Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imao sam jedno podizanje na bankomatu juce, a 2 puta skinuli iznos. Broj transakcije isti.

Zvao sam ih i ceo dan ne mogu da reše i vrate novac na račun, teško da će i do petka rešiti tako rekoše.

Uglavnom posle ovoga, kad se reši račun će istog trenutka biti zatvoren. A hteo sam da im dam fore do kraja meseca :ROFLMAO:

mts.png
 
jel si siguran da ti je isti broj transakcije
meni nije isti a duplo skinuli

ja sam prekjuče podigao pare
 
Ja držim nula ili do 1000din na TR, i kad podižem ili plaćam karticom, prebacim odgovarajući iznos sa a vista dinarskog, tako da nema odakle da mi skinu 2 puta.
 
Takve duple transakcije sistem sam odbaci, to je automatizovan proces u svakoj banci.
 
Sad se i meni to desilo, tj isto 15.06 je datum, 3x cak za istu transakciju, nisam ni obratio paznju dok nisam usao u aplikaciju. Stoji u delu gde su izvrsene transakcije sa razlicitim brojem transakcije. Da se zalim ili sta da radim?
 
To se desava u svakoj banci i resava se potpuno automatizovano.
 
Pošto i dalje na ovom forumu ljudi tumače na različite načine tarifnik Računa Plus, ponovo sam im poslao pitanja sinoć i neverovatno, ali već sam dobio odgovor koji sledi:

"Od 01.07.2021. godine možete podizati novac samo na dole navedenim bankomatima bez provizije (MTS banka, Poštanska štedionica, MoneyGet)

Sms notifikacije ostaju besplatne.

Uslovi plaćanja u zemlji (online) ostaju bez ikakvih izmena (bez provizije za dinarske transfere do 300.000,00 rsd).

Održavanje računa iznosi 250,00 rsd ukoliko ima promena po računu.

Toliko za sada... Za dodatna pitanja ih kontaktirajte putem kontakt forme ili ih zovite, ali mislim da je bolje na prvi način jer bar tako imamo neki vid dokaza na koji možemo da se pozovemo, mada kod nas to naravno ništa ne znači...
 
Pohvalno je što vrlo brzo odgovaraju. Tražio sam im da mi dostave potvrdu o nedospelim obavezama (dugovanjima) kako bi mogao preneti platu u drugu banku i za manje od sat vremena sam dobio dokument mailom.
 
Aha, a jel se to traži, recimo ako bih u RF banku preneo platu, a da ne gasim račun u Mts, da li će iz RF tražiti nešto?
 
mts.png

Sta napravi ex fajl. Povracaja novca i dalje nema.
 
Ja koliko vidieh jutros, meni su vratili novac automatski, zapravo sad su mi vratili novac od sve 3 transakcije, veorvatno im je sistem zabagovao pa ce ispeglati
 
Ne znam da li je neko imao sličnu situaciju, ali kod mene na računu se preključe i juče desila blaga havarija kao što možete da vidite na priloženim slikama. Najpre mi je u okviru odlaznih transakcija 15.6. skinuto 3 x 3000 din., onda isto tako u okviru odlaznih transakcija mi je izvšen povraćaj novca -8.57 EUR-a, da bi mi juče u okviru odlaznih transakcija 3 puta stornirali prethodne transakcije, tj. kao što vidite imam 3 x -3000. Ne znam šta se ovo desilo, nijednu poruku nisam dobio, nemam predstavu o ovom povraćaju eura sa Master Card jer ništa nisam plaćao sa deviznog računa. U svakom slučaju, prema trenutnom stanju, ja imam 3000 više nego juče na dinarskom što bi trebala da bude uplata za vakcinisane i još ovih 8.57 EUR-a o kojima i dalje ne znam ništa u okviru deviznog dela računa... Ako neko zna da protumači ovo neka se javi, a ja svakako sutra idem do banke...
 

Prilozi

  • IMG_20210617_164802.jpg
    IMG_20210617_164802.jpg
    67.7 KB · Pregleda: 36
  • IMG_20210617_165355.jpg
    IMG_20210617_165355.jpg
    100 KB · Pregleda: 30
Boga mi, ovo samo vakcinisani mogu da razumeju😁🤭
Dobro je pa se nisam "vakcinisao" inace bi imao i ja te "probleme", 'vako mi bolje.
Vakcinisani smatraju da je ovo bila ta uplata, ali to nije sigurno. U svakom slučaju, ja upravo odoh da potrošim ovih 8.57 EUR bonusa, a od sutra očekujem da mi bar duplo skinu sa dinarskog (jer sem ovog nemam ništa na deviznom) kada ukapiraju da su me makar privremeno počastili. Cirkus u Srbiji "među šljivama"...
 
Ne znam da li je neko imao sličnu situaciju, ali kod mene na računu se preključe i juče desila blaga havarija kao što možete da vidite na priloženim slikama. Najpre mi je u okviru odlaznih transakcija 15.6. skinuto 3 x 3000 din., onda isto tako u okviru odlaznih transakcija mi je izvšen povraćaj novca -8.57 EUR-a, da bi mi juče u okviru odlaznih transakcija 3 puta stornirali prethodne transakcije, tj. kao što vidite imam 3 x -3000. Ne znam šta se ovo desilo, nijednu poruku nisam dobio, nemam predstavu o ovom povraćaju eura sa Master Card jer ništa nisam plaćao sa deviznog računa. U svakom slučaju, prema trenutnom stanju, ja imam 3000 više nego juče na dinarskom što bi trebala da bude uplata za vakcinisane i još ovih 8.57 EUR-a o kojima i dalje ne znam ništa u okviru deviznog dela računa... Ako neko zna da protumači ovo neka se javi, a ja svakako sutra idem do banke...
Ista situacija i kod mene samo drugi iznos, jednu transakciju proknjizili 3x pa jutros vratili novac od sve 3
 
Vakcinisani smatraju da je ovo bila ta uplata, ali to nije sigurno. U svakom slučaju, ja upravo odoh da potrošim ovih 8.57 EUR bonusa, a od sutra očekujem da mi bar duplo skinu sa dinarskog (jer sem ovog nemam ništa na deviznom) kada ukapiraju da su me makar privremeno počastili. Cirkus u Srbiji "među šljivama"...
tih 8.57eur mogu biti uplata MasterCard bonusa koji se dodeljuje za one korisnike koji online u Srbiji potroše preko 5000 RSD u 5 transakcija u prethodnih mesec dana

 
Poslednja izmena:
tih 8.57eur mogu biti uplata MasterCard bonusa koji se dodeljuje za one korisnike koji online u Srbiji potroše preko 5000 RSD u 5 transakcija u prethodnih mesec dana

Hahaha, taj uslov sam definitivno ispunio, moguće da je to, mada je čudno da uplaćuju evre. U svakom slučaju svaka čast kako si iskopao ovo...
Što bi Palma rekao: "oko 1000 din. za gospodina" 😉
 
Ne znam da li je neko imao sličnu situaciju, ali kod mene na računu se preključe i juče desila blaga havarija kao što možete da vidite na priloženim slikama. Najpre mi je u okviru odlaznih transakcija 15.6. skinuto 3 x 3000 din., onda isto tako u okviru odlaznih transakcija mi je izvšen povraćaj novca -8.57 EUR-a, da bi mi juče u okviru odlaznih transakcija 3 puta stornirali prethodne transakcije, tj. kao što vidite imam 3 x -3000. Ne znam šta se ovo desilo, nijednu poruku nisam dobio, nemam predstavu o ovom povraćaju eura sa Master Card jer ništa nisam plaćao sa deviznog računa. U svakom slučaju, prema trenutnom stanju, ja imam 3000 više nego juče na dinarskom što bi trebala da bude uplata za vakcinisane i još ovih 8.57 EUR-a o kojima i dalje ne znam ništa u okviru deviznog dela računa... Ako neko zna da protumači ovo neka se javi, a ja svakako sutra idem do banke...

Zdravo forumaši! Prvi deo teksta se odnosi na objašenjenje situacije od juče vezane za neregularne transakcije od strane MTS banke, a drugi deo je vezan za dezinformacije koje i dalje kruže među zaposlenima iste banke širom naše lepe zemlje...

Upravo sam se vratio iz svima nam drage MTS banke, filijalu u Nišu sam mislim posetio ukupno treći put sada za preko 3 god. koliko sam klijent. Pisao sam već o tome da je radno vreme MTS banke totalna nebuloza, radnim danima u Nišu rade do 16h, subotom ne rade i ljudi koji rade klasika do 16 ili 17h moraju da izlaze sa posla bukvalno da bi odradili bilo šta u banci. Danas nisam radio, zato sam i otišao da izgubim još malo svog vremena na svakodnevne bankarske malverzacije. Ogroman minus je upravo radno vreme banke, ali to je verovatno jedina pozitivna stvar kod pripajanja Poštanskoj, koja bar radi duže radnim danima i radi subotom. Uglavnom, u filijali sam bio jedini klijent kada sam ušao, ljubazna službenica me je dočekala i odmah na prvu pitala u fazonu: "Došli ste jer ste u okvriu transakcija ili putem SMS-a prethodnih dana videli da je bilo vama nerazumljivih dupliranih transakcija?" Nasmejao sam se i rekao: "Ne dupliranih, tripliranih transakcija + bonus u evrima". Dakle, kako mi je sama rekla, opšta havarija je sa tim ovih dana po svim gradovima u zemlji, konkretno u Nišu se to vezuje za bankomate AIK banke, a ja sam baš njega potrefio pre neki dan kada sam podigao 3k. Nekima su stizale poruke o tome, meni kao što sam već pisao nisu, samo sam slučajno zapazio ove nergularnosti o kojima sam vas juče obavestio.

Nijednog trenutka naravno službenica nije dovela u pitanje pouzdanost sistema MTS banke, naprotiv u neku ruku je optuživala pomenute bakomate AIK banke koji im prave ove problematike. Odštampala mi je listing jer nije htela da gleda u mobilnu aplikaciju i objasnila mi je da je zbog "greške" (naravno, ne zna se čije) ovih dana nastala cela problematika. Rekla je da ništa ne brinem, sve je to ubrzo, praktično za 24h stornirano i tipa u mom slučaju mi je tim storniranjem na račun vraćeno 6000 koje niti sam video, niti trošio, niti sam planirao sa njima da radim bilo šta tih dana. Podvlačim, ja nisam ni dobio SMS obavešenje o tome, a kada sad pogledam bolje što nisam. Naime, čovek koji je posle mene stigao u banku bio je vidno nervozan i potpuno pometen, jadan čovek je izašao sa posla zbog istog problema - on je kako je rekao podigao poslednjih 1500 din. sa računa pre posla i onda mu je stigao SMS da je otišao u minus 3000 din., pa se zato sjurio sa posla direktno u banku. Ne znam da li ima kreditnu karticu i kakav je njegov slučaj, ali poenta je da na ovom primeru možete da vidite šta bankarske koještarije rade ljudima, koji moraju da izlaze sa posla, troše svoje vreme, gube živce samo zbog nečijih gluposti i neprofesionalizma.

Za onaj neočekivani priliv od 8.57 EUR nije imala objašenjenje, samo je rekla da je to moj novac odakle god on došao i da to imam na raspolaganju u svakom trenutku. Tako da to pripisujemo onom Master Card bajagi programu za benificije kupovine preko interneta. Generalno, ovo je prvi put da me iko ikada "nagradio", a da me nije odrapio i preko onoga što sam svakako morao da platim. Uplata od 3000 za vakcinisane je legla juče, a ni o tome nisam dobio SMS poruku sve do sada dok vam pišem ovo, tako da više ni ne mogu da ispratim stanje na svom računu zbog svih ovih malverzacija, ali dok god sam u plusu, neću da se žalim, jer uvek ima gore...

Kada sam završio sa razjašnjavanjem transakcija, informativno sam pitao komunikativnu službenicu šta se dešava sa promenama nakon kontraverznog svima nam znanog i danima očekivanog pripajanja Poštanskoj. Koliko je ona obaveštena:

- Što se bankomata tiče možemo da koristimo bankomate Poštanske bez provizije i bez provizije podižemo iz bilo koje pošte, Poštanske i same MTS banke što već svi znamo. Informacija za Nišlije koje čitaju ovo je da jedini zvanični bankomat MTS banke u Forumu više neće biti na usluzi, jer ga upravno "prazne" i kako je rekla to će biti gotovo do 28. juna. Pitao sam šta je sa MoneyGet bankomatima, ona prvi put čuje za taj naziv. Rekao sam da su to ex-multicard bankomati, ona je rekla da drugih informacija vezanih za bankomate nema

- Što se elektronskih transakcija poput plaćanja preko mobilne aplikacije tiče rekla je da će se one naplaćivati min. 10 din.,tj. 0.25% od sume koja se uplaćuje.

Pitao sam je iz kog tarifnika mi upravo diktira podatke, na šta mi je rekla da je to tarifnik koji smo svi dobili u mail-u. Ja sam joj rekao da postoji novi tarifnik, koji sam na licu mesta preuzeo direktno sa sajta MTS banke, onaj famozni "Pročišćeni..." ili kako se već zove i dao joj telefon da se upozna sa istim. Prošla je tarifnik i rekla da je to ipak tarifnik od 26. aprila i da je on bajat praktično, da je ono što je u mail-u zapravo tačno i da je to svežiji tarifnik i da taj treba da gledam. Ja sam joj rekao da postoji mnogo kontradiktornosti u informacijama koje pružaju svojim klijentima, da ne pominjem dezinformacije ovde i pokazao joj mail koji sam dobio od korisničkog centra MTS banke koji sam vam već poslao ranije. Ona je naravno rekla da mi je prenela informacije koje ona ima i da ne može da tvdi da li su podaci iz mail-a tačni i da ćemo najverovatnije dobiti još jedan mail početkom jula o novim pravilima...

Zaklučak celokupne ove pisanije je da su naši bankari u najvećem broju slučajeva dezinformisani, da ne rade svoj posao kako valja, tj. ceo sistem svih banaka u Srbiji je u opštem haosu, a on je samo prizma društvenog sistema u čitavoj zemlji. Na različitim mestima istih institucija dobijate različite informacije koje vama surtadan rade o glavi, tj. džepu i utiču na vašu svakodnevicu. Ovo je nepopravljivo i na žalost neće se popraviti u skorije vreme, zato čovek mora biti što je moguće više distanciran od svega ovoga kako bi sačuvao svoje zdravlje i dragoceno vreme.

Po mom mišljenju i pored gore iznetih dezinformacija dajem prednost MTS korisničkom centru i informacijama koje sam već slao direktno iz mail-a koje se poklapaju sa tarifnikom Poštanske vezano za Račun Plus i takođe sa Pročišćenim pravilnikom koji je na sajtu MTS banke, a kako će sve to izgledati u praksi videćemo početkom jula...

Pozdrav!
 
Brt, naisao si na jednu koja nema pojma o svom poslu ili je jos uvek nisu sasvim uputili u pravila koja vaze od 01.07, a jos jedan detalj je da ne zna ni sta su multi card bankomati, naravno da i na njima mogu od jula da se podizu sredstva bez provizije.
Sva sreca samo mislim suprotno od tebe, manji je % onih koje ne interesuje njihov posao i koji isti ne znaju da ga rade u odnosu na one koji posteno i savesno rade svoj posao i ukoliko ima izmena u njihovoj firmi iste i nauce kako bi tacne informacije davali klijentima.
Ova ocito ne zna nista, a mislim da je preterano ni ne interesuje.
 
Očigledno je neupućena. Inače, ovo dupliranje/tripliranje transakcija kod podizanja sa bankomata se desilo i u Mobi banci, i isto je AIK bankomat u pitanju, bacite pogled na temu ovde na forumu.
 
Ozbiljna banka, nadam se da će sa pš biti bar malo bolja situacija Screenshot_2021-06-18_201524.jpg
 
Nije do njega. Pre mesec dana te greške je bilo skoro svaki dan, po ceo dan. Pa čas radi, čas ne radi...
 
Zdravo forumaši. Pratim povremeno diskusiju ljudi ovde i hteo sam da prenesem neko svoje viđenje i pritom odgovorim na pitanje koje se ovde provuklo: "Koliko je zapravo ozbiljna MTS banka i druge banke", kako stoji sistem bankarstva u Srbiji trenutno i da li nam je zaista neophodno to što trenutno plaćamo...

Najpre moram da napomenem da u čitavoj priči kao i svuda, bilo kojoj drugoj oblasti u igru ulazi veliki broj faktora koji utiče na mišljenje klijenta, mada je kod nas često jedan faktor krucijalan. Pri izboru bilo čega, tehnike koju kupujem, računa u banci, patika u prodavnici, kada biram mobilnog operatora, ma pri bilo kakvom vidu kupovine se vodim prostim pitanjem: "Šta sve od toga što kupujem, dakle paket aranžman koji mi je na raspolaganju nudi i koliko je to u okviru paketa meni zapravo neophodno i recimo pouzdano?"

Sad idem u širinu i pravim analogiju - ja sam duže vreme u oblasti tehnologije i prijatelji me cimaju kao po običaju za bilo kakav vid kupovina neke tehnike. Ja rado potrošim vreme da im iskopam nešto za njihove potrebe, ali to je caka, naći nešto za REALNE potrebe korisnika. Kladim se da dobar deo vas koji čita ovo (ako ima takvih uopšte) trenutno drži telefon, tablet ili bulji u monitor povezan na kućište koje je po "brojevima" verovatno mnogo jače i skuplje od onoga što mu je neophodno pri svakodnevnom radu. Ali, tržište bilo čega je toliko prezasićeno i vlada hiperprodukcija, tako da ljude povuče brend, brojevi, fancy dizajn itd. Znamo da je sve to marketing, jer upravo onaj koji prodaje mora nešto da stavi na raspolaganje kako bi vas privukao, da poveća makar jednu brojku u odnosu na konkurente koja generalno vama ništa ne znači, ali kada vas ta brojka zasvrbi po glavi, stvar je praktično iskeširana.

Vraćam se na banke - MTS banka je nastala kao copy/paste tadašnje Telenor banke, da banalizujem tadašnji Telekom (koga iz milošte zovemo Lelekom) je imao višak tržišnog kapitala koji je prikupio odrapljivanjem korisnika sa astronomskim cenama usluga kao i Lelenor i sam VIP koji se busa u grudi kako je najjeftiniji. Dakle, sigurica za uvećanje kapitala je otvoriti banku, pa makar i privremeno i kako bi se probila na veoma jakom tržištu banaka MTS je ponudila po uzoru na Telenor neki vid korišćenje svojih postojećih servisa i logike u samu banku vođenje računa, kontrolu nad istim itd. Ono što je sve nas upecalo je besplatno vođenje računa (bar neko vreme), prvi četvorovalutni račun na tržištu praktično, "svaki bankomat je tvoj bankomat", besplatno internet i mobilno bankarstvo i jednostavno ponuda je bila isuviše dobra da je svako od nas iskeširao 500 kinti za izradu Master Card bez problema (u tom trenutku mislim najskuplja izrada verovatno fizički gledano najnekvalitetnije kartice ako se pogleda samo kvalitet izrade plastike recimo), ali MC debitna koja plaća praktično sve. Ideja im je prošla, bilo je više benificija koje za prosečne korisnike zadovoljavaju sve potrebe i više od toga i polako su ljudi krenuli da otvaraju račune, a ko ne bi?

MTS banka je pružila online servise toliko dobre da sam ja u banku kao što sam već pisao otišao svega tri puta za preko tri godine korišćenja, em hvala Bogu nisam imao potrebe, em mi radno vreme banke nikako nije odgovaralo. U Bg-u je stvar u nekim većim filijalama verovatno drugačija, možda i u NS ili još nekom gradu, ali tipa u Nišu i Jagodini gde sam ja išao u filijale banke su po najmanje ličile na banke. Vidi se da je minimalno novca uloženo u to, zaista u Nišu banka deli prostor sa Dunav osiguranjem, ima 3-4 šalteruše koje rade tamo, najčešće jedna ili dve, blagajna liči na trafiku koja ti razmenjuje novac, ali sve je to ok kada se uzme u obzir čuvena "kolko para, toliko muzike". Ovo pominjem samo da kada uđete u filijalu MTS banke za razliku od mnogo jačih igrača poput Intese i Erste, vidi se odmah koliko je banka "ozbiljna" i tu joj već na prvu opada ugled. Ali, meni je bitno uvek ono što je "ispod haube", njihovi servisi rade i to maltene besplatno...

Vraćam se na analogiju sa tehnikom i prethodnim izlaganjima, treba se voditi onim što vam je trenutno neophodno i što je po mogućstvu povoljno, ali svesni smo da ta dva retko idu zajedno danas. Za moje potrebe su glavni faktori bili što sam masovno koristio sve ove godine bankomate drugih banaka po raznim gradovima, netbanking sajt samo informativno par puta, ali mobilnu aplikaciju baš često, SMS servisi su iako znaju da zabaguju žešće i dosta kasne ili jednostavno poruka o odlivu uopšte ne stigne su opet deo paket aranžmana i veliki plus mi je bio taj fazon kojim se vodi i Mobi banka da korisniku daje visoku kontrolu nad transakcijama i kanalima potrošnje limitiranjem u par klikova. Kurs MTS banke je bio među najboljima ako ne i najbolji bar duže vreme i imali smo na raspolaganju i online menjačnicu. Maltene sa mobilnom app i MC karticom ste mogli gotovo sve. Mobilna app je stvarno dizajnerski baš na niskom nivou i nije user-friendly kako se to popularno kaže, ali je i više nego funkcionalna i pored dosta padanja servisa, pogotovo u poslednjih pola godine recimo. Iako nijedan sistem na ovom svetu nije besprekoran i ne postoji program bez bagova, čak i Google pada povremeno, pošto su u pitanju finansije, servisi MTS banke ipak padaju prečesto, ali opet se vraćam na:"Kolko para..."
 
Dezinformacije koje kruže nakon izveštavanja o Pripajanju Poštanskoj govore takođe o ozbiljnosti banke, o tome kako njeni radnici nisu u toku sa aktuelnostima, ali treba razumeti i njih, dobiju neki papir "odozgore", e sad da li je nemarnost njihova ili se jednostavno drže tog papira koji imaju na raspolaganju ne proveravajući njegovu pouzdsnost, da ne kažem bajatost je već druga stvar. To važi za svaku banku bukvalno, svuda kruže dezinformacije i kontradiktorne informacije, to važi i kod provajdera, operatera, turističkih agencija, pisao sam već o tome, to je jednostavno "prizma našeg trenutnog društvenog sistema" i na to se treba navići što pre i distancirati, ali je zeznuto kada ne dobijete konciznu informaciju koja će bitno uticati na vašu svakodnevnicu i budućnost, na vašu porodicu recimo. Zeznuto je kada su velike svote novca u pitanju, kredit za auto, da ne pominjem za stan, sećate se šta je bilo sa kursom švajcaraca pre par godina, mnogo ljudi je tada unesrećeno od strane banaka, hiljade porodica je zavijeno u crno, a ova država naravno nije stala u njihovu odbranu. Do pre par godina je svaka banka odrapljivala potpuno nelegalno naknadu za obradu kredita u proseku od 1000 evra i evo danas je to zaists nelegalno, pa država sada štiti građane i bori se za njihov interes. Naravno, neće svi biti obeštećeni, ali je poenta da ste u okviru tipa 40000 evra kredita za stan morali da počastite banku sa još dodatnih 1000 evra NIZAŠTA bukvalno i sada je to nakon 10 god. zaista i ustanovljeno...

Sa te strane ja ne mogu da se bunim, koristio sam benefite MTS banke masovno i služili su me nekoliko godina, sada i da uvedu mesečno održavanje od 1000 recimo, opet sam nekako u plusu za sve ove godine. Ali, svako gleda za sebe i svako ima neku svoju računicu. MTS banka je imala dobru ideju kojom je napravila maltene presedan na tržištu, privukla mnogo korisnika koji su pored postojećih otvarali Račun Plus kao dodatni jer ima toliko benificija, a tipa 6 meseci ne plaćaš ništa sem jednokratno karticu, a i posle toga 100 kinte je sasvim pristojno, tj. tako će biti do kraja meseca. Ipak ta mutljaža podizanja bez provizije na drugim bankomatima ima svoju cenu, MTS hteli vi to ili ne NIJE ozbiljan igrač, jer je pojela Poštanska i sada svi čekamo dokle će da važe ova pravila koja su trenutno na raspolaganju...

Poenta priče je da je svaka banka legalizovani sistem za zelenasenje i kumulaciju ogromnog kapitala koji je napravljen i radi u okviru zakona drzave. Dakle, banka igra svoju igru u okviru pravila drzave, a u pozadini one rade zajedno, svaka banka placa porez, citaj "reket" drzavi, visoki funkcioneri su u okviru uprave banaka i sve je to sistem koji na legalan nacin skuplja harac od gradjana, a napravljen je tako da vam je banka neophodna, jer ako vam ne treba za kredit za stan, onda vas zakon ove i bilo koje druge zemlje obavezuje da ako ste zaposleni ili ne, morate biti klijent neke banke, primali tu platu od poslodavca ili naknadu za nezaposlene od 60 eura...
Mi dakle u najmanju ruku plaćamo makar mesečno održavanje, a ogroman broj ljudi i dodatne servise SMS, provizije pri elektronskom plaćanju itd. A, šta je zapravo mesečno održavanje? Šta banka to zapravo radi ps mesec dana "održava" vaš račun? Da li ga štiti od bakterija i virusa ili prašine možda? Shvatate poentu, plaćamo naizgled jeftinu uslugu koja je fiktivna, banka NE RADI NIŠTA za vas, sem što u svakom trenutku raspolaže vašim novcem. Onda pomnožite ovo sa milionima ljudi koji su korisnici i jasno vam je otkuda Intesa i ostali drugari imaju toliko filijala, radnika i "povoljnosti". I sve ostale bankarske usluge nas čine njihovim stalnim postpaid korisnicima, s u svetu biznisa jedina bolja stvar od korisnika je STALNI korisnik!
Ja ne izmišljam toplu vodu, samo predočavam neke činjenice i dodajem da je MTS banka koja nam je donela toliko benificija ipak nepouzdana, jer banka NE SME da dozvoli greške u sistemu poput onoga što se dešavalo prošle nedelje i o čemu sam pisao, da ljudi dobijaju SMS-ove o tome kako su otišli u minus jer su im triplirane sume koje su podigli sa bankomata i onda sa posla trče u banku unezvereni da im objasne šta se dešava. To je OGROMAN MINUS i dokaz da ima žešćih bagova u sistemima koji moraju biti gotovo ssvršeni jer se ipak radi o novcu, faktoru koji je najčešće presudan na život ljudi. Ništa bolja nije ni pomenuta Intesa i o njenim bagovima u sistemu i načinu na koji odrapljuju ljude sam već pisao na ovom forumu u okviru te teme. Ništa nisu bolje ni ostale banke, kao ni bilo kakav servis ili usluga koje ovde plaćamo. Dakle ovde platiš, da bi nešto bilo pouzdano platiš debelo, ali to nije garancija, opet moliš Boga da ti taj servis/usluga rade kako valja. Uzmite bilo koji primer. Plaćate MTS-u beskonačne minute koji vam realno ne trebaju, a nemate signal na obližnjem brdu ili jedva čujete korisnika sa druge strane jer MTS, Telenor, A1 prodaje pakete bez obzira da li obližnja bazna stanica može da opsluži toliko korisnika. Ako infrastruktura ima maksimum od 1000 korisnika oni će prodati stostruko veći broj paketa, jer je cilj samo zaraditi gomilu para, po mogućstvu ODMAH i naravno ako može BEZ IJEDNOG dinara ulaganja u poboljšanje. Isto vam je i kod izbora provajdera - možete da plaćate optiku kao najpouzdaniji vid interneta danas, plaćate besan paket od gigabajtnog protoka po sekundi koja vam realno asposultno nije potrebna, vezano za početak priču i igru velikih brojeva, a ta ista garantovano najpouzdanija optika i dalje puca, bez obzira da li vas trenutno odrapljuje SBB, Orion, SuperNova, Beotel...

IRačun Rajfajzen banke je sada džabaka i svi ga otvaraju baš zbog toga, nas jednostavno vuče ono što je džaba, pa makar ga i ne koristili, ali neka ga tamo, neka čuči, džaba je. Svesni smo da je Rajfajzen samo "bacio kosku" da trenutno privuče nove klijente i onda posle 6 meseci rokne 200 kinte održavanje, a možda još i nešto pride. Jer banka daje besplatno samo kada joj dugoročno gledano to donosi profit, sigurno ne zato da bi nas počastila ili privremeno da bi privukla korisnike koje će odrapiti pri gašenju računa. Kao klijent bilo koje banke, operatera, provajdera ili kurirske službe recimo bićete oštećeni u nekom trenutku. Ako ne novčano, onda bar gubljenjem vremena i najčešće živaca, što je još bitnije. Najprostiji primer za to je da sada uđete u bilo koju banku na svetu, otvorite račun i uplatite MILION evrića. Neke banke će vam tražiti poreklo tog novca i dodatne papire, druge neće ni trepnuti, ali procesura će trajati tipa 10 min. za to. Milionče legne na račun i sada kažete da hoćete odmah da ga podignete, celu sumu. To može, ali najranije tek sutra 😉, znači već ste oštećeni...

Vraćam se ponovo na početak pisanije, po meni birati paket, uslugu, tehniku koja vam je stvarno neophodna, koju realno koristite, ne plaćati više GIGABAJTA, jači procesor, Master Card Gold, najnoviji iPhone od 1000+ evra ili ključeve od besne bemvere koji sijaju kada je izvadite pred ženskom koja ispija koktelčić preko puta stola i već ste je time osvojili... Ili se možda varam?!?
 
Svesni smo da je Rajfajzen samo "bacio kosku" da trenutno privuče nove klijente i onda posle 6 meseci rokne 200 kinte održavanje, a možda još i nešto pride. Jer banka daje besplatno samo kada joj dugoročno gledano to donosi profit, sigurno ne zato da bi nas počastila ili privremeno da bi privukla korisnike koje će odrapiti pri gašenju računa.
Ako "roknu" održavanje ili se promeni zakon da je gašenje računa besplatno, ugasićamo ga istog trenutka (pre nego što takve promene stupe na snagu). Mislim da to većini ovde na forumu nije nikakav problem, Intesa nas je dobro naučila kako se gase računi. :D
 
Pa besplatno je zatvaranje racuna vec jedno 5 godina, NBS je zabranila naplatu otvaranja i zatvaranje racuna.
Nesto si pomesao
 
Mislim da je čovek hteo da kaže da ti ne uzmu pare ali zato ti uzmu dušu, vreme, živce..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno