je zovnuti korisnicki servis i prosto pitati zasto su nekima odrzavanje naplatili 100, a ostalim 250.
Jasno. Pitao sam i ja svašta nešto, odgovorili mi na 2 pitanja, ja im ponovo prosledio neodgovoreno. Sad se prave mrtvi. Čekam 8 dana pa ću ih pitati preko NBS-a.
 
Što se tiče mesečnog održavanja eto još nekih nelogičnosti iako smo smatrali da je to sve već usvojeno i rešeno odavno, nekima skida i dalje 100 din. i još se ljudi bune zbog toga... Zezam se, svako od nas bi hteo da zna koji su uslovi koje je definitivno odredila banka od pripajanja, a oni očigledno nisu usaglašeni i ima izuzetaka. Pominjali smo nelogičnosti vezane za beskontaktno plaćanje i sl.

Što se mene tiče, redovno me odrapljuju 250 kinte kao "po dogovoru" tj. 31. jula i 31. avgusta su skinuli toliko za održavanje tako da nema sikiracije 😉. Sa druge strane nikada od kada koristim Račun Plus nisam dobio poruku o odlivu sa računa u slučaju naplate troškova održavanja računa, ni kada je bilo 100 din., niti zadnja 2 meseca po novoj tarifi. To su jedini odlivi koji mi NE stižu kao SMS obaveštenja i baš mi je čudno sve ovo što pominju neki forumaši.

Biće naravno i nažalost još nelogičnosti i neusaglašenosti, mada treba zvati banku i tražiti objašnjenje, klijent mora da zna na čemu je u slučaju bankarskih usluga.

I sad malo da pohvalim našu baba Poštansku. Mislim da i dalje imamo jednu od najpovoljnijih online menjačnica kada pogledam druge banke koje se žestoko ugrađuju. Ovaj kurs je bolji od dobrog dela menjačnica u Nišu recimo, nije povoljan kao recimo pre korone, ali je sasvim prihvatljiv kad pogledate uštedu vremena i smanjen rizik od potencijalne zaraze dok čekate redove.

Dodatno me prijatno iznenađuje mreža bankomata Poštanske koja u Nišu definitivno dominira po tom pitanju i to je za svaku pohvalu. "Ima se, može se" fazon", sa jedne strane osnovne stvari žestoko baguju, ali zato filijala i bankomata imamo na pretek, ipak je to državna banka sa kojom nema zezanja 😉

Nekadašnja konkurentska mobilna banka (jer smo mi sada u državnim jaslicama) se opasno razvija i ulaže:


Tako da kome treba veća pouzdanost (mada znamo da je skoro Mobi zakovala na cela 2 dana potpuno) i noviteti u skladu sa svetskim trendovima, može da doda recimo još 50 kinti za Progresiv+ ako mu odgovaraju ti uslovi.

Ja ostajem i dalje u okviru Računa Plus, ono što meni najviše treba i pored silnih bagova je opet prihvatljivo - mnogo bankomata na raspolaganju, elektronske instant uplate brz provizije, SMS koji se stabilizovao, multivalutni račun, dobar kurs online menjačnice, app koja povremeno izbacuje greške sa servera, ali meni završava posao i minimalan broj odlazaka u banku...
 
Poslednja izmena:
Jedno pitanje. Kad sam registraovao kola pre nekoliko meseci čovek mi je ponudio na rate preko administrativne zabrane. Prihvatim ja i krene da mi skida i sve ok kkao smo se dogovorili. Međutim ono što nisam znao je da administrativna ide preko neke banke u ovom slučaju preko MTS. Sledeći mesec mi je poslednja rata pa je moje pitanje - da li treba da idem ja to da ugasim ili se gasi samo automatski? Hvala
 
Da li si potpisao neki papir gde piše koliko dugo će da traje administrativna zabrana?
 
Jedno pitanje. Kad sam registraovao kola pre nekoliko meseci čovek mi je ponudio na rate preko administrativne zabrane. Prihvatim ja i krene da mi skida i sve ok kkao smo se dogovorili. Međutim ono što nisam znao je da administrativna ide preko neke banke u ovom slučaju preko MTS. Sledeći mesec mi je poslednja rata pa je moje pitanje - da li treba da idem ja to da ugasim ili se gasi samo automatski? Hvala
administrativna zabrana, i MTSovo potraživanje/odnos sa tobom, po automatizmu prestaju, trenutkom proknjiženja uplate poslednje rate dugovanja
 
Eto... bez brige onda. Ako bi baš i skinuli možeš da se žališ.
 
Да ли Поштанска штедионица замењује своје старе банкомате за новијим?

Teško, jer bi to bila velika investicija, ali će verovatno u narednom periodu postaviti još par ovakvih multifunkcionalnih u Bg-u i nadamo se u još nekoliko većih gradova u najmanju ruku, ali neće se isprsiti mnogo oko toga verovatno...

Nikad se ne zna, nadam se da grešim jer bi ovo značilo ljudima (ako bi i mi MTS-ovci mogli ovo da koristimo 24/7), ali ne zaboravimo da je Poštanska državna banka, a za razliku od privatnih kojima korisničko iskustvo treba da bude na prvom mestu, znamo da kod državnih banaka ima mnogo prečih interesa...
 
@Nemanja_96 Ne, samouslužne zone su zatvorenog tipa, što se od starta pokazalo kao nepraktično (mogućnost blokade ulaznih vrata i slično). Njihovi uplatni bankomati u Bulevaru Kralja Aleksandra i Knez Mihailovoj se razlikuju po tome što su za uplatu i isplatu isključivo dinarski. Bankomati mts banke su ugašeni i verovatno demontirani.
 
Teško, jer bi to bila velika investicija, ali će verovatno u narednom periodu postaviti još par ovakvih multifunkcionalnih u Bg-u i nadamo se u još nekoliko većih gradova u najmanju ruku, ali neće se isprsiti mnogo oko toga verovatno...

Nikad se ne zna, nadam se da grešim jer bi ovo značilo ljudima (ako bi i mi MTS-ovci mogli ovo da koristimo 24/7), ali ne zaboravimo da je Poštanska državna banka, a za razliku od privatnih kojima korisničko iskustvo treba da bude na prvom mestu, znamo da kod državnih banaka ima mnogo prečih interesa...
@Nemanja_96 Ne, samouslužne zone su zatvorenog tipa, što se od starta pokazalo kao nepraktično (mogućnost blokade ulaznih vrata i slično). Njihovi uplatni bankomati u Bulevaru Kralja Aleksandra i Knez Mihailovoj se razlikuju po tome što su za uplatu i isplatu isključivo dinarski. Bankomati mts banke su ugašeni i verovatno demontirani.
Хвала вам на одговорима!😀
 
Teško, jer bi to bila velika investicija, ali će verovatno u narednom periodu postaviti još par ovakvih multifunkcionalnih u Bg-u i nadamo se u još nekoliko većih gradova u najmanju ruku, ali neće se isprsiti mnogo oko toga verovatno...

Nikad se ne zna, nadam se da grešim jer bi ovo značilo ljudima (ako bi i mi MTS-ovci mogli ovo da koristimo 24/7), ali ne zaboravimo da je Poštanska državna banka, a za razliku od privatnih kojima korisničko iskustvo treba da bude na prvom mestu, znamo da kod državnih banaka ima mnogo prečih interesa...
Ja se sećam kada sam dobio drugo dete i dođemo mi u PŠ (sa bebom jer nismo imali gde da je ostavimo) da uzmemo ono mesečno davanje, i lik iz obezbeđenja (privatno verovatno koje angažuju banka) odmah priskoči i kaže sada ćemo da nađemo neki slobodan šalter. Ode on do jednog šaltera gde ta radnica već radi sa jednom strankom i kaže - jel možete molim vas da primite gospođu sa bebom posle ovog gospodina. Ona onako, izgleda nedoj.bana od sinoć pogleda ispod oka i kaže - ne mogu neka čeka ima još ljudi ispred nje i to nije moj problem. Meni u sekundi pritisak na 300. Dođe onaj iz obezbeđenja ko popišan ni kriv ni dužan i poče da nam se izvinjava. Reko nema veze verovatno sinoć slabo bio odrađen posao pa je gospođa nervozna. Pogleda me ona u milisekundi, video sam da je i njoj skočilo na 400.
Posle toga sam zvao call centar da tražim karticu i čovek mi ladno kaže vi imate aktivnu karticu od prvog deteta od pre 7 godina. Ja rekoh ali verovatno je istekla, kaže probajte mislim da nije. I ja odem na bankomat kad stvarno radi, stara kartica u poluraspadu klinac se igrao sa njom dve godine na onoj dečijoj kasici i celu je ogulio ali radi . Nikada više nisam ušao u PŠ niti ću.
 
Ja se sećam kada sam dobio drugo dete i dođemo mi u PŠ (sa bebom jer nismo imali gde da je ostavimo) da uzmemo ono mesečno davanje, i lik iz obezbeđenja (privatno verovatno koje angažuju banka) odmah priskoči i kaže sada ćemo da nađemo neki slobodan šalter. Ode on do jednog šaltera gde ta radnica već radi sa jednom strankom i kaže - jel možete molim vas da primite gospođu sa bebom posle ovog gospodina. Ona onako, izgleda nedoj.bana od sinoć pogleda ispod oka i kaže - ne mogu neka čeka ima još ljudi ispred nje i to nije moj problem. Meni u sekundi pritisak na 300. Dođe onaj iz obezbeđenja ko popišan ni kriv ni dužan i poče da nam se izvinjava. Reko nema veze verovatno sinoć slabo bio odrađen posao pa je gospođa nervozna. Pogleda me ona u milisekundi, video sam da je i njoj skočilo na 400.
Posle toga sam zvao call centar da tražim karticu i čovek mi ladno kaže vi imate aktivnu karticu od prvog deteta od pre 7 godina. Ja rekoh ali verovatno je istekla, kaže probajte mislim da nije. I ja odem na bankomat kad stvarno radi, stara kartica u poluraspadu klinac se igrao sa njom dve godine na onoj dečijoj kasici i celu je ogulio ali radi . Nikada više nisam ušao u PŠ niti ću.
Potpuno jasna poenta opisanih iskustava. Ovo nehumano ponašanje šalteruše je nekako uobičajena stvar kod nas vezano za državna preduzeća, prosto ovako nešto i FT1P princip su neki standardi sa kojima smo se mi odavno pomirili. Ko zna da li je ta gospođa imala neku svoju muku, ali to svakako ne može biti opravdanje takvog ponašanja, treba biti human ako ne možeš ili ne želiš biti profesionalan. Ukazujem i na činjenicu da imam mnogo drugarica sa završenim Ekonomskim fakultetom koje i danas rade po bankama na šalterima za zaista mizerne plate i to u najpoznatijim bankama, tamo ih menjaju kao na traci i trpe torturu - kod nas je upravo to problematika što stav "ćuti, šta da radiš, bar imaš posao" je doveo celu zemlju tu gde jeste, jer ne zna za bolje bukvalno, pa može čovek da naiđe na razne vidove bahatosti šalterskih radnika, medicinskih sestara i doktora, svih koji rade svakodnevno sa ljudima. Ovo je već daleko od teme, ali samo ukazujem potencijalne uzroke ponašanja prema klijentima ili brige o pacijentima koji prevazilaze granice svake humanosti, sada smo svi samo brojevi na traci i slučajevi koje treba odraditi u toku dana opet i opet...

U Poštanskoj kao državnoj banci teško može neko i sa Ekonomskim fakultetom da radi na tom šalteru, jer je čak i za to neophodna veza, partijska knjižica, par hiljada evrića podmazivanja, iako je tužno to što fakultetski obrazovani ljudi rade za šalterima danas, ali rekoh i to je kod nas standard.

Možda nisi (pretpostavljam da mogu na ti zbog godina) pratio temu neko vreme, ali smo ovde ukazivali na probleme u sistemima banaka kojih ima svakodnevno i koje remete ljudima svakodnevicu. Ja sam nekoliko puta pominjao da je MTS neposredno pre pripajanja Poštanskoj ljudima širom zemlje zbog svog baga u sistemu pri podizanju sa bankomata skidala trostruki iznos podignute sume. I meni se to desilo pa sam za podignutih 3000 privremeno bio u minusu za još 6000 što nisam ni znao jer mi nije stigao SMS, a utvrdio tek nakon nekoliko dana slučajno pogledavši transakcije u aplikaciji kada su mi refundirali tih 6k. Ipak sam prisustvovao sceni kada je čovek dok sam ja bio u MTS banci u Nišu prosto utrčao u istu unezveren, morao je da izađe sa posla jer je podigao veću sumu i sad zamisli da ti stigne poruka da si otišao u recimo 20k ili više minusa, a ti nemaš predstavu šta se desilo, da li te je neko opljačkao jer je odradio neki fišing ili šta je već u pitanju. To NIJEDNA banka NE SME da dopusti, a slučajeva je tih dana bilo na stotine u svakom gradu kako je i sama agentica potvrdila nažalost. Sve je refundirano, ali su ljudi zbog gluposti pretrpeli nepotrebne stresove. I opet sve je ovo za nas nekako normalna pojava i to je najveći mogući paradoks... Isto je i jedna od najnaprednijih banaka kod nas, Mobi banka prestala sa radom cela dva dana kada ljudi nisu mogli da podižu novac niti sa bankomata, niti u samoj banci, pa je to došlo i do novina, televizija i internet medija.

Da se vratim na direktan odnos klijent-pružalac usluge, ovde kao i svuda važi deviza veći kvantitet, manji kvalitet i to se vidi na licima ljudi koji rade po bankama. U Intesi su svi kao roboti jer imaju najviše klijenata na dnevnom nivou, tamo se čekaju redovi znamo na koji način, a radnici su uglavnom potpuno hladni iako je bolje i to nego da budu neljubazni i bahati. U AIK banci se prema ljudima ponašaju kao po Domovima zdravlja iz nekog mog iskustva, dakle kao prema stoci... U Erste kao snobovskoj i jednoj od najskupljih banaka gotovo nikada nije gužva i tu su mahom agenti ljubazni i uslužni jer oni iako su prebogati, važno im je da zadrže postojeće klijente, verovatno imaju i bolje uslove rada. U Sberbanci je makar u Nišu najmanja gužva i zaista se trude da budu profesionalni i uslužni, ali ja sam zatvorio račun tamo jer sam dobio dezinformacije od agentice, a to banka ne može sebi da dozvoli - više puta sam pitao da li se naplaćuje održavanje kada nemam priliva na računu kako agenticu u banci, tako i Centralu, dobio informaciju da to ne može biti slučaj, a onda su me naravno odrapili i otišao sam u minis. Pisao sam i o slučajevima kada me je Intesa odrapljivala zbog njihovog evidentnog baga ili su me dva puta odbijali pri pokušaju otvaranja deviznog računa, a treći put sam isto to uradio bez problema, pa bukvalno zavisi od službenika i njegovog znanja, motivacije za radom itd. U mnogim Poštanskim nisu ni znali za pripajanje, a negde i dan-danas odmah promene facu čim izvadiš MTS MC, prosto im je muka što si došao po svoj novac, takav utisak stičem.

Da zaključim - u svakoj banci možemo naići na razne službenike, oni trebaju biti ljubazni i uslužni jer ih mi bukvalno hranimo hlebom kao klijenti, ne banka, ona ne postoji bez klijenata. To malo ko kapira i zato ih je mahom briga kada banka dobro posluje što će izgubiti klijente ako se bahate ili šire dezinformacije. Neki od tih ljudi imaju razloge za svoja ponašanja ili demotivisanost jer rade pod pritiskom, trpe torture i ko zna šta sve ne, ali to je problematika čitavog sistema naše zemlje i o tome može da se diskutuje naširoko...

Uglavnom je neko pravilo da bi privatnik trebalo da pruži bolje korisničko iskustvo od državne banke, ali kao što znamo ni to nije najčešće slučaj. "Ne možeš ti toliko malo mene da platiš, koliko ja mogu malo da radim" deviza se iz državnih službi preselila i na privatni sektor, kako po bankama, tako i po poliklinikama recimo, dakle platiti više ovde uglavnom ne znači dobiti bolju uslugu. Ako sistem već radi i profitabilan je, više se ne razmišlja o korisnicima, jer ko će pa o tome da razmišlja kada lova kaplje. Teško da će neko da razmisli unapred i uloži u razvoj i brigu o korisnicima nego je bitno bogaćenje sada i odmah, pa dok funkcioniše, super, a ljudi su svakako osuđeni na banke i onda je to začarani krug nezadovoljstva...To je to u principu
 
Poslednja izmena:
Gde se nalazi opcija za gasenje online racuna?
Mora preko sajta koliko se sećam, ne može preko mobilne. Klasika najpre otvoriš sajt:


  • nakon logovanja, klik na Settings dugme, gornji desni ugao
  • izbor opcije Moji računi
  • izbor opcije Tekući račun
  • nakom otvorene stranice sa detaljima tekućeg u okviru Dodatnih opcija imaš opciju Ugasi račun

Slike su u prilogu...

P.S. Bilo je problema kod gašenja ovim putem i ljudi su pisali već o tome, čisto da imaš na umu...
 

Prilozi

  • IMG_20210914_184348.jpg
    IMG_20210914_184348.jpg
    50.8 KB · Pregleda: 10
  • IMG_20210914_183956.jpg
    IMG_20210914_183956.jpg
    52.4 KB · Pregleda: 10
Poslednja izmena:
Mora preko sajta koliko se sećam, ne može preko mobilne. Klasika najpre otvoriš sajt:


  • nakon logovanja, klik na Settings dugme, gornji desni ugao
  • izbor opcije Moji računi
  • izbor opcije Tekući račun
  • nakom otvorene stranice sa detaljima tekućeg u okviru Dodatnih opcija imaš opciju Ugasi račun

Slike su u prilogu...

P.S. Bilo je problema kod gašenja ovim putem i ljudi su pisali već o tome, čisto da imaš na umu...

Hvala,ugasio sam ga.
Kako da znam da je ugasen sigurno,da li postoji neki nacin da se sazna?
 
Hvala,ugasio sam ga.
Kako da znam da je ugasen sigurno,da li postoji neki nacin da se sazna?
I o tome su ljudi pisali ovde, pročitaj ranije postove ili će se neko već javiti ko je već to radio. Sem odlaska u banku što verovatno želiš da izbegneš, možeš recimo sutra da pozoveš Call centar ili ih kontaktiraš putem Live Chat-a na sajtu, jer ti i dalje možeš da se loguješ na sajt, tj. na svoj nalog... Račun bi trebalo da je neaktivan, iako će Poštanska da ga drži u svom sistemu doživotno kako su ljudi pisali ovde...

P.S. Još jedan MTS-ovac manje, postali smo endemska vrsta... 😭
 
Da li je neko dobio nekada ovakvu poruku prilikom placanja online:

Status racuna zaduženja nije dozvoljen za ovu vrstu transfera?

Placao sam vise puta na ovaj isti racun, vrsta placanja je bila ista, ne vidim da postoji neki problem sa mojim nalogom.
 
Ako nekog bude zanimalo proslo je sada:

podesavao sam da datum prenosa bude sutrasnji dan i nije nikako htelo da prodje.

Onda sam podesio nalog na danasnji dan i proslo je i odmah je obradjeno. Pre sam mogao da podesim unapred.
 
I o tome su ljudi pisali ovde, pročitaj ranije postove ili će se neko već javiti ko je već to radio. Sem odlaska u banku što verovatno želiš da izbegneš, možeš recimo sutra da pozoveš Call centar ili ih kontaktiraš putem Live Chat-a na sajtu, jer ti i dalje možeš da se loguješ na sajt, tj. na svoj nalog... Račun bi trebalo da je neaktivan, iako će Poštanska da ga drži u svom sistemu doživotno kako su ljudi pisali ovde...

P.S. Još jedan MTS-ovac manje, postali smo endemska vrsta... 😭

Kontaktiracu ih putem live chat-a
Ja koliko znam ne postoji vise ni jedan mts-ovac
 
Kontaktiracu ih putem live chat-a
Ja koliko znam ne postoji vise ni jedan mts-ovac
Zavisi kako gledaš - MTS je pripojena Poštanskoj, nas nešto manje od 50k korisnika MTS banke je od tog trenutka u simbiozi sa kako kažu oko milion korisnika Poštanske. Ti si do pre par sati dok nisi ugasio račun bio klijent pod okriljem Poštanske, ali si i u sistemu Poštanske bio i dalje klijent MTS banke. Pošto verovatno nisi pratio forum i definitivno nisi išao u filijalu Poštanske od pripajanja, nisi imao ni nezaboravno iskustvo sa famoznim jedinim računarom na kome je posebna aplikacija koja im služi sa sve poslove koje imaju sa nama MTS-ovcima. I kada odeš u Poštansku već ćeš biti (da nisi ugasio račun) obeležen kao klijent MTS banke i zato ideš na poseban šalter da obaviš to što ti treba, ako pomenuta aplikacija radi naravno. Dakle, zvanično si bio "klijent MTS banke sa (bajagi) benefitima Poštanske", pa kako god ti volja, ali tebi je nebitno jer si već ugasio to što si imao kao i većina ovde.

Ali ima i nas MTS-ovaca (istina, možda 10k sve ukupno) koji se još uvek ne damo i hrabro držimo i pored svih ovih bagova u sistemu i poslovanju, a jedno je sigurno - čak i Intesa, kao najjača banka ovde može da pukne jer je privatna iako je to realno gotovo nemoguće, ali ma koliko bila zadužena državna banka će postojati u nekom obliku, kako god se ona zvala 😉

Sve u svemu srećno u drugoj banci koja god ona bila, pa ako imaš pozitivna iskustva podeli nekad, možda bude još "preletačevića" 😜
 
Poslednja izmena:
Zavisi kako gledaš - MTS je pripojena Poštanskoj, nas nešto manje od 50k korisnika MTS banke je od tog trenutka u simbiozi sa kako kažu oko milion korisnika Poštanske. Ti si do pre par sati dok nisi ugasio račun bio klijent pod okriljem Poštanske, ali si i u sistemu Poštanske bio i dalje klijent MTS banke. Pošto verovatno nisi pratio forum i definitivno nisi išao u filijalu Poštanske od pripajanja, nisi imao ni nezaboravno iskustvo sa famoznim jedinim računarom na kome je posebna aplikacija koja im služi sa sve poslove koje imaju sa nama MTS-ovcima. I kada odeš u Poštansku već ćeš biti (da nisi ugasio račun) obeležen kao klijent MTS banke i zato ideš na poseban šalter da obaviš to što ti treba, ako pomenuta aplikacija radi naravno. Dakle, zvanično si bio "klijent MTS banke sa (bajagi) benefitima Poštanske", pa kako god ti volja, ali tebi je nebitno jer si već ugasio to što si imao kao i većina ovde.

Ali ima i nas MTS-ovaca (istina, možda 10k sve ukupno) koji se još uvek nedamo i hrabro držimo i pored svih ovih bagova u sistemu i poslovanju, a jedno je sigurno - čak i Intesa, kao najjača banka ovde može da pukne jer je privatna iako je to realno gotovo nemoguće, ali ma koliko bila zadužena državna banka će postojati u nekom obliku, kako god se ona zvala 😉

Sve u svemu srećno u drugoj banci koja god ona bila, pa ako imaš pozitivna iskustva podeli nekad, možda bude još "preletačevića" 😜


Ja nisam protivnik mts banke,jos uvek su mi gotivni. Stvar je u tome sto sam svatio da meni svi ti benifiti uopste nisu potrebni,cak i da je odrzavanje i dalje 100din verovatno bih presao u drugoj banci.
Nemam nekog iskustva sa raznim bankama ali nekoliko njih koje poznajem naplacuju skoro sve, kod mts-a (postanska stedionica) je i dalje besplatno placanje racuna,kod drugih nije besplatno (znam za 3 banke koje naplacuju placanje racuna)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno