Teško da ne kažem nikako pošto je rok za raskid ugovora bio do 29.02. a onda je produžen naknadno do 10.03. jer je opravdano tumačenje bilo da se 30 dana računa od dana kada su korisnici dobili račune na kojima je operater obavestio o povećanju cena usluga i roku/mogućnosti za raskid ugovora...
Rok od 30 dana je prošao i ti možeš uvek da ih tužiš ali bojim se da bi ishod bio negativan i da bi samo izgubio i vreme i novac pošto su svi rokovi prošli...
Malo ko od nas čita i obaveštenja i napisano računima (ja prvi to ne činim) i da nisam na forumu ne bih ni znao o povećanju cena i mogućnosti za raskid ugovora bez obzira što su oni to objavili - kako-tako ali su objavili...
Kompanija Yettel će od 1. marta 2024. godine korigovati cene svojih usluga za fizička lica. Promene navedene u ovom obaveštenju imaju uticaj samo na korisnike mobilne telefonije, fizička lica, pripejd i postpejd.
www.yettel.rs
@uji
Kako misliš da su obaveštavanje izvršili tek na poslednjim računima - obaveštenje je bilo na januarskom računu koji smo svi dobili do 10.02.
Da se razumemo, uopšte nisam na strani ovih yelenih prevaranata ( da jesam ne bih ni raskidao ugovor sa njima) već samo želim da Mladen ima sve informacije pre nego što preduzme dalje mere...